StoryEditor
Producenci
21.11.2022 00:00

Patrycja Czernek, Ocean Trade: Konsumenci są otwarci na nowości w kategorii suchych szamponów

Marka Batiste co roku wprowadza liczne innowacje w kategorii suchych szamponów. Okazuje się, że za każdym razem fanki tego sposobu odświeżania fryzur, są gotowe na kolejne wersje tych produktów. To co konsumentki mogą kupić w polskich sklepach, to wyselekcjonowany przez dystrybutora asortyment, najlepiej odpowiadający oczekiwaniom Polek – zapewniła Patrycja Czernek, dyrektor marketingu i PR w Ocean Trade, podczas gali przyznania tytułów Perły Rynku Kosmetycznego 2022..  

Polski dystrybutor suchych szamponów marki Batiste, z szerokiej oferty brytyjskiego producenta, co roku wybiera około dziesięć nowości najlepiej odpowiadających potrzebom Polek. Różnią się one zapachami czy dodatkowymi funkcjami nadają włosom objętości, działają przeciw puszeniu się czy koloryzują.  

– W Polsce wprowadzamy tylko te wersje, które uznamy za warte zainteresowania polskiego konsumenta, czyli np. takie, które mają najpiękniejsze zapach, a przy tym dobry skład – komentuje Patrycja Czernek, dyrektor marketingu i PR w Ocean Trade.

W tym roku innowacją wprowadzoną przez dystrybutora na polski rynek były też suche szampony do stosowania na noc, przeznaczone do włosów bardzo mocno  i średnio przetłuszczających się.

– Takimi szamponami spryskujemy włosy na noc i rano budzimy się z piękną fryzurą. Maja one też funkcję detoksykującą, co wynika z ich składu w którym zawarty jest aktywny węgiel i soda oczyszczona. Ich wprowadzenie to nasz ukłon w stronę kobiet, którym zależy na produktach o interesujących, ekologicznych składach – wyjaśnia Patrycja Czernek.

Dodaje, że w przyszłym roku fanki suchych szamponów również mogą się spodziewać nowości w trendach.

Perły Rynku Kosmetycznego to projekt prowadzony przez redakcję Wiadomości Kosmetycznych od 16 lat. Wyłaniane są w nim najlepsze nowości w kategoriach beauty. Zwycięzców wskazuje profesjonalne jury, w którego składzie zasiadają menedżerowie z sieci drogeryjnych, aptecznych oraz platform e-commerce. Jurorzy osobiście testują produkty zgłoszone do badania i oceniają ich potencjał rynkowy.

Poznaj jurorów Perły Rynku Kosmetycznego 2022: lista ekspertów

W tegorocznej edycji badania jurorzy wskazali zwycięzców w 18 kategoriach kosmetycznych, w tym Innowacja kosmetyczna oraz Debiut kosmetyczny.

Czytaj więcej: Poznaliśmy zwycięzców rankingu Perły Rynku Kosmetycznego 2022! [FOTOGALERIA]

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
17.06.2024 14:04
Beauty coLAB – aplikacja i platforma L’Oréal dla influencerów ruszyła
Beauty coLAB aplikacja i platforma edukacyjna dla influencerówfot. Instagram beautycolab_pl
Beauty coLAB to innowacyjna platforma stworzona przez grupę L’Oréal dla influencerów. Będą na niej dostępne konkursy, szkolenia i nowe możliwości współpracy z topowymi markami beauty. Na razie do platformy można dołączyć tylko na specjalne zaproszenie.

Pod koniec 2023 r. na Instagramie pojawił się  profil beautycolab_pl opatrzony opisem: Zostań głosem topowych marek i rozwijaj się jako influencer. Dołącz do nas i zdobywaj nagrody!

1 maja br. twórcy profilu odsłonili karty: Witaj w świecie Beauty coLAB - jedynej oficjalnej aplikacji stworzonej przez grupę L’Oréal dla influencerów. Czekają na Ciebie najgorętsze nowości beauty, konkursy i mega nagrody! Zostaw follow i buduj z nami społeczność najlepszych twórców #BeautycoLAB!

