StoryEditor
Producenci
10.11.2020 00:00

Onlybio.life odnotowało rekordową sprzedaż w e-commerce

Onlybio.life – spółka produkująca naturalne kosmetyki Only Bio oraz ekologiczne środki czystości Only Eco – w pierwszym miesiącu IV kwartału 2020 r. odnotowała rekordowy wzrost e-commerce. Od początku października do 3 listopada sprzedaż internetowa wyniosła ponad 40 proc. całkowitej sprzedaży od początku 2020 r.

– Wprowadzony marcowy lockdown oraz ograniczenia dla handlu stacjonarnego pokazały jak bardzo istotny jest rozwój kanału sprzedaży internetowej, a ogólnodostępne statystyki jasno wskazują na to, że coraz więcej konsumentów przekonuje się do e-commerce. W październiku, jak i na początku listopada zderzyliśmy się z dużym wzrostem sprzedaży internetowej produktów Onlybio.life, wobec czego stale wdrażamy działania optymalizujące poszczególne procesy, prognozując dalszy rozwój tego segmentu – powiedział cytowany w komunikacie Marcin Pawlikowski, wiceprezes firmy Boruta-Zachem, do której należy spółka Onlybio.life.

Zdradził również, że w ramach działań modernizacyjnych, spółka wdrożyła projekt badawczo-rozwojowy pt. "Innowacyjna usługa badania zachowań konsumenckich w internecie w oparciu o własne algorytmy oraz analizy behawioralne". Jego wynikiem było opracowanie systemu do zbierania statystyk, działań i reakcji konsumentów z rożnych platform na przedstawione treści, a następnie udostępnieniu narzędzi do analiz wyników w celu optymalizacji treści oraz użytych kanałów.

– Implementacja algorytmów badających zachowania konsumenckie daje nam możliwość, by lepiej zrozumieć, na co potencjalni kupujący zwracają uwagę przy wyborze produktu. Natomiast analiza dużych zbiorów danych pozwala lepiej pozycjonować nasze produkty oraz usprawnić efektywność całego procesu sprzedaży. Są to niezbędne działania umożliwiające zachowanie ciągłości pracy, szczególnie w przypadku dynamicznie zwiększającej się skali sprzedaży – wyjaśnił Marcin Pawlikowski.

Jak podsumowano w komunikacie, grupa Boruta-Zachem zamierza zostać do 2023 r. największym producentem eko kosmetyków i eko środków czystości w Polsce.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
17.09.2024 11:45
L’Oréal Paris ogłosiło laureatki Women of Worth Initiative. Dziesięć liderek organizacji non-profit otrzyma wsparcie
Laureatki: od lewej do prawej Rania Zuri, Hillary Cohen, Wawa Gatheru i Sheri Mathis.L‘Oréal

Hillary Cohen walczy z marnowaniem jedzenia, dr Tonya Stafford wspiera ofiary handlu ludźmi, a Wawa Gatheru podkreśla wagę głosu czarnych kobiet i dziewcząt w dyskusji o katastrofie klimatycznej. Poznałyśmy nazwiska dziesięciu liderek, które otrzymały tytuł Women of Worth 2024.

25 tysięcy dolarów partnera filantropijnego L’Oréal Paris, GlobalGiving, na wsparcie działalności charytatywnej, mentoring od L‘Oréal Paris oraz ogólnokrajowa platforma do opowiedzenia swojej historii to nagrody, które otrzymują laureatki Women of Worth Initiative. Inicjatywa ma na celu wsparcie wyjątkowych kobiet w rozwijaniu ich misji oraz we wprowadzeniu realnych zmian.

Czytaj też: Rossmann otrzymał Love Cosmetics Award za walkę z ubóstwem menstruacyjnym

Dziesięć tegorocznych laureatek to założycielki, dyrektorki i prezeski organizacji non-profit, które w rozmaity sposób walczą z wykluczeniem.

Hillary Cohen jest współzałożycielką oraz dyrektorką generalną Every Day Action, czyli organizacji, której celem jest wyeliminowanie marnowania żywności poprzez redystrybucję niewykorzystanych posiłków, przede wszystkim z planów filmowych i telewizyjnych. Organizacja ratuje ponad 80 tysięcy posiłków rocznie.

