StoryEditor
Producenci
10.03.2022 00:00

Papier toaletowy Velvet ecoROLL 4=8 rolek

Nikt z nas nie powinien pozostawać obojętny w obliczu narastających problemów ekologicznych, z jakimi mierzy się nasza planeta. Nasza świadomości na temat zmian klimatycznych jest coraz większa i wszystkim nam zależy na tym, aby powietrze, którym oddychamy, nie było zanieczyszczone, woda, którą pijemy była czysta, a naszej planety nie zatruwały kolejne tony śmieci, z którymi nie potrafimy sobie poradzić.

Będąc marką świadomą tych problemów, zależy nam na wprowadzaniu rozwiązań, których celem jest dbanie o nasze wspólne dobro. W duchu dbania o środowisko powstał nasz nowy produkt — papier toaletowy Velvet ecoROLL. Naszym celem było stworzenie produktu, który charakteryzuje jakość, do której przywykli nasi klienci, przy jednoczesnym wykorzystaniu rozwiązań redukujących szkodliwy wpływ na środowisko.

Dostępny w dwóch wariantach 3-warstwowy papier toaletowy Velvet ecoROLL Delikatnie Biały oraz Rumianek i Aloes 4 rolki to dobrze znany naszym konsumentom komfort użytkowania, stanowiący jednocześnie ekologiczną alternatywę do standardowego papieru Velvet 8 rolek.

Teraz konsumenci mogą cieszyć się swoim ulubionym produktem w mniejszym pakowaniu, które zawiera tyle samo papieru co jego standardowa forma, a przy tym jest ekologiczny, wydajny i zajmuje mniej miejsca w łazience.

Co sprawia, że papier Velvet ecoROLL jest przyjazny środowisku:

  • 4 rolki papieru toaletowego Velvet ecoROLL odpowiadają 8 standardowym rolkom, dzięki czemu możesz wymieniać je rzadziej oszczędzając tym samym miejsce
    w łazience.*
  • W opakowaniu Velvet ecoROLL w porównaniu z produktem standardowym zmniejszyliśmy ilość plastiku o 28%.*
  • Rolki papieru Velvet ecoROLL są bardzo ściśle nawinięte co sprawia, że do ich transportu wykorzystujemy mniejszą ilość samochodów ciężarowych redukując tym samym emisje CO2 o 36%.*
  • W Velvet ecoROLL używamy tylko 4 kartonowych tulejek, a samo opakowanie także jest mniejsze niż w standardowym papierze co sprawia, że używając tego produktu generujemy aż o 43% mniej odpadów.*
  • Do produkcji papieru Velvet ecoROLL wykorzystujemy wyłącznie celulozę pochodzącą z certyfikowanych lasów.

Velvet Care - Eco Agenda 2025

Dbanie o środowisko jest jednym z głównych celów, jakie wyznaczyła sobie firma Velvet CARE. Nowo wprowadzony produktu Velvet ecoROLL oznaczony znakiem SAVE NATURE, podkreślającym nasze działania na rzecz ochrony środowiska, jest elementem szerszej strategii, którą zamierzamy realizować przez najbliższe lata. Zależy nam na racjonalnym wykorzystywaniu dostępnych zasobów i wierzymy, że działania podejmowane w skali lokalnej mogą przynieść trwałe zmiany w skali globalnej. Zmiany zaczynamy od samych siebie, między innymi poprzez wprowadzanie na rynek nowych, ekologicznych rozwiązań.

*Długość 4 rolek Velvet ecoROLL odpowiada 8 standardowym rolkom papieru Velvet Delikatnie Biały lub Rumianek i Aloes. Wszystkie elementy Ecostory odnoszą się do porównania papieru Velvet ecoROLL do standardowych papierów Velvet Delikatnie Biały lub Rumianek i Aloes 8 rolek.

www.velvet.pl

materiał partnera
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
06.09.2024 11:42
Maybelline powraca z kultowym hasłem „Może to Maybelline” w nowoczesnej odsłonie
Maybelline

Po ponad dekadzie przerwy, Maybelline New York przywraca swoje kultowe hasło „Może to Maybelline” w zmodernizowanej wersji, idealnie dostosowanej do ery mediów społecznościowych. W kampanii promującej odświeżoną melodię biorą udział znane osobistości, a jej głównym celem jest podkreślenie ducha Nowego Jorku oraz wzmocnienie poczucia inkluzywności i pewności siebie.

Maybelline New York, marka kosmetyków należąca do L’Oréal, ponownie wprowadza do swojej komunikacji marketingowej kultowe hasło „Może to Maybelline” - “Maybe It’s Maybelline”. Jingle, który zadebiutował w 1991 roku, zdobył ogromną popularność dzięki frazie “Maybe she’s born with it, maybe it’s Maybelline”. Przez lata był jednym z najbardziej rozpoznawalnych sloganów w świecie reklamy, aż do 2015 roku, kiedy został zastąpiony hasłem “Make It Happen”. Powrót do “Maybe It’s Maybelline” podkreśla trend wśród marek, które coraz częściej sięgają po nostalgię, by dotrzeć do młodszych odbiorców.

