StoryEditor
Producenci
16.09.2021 00:00

Novaclear – dermokosmetyki z indywidualnym przesłaniem

Marka Novaclear po raz kolejny sięgnęła po tytuł Perły Rynku Kosmetycznego. W tegorocznej edycji jurorzy docenili linię dermokosmetyków Novaclear Collagen przeznaczoną do codziennej pielęgnacji skóry z pierwszymi oznakami starzenia.

Producentem marki Novaclear jest polska firma Equalan Pharma Europe. Firma jest obecna ze swoimi produktami na trzech kontynentach w około 40 krajach świata. Posiada w portfolio szeroki wachlarz preparatów specjalistycznych i pielęgnacyjnych do twarzy, ciała i włosów. Flagowy asortyment stanowią kosmetyki na problemy dermatologiczne, takie jak atopowe zapalenie skóry (AZS), trądzik, przebarwienia, uszkodzenia skóry, rozstępy, naczynka, a także do codziennej pielęgnacji skóry suchej, odwodnionej i z pierwszymi oznakami starzenia.

Misją marki Novaclear jest indywidualne podejście do pielęgnacji skóry. Każdy rodzaj pielęgnacji to oddzielna linia produktów z innowacyjnymi, opatentowanymi składnikami aktywnymi ukierunkowanymi na konkretną potrzebę skóry. Co ważne, przekaz dotyczący składników i działania produktów jest jasny i zrozumiały dla użytkownika.

Nagrodzona w tegorocznej edycji rankingu linia Novaclear Collagen jest przeznaczona dla osób po 30. roku życia, do codziennej pielęgnacji skóry z pierwszymi oznakami starzenia, takimi jak: zmarszczki mimiczne, utrata elastyczności, jędrności, ziemisty kolor skóry. Wyróżnia ją unikalne połączenie trzech głównych składników aktywnych: kolagenu morskiego (w formie aminokwasów, które łatwiej przenikają przez warstwy naskórka), aby poprawić sprężystość i elastyczność skóry, aktywnego złota, aby wspomóc syntezę kolagenu i elastyny oraz kawioru, aby intensywnie odżywić skórę. Do demakijażu i oczyszczania przeznaczone są żel do mycia twarzy z drobinkami złota oraz pianka do mycia twarzy z silikonową szczoteczką dokładnie oczyszczającą skórę i złuszczającą martwy naskórek, dzięki czemu składniki aktywne łatwiej przenikają w głąb naskórka. Na pielęgnacyjny rytuał składają się dermokosmetyki o subtelnym zapachu: ujędrniające serum do twarzy, wygładzający krem pod oczy, ujędrniający krem na dzień oraz ujędrniająco-wygładzający krem na noc.

Justyna Mocarska, wiceprezes Equalan Pharma Europe 

Dziękujemy. Po raz kolejny produkty marki Novaclear spotkały się z Państwa uznaniem. Jesteśmy dumni, że tworzymy kosmetyki, które znajdują tak wielu odbiorców i cieszą się pozytywnym odzewem. Codziennie dokładamy starań, aby odpowiedzieć na potrzeby klientów nie tylko jeśli chodzi o skórę problematyczną, ale również, jak w przypadku linii Novaclear Collagen – tworząc pielęgnację skóry dojrzałej. Tytuł Perły Rynku Kosmetycznego 2021 w kategorii kosmetyków aptecznych, przyznany dla całej linii Novaclear Collagen, utwierdza nas w przekonaniu, że nasza wiedza, kreatywność i jakość, są doceniane i potrzebne. Obiecuję, iż każde kolejne produkty tworzone będą z równą starannością i jeszcze większą ambicją.

Opinie jurorów badania Perły Rynku Kosmetycznego 2021

Produkty wyjątkowo skuteczne i wydajne. Wyglądają na eleganckie, prestiżowe, a jednocześnie widać, że to segment dermokosmetyków. Adekwatna cena do jakości. Bardzo dobre wsparcie marketingowe. Bardzo estetyczne opakowania, stonowana kolorystyka, czytelne i przejrzyste. Chętnie zapoznamy się z ofertą marki.