Wawa Gatheru jest założycielką i dyrektorką wykonawczą  Black Girl Environmentalist, czyli organizacji, która wzmacnia głos czarnych kobiet i dziewcząt w kontekście kryzysu klimatycznego. Gatheru zauważyła, że choć to właśnie one najmocniej doświadczają skutków kryzysu, to ich głos jest niedoreprezentowany. W 2023 roku Black Girl Environmentalist przekazało młodym czarnym kobietom ponad 100 tysięcy dolarów, by zniwelować bariery w dostępnie do staży, konferencji i programów akademickich.

Lisa Hoeve jest założycielką i dyrektorką generalną Hope Pkgs, czyli organizacji, która zapewnia „First Night Bags” (torby na pierwszą noc) przeznaczone dla dzieci trafiających do systemu pieczy zastępczej. Zawierają one takie przedmioty jak piżamy, skarpetki, bieliznę i przybory toaletowe. Sama Hoeve jest matką szóstki dzieci, a od roku 2013 stworzyła też bezpieczne i kochające środowisko niemal 20 kolejnym. Od 2015 roku Hope Pkgs przygotowało ponad 700 „toreb na pierwszą noc”.

Meymuna Hussein-Cattan jest założycielką i dyrektorką generalną The Tiyya Foundation, czyli organizacji wspierającej osoby żyjące na uchodźstwie, imigrantki oraz społeczności marginalizowane. Hussein-Cattan sama przyszła na świat w obozie dla uchodźców. Działania jej fundacji pozwoliły na pomyślne przesiedlenie tysięcy rodzin oraz wzmocnienie pozycji wielu osób poprzez edukację i programy zawodowe.

Sheri Mathis jest prezeską Mammogram Poster Girls, czyli organizacji, która zajmuje się zbieraniem funduszy oraz zwiększaniem świadomości i dostępności do mammografii wśród kobiet, które nie kwalifikowałyby się do niej: z powodu niewystarczającego ubezpieczenia, wykluczenia komunikacyjnego, barier kulturowych, językowych czy braku wiedzy o potrzebie profilaktyki. Z czasem działalność organizacji rozszerzyła się o finansowanie badań przesiewowych oraz posiłków. Od 2018 roku Mammogram Poster Girls ufundowały ponad 2 tysiące bezpłatnych badań i mammografii. Dzięki badaniom profilaktycznym Mathis dwukrotnie przetrwała diagnozę raka piersi, także jej siostry wyzdrowiały dzięki szybkiemu wykryciu.

Czytaj też: Estée Lauder zaangażowała do kampanii Różowej Wstążki pięć ambasadorek z Polski

Laura Pahules jest założycielką i prezeską Control Alt Delete, czyli organizacji wspierającej ofiary przemocy domowej poprzez zapewnienie jednorazowego wsparcia kryzysowego w momencie ucieczki przed przemocą. Control Alt Delete ułatwia około 30 ratujących życie ucieczek przed przemocą domową dziennie.

Jahnavi Rao jest założycielką i prezeską New Voters, czyli organizacji angażującej młodzież z ponad 500 szkół średnich w zainteresowanie polityką. Działalność Rao zaczęła się, gdy mając 16 lat poczuła bezradność, wiedząc, że nie może wziąć udziału w wyborach mających bezpośrednie przełożenie na jej życie. New Voters zapewnia młodzieży bezpartyjny mentoring ze strony niewiele starszych osób i koncentruje się na tym, by głosy młodych osób były traktowane priorytetowo w polityce.

Dr Tonya Stafford jest założycielką i dyrektorką wykonawczą „It’s Going To Be OK, Inc.”, czyli organizacji wspierającej ofiary handlu ludźmi zarówno poprzez bezpośrednie wsparcie ofiar i ich dzieci, jak i edukację mającą na celu wyeliminowanie handlu ludźmi. Sama dr Stafford doświadczyła tej traumy, gdy jako trzynastolatka została sprzedana przez matkę za narkotyki. „It’s Going To Be OK, Inc.” działa na skalę międzynarodową, a dr Stafford nadzoruje szkolenia organów ścigania, FBI oraz innych podmiotów.

