Nacomi, polska marka kosmetyków naturalnych z czteroletnią zaledwie historią, rozszerzyła swoje rynku zbytu. Poza Polską sprzedaje swoje produkty także do Włoch, Holandii, Wielkiej Brytanii, Irlandii i Zjednoczonych Emiratów Arabskich. – Naszą misją jest dostarczanie wysokiej jakości kosmetyków o naturalnych składnikach, pięknych zapachach i dobroczynnym działaniu, ale w przystępnej cenie. Tak aby naturalna pielęgnacja nie była zarezerwowana tylko dla wybranych – powiedział Mirosław Gawliński, prezes Nacomi, podczas konferencji prasowej zorganizowanej w siedzibie agencji IMR advertising by PR.
Marka Maybelline New York poinformowała o rozpoczęciu współpracy z Miley Cyrus. Gwiazda pop będzie pełnić funkcję globalnej ambasadorki marki. Maybelline podkreśla przy tym, że współpraca z amerykańską gwiazdą może wyznaczyć „nową erę piękna” – udowodnić ponadczasowość Maybelline i wyznaczać nowe trendy.
W ramach partnerstwa Miley Cyrus będzie promować najważniejsze, nadchodzące premiery produktów, w tym m.in. nowy viralowy tusz do rzęs. Zdaniem Cyrus, kampania pokazuje, że “piękno jest płynne, że pewność siebie może wyrażać się na milion różnych sposobów i że rodzimy się z nią od zawsze”.
– Miley to coś więcej niż globalna ikona – to muza współczesnego piękna. Jej kreatywność i kunszt łączą siłę z wrażliwością – ocenia Sandrine Jolly, globalna prezes marki Maybelline New York.
– Maybelline podziela moje przekonanie, że makijaż powinien być wyrazisty i stale ewoluować. Współpraca z Maybelline, marką, która celebruje ważne wartości, samoekspresję i zabawę, wydawała się najbardziej naturalnym wyborem na tym etapie mojego życia – mówi artystka.
Informacja o nowej ambasadorce marki pojawiła się zaledwie kilka dni po tym, jak Maybelline wskrzesiło swój kultowy dżingiel reklamowy „Maybe It’s Maybelline” z 1991 roku – teraz z odświeżonym brzmieniem, adresowanym do nowego już pokolenia konsumentów kosmetyków.
Odświeżony utwór, zakorzeniony w energii Nowego Jorku, został przearanżowany tak, aby odzwierciedlać współczesne wartości marki, takie jak poczucie siły, pewność siebie i samoekspresja, a jednocześnie nawiązywać do nostalgii za jednym z najbardziej rozpoznawalnych sloganów w branży kosmetycznej.
Te dwa działania sygnalizują przemyślaną strategię: łączenie kulturowych ikon z dziedzictwem, aby zapewnić atrakcyjność dla wielu pokoleń.
Koncern L’Oreal wyznaczył Alexisa Perakisa-Valata na stanowisko prezesa na region Stanów Zjednoczonych i Ameryki Północnej. Celem tego doświadczonego managera jest dalsze zwiększanie wzrostów firmy na największym rynku kosmetycznym świata.
Perakis-Valat dołączył do L’Oreal – największej na świecie grupy kosmetycznej – już w 1994 roku. Na stanowisku szefa dywizji Ameryki Północnej zastępuje Davida Greenberga, który ma objąć nowo utworzone stanowisko prezesa L’Oreal USA – poinformował francuski koncern.
Perakis-Valat, pełniąc do tej pory funkcję prezesa działu dóbr konsumpcyjnych (którą objął w 2016 roku) przyczynił się do wzrostu sprzedaży o jedną trzecią do 16 miliardów euro w trakcie swojej kadencji – podkreśla L’Oreal w swoim komunikacie.
Z kolei Perakisa-Valata na dotychczasowym stanowisku ma zastąpić Fabrice Megarbane, który do tej pory obejmował funkcję dyrektora ds. globalnego wzrostu L’Oreal.