Bądź na bieżąco:

FB: NovaClear

IG: novaclear_poland

Nawiąż współpracę: 

Adam Dąbczak - tel. 607152357

materiał partnera
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
29.04.2024 11:37
Kultowy niebieski krem Nivea zmienia opakowanie
Krem Nivea wymienił aluminiowe puszki na wykonane w 80 proc. z surowca pochodzącego z recyklingufot. Nivea
Najbardziej znany krem Nivea zmienia opakowanie, ale marka absolutnie nie odchodzi od swojego znanego wizerunku. Tu zmiany są kosmetyczne. Idzie natomiast pod rękę z wymaganiami środowiskowymi i wprowadza puszkę, która w 80 proc. składa się z recyklingowanego aluminium.

Marka Nivea wprowadza zmiany w swoim kultowym kremie Nivea. Niebieska puszka jest teraz wykonana w 80 proc. z aluminium pochodzącego z recyklingu.

image
Krem Nivea w puszce wykonanej z aluminium pochodzącego z recyklingu
Nivea
Przejście na bardziej ekologiczne opakowanie ma na celu zmniejszenie emisji gazów cieplarnianych z opakowań o 8 tys. ton do 2025 roku. To konkretny krok ku wdrożeniu podejścia o obiegu zamkniętym, które minimalizuje obciążenie naszych cennych zasobów naturalnych – podała marka w komunikacie.

Wygląd opakowania zmienia się minimalnie, tak aby nic nie zachwiało wypracowanym wizerunkiem marki. Opakowanie jest nowocześniejsze w swoim przekazie, ma żywsze kolory, na wszystkich opakowaniach zostało ujednolicone logo marki. Na puszce pojawiła się również wyróżniona zielonym kolorem informacja o wykorzystaniu surowców pochodzących z recyklingu.

Nivea to marka należąca do koncernu Beiersdorf. Krem Nivea w okrągłym niebieskim opakowaniu ma ponad 100 lat i jest najbardzej rozpoznawalnym produktem marki. 

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
29.04.2024 10:59
Dr. Miele Cosmed Group chwali się rekordowymi wynikami
Magdalena Miele, prezeska Dr Miele Cosmed Groupfot. mat. prasowe
Grupa Kapitałowa Dr. Miele Cosmed Group opublikowała wyniki finansowe za 2023 r. Jak podaje zarząd spółki, są one najlepsze w historii firmy.

Spółka Dr. Miele Cosmed Group S.A. opublikowała 26 kwietnia 2024 r. informacje o wynikach Grupy Kapitałowej za rok 2023. Firma osiągnęła przychód w wysokości 444 mln zł. Jest to wzrost o 12 proc. w porównaniu do 2022 r.

Osiągnięta EBITDA 45,0 mln zł w całym roku 2023 jest rekordowym wynikiem w historii Grupy Kapitałowej.  Wartościowy wzrost o 32,2 mln zł, czyli 255 proc. w porównaniu z 2022 rokiem, uwydatnia jeszcze bardziej skalę poprawy w wynikach – czytamy w komunikacie prasowym.

Magdalena Miele, prezes spółki, podkreśliła, że takie wyniki udało się osiągnąć spółce pomimo obiektywnych czynników rynkowych: szalejącej inflacji, wzrostu kosztów operacyjnych niezależnych od firmy, dalszych zawirowań na rynku surowców, w tym ich dostępności. „Jest to wynik determinacji i konsekwentnej realizacji strategii ostatnich lat oraz potwierdzeniem przygotowania organizacyjnego Grupy Kapitałowej do wykonania kolejnych kroków w rozwoju” – napisała prezes w liście do akcjonariuszy rozpoczynającym raport finansowy spółki.

Dr. Miele Cosmed Group to jeden z największych producentów kosmetyków i chemii Gospodarczej. Jego marki to Bobini, Apart, Sofin, Kret. Nazwa Dr. Miele Cosmed Group powstała po połączeniu 1 marca 2024 r. dwóch spółek grupy kapitałowej Global Cosmed i Global Cosmed Group i dodaniu w nazwie nazwiska założyciela Global Cosmed, dr. Andresa Miele. 

Czytaj więcej: Global Cosmed zmienia nazwę na Dr. Miele Cosmed Group. Zapowiada też podwojenie skali biznesu

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
29. kwiecień 2024 12:34