StoryEditor
Producenci
07.03.2018 00:00

Nivea Sun z drugą pozycją w kategorii produktów ochrony przeciwsłonecznej

Za sprawą ubiegłorocznej innowacji, czyli wprowadzeniu do produktów do opalania technologii zapobiegającej powstawaniu plam po praniu, marka Nivea Sun uzyskała drugą pozycję w kategorii produktów ochrony przeciwsłonecznej. Dlatego w tym sezonie poszerzy portfolio kosmetyków zawierających tę technologię.

– Sprzedaż produktów pod marką Nivea Sun wzrosła o 25 proc., a nasze udziały rynkowe zwiększyły się 1,7 pkt proc. co dało marce pozycję nr 2 na rynku – zdradziła Agnieszka Kobylińska, brand menadżerka kategorii. Taki wynik marka osiągnęła dzięki innowacji zawartej w linii Nivea Sun Protect & Moisture. Polega ona na wykorzystaniu w produktach technologii zabezpieczającej ubrania przed powstawaniem plam w wyniku kontaktu odzieży z filtrami UV.

W tym roku miłośnikom słońca Nivea proponuje kolejną linię zawierającą tę technologię. Nivea Sun Protect & Bronze dostępna będzie z formułą składników, które chronią przed słońcem, pozwalają na usunięcie śladów filtrów z odzieży, a dodatkowo wspomagają aktywację naturalnej opalenizny. Stanowi zatem nie tylko znakomitą propozycją dla tych, którzy unikali stosowania ochrony przeciwsłonecznej w obawie przed plamami na ulubionych ubraniach, ale także dla tych, którzy nie stosowali kremów czy balsamów z filtrami w obawie przed trudnościami w uzyskaniu upragnionej opalenizny. – Kiedy skóra wystawiona jest na działanie promieni UV uruchamia mechanizm ochronny – wytwarza melaninę, która nadaje skórze opalony kolor. Stosując filtry UV sprawiamy, że ta reakcja nie jest tak intensywna. W rezultacie wiele osób nie jest zadowolonych, gdyż wraca z wakacji bez pięknego koloru na skórze – wyjaśnia dr Magdalena Łuczkowska, dermatolog i ekspert marki Nivea. Teraz ma się to zmienić. Oprócz skutecznej ochrony UVA i UVB, Nivea Sun Protect & Bronze zawiera aktywny składnik – pro-melanin z ekstraktem z lukrecji – który aktywuje naturalny mechanizm skóry i sprawia, że staje się ona opalona. – Dzięki temu możemy chronić swoją skórę, a równocześnie cieszyć się piękną, równomierną opalenizną bez konieczności używania produktów samoopalających – mówi dr Łuczkowska.

W tym roku marka Nivea zamierza jeszcze mocniej niż przed rokiem promować produkty ochrony przeciwsłonecznej. Już w połowie maja wystartuje kampania telewizyjna, która potrwa do końca czerwca. – To czas, kiedy Polacy planują wakacje i standardowo zaopatrują się w kosmetyki z filtrami – mówi Agnieszka Kobylińska. Wsparciem będą też akcje digitalowe oraz materiały skierowane do punktów sprzedaży. W lipcu i sierpniu edukacja przeciwsłoneczna przeniesie się na plaże. Będzie częścią akcji Podwórko Nivea na plaży. – Edukacja jest potrzebna, ponieważ wciąż zaledwie 53 proc. Polaków używa produktów ochrony przeciwsłonecznej. Tylko połowa z nich ma świadomość, że ich aplikację należy powtórzyć po 2-3 godzinach ekspozycji na słońcu. Jest to szczególnie niepokojące jeśli uświadomimy sobie, że Polacy mają z reguły dość jasną karnację, a w swoich wakacyjnych podróżach coraz chętniej wypuszczają się do krajów, w których natura wyposażyła ich mieszkańców w o wiele ciemniejsza skórę, zupełnie inaczej znoszącą silne słońce. Świadomość  tego, że solidna ochrona przed UV jest niezbędna jest w naszym kraju wciąż niewystarczająca – twierdzi brand menadżerka kategorii Nivea Sun.

Sprzedaż linii Nivea Sun Protect & Bronze dla sklepów ruszyła w marcu, tak aby produkty mogły stanąć na półkach jeszcze przed długim weekendem majowym.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
04.12.2025 19:40
Współpraca o zapachu czekolady: efekty dostępne w Rossmannie
Projekt linii nawiązuje do opakowań kultowych tabliczek czekolady Wedlamat.pras.

Candly&Co. połączyło siły z marką E.Wedel, tworząc limitowaną kolekcję świec i dyfuzorów zapachowych inspirowanych ulubionymi słodkościami Polaków: czekoladą Deserową oraz czekoladą Karmelową. Produkty są dostępne w wybranych drogeriach Rossmann na terenie całej Polski.

