StoryEditor
Producenci
26.07.2023 15:19

Orientana otworzyła letni pop-up store w porcie w Jastarni

<p>Wakacyjny sklep marki Orientana w Jastarni zlokalizowany jest w porcie dla jachtów. Czynny jest codziennie, przez całe wakacje.</p>

Wakacyjny sklep marki Orientana w Jastarni zlokalizowany jest w porcie dla jachtów. Czynny jest codziennie, przez całe wakacje.

/ Orientana
<p>Wakacyjny sklep marki Orientana w Jastarni zlokalizowany jest w porcie dla jachtów. Czynny jest codziennie, przez całe wakacje.</p>
/ Orientana
<p>Wakacyjny sklep marki Orientana w Jastarni zlokalizowany jest w porcie dla jachtów. Czynny jest codziennie, przez całe wakacje.</p>
/ Orientana
<p>Wakacyjny sklep marki Orientana w Jastarni zlokalizowany jest w porcie dla jachtów. Czynny jest codziennie, przez całe wakacje.</p>
/ Orientana
<p>Wakacyjny sklep marki Orientana w Jastarni zlokalizowany jest w porcie dla jachtów. Czynny jest codziennie, przez całe wakacje.</p>
<p>Wakacyjny sklep marki Orientana w Jastarni zlokalizowany jest w porcie dla jachtów. Czynny jest codziennie, przez całe wakacje.</p>
<p>Wakacyjny sklep marki Orientana w Jastarni zlokalizowany jest w porcie dla jachtów. Czynny jest codziennie, przez całe wakacje.</p>
<p>Wakacyjny sklep marki Orientana w Jastarni zlokalizowany jest w porcie dla jachtów. Czynny jest codziennie, przez całe wakacje.</p>
Gallery
Orientana do końca wakacji zaprasza do swojego tymczasowego sklepu otwartego na Półwyspie Helskim, w tłumnie odwiedzanej przez turystów Jastarni.

Orientna, polska marka naturalnych kosmetyków z azjatyckich roślin, otworzyła swój letni sklep nad morzem, w urokliwej, tłumnie odwiedzanej latem przez turystów Jastarni, bezporednio w porcie dla jachtów.

image
Orientana

Przez całe wakacje na miłośników naturalnej pielęgnacji czekają w nim kosmetyki w promocyjnych cenach, które można testować przed zakupem.

image
Orientana

Ekspertki marki udzielają darmowych porad dotyczących pielęgnacji oraz oferują próbki. Organizowane są tu też liczne konkursy z nagrodami oraz bezpłatne warsztaty o rozmaitej tematyce, które odbywają się w każdą sobotę.

 

W pop-up storze została też umieszczona huśtawka, która wygląda jakby wsiała w dżungli. To idealne miejsce do zdjęć z myślą o umieszczania ich w mediach społecznościowych.

image
Orientana

– Orientana od lat cieszy się zaufaniem klientów. Produkty marki są opracowywane niezwykle starannie, bazują na naturalnych składnikach z roślin azjatyckich i odzwierciedlają filozofię dbania o piękno w zgodzie z naturą – zapewnia Anna Wasilewska, właścicielka marki, która w licznych filmikach zamieszczonych w mediach społecznościowych zaprasza do odwiedzenia sklepu w Jastarni.

 

image
Orientana

Najnowszą serią Orientany jest wakacyjna Hello Daktyl, która w pop up store w Jastarni podbija serca konsumentów. Hitem są tu też naturalne kosmetyki SPF 50+.

 

 

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.11.2025 13:32
L’Oréal zwiększa zaangażowanie w chiński rynek beauty i inwestuje w markę Lan
L’Oréal zaznacza wyraźniej swoją obecność na chińskim rynku.StudioPhotoLoren

L’Oréal poinformował o objęciu mniejszościowego pakietu udziałów w chińskiej marce pielęgnacyjnej Lan, działającej w segmencie masowym. To już druga inwestycja koncernu w lokalną markę w ostatnich miesiącach, co podkreśla rosnące znaczenie Chin w globalnej strategii firmy. Szczegóły dotyczące wielkości i wartości udziałów nie zostały ujawnione, jednak – jak podkreślił Vincent Boinay, prezes L’Oréal North Asia i CEO L’Oréal China – inwestycje na tym rynku są kluczowe dla przyszłego wzrostu grupy.