Nowa odsłona “Maybe It’s Maybelline” została specjalnie dostosowana do współczesnych realiów mediów społecznościowych, a szczególnie do popularnej platformy TikTok. Kampania wystartowała we wrześniu, a jej twórcy stawiają na dynamiczne treści, które łatwo mogą stać się viralowe. Współczesne trendy w branży kosmetycznej często definiowane są przez krótkie filmy towarzyszone chwytliwymi melodiami, co doskonale wykorzystuje nowa wersja jingla. Za jego stworzenie odpowiada agencja Sixième Son, podczas gdy za całą kampanię – agencja Gotham, która pracowała także nad oryginalnym konceptem sprzed lat.

@maybelline Get ready to have this stuck in your head. 24/7 ? ? The iconic "Maybe it‘s Maybelline" jingle is back with a fresh new vibe featuring @gigihadid, @Shay Mitchell, @Storm Reid and @Peggy Gou 페기 구 ? What‘s your maybe? Share your looks using the hashtag! #maybeitsmaybelline #maybellinepartners ♬ original sound - Maybelline NY

W kampanii promocyjnej udział biorą znane osobistości, takie jak Gigi Hadid, Storm Reid, Peggy Gou oraz Shay Mitchell, która dołączyła do zespołu ambasadorów marki. Wspólnie w nowoczesnym, grupowym wideoklipie, nawiązują do hasła “maybe it’s…”, pokazując, jak osiągają swoje spektakularne stylizacje. Maybelline wyraźnie stawia na influencerów i celebrytów, którzy mają silny wpływ na młodsze pokolenia konsumentów, co doskonale wpisuje się w obecne trendy marketingowe w branży beauty.

Pomimo upływu ponad 30 lat od debiutu, hasło “Maybe It’s Maybelline” wciąż ma niezwykłą siłę oddziaływania. Według Trishy Ayyagari, globalnej prezeski marki, slogan ten zachował aż 84 proc. rozpoznawalności wśród konsumentów, co świadczy o jego głębokim zakorzenieniu w popkulturze. Nowa kampania ma na celu nie tylko odświeżenie wizerunku marki, ale również podkreślenie jej wartości – pewności siebie, autentyczności oraz siły, jaką daje kosmetyka w wyrażaniu siebie.

Czytaj także: Maybelline i Bolt weszły we współpracę przy evencie Music Stories: Era of Lashes

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
06.09.2024 09:50
Dolce & Gabbana pogłębia straty operacyjne mimo wzrostu przychodów
Dolce & Gabbana to luksusowa marka, mająca w ofercie między innymi kosmetyki.Eva Rinaldi, CC BY-SA 2.0, via Wikimedia Commons

Dolce & Gabbana Holding odnotowało wzrost straty operacyjnej do 13 milionów euro w roku finansowym zakończonym w marcu 2023, co wynika z rosnących inwestycji w sieć sklepów oraz dział kosmetyczny, który został zinternalizowany. Pomimo trudności, przychody firmy wzrosły o 17 proc., osiągając 1,87 miliarda euro.

W roku finansowym zakończonym w marcu 2023 Dolce & Gabbana Holding zanotowało stratę operacyjną w wysokości 13 milionów euro. Dla porównania, w poprzednim roku strata ta wynosiła jedynie 1 milion euro. Wzrost strat wynika z decyzji o zainwestowaniu w rozwój sieci sklepów oraz w wewnętrzną produkcję kosmetyków, co miało na celu długoterminowy rozwój firmy. Pomimo wzrostu kosztów operacyjnych, firma zauważyła korzystne zmiany w przychodach.

Zinternalizowanie działu kosmetycznego, które miało miejsce w 2022 roku, wpłynęło na znaczący wzrost przychodów. Dokumenty złożone we włoskiej Izbie Handlowej pokazują, że firma odnotowała wzrost przychodów o 17 proc. do 1,87 miliarda euro w ciągu 12 miesięcy do 31 marca 2023 roku. Była to decyzja wymagająca większych nakładów finansowych, ale ostatecznie przyniosła pozytywny efekt, zwiększając stabilność przychodów.

Szczególnie dobrze wypadła sprzedaż na rynku europejskim, który odpowiada za 50 proc. sprzedaży działu mody i wyposażenia domu. W tym regionie zanotowano 6-procentowy wzrost sprzedaży rok do roku. Niestety, na innych rynkach sytuacja wyglądała gorzej. W Stanach Zjednoczonych sprzedaż spadła o 13 proc., co wynikało z ogólnego osłabienia popytu na luksusowe produkty na świecie po wyjątkowo mocnym odbiciu po pandemii.

Dolce & Gabbana, podobnie jak wiele innych marek luksusowych, stoi przed poważnymi wyzwaniami w obliczu zmieniających się warunków rynkowych. W lipcu 2023 roku Reuters informował, że firma rozważa pozyskanie inwestora mniejszościowego, co było wcześniej zapowiedziane przez CEO Alfonso Dolce. Alternatywnie, rozważana była podówczas również możliwość wejścia na giełdę, co może pomóc firmie w dalszym rozwoju i pozyskaniu dodatkowych środków.

Czytaj także: Dolce & Gabbana debiutuje z perfumami dla psów. Bloomberg: Wzrost wydatków na zwierzęta domowe będzie się utrzymywał

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
08. wrzesień 2024 05:27