StoryEditor
Producenci
21.11.2023 16:00

Neboa i Plastic Bank wspólnie działają na rzecz zatrzymania procesu powstawania plastiku oceanicznego. Dotychczas zebrano ponad 1 mln butelek

Waga zebranych przez uczestników zbiórki plastikowych śmieci przekroczyła 21 ton. Zostały one przetworzone na surowiec nadający się do ponownego wykorzystania w produktach i opakowaniac / mat. prasowe
​Neboa wraz z globalną organizacją Plastic Bank od sześciu miesięcy współnie działają na rzecz zatrzymania procesu powstawania plastiku oceanicznego. Przy okazji wspierają ruch Social Recycling, który walczy z ubóstwem obszarów oceanicznych poprzez angażowanie lokalnych społeczności w zbiórkę odpadów. W efekcie plastik z ponad miliona plastikowych butelek trafił do ponownego wykorzystaia zamiast do mórz i oceanów.

Neboa jako oficjalny partner Plastic Bank troszczy się o czystość mórz i oceanów, a także o lokalne społeczności, które zamieszkują tereny oceaniczne. Ich mieszkańcy zbierają plastikowe śmieci z plaż, brzegów rzek, dzielnic, podwórek nawet w promieniu 50 kilometrów od wybrzeży, a następnie wymieniają je w lokalnych oddziałach Plastik Banku na realne benefity. Za przyniesiony plastik otrzymują artykuły spożywcze, pakiety społeczne i zdrowotne oraz łączność cyfrową.

image
mat. prasowe

Dzięki tak prowadzonej zbiórce, przez 6 miesięcy współpracy marki Neboa i Plastic Bank, ponad milion butelek trafiło do ponownego wykorzystania zamiast do wody. Uzyskane w ten sposób dochody pomogły zaspokoić potrzeby 132 osób, które aktywnie zaangażowały się w akcję zbierania odpadów. Waga przyniesionuch przez nie plastikowych śmieci przekroczyła 21 ton. Zostały one przetworzone na surowiec nadający się do ponownego wykorzystania w produktach i opakowaniach.

image
mat. prasowe
Wspólne plany Neboa i Plastic Bank sięgają jednak dalej. Cel wyznaczony do końca 2024 roku obejmuje zbiórkę kolejnego miliona butelek, tak aby powstrzymać łącznie 2,2 mln sztucznych opakowań przed dostaniem się do oceanów. Uzyskane w ten sposób 44 tony plastiku zostaną przetworzone i ponownie wykorzystane.  

Neboa to polska marka kosmetyków do włosów, która  działa zgodnie z filozofią Respect The Nature.

 

Czytaj też:

Neboa wykorzystuje w opakowaniach plastik odłowiony z oceanów

Neboa i Noszesztuke we wspólnej akcji dla Bałtyku

Marka Neboa zaadaptowała żółwicę leczoną na Florydzie

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
26.04.2024 16:34
Jan Marini szkoli kosmetologów. Magdalena Lamparska ambasadorką amerykańskiej marki
Magdalena Lamparska, ambasadorka marki Jan Marini oraz Bronagh Collins i Ricardo Valenzuela, przedstawiciele globalni marki w PolsceJan Marini
Magdalena Lamparska, aktorka, została twarzą amerykańskiej marki Jan Marini. Wywodząca się z Kalifornii dermokosmetyczna marka uważa polski rynek za kluczowy dla swojego rozwoju w Europie. Na szkoleniu dla kosmetologów jej eksperci przekazali informacje o najnowszych procedurach zabiegowych marki.

Amerykańska marka Jan Marini Skin Research powstała w 1994 r. w Kalifornii. Jej nazwa pochodzi od twórczyni marki Jan Marini, znanej w branży beauty ze swojej pasji i uważanej za innowatorkę w zakresie pielęgnacji skóry.

Marka przedstawia się jako ta, która ma wyłączny patent na tymozynę beta 4 w pielęgnacji skóry oraz która jako pierwsza w historii opracowała antyoksydacyjny filtr przeciwsłoneczny oraz była pierwszą firmą kosmetyczną, która połączyła kwas glikolowy, salicylowy i azelainowy w jeden produkt wielofunkcyjny do stymulacji i odnowy skóry.