Decyzja zapadła krótko po tym, jak L’Oréal nabył 6,67 proc. udziałów w marce Chando za 442 mln juanów (62 mln dolarów), co zostało ujawnione w prospekcie emisyjnym spółki przygotowywanym do IPO w Hongkongu. Inwestycje te wpisują się w strategię głębszego wejścia w segment C-Beauty – dynamicznie rosnącej kategorii marek krajowych, które zdobyły istotne udziały w wartym 75 mld dolarów chińskim rynku kosmetyków i produktów higieny osobistej.

Rynek ten jest obecnie wyzwaniem dla międzynarodowych koncernów: lokalne marki zyskują przewagę dzięki szybkim iteracjom produktów oraz agresywnej komunikacji nowych składników i koncepcji pielęgnacyjnych. Jak zauważa Ben Cavender z China Market Research Group, zakup udziałów w rozpoznawalnych chińskich markach może być dla L’Oréal sposobem na skorzystanie z tempa wzrostu C-Beauty bez bezpośredniej konkurencji na najbardziej dynamicznych segmentach rynku.

Mimo trudniejszego otoczenia makroekonomicznego – spowolnienia wzrostu, obniżonego nastroju konsumenckiego oraz kryzysu na rynku nieruchomości – wyniki L’Oréal w Chinach wykazują oznaki stabilizacji. W trzecim kwartale biznes firmy w tym kraju wzrósł o około 3 proc., co stanowi pierwszy wzrost od dwóch lat. Jednocześnie najwięksi gracze krajowi, tacy jak Proya i Chicmas, utrzymują szybkie tempo wzrostu, a Chando jest obecnie trzecim największym lokalnym producentem kosmetyków według danych Frost & Sullivan.

Dla L’Oréal strategiczna może być obecność Chando i Lan w segmencie masowym, gdzie ceny produktów mieszczą się głównie w przedziale 49–390 juanów. Jak podkreśla cytowany przez Reutersa Yang Hu z Euromonitor International, ich silna pozycja w mniejszych chińskich miastach daje koncernowi dostęp do nowych grup konsumentów, wspierając odbudowę sprzedaży bez kanibalizowania portfolio marek premium należących do grupy.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.11.2025 13:02
Niemiecka Cosnova zaczyna dystrybucję swoich kosmetyków w Indiach
Produkty Essence zawierają w 100 proc. wegańskie składnikiCosnova Beauty

Cosnova, niemiecki producent kosmetyków (m.in. marki Essence), nawiązał współpracę dystrybucyjną z Reliance Retail w celu wprowadzenia na rynek indyjski swoich produktów. Wejście na rynek w Indiach będzie wzmocnieniem przystępnej cenowo, globalnej oferty kosmetyków Reliance Retail i umożliwi sprzedaż detaliczną produktów Essence za pośrednictwem wielokanałowej sieci sprzedaży.

Asortyment kosmetyków makijażowych Essence będzie dostępny online na terenie całego kraju, jak również w drogeriach sieci Reliance oraz w partnerskich punktach sprzedaży detalicznej.

Reliance jako oficjalny dystrybutor będzie odpowiadać za zwiększenie zasięgu marki w Indiach. Essence jest postrzegane przez dystrybutora z Indii za wiodącą markę kosmetyków, wyróżniającą się w Europie pod względem liczby sprzedanych sztuk. Ponad 80 proc. swoich produktów Essence produkuje w Europie.

image

Isabelle Tambue, Essence: Reagowanie na trendy mamy wpisane w DNA marki

Marka charakteryzuje się młodzieżową estetyką, a jej produkty zawierają w 100 proc. wegańskie składniki, są produkowane w ekologicznych opakowaniach i nie zawierają mikroplastiku.

image

Indie – rynkiem z największym potencjałem sprzedaży kosmetyków na świecie? Potwierdzają to wyniki Nykaa

Wprowadzając markę Essence na rynek indyjski, chcemy zainspirować nową falę kreatywnego wyrażania siebie poprzez eksperymenty z urodą, zachęcając konsumentów do łączenia, dopasowywania i zabawy produktami, które sprawią, że makijaż stanie się radosnym elementem codziennego życia każdego z nas – stwierdzili przedstawiciele Reliance Retail, dodając, że premiera ta “odzwierciedla zaangażowanie Reliance Retail w oferowanie indyjskim konsumentom najlepszych globalnych doświadczeń kosmetycznych, łącząc zabawę, inkluzywność i zrównoważony rozwój pod jedną marką”.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
21. listopad 2025 03:29