StoryEditor
Producenci
22.12.2023 15:40

MG Evolution pracuje nad innowacyjnym produktem chroniącym skórę przed promieniowaniem

Dr. Żaneta Gortat-Stanisławska, współwłaścicielka firmy MG Evolution oraz dr hab. prof. SUM Sławomir Wilczyński / mat. prasowe MG Evolution
Fabryka Kosmetyków MG Evolution przygotowuje innowacyjny kosmetyk, do pracy nad którym zaprosiła dr hab. prof. SUM Sławomira Wilczyńskiego, naukowca i eksperta w dziedzinie biomedycyny. Współpraca ma przynieść ustanowienie nowych standardów ochrony skóry przed promieniowaniem.

Fabryka Kosmetyków MG Evolution rozpoczęła współpracę z dr hab. Sławomirem Wilczyńskim, naukowcem i ekspertem w dziedzinie biomedycyny, a równocześnie profesorem Śląskiego Uniwersytetu Medycznego i kierownikiem Katedry Zakładu Podstawowych Nauk Biomedycznych na Wydziale Nauk Farmaceutycznych SUM oraz cenionym wykładowcą Wyższej Szkoły Technicznej w Katowicach.

Dr Żaneta Gortat-Stanisławska, współwłaścicielka firmy MG Evolution mówi:

Jesteśmy niezmiernie podekscytowani tym, że profesor Wilczyński dołącza w roli kluczowego partnera do projektu  przygotowywania innowacyjnego produktu. Jego wiedza i doświadczenie stanowią nieocenione wsparcie dla naszych działań badawczo-rozwojowych, które mają na celu wprowadzenie nowych standardów w dziedzinie kosmetyki. Zamierzamy połączyć pasję do nauki z biznesową przenikliwością, tworząc unikalne produkty, które rewolucjonizują branżę kosmetyczną.

Zdradziła, że firma pracuje nad innowacyjnym produktem, który „nie tylko łączy najnowocześniejsze osiągnięcia nauki z doświadczeniem rynkowym, ale także ustanowi nowe standardy ochrony przed promieniowaniem”. W składzie tego nowego produktu ma się znależć unikalny składnik, którego zastosowanie „stworzy nowe standardy w dziedzinie ochrony i profilaktyki schorzeń skórnych".

Będzie to nie tylko kosmetyk, ale także wyraz najnowszych osiągnięć naukowych w dziedzinie pielęgnacji skóry. Ten krok milowy w dziedzinie kosmetologii z pewnością przyczyni się do poprawy jakości życia i zdrowia konsumentów na całym świecie

– zapewnia dr Żaneta Gortat-Stanisławska.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.07.2025 16:35
Kosmetyki marki Runmageddon? Marka eventowo-sportowa wkracza w nowe segmenty
Czy Runmageddon stanie się konkurentem globalnych graczy w segmencie kosmetyków sportowych?DALL-E

Do zarządu spółki Runmageddon S.A. wszedł Milivoj Puškar, obejmując nowo utworzone stanowisko chief commercial & brand officera (CC&BO). To pierwszy od dwóch lat awans na poziomie zarządu i jednocześnie jedyna zmiana personalna ogłoszona w 2025 r. przez organizatora największych w Polsce biegów z przeszkodami.

Wprowadzenie Puškara zbiega się z wdrożeniem nowej strategii biznesowej. Runmageddon deklaruje odejście od modelu stuprocentowo eventowego na rzecz kompleksowego rozwoju marki i jej filarów. – „Uświadomienie sobie wartości brandu skłoniło mnie do komercjalizacji Runmageddonu” – podkreśla założyciel spółki Jarosław Bieniecki. Firma zamierza uporządkować portfolio tak, aby przychody nie zależały wyłącznie od kalendarza imprez.

Założyciel marki Runmageddon w wypowiedzi dla Wirtualnemedia.pl tłumaczy swoje zamierzenia:

Filary naszego brandu można podzielić na dwie kategorie [...] Po pierwsze to retail, w którym chcemy wprowadzać na rynek produkty z brandem Runmageddon, takie jak żywność funkcjonalna, suplementy, zdrowe słodycze, kosmetyki. Po drugie — stawiamy mocno na Generację Runmageddonu, pod którą kryje się m.in. organizacja darmowych wydarzeń dla ponad 40 tys. dzieci w 2026 roku.

Kluczowym krokiem jest przesunięcie 7 obszarów kompetencyjnych – komunikacji, brandingu, sprzedaży, SSC, B2C, B2B oraz IT – do holdingu Runmageddon. Natomiast spółka zależna Extreme Events skoncentruje się wyłącznie na logistyce cyklu biegów w kilkunastu lokalizacjach w całym kraju. Pozwoli to, według zarządu, ograniczyć koszty operacyjne nawet o kilkanaście procent i równolegle zwiększyć tempo prac nad nowymi przedsięwzięciami.

Jednocześnie spółka buduje fundamenty pod przyszłe projekty w obszarach sportu, rekreacji, edukacji oraz e-commerce, deklarując, że pierwsze nowe inicjatywy zostaną ogłoszone w II półroczu 2026 r.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.07.2025 13:30
Yves Rocher zamyka zakłady produkcyjne swojej marki w Izraelu – 270 osób straci pracę
Plaza Poznań

Marka kosmetyczna Sabon, należąca do francuskiego koncernu Yves Rocher, ogłosiła decyzję o zamknięciu swojego zakładu produkcyjnego, centrum logistycznego oraz globalnej siedziby w Izraelu. Zmiany te wiążą się z likwidacją około 270 miejsc pracy i mają na celu konsolidację działalności produkcyjnej w już istniejącym zakładzie we Francji.

Zamknięcie obejmie zakład produkcyjny i globalne centrum logistyczne w Kiryat Gat. Operacje logistyczne zostaną zakończone do października 2025 roku, natomiast całkowite zamknięcie planowane jest na czerwiec 2026 roku. Firma prowadzi rozmowy w sprawie sprzedaży zakładu i podpisała niewiążący list intencyjny z potencjalnym nabywcą. W przypadku niepowodzenia transakcji, zakład zostanie całkowicie zamknięty.

Sabon planuje również sprzedaż swoich 22 sklepów detalicznych w izraelskich centrach handlowych. Zgodnie z planem, przyszły nabywca miałby pełnić rolę wyłącznego dystrybutora produktów marki Sabon na rynku izraelskim. Na ten moment nie wiadomo, czy negocjacje zakończą się podpisaniem wiążącej umowy.

Zamknięcie izraelskich struktur obejmie 60 pracowników centrali, 104 osoby zatrudnione w fabryce, 16 pracowników logistyki oraz około 90 pracowników sklepów, których przyszłość zależy od powodzenia procesu sprzedaży. Firma uzasadnia swoją decyzję koniecznością redukcji kosztów i uproszczenia działalności poprzez likwidację dwóch równoległych ośrodków produkcyjnych – w Izraelu i we Francji.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
03. lipiec 2025 06:26