StoryEditor
Producenci
21.03.2023 00:00

Pewne rzeczy się nie zmienią, dopóki sami ich nie zmienimy!

Szczoteczki z wymiennymi główkami Jordan Change zostały docenione przez konsumentów zdobywając pierwsze miejsce w kategorii Artykuły i akcesoria do higieny jamy ustnej w badaniu Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów 2023 / fot. wiadomoscikosmetyczne.pl
Codziennie używamy plastikowych szczoteczek do zębów, a potem ten zużyty plastik jest wyrzucany. Marka Jordan, pochodząca ze Skandynawii, w swoim DNA ma dbałość o środowisko i do dłuższego czasu proponuje konsumentom ekologiczne rozwiązania w produktach do pielęgnacji jamy ustnej. Teraz postanowiła iść o krok dalej i zaczęła się zastanawiać, po co wyrzucać całą szczoteczkę do kosza, skoro zużywa się tylko włosie w jej główce?

Iwona Przybylska, dyrektor marketingu i innowacji w Orkla Care Polska

Po wielu badaniach, testach technologicznych i z konsumentami, w końcu jesteśmy gotowi na prawdziwą ZMIANĘ.

Szczoteczka JORDAN CHANGE to absolutna innowacja na rynku manualnych szczoteczek do zębów. Wygląda jak klasyczna szczoteczka, ale jest od niej o wiele wiele lepsza, gdyż ma wymienną główkę. Mechanizm znany ze szczoteczek elektrycznych został  z powodzeniem wdrożony w szczoteczkach manualnych. Zatrzymujesz rączkę szczoteczki, a wymieniasz tylko główkę. Charakterystyczny odgłos „kliknięcia”  po założeniu główki to sygnał, że końcówka została poprawnie założona i można jej normalnie używać.

Jordan Change  to szczoteczka stworzona z myślą nie tylko o dbałość higieny jamy ustnej, ale też o naszą planetę! Dzięki wymiennym końcówkom i przy zachowaniu rączki oszczędza się aż do 82 proc. plastiku. Dodatkowo szczoteczka wytworzona jest w 100 proc. z plastiku z recyklingu (wyłączając włosie). Opakowanie szczoteczki też jest ekologiczne, zrobione w całości z kartonu z recyklingu.

Rączka dostępna jest w zestawie z 2 lub 4 wymiennymi końcówkami a dodatkowo można kupić refille w opakowaniach z 2 główkami. Całość sprawia, ze szczoteczki Jordan Change są nie tylko ekologiczne, ale też ekonomiczne. Wymienne główki oferowane są w 2 najbardziej popularnych na rynku typach włosia – soft i medium. Różne kolory szczoteczek sprawiają, że zarówno panie jak i panowie dopasują produkt do swoich potrzeb.

Szczoteczki Jordan Change są intensywnie komunikowane do konsumentów. Szeroko zasięgowa kampania telewizyjna, kampania digitalowa, aktywności w mediach społecznościowych i przy współpracy z influencerami na pewno sprawią, iż o szczoteczkach będzie głośno.

Szczoteczki z wymiennymi główkami Jordan Change zostały już docenione przez konsumentów zdobywając pierwsze miejsce w kategorii Artykuły i akcesoria do higieny jamy ustnej w badaniu Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów 2023. To nagroda bardzo nas cieszy i jeszcze mocniej motywuje do ulepszania naszych produktów w duchu ekologicznym. Z dumą będziemy ją prezentować do naszych konsumentów i klientów w naszych social mediach.

Kliknij i poznaj też inne produkty marki Jordan.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
27.06.2025 11:46
Givaudan przejmuje większościowy udział w brazylijskim Vollmens Fragrances
Działająca od 2004 roku brazylijska firma Vollmens Fragrances specjalizuje się w tworzeniu perfumShutterstock

Szwajcarski koncern perfumeryjny Givaudan poinformował 27 czerwca o nabyciu większościowego udziału w brazylijskiej firmie Vollmens Fragrances. Tym samym Givaudan liczy na rozszerzenia swoje działalności i obecności na rynkach Ameryki Łacińskiej.

Zgodnie z warunkami umowy Givaudan będzie mieć w przyszłości możliwość dalszego zwiększenia swoich udziałów w firmie, należącej do rodziny Vollmens. Obecni dyrektorzy generalni – Nestor Mendes i Rinaldo José Mendes – pozostaną nadal na swoich stanowiskach w Vollmens – potwierdza Givaudan.