Jan Marini działa na 30 rynkach, ale polski uważa za wyjątkowo perspektywiczny – szybko się tu rozwija. Jej kosmetyki są stosowane w gabinetach kosmetycznych, mogą być uzupełnieniem procedur zabiegowych oraz mogą być stosowane w pielęgnacji domowej.

17 kwietnia 2024 r. w hotelu Bristol w Warszawie marka zorganizowała spotkanie i szkolenie dla współpracujących z nią kosmetologów. Rozpoczęło je przedstawienie ambasadorki marki, którą została Magdalena Lamparska, aktorka teatralna i filmowa, która dzieli swoje życie na dwa kraje – pracuje zarówno w Polsce, jak i w Stanach Zjednoczonych.

Magdalena Kaczanowicz, chemik i technolog kosmetyczny, znana jako @racjapielegnacja mówiła o tym, czy warto analizować INCI i czy po składzie jesteśmy w stanie ocenić, jak działa kosmetyk i czy jest skuteczny. Katarzyna Jaworska i Iga Radzikowska, trenerki Jan Marini omawiały zabiegi marki. Dr n med., kosmetolog, dietetyk, założycielka Scura, Alicja Śliwowska @dr_scura mówiła o łączeniu składników aktywnych odpowiednio do problemów skóry: witamina C i DMAE, antyoksydanty i ochrona przeciwsłoneczna, retinoidy, kwas glikolowy, salicylowy, azelainowy. Wskazówki dotyczące obsługi klienta, sprzedaży i marketingu w gabinecie przekazała Aleksandra Mazalon, trenerka miejsc beauty i założycielka Beauty Boss @beautybosspl. W organizację konferencji zaangażowana była internetowa drogeria Topestetic, dystrybutor marki w Polsce.  

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
26.04.2024 10:11
Magda Popławska nową ambasadorką marki AA
Magda Popławska została nową twarzą serii Y Lift Supreme.AA
Magda Popławska, znana polska aktorka i ceniona osobowość sceniczna, została nową ambasadorką marki AA. Popławska będzie twarzą linii kosmetyków Y Lift Supreme, dedykowanej kobietom poszukującym skutecznych rozwiązań w pielęgnacji przeciwstarzeniowej.

Magda Popławska, renomowana polska aktorka, ogłosiła na swoim profilu na Instagramie, że została najnowszą ambasadorką marki AA. Choć szczegóły tej współpracy nie zostały jeszcze ujawnione, wiadomo już, że Popławska będzie twarzą linii przeciwstarzeniowej Y Lift Supreme. Ta informacja spotkała się z entuzjastycznym przyjęciem fanów, zarówno aktorki, jak i marki.

Magdalena Popławska, urodzona w Polsce, jest uznawaną aktorką teatralną i filmową, absolwentką Akademii Teatralnej im. Aleksandra Zelwerowicza w Warszawie. Znana z wyjątkowej umiejętności wcielania się w zróżnicowane role, Popławska zdobyła uznanie zarówno na dużym ekranie, jak i na scenie teatralnej. W jej bogatej filmografii znajdują się role w filmach takich jak "Body/Ciało" (2015), reżyserii Małgorzaty Szumowskiej, gdzie zagrała jedną z głównych ról, oraz "Cicha noc" (2017), gdzie jej kreacja przyniosła jej szereg pozytywnych recenzji. Popławska jest również znana z intensywnej działalności teatralnej, występując w wielu znaczących produkcjach scen warszawskich.

AA to polska marka kosmetyczna należąca do przedsiębiorstwa Oceanic S.A., założonego w 1982 roku. Marka specjalizuje się w produkcji dermokosmetyków hypoalergicznych, przeznaczonych dla osób z wrażliwą i skłonną do alergii skórą. Produkty AA są dostosowane do różnych potrzeb dermatologicznych, oferując linie kosmetyków do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów. W asortymencie znajdują się m.in. serie anti-aging, preparaty nawilżające, a także kosmetyki dla skóry atopowej.

Czytaj także: Amelia Szczepaniak ambasadorką AA Wings of Color

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
26. kwiecień 2024 16:40