Nivea Men i Real Madryt rozpoczęły globalną współpracę w 2017 roku, po czterech latach partnerstwa w wybranych krajach. W tym roku świętowały więc 10-lecie i zdecydowały o przedłużeniu kontraktu do 2025 roku i wspólnych działaniach w ponad 70 krajach.
– 55 proc. mężczyzn na całym świecie to entuzjaści piłki nożnej. Jest to najpopularniejszy sport na wielu naszych kluczowych rynkach. Dlatego dla Nivea Men partnerstwo z Realem Madryt to wyjątkowa okazja, aby energicznie i emocjonalnie dotrzeć do naszej grupy – skomentował Oswald Barckhahn, członek zarządu Beiersdorf, odpowiedzialny za Europę, USA i Kanadę.
Kolejne trzy lata partnerstwa oby marek skupią się na działaniach cyfrowych dla konsumentów i fanów. Ich celem będzie stworzenie bardziej angażujących treści dla młodszych konsumentów na nowej platformie.