Z wielką przyjemnością ogłaszamy, że osiągnęliśmy porozumienie w sprawie nabycia większościowego udziału w Vollmens Fragrances, wielokrotnie nagradzanym brazylijskim domu perfum z siedzibą w Saltinho (Brazylia)! – potwierdził Maurizio Volpi, prezes Fragrance & Beauty w Givaudan. – Vollmens wniesie do Givaudan wiedzę specjalistyczną w zakresie obsługi szybko rozwijającego się segmentu klientów średniej wielkości w Ameryce Łacińskiej i poza nią. Cieszymy się na współpracę!

Działająca od 2004 roku firma Vollmens Fragrances specjalizuje się w tworzeniu perfum. Siedziba mieści się w Saltinho (São Paulo). Firma ta zatrudnia 180 osób, prowadzi działalność w Ameryce Południowej, a także w Ameryce Środkowej, Ameryce Północnej i Afryce.

Givaudan, który tworzy zapachy dla wiodących marek perfum, takich jak Christian Dior i Prada, a także zapachy do produktów higienicznych, detergentów do prania i innych dóbr konsumpcyjnych, nie podał szczegółów dotyczących kwoty transakcji ani dokładnej wielkości nabytego udziału. Grupa poinformowała, że ​​planuje sfinansować transakcję, która ma zostać zamknięta w drugiej połowie 2025 roku, z istniejących zasobów.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Eurofragance zainwestowało 10 mln euro w rozbudowę i robotyzację swojego zakładu – to potroi moce produkcyjne!
Rozbudowa zakładu produkcyjnego Eurofragrance o ponad 2 tys. mkw. obejmuje przebudowane biura i laboratoriaShutterstock

Eurofragrance, hiszpański producent perfum i kompozycji zapachowych do kosmetyków, zakończył rozbudowę swojej bazy produkcyjnej w Rubí w rejonie Barcelony. W proces ten zainwestowano 10 mln euro. Nowe roboty dozujące mają wg zapowiedzi firmy potroić moce produkcyjne unowocześnionej fabryki.

Zakład produkcyjny w Rubí będzie teraz w stanie obsłużyć połowę z rocznej, globalnej produkcji firmy. A to pozwoli grupie na sprostanie rosnącemu zapotrzebowaniu klientów na rynkach EAT (Europa, Afryka i Turcja) i Bliskiego Wschodu.

Eurofragrance podkreślił przy tym, że rozbudowa zakładu produkcyjnego umożliwi lepszą obsługę kategorii, które wymagają większych wolumenów produkcji, niż luksusowe perfumy (np. kosmetyki do pielęgnacji domu i kosmetyki osobiste).

Odnowienie naszego flagowego zakładu wraz z przeprojektowaną przestrzenią roboczą i nową robotyką pozwalają nam potroić nasze zdolności produkcyjne. Rozszerzenie naszego zakładu produkcyjnego o ponad 2 tys. mkw. obejmuje przebudowane biura i laboratoria, aby zapewnić większą ergonomię i zwiększyć zadowolenie pracowników. Dzięki innowacyjnemu podejściu i naszemu zaangażowaniu w zrównoważony rozwój poprawiliśmy wykorzystanie dostępnej przestrzeni, a jednocześnie stworzyliśmy bardziej nowoczesne, wydajne i przyjemne środowisko pracy — podkreśla Clara Mena, dyrektor ds. operacyjnych w Eurofragrance.

Wraz z rozbudową zakładu, Eurofragrance zainwestowało w najnowocześniejsze technologie. Dzięki temu zautomatyzowane będzie teraz aż 80 proc. operacji. – Pozwala nam to poprawić niezawodność naszych procesów oraz zwiększyć jakość naszych zapachów — wskazuje Santiago Giménez, Global Plant Engineering Manager.

Wprowadzono w zakładzie również systemy optymalizacji zasobów, takie jak wykorzystanie paneli słonecznych, generujących ponad jedną trzecią zapotrzebowania fabryki na energię. Firma postawiła ponadto na strategiczne rozwiązania własne, pozwalające zapewnić  ciągłość procesu produkcyjnego w przypadku nieoczekiwanych sytuacji.

Inauguracja rozbudowanej fabryki w Rubí zbiega się z 35. rocznicą istnienia Eurofragrance. Firma ta, założona w Barcelonie w czerwcu 1990 roku, osiągnęła w ubiegłym roku sprzedaż na poziomie 180 mln euro, co stanowi wzrost o 27 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim. Eurofragance obecnie zatrudnia globalnie ponad 550 specjalistów.

Zobacz więcej na ten temat: Eurofragrance odnotowuje rekordowe wyniki – 180 mln euro przychodu w 2024