StoryEditor
Producenci
21.03.2023 00:00

Pewne rzeczy się nie zmienią, dopóki sami ich nie zmienimy!

Szczoteczki z wymiennymi główkami Jordan Change zostały docenione przez konsumentów zdobywając pierwsze miejsce w kategorii Artykuły i akcesoria do higieny jamy ustnej w badaniu Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów 2023 / fot. wiadomoscikosmetyczne.pl
Codziennie używamy plastikowych szczoteczek do zębów, a potem ten zużyty plastik jest wyrzucany. Marka Jordan, pochodząca ze Skandynawii, w swoim DNA ma dbałość o środowisko i do dłuższego czasu proponuje konsumentom ekologiczne rozwiązania w produktach do pielęgnacji jamy ustnej. Teraz postanowiła iść o krok dalej i zaczęła się zastanawiać, po co wyrzucać całą szczoteczkę do kosza, skoro zużywa się tylko włosie w jej główce?

Iwona Przybylska, dyrektor marketingu i innowacji w Orkla Care Polska

Po wielu badaniach, testach technologicznych i z konsumentami, w końcu jesteśmy gotowi na prawdziwą ZMIANĘ.

Szczoteczka JORDAN CHANGE to absolutna innowacja na rynku manualnych szczoteczek do zębów. Wygląda jak klasyczna szczoteczka, ale jest od niej o wiele wiele lepsza, gdyż ma wymienną główkę. Mechanizm znany ze szczoteczek elektrycznych został  z powodzeniem wdrożony w szczoteczkach manualnych. Zatrzymujesz rączkę szczoteczki, a wymieniasz tylko główkę. Charakterystyczny odgłos „kliknięcia”  po założeniu główki to sygnał, że końcówka została poprawnie założona i można jej normalnie używać.

Jordan Change  to szczoteczka stworzona z myślą nie tylko o dbałość higieny jamy ustnej, ale też o naszą planetę! Dzięki wymiennym końcówkom i przy zachowaniu rączki oszczędza się aż do 82 proc. plastiku. Dodatkowo szczoteczka wytworzona jest w 100 proc. z plastiku z recyklingu (wyłączając włosie). Opakowanie szczoteczki też jest ekologiczne, zrobione w całości z kartonu z recyklingu.

Rączka dostępna jest w zestawie z 2 lub 4 wymiennymi końcówkami a dodatkowo można kupić refille w opakowaniach z 2 główkami. Całość sprawia, ze szczoteczki Jordan Change są nie tylko ekologiczne, ale też ekonomiczne. Wymienne główki oferowane są w 2 najbardziej popularnych na rynku typach włosia – soft i medium. Różne kolory szczoteczek sprawiają, że zarówno panie jak i panowie dopasują produkt do swoich potrzeb.

Szczoteczki Jordan Change są intensywnie komunikowane do konsumentów. Szeroko zasięgowa kampania telewizyjna, kampania digitalowa, aktywności w mediach społecznościowych i przy współpracy z influencerami na pewno sprawią, iż o szczoteczkach będzie głośno.

Szczoteczki z wymiennymi główkami Jordan Change zostały już docenione przez konsumentów zdobywając pierwsze miejsce w kategorii Artykuły i akcesoria do higieny jamy ustnej w badaniu Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów 2023. To nagroda bardzo nas cieszy i jeszcze mocniej motywuje do ulepszania naszych produktów w duchu ekologicznym. Z dumą będziemy ją prezentować do naszych konsumentów i klientów w naszych social mediach.

Kliknij i poznaj też inne produkty marki Jordan.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Innowacje
30.06.2025 09:15
Beiersdorf zbuduje w Hamburgu centrum innowacji za 139 mln
Nowe centrum innowacji Beiersdorf będzie zlokalizowane w Hamburgu Beiersdorf

Gotowe centrum będzie miało pow. ok. 14 tys. mkw. Będzie miejscem dla zespołów badawczo-rozwojowych, a także pracowników produkcji, marketingu i sprzedaży. Beiersdorf zapowiada, że integracja tych różnych działów pomoże przyspieszyć wprowadzanie na rynek nowych pomysłów i przełomowych innowacji oraz zoptymalizować synergie w ramach całego łańcucha innowacji.

Niemiecki koncern zainicjował budowę centrum innowacji w Hamburgu – uroczyście położono już kamień węgielny pod budowę, której zakończenie planowane jest na 2028 rok. Beiersdorf zakłada zainwestowanie w nowy obiekt 139 mln euro. 