Do platformy mogą obecnie dołączyć wybrani twórcy. Otrzymują oni od marki zaproszenie i specjalny formularz rejestracyjny, który przechodzi weryfikację. Jeśli jest ona pozytywna twórca staje się częścią społeczności Beauty coLab. W przyszłości rekrutacja ma być otwarta dla szerokiego grona twórców – taka padła odpowiedź na pytania influencerów, które pojawiły się pod postem.

Aplikacja wzbudza duże zainteresowanie, ponieważ osoby, które z niej korzystają mogą nie tylko testować produkty i zdobywać nagrody, ale także otrzymują dostęp do wiedzy, jak działać w social mediach i rozwinąć swój profil.

Beauty coLab informuje m.in. o tym, że zmiany w algorytmie Instagrama dają szansę na wybicie się mniejszym, ale ambitnym twórcom. Najbardziej doceniane będą konta tworzące autorskie treści, natomiast zasięgi stracą te, które repostują zdjęcia lub reelsy.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
17.06.2024 11:27
Freakfighter i YouTuber Jake Paul wprowadza na rynek markę kosmetyczną
Jake Paul wchodzi w kategorię kosmetyków ze swoją nową kolekcją pielęgnacyjną dla sportowców.W by Jake Paul
Jake Paul, znany z YouTube bokser i influencer, poszerza swoje horyzonty biznesowe o założenie marki kosmetycznej W. Nowa linia produktów ma na celu zwiększenie pewności siebie u młodych mężczyzn poprzez wysokiej jakości kosmetyki pielęgnacyjne.

Jake Paul to amerykańska osobowość mediów społecznościowych, która zdobyła rozgłos dzięki swojej działalności na platformie Vine, a później YouTube, brat kontrowersyjnego Logana Paula. Urodzony 17 stycznia 1997 roku w Ohio, szybko stał się znany dzięki swoim kontrowersyjnym i często prowokacyjnym filmom. Oprócz kariery internetowej, Paul zyskał również uznanie jako bokser, biorąc udział w kilku głośnych walkach bokserskich z innymi celebrytami i sportowcami. Jego działania nie ograniczają się jednak tylko do sportu i mediów — Jake Paul jest także przedsiębiorcą.

image
Produkty z kolekcji W by Jake Paul.
W by Jake Paul
Jake Paul zdecydował się na rozszerzenie swojej działalności o rynek kosmetyczny. Wspólnie z Geoffreyem Woo oraz Woodiem Hillyardem wprowadził na rynek markę W, skierowaną do młodzieży z pokolenia Z, która zmaga się z brakiem pewności siebie. Paul, czerpiąc ponoć z własnych doświadczeń, stworzył linię produktów mających wspierać młodych ludzi w ich najważniejszych momentach życiowych, bez niepewności i nieprzyjemnych zapachów wynikających z aktywności fizycznej.

Oferta marki W obejmuje żel pod prysznic, dezodorant i antyperspirant, a także spray do ciała. Produkty charakteryzują się formułą wzbogaconą o witaminy i są dostępne w trzech zapachach: W Original, Fresh Ice oraz Deep Woods. Jake Paul zaznacza, że kluczowe było dla niego stworzenie produktów, które nie tylko atrakcyjnie pachną i są efektywne, ale również dostępne cenowo – żaden produkt nie kosztuje więcej niż 20 dolarów.

Produkty W są już dostępne w sieci supermarketów Walmart w Stanach Zjednoczonych, z planami na rozszerzenie oferty o szampon z odżywką, mydło w kostce, żel do mycia twarzy, pomadę i żel do włosów w najbliższym czasie. Współzałożyciele marki, obok Paula, mają wielkie ambicje względem swojego przedsięwzięcia, wskazując na możliwość przejęcia inicjatywy w kategorii produktów, która może osiągnąć wartość ponad 100 miliardów dolarów w ciągu najbliższych czterech lat. Jake Paul dołącza tym samym do rosnącej listy sportowców takich jak LeBron James, Jared McCain, Dwayne Johnson czy Serena Williams, którzy w przeciągu ostatnich kilku lat stworzyli własne marki kosmetyczne i prozdrowotne lub zostali ich ambasadorami.

Czytaj także:

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
17. czerwiec 2024 14:51