StoryEditor
Producenci
15.03.2017 00:00

Paulina Krupińska promuje markę Eva Dermo  

Babski Dzień to targi dla kobiet, które od czterech lat odbywają się na początku marca. To wyjątkowo energetyczne wydarzenie było dla firmy Pollena-Ewa okazją do promocji nowej linii dermokosmetyków Eva Dermo. W wydarzeniu wzięła też udział Paulina Krupińska, ambasadorka marki.

Stoisko firmy Pollena-Ewa było jednym z bardziej obleganych podczas targów Babski Dzień. Trzy stanowiska do badania kondycji skóry pracowały od otwarcia targów do ich zamknięcia. – Głównym problemem cery Polek okazało się niedostateczne nawilżenie – zdradziła Agata Kiełkowska, specjalista ds. produktu w przedsiębiorstwie Pollena-Ewa. Według niej borykają się z tym młode dziewczyny, które zauważają pierwsze zmarszczki, ale także kobiety w wieku 50 i 60 lat, które narzekają na wiotką skórę i problemy z owalem twarzy czy uczuciem ściągnięcia. Właścicielkami mocno odwodnionej skóry okazały się także te, które jako główny problem zgłaszały jej nadwrażliwość. – Powodem pogłębiającego się odwodnienia cery z reguły jest niewłaściwa jej pielęgnacja, skierowana na skutki problemu, a nie na jego przyczyny. Oczekiwanych efektów nie przyniesie bowiem stosowanie preparatów przeciwzmarszczkowych, liftingujących czy łagodzących podrażnienia, jeśli nierozwiązanym problemem pozostaje niedostateczne nawilżenie skóry – wyjaśniła Agata Kiełkowska. Dodała, że suchość i nadwrażliwość jest także wynikiem rosnącego tempa życia, wszechogarniającego stresu oraz wpływu innych szkodliwych czynników, takich jak detergenty znajdujące się w kosmetykach myjących, ekspozycja na słońce czy silny wiatr, niskie i wysokie temperatury oraz niewłaściwa dieta.

Bardzo dobre przyjęcie nowej linii

Wszystkie przebadane kobiety rozwiązanie swoich problemów mogły znaleźć na miejscu. Na stoisku firmy Pollena-Ewa prowadzona była promocyjna sprzedaż preparatów z linii Eva Dermo. Ta nowa marka hipoalergicznych dermokosmetyków została stworzona właśnie do kompleksowej pielęgnacji twarzy, której podstawą jest dogłębne nawilżanie. Stanowi zatem odpowiedź na problemy skóry wymagającej, suchej i nadwrażliwej na czynniki zewnętrzne. Oprócz nawilżenia zadaniem kosmetyków jest także zwiększenie tolerancji skóry na czynniki zewnętrzne oraz redukcja zmarszczek. Preparaty przeznaczone są bowiem dla kobiet w wieku 35 lat i więcej. – Prezentowana oferta targowa spotkała się z ogromnym zainteresowaniem odwiedzających, co bardzo nas cieszy, bowiem celem naszej obecności na Babskim Dniu była właśnie promocja nowej linii Eva Dermo – podsumowała Agata Kiełkowska.

Rozwiązanie dla współczesnych kobiet

Wsparciem w działaniach promocyjnych było pojawienie się Pauliny Krupińskiej, ambasadorki marki Eva Dermo. Na targowej scenie opowiadała o swoich rytuałach pielęgnacyjnych oraz zdradziła powody, dla których z licznych propozycji ambasadorowania, które spływały do niej po uzyskaniu tytułu Miss Polonia, wybrała markę Eva Dermo. – Te kosmetyki zostały stworzone dla współczesnych kobiet, tak często borykających się z nadwrażliwością skóry, a równocześnie mających wysokie wymagania w stosunku do produktów kosmetycznych. Oprócz łagodzenia niepożądanych objawów chcą one dbać o cerę na najwyższym poziomie, nawilżać ją, chronić przed niekorzystnymi czynnikami oraz działać przeciwzmarszczkowo. Ta linia to wszystko gwarantuje, a dodatkowo została stworzona przez firmę ze 100-letnią tradycją, której produkty towarzyszą kobietom w mojej rodzinie, odkąd pamiętam – tłumaczyła Paulina Krupińska. Po rozmowie na scenie pojawiła się na stoisku Polleny-Ewy, gdzie rozmawiała z uczestniczkami targów.