Centrum innowacji to coś więcej niż tylko budynek – to nasze zobowiązanie wobec przyszłości – podkreśla Vincent Warnery, dyrektor generalny Beiersdorf. – To inwestycja, która pozwoli na globalne wzmocnienie siły naszych innowacji, a także ekscytująca przestrzeń dla rozwoju kreatywności i współpracy. Nasz cel to przyciągnięcie liderów myśli i talentów z całego świata, aby dołączyli do nas w kształtowaniu przyszłości pielęgnacji skóry – dodaje Warnery.

Kluczowym elementem centrum innowacji będzie kompleksowe wykorzystanie technologii cyfrowych. Beiersdorf zamierza wykorzystać sztuczną inteligencję, analizę skóry opartą na danych, a także zdigitalizowane procesy w celu przyspieszenia procesu rozwoju i dokładniejszego przewidywania wyników.

W centrum znajdzie miejsce także zakład, służący do pilotażowej produkcji małych serii i próbek testowych, co umożliwi szybsze i wydajniejsze wykorzystanie zasobów, a także przyspieszy procesy innowacji. – To spowoduje, że cała droga od pomysłu do gotowego produktu będzie bardziej wydajna i zrównoważona – podkreśla niemiecki producent.

image
Nowy budynek, zaprojektowany przez Brechensbauer Weinhart + Partner Architects z Monachium, będzie spełniał najwyższe standardy efektywności energetycznej
Beiersdorf mat.pras.

Zobacz też: Beiersdorf otwiera rozbudowane Centrum Produkcyjne w Poznaniu

Celem centrum jest także wsparcie koncernu Beiersdorf w budowaniu silniejszych związków ze start-upami, uniwersytetami, laboratoriami i innymi zewnętrznymi partnerami.

Beiersdorf już teraz ściśle współpracuje z kilkoma instytucjami zewnętrznymi, w tym z Niemieckim Synchrotronem Elektronowym (DESY), Uniwersytetem Technologicznym w Hamburgu (TUHH), Uniwersytetem Nauk Stosowanych w Hamburgu (HAW Hamburg) i Uniwersytetem Helmuta Schmidta (HSU). Centrum innowacji da możliwość pogłębienia tych i nowych partnerstw w bardziej ukierunkowany sposób.

Jak przekonuje Beiersdorf, nowy budynek, zaprojektowany przez Brechensbauer Weinhart + Partner Architects z Monachium, będzie spełniał najwyższe standardy efektywności energetycznej. Będzie wyposażony w “zielony dach”, panele fotowoltaiczne i system geotermalny, co znacznie zmniejszy zapotrzebowanie na energię.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
27.06.2025 11:46
Givaudan przejmuje większościowy udział w brazylijskim Vollmens Fragrances
Działająca od 2004 roku brazylijska firma Vollmens Fragrances specjalizuje się w tworzeniu perfumShutterstock

Szwajcarski koncern perfumeryjny Givaudan poinformował 27 czerwca o nabyciu większościowego udziału w brazylijskiej firmie Vollmens Fragrances. Tym samym Givaudan liczy na rozszerzenia swoje działalności i obecności na rynkach Ameryki Łacińskiej.

Zgodnie z warunkami umowy Givaudan będzie mieć w przyszłości możliwość dalszego zwiększenia swoich udziałów w firmie, należącej do rodziny Vollmens. Obecni dyrektorzy generalni – Nestor Mendes i Rinaldo José Mendes – pozostaną nadal na swoich stanowiskach w Vollmens – potwierdza Givaudan.

Z wielką przyjemnością ogłaszamy, że osiągnęliśmy porozumienie w sprawie nabycia większościowego udziału w Vollmens Fragrances, wielokrotnie nagradzanym brazylijskim domu perfum z siedzibą w Saltinho (Brazylia)! – potwierdził Maurizio Volpi, prezes Fragrance & Beauty w Givaudan. – Vollmens wniesie do Givaudan wiedzę specjalistyczną w zakresie obsługi szybko rozwijającego się segmentu klientów średniej wielkości w Ameryce Łacińskiej i poza nią. Cieszymy się na współpracę!

Działająca od 2004 roku firma Vollmens Fragrances specjalizuje się w tworzeniu perfum. Siedziba mieści się w Saltinho (São Paulo). Firma ta zatrudnia 180 osób, prowadzi działalność w Ameryce Południowej, a także w Ameryce Środkowej, Ameryce Północnej i Afryce.

Givaudan, który tworzy zapachy dla wiodących marek perfum, takich jak Christian Dior i Prada, a także zapachy do produktów higienicznych, detergentów do prania i innych dóbr konsumpcyjnych, nie podał szczegółów dotyczących kwoty transakcji ani dokładnej wielkości nabytego udziału. Grupa poinformowała, że ​​planuje sfinansować transakcję, która ma zostać zamknięta w drugiej połowie 2025 roku, z istniejących zasobów.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
30. czerwiec 2025 16:16