Danelle Umstead jest założycielką i prezeską Sisters in Sports Foundation (SIS), czyli organizacji poświęconej dziewczynkom i kobietom z niepełnosprawnościami oraz poszukiwaniu przez nie przynależności, którą daje sport. Umstead w wieku 13 lat otrzymałą diagnozę zwyrodnienia barwnikowego siatkówki, które zaowocowało całkowitą utratą przez nią wzroku. W wieku dwudziestu lat zainteresowała się narciarstwem; dziś jest czterokrotną paraolimpijką i medalistką paraolimpijską oraz może się pochwalić 53 miejscami na podium w Pucharze Świata. Celem działania SIS jest to, by żadna dziewczynka ani kobieta nie poczuła się gorsza z powodu niepełnosprawności. Fundacja oferuje pomoc finansową, wsparcie psychologiczne oraz mentoring.

Rania Zuri jest założycielką i dyrektorką generalną The LiTEArary Society, czyli organizacji, która działa na rzecz zapewniania dostępu do książek dzieciom z niepełnosprawnością intelektualną w wieku przedszkolnym. Celem fundacji jest zakończenie istnienia pustyń książkowych; do tej pory przekazała książki o wartości ponad 648 tysięcy dolarów ponad 54 tysiącom dzieci w 12 krajach świata.

Czytaj też: Rossmann otrzymał Love Cosmetics Award za walkę z ubóstwem menstruacyjnym

Autorski program filantropijny L’Oréal Paris Women of Worth ma ucieleśniać motto, że „każda kobieta jest tego warta”, poprzez wspieranie liderek, które znajdują piękno w bezinteresownym poświęcaniu czasu swoim społecznościom. Tytuł Women of Worth jest przyznawany od 2006 roku i łącznie otrzymało go 190 kobiet.

Anna Tess Gołębiowska

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
17.09.2024 09:58
Nowa linia pielęgnacyjna Wellosophy od Oriflame zadebiutowała w Warszawie
Oriflame

Nowa linia kosmetyków Wellosophy marki Oriflame miała swoją premierę 11 września w warszawskim studio UKIYO. Wydarzenie zgromadziło licznych gości, w tym znane influencerki, a także przedstawicieli mediów. Produkty Wellosophy, oparte na adaptogenach i innowacyjnych technologiach, obiecują holistyczną pielęgnację skóry, która jednocześnie redukuje stres.

11 września w warszawskim studio UKIYO przy ul. Mokotowskiej 48 odbyła się oficjalna prezentacja nowej linii do pielęgnacji twarzy Wellosophy, marki Oriflame. Wydarzenie przyciągnęło uwagę zarówno przedstawicieli prasy, jak i licznych gości, w tym influencerki Martynę Kondratowicz, Monikę Lewczuk, Izabellę Budryn oraz Nadię Długosz. Nowa linia produktów to odpowiedź Oriflame na rosnące potrzeby konsumentów poszukujących holistycznego podejścia do pielęgnacji skóry, połączonego z zaawansowaną technologią.

Linia Wellosophy składa się z siedmiu produktów: serum, żelu oczyszczającego, kremu, mgiełki, balsamu pod oczy, maseczki oraz eliksiru na noc. Każdy z nich został wzbogacony o adaptogeny – składniki roślinne, które wspomagają regenerację skóry i chronią ją przed skutkami stresu. Nowością w ofercie Oriflame jest również zastosowanie technologii zapachów poprawiających nastrój, która ma wspierać wprowadzenie relaksu i harmonii w codziennych rytuałach pielęgnacyjnych. Wellosophy ma na celu nie tylko poprawę kondycji skóry, ale także redukcję stresu, co czyni ją unikalną propozycją na rynku kosmetycznym.

Podczas wydarzenia uczestnicy mieli okazję wziąć udział w warsztatach jogi twarzy, prowadzonych przez ekspertkę Noemi Groblewską, oraz w sesji jogi morning flow, która wprowadziła gości w filozofię marki Wellosophy. Wydarzenie zakończyło się możliwością bezpośredniego testowania produktów, co spotkało się z entuzjastycznym przyjęciem. Przez cały miesiąc od dnia prezentacji, studio UKIYO będzie oferować odwiedzającym możliwość samodzielnego testowania nowej linii Wellosophy, umożliwiając jeszcze szersze grono konsumentów doświadczenie jej unikalnych właściwości.       

Czytaj także: Oriflame przygotowuje się do restrukturyzacji zadłużenia: cztery spółki wyłączone spod kontroli obligatariuszy

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
17. wrzesień 2024 18:08