To ciekawa współpraca, która przenosi dobrze znane i lubiane smaki na zupełnie nowy poziom – do świata zapachu i domowej atmosfery. Zapach inspirowany czekoladą Deserową otula wnętrze głęboką, słodko-orientalną kompozycją inspirowaną intensywną deserową czekoladą, przełamaną tonką, wanilią, świeżością szałwii i zmysłowym piżmem. Natomiast produkty inspirowane czekoladą Karmelową zachwycają aksamitną i kremową słodyczą karmelu z subtelnymi prażonymi akcentami i nutą wanilii oraz paczuli, która nadaje głębi i niezwykłej apetyczności. To zapachy, które potrafią poprawić nastrój od pierwszej chwili, wnosząc do wnętrz przytulne, relaksujące, czekoladowe ciepło.

Ta współpraca była dla nas ogromną inspiracją. Pracując nad kompozycjami, zależało nam na stworzeniu zapachów, które budzą emocje i poprawiają nastrój – tak jak chwila przyjemności z ulubioną czekoladą. Projekt linii nawiązuje do opakowań kultowych tabliczek, a wewnątrz znajdują się nowoczesne, designerskie szkła ozdobione subtelnym złotym detalem. To słodka przerwa od codzienności i sposób, by otulić dom ciepłem i przyjemnością – opowiada Aleksandra Pankowska, założycielka Candly&Co.

Produkty są edycją limitowaną, w ramach kolejnej odsłony współpracy. E.Wedel x Candly&Co. Wytwarzane ręcznie w Polsce, opierają się na wegańskiej formule. Zamknięte w eleganckich flakonach, doskonale prezentują się w każdym wnętrzu. 

W Wedlu od lat celebrujemy radość płynącą z małych przyjemności i bliskości. Dzięki tej współpracy konsumenci mogą doświadczać naszej marki na nowym, wielozmysłowym poziomie. Te czekoladowe nuty zapachowe w domu to nie tylko aromatyczne doznania, ale również wyjątkowy prezent, który łączy ludzi i tworzy niezwykłe wspomnienia – dodaje Karolina Janczyk-Truchlewska, project manager z firmy Wedel.

Kolekcja. E.Wedel x Candly&Co dostępna jest stacjonarnie wyłącznie w drogeriach Rossmann.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
04.12.2025 09:33
L’Oréal rozważa inwestycję w Giorgio Armani. Ruszają przygotowania do sprzedaży 15-proc. pakietu
Globalna marka zmieni potencjalnie właściciela.BadPixma/shutterstock

L’Oréal potwierdził, że „bardzo szybko” rozpocznie analizę potencjalnej inwestycji w Giorgio Armani, po tym jak w testamencie zmarłego projektanta znalazły się szczegółowe wytyczne dotyczące stopniowej sprzedaży lub wejścia marki na giełdę. To pierwsza oficjalna deklaracja koncernu w sprawie udziału w przyszłej restrukturyzacji własnościowej włoskiego domu mody.

Podczas spotkania z analitykami dyrektor finansowy L’Oréal, Christophe Babule, poinformował, że grupa „zdecydowanie” oceni możliwość nabycia udziałów w Armani. Zgodnie z ujawnionymi planami w ciągu najbliższych 18 miesięcy ma zostać uruchomiony proces sprzedaży lub upublicznienia pierwszego pakietu obejmującego 15 proc. akcji. Priorytet dostępu do transakcji otrzymają cztery podmioty: L’Oréal, LVMH, EssilorLuxottica oraz inna firma o porównywalnej skali.

Decyzja wynika z wieloletnich spekulacji dotyczących sukcesji u Armaniego oraz przyszłości jego biznesu beauty, który od lat funkcjonuje na licencji L’Oréal. Przyszły nabywca pakietu mniejszościowego może istotnie wpłynąć na układ sił w segmencie marek luksusowych, zarówno w branży modowej, jak i perfumeryjno-makijażowej.

Ewentualne wejście kapitałowe L’Oréal do Giorgio Armani mogłoby wzmocnić pozycję francuskiej grupy na globalnym rynku luksusowych kosmetyków. Marka Armani Beauty należy do najbardziej rozpoznawalnych w portfolio perfum i makijażu L’Oréal, a zabezpieczenie jej długoterminowej obsługi w ramach koncernu ma strategiczne znaczenie przy rosnącej konkurencji o prestiżowe licencje.

Z kolei dla samego Armaniego sprzedaż 15-proc. pakietu ma być pierwszym etapem uporządkowanej zmiany właścicielskiej, zapisanej w testamencie projektanta. Wynik procesu – zależny od struktury oferty i wyboru inwestora – zadecyduje o przyszłym kierunku rozwoju jednego z najbardziej wpływowych domów mody w Europie.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
04. grudzień 2025 22:05