Artykuł sponsorowany
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
04.09.2025 15:41
Miraculum S.A. podsumowuje pierwsze półrocze 2025 r. - widać światełko w tunelu
Producent marek Tanita i Joko widzi przyszłość w różowych barwach.Miraculum

Miraculum S.A., jedna z najstarszych polskich spółek kosmetycznych, podsumowała wyniki za pierwsze półrocze 2025 roku. Firma skoncentrowała się na porządkowaniu finansów, optymalizacji oferty oraz wzmacnianiu relacji z partnerami handlowymi. Zarząd podkreśla, że mimo trudności rynkowych spółka utrzymuje stabilną pozycję i zakłada dalszy rozwój bez konieczności emisji nowych akcji.

W pierwszych sześciu miesiącach roku spółka spłaciła w całości układ ratalny wobec ZUS, odnowiła kredyt obrotowy oraz poprawiła terminowość spłaty zobowiązań handlowych. Dzięki dyscyplinie kosztowej i optymalizacji procesów udało się utrzymać płynność i niezależność finansową. To pozwala firmie na dalsze inwestycje w rozwój bez sięgania po dodatkowy kapitał zewnętrzny.

Równolegle Miraculum przeprowadziło szeroką analizę portfolio produktowego. Z oferty wycofano lub planuje się wycofanie pozycji o niskiej rotacji, a jednocześnie rozwijane są kluczowe marki – w szczególności JOKO, Tanita, Prastara i Wars. Oszczędności z optymalizacji zapasów umożliwiły wprowadzenie nowych produktów, w tym innowacyjnych serii do pielęgnacji twarzy, nowych linii perfum oraz zestawów świątecznych, które trafią do sprzedaży w czwartym kwartale 2025 r.

Spółka odnotowała jednak spadek sprzedaży od połowy maja 2025 r., co zarząd wiąże z ogólnym pogorszeniem koniunktury na rynku kosmetycznym. Mimo słabszego II kwartału, perspektywy na końcówkę roku oceniane są pozytywnie. W ostatnich miesiącach Miraculum rozszerzyło dystrybucję: produkty marki Lider pojawiły się w sieci Dino, a nowości Tanita i Wars w Rossmannie. Zacieśniono także współpracę z Grupą Eurocash.

Sprzedaż zagraniczna pozostaje wyzwaniem z powodu barier celnych w USA i niestabilności na Bliskim Wschodzie. Spółka liczy jednak na odbudowę eksportu dzięki uczestnictwu w kluczowych targach branżowych w Dubaju i Indiach zaplanowanych na IV kwartał 2025 r. Zarząd ocenia, że działania te pozwolą zwiększyć obecność Miraculum na rynkach międzynarodowych i zrównoważyć wahania sprzedaży krajowej.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
04.09.2025 13:38
Phlov wchodzi w kategorię makijażową
Phlov, które do tej pory oferowało pielęgnację, wchodzi w nową kategorię.Phlov

Phlov, marka obecna na rynku od 6 lat, rozszerza swoją działalność poza segment naturalnej pielęgnacji i wchodzi w kategorię makijażu. Firma, która od początku stawia na własne zaplecze badawczo-produkcyjne i filozofię „in house”, zyskała uznanie dzięki recepturom łączącym naturalne składniki z nowoczesną kosmetologią.

Nowa linia Phlov Make Up pozostaje wierna DNA marki, stawiając nie tylko na efekt wizualny, lecz także na pielęgnację skóry. – Od lat marzyłam o stworzeniu linii, która łączy naturalną pielęgnację z makijażem. Po długiej pracy nad formułami i testowaniu, jestem dumna z tego, co udało nam się stworzyć – podkreśla Anna Lewandowska, współwłaścicielka marki Phlov. Podczas przygotowań do premiery marka skupiła się na formułach mających odpowiadać na oczekiwania klientek zgłaszających potrzebę wprowadzenia produktów makijażowych.

Portfolio Phlov Make Up obejmuje szeroki zestaw produktów. W ofercie znalazły się m.in. stick w wersji bronzera, różu i rozświetlacza, masełka w czterech odcieniach, paleta rozświetlaczy, tusze, liftingująca baza, mgiełka utrwalająca oraz serum do stylizacji brwi. Każdy z kosmetyków został opracowany tak, by poza funkcją makijażu wspierał również pielęgnację skóry.

Dystrybucja linii Phlov Make Up została powierzona sieci Hebe. Produkty pojawią się w sprzedaży internetowej 7 września 2025 roku, natomiast w sklepach stacjonarnych Hebe będą dostępne od początku października. Decyzja o wyłącznej współpracy z jedną siecią sprzedaży wskazuje na strategiczne podejście marki, które może wzmocnić jej pozycję w konkurencyjnym segmencie beauty w Polsce.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
05. wrzesień 2025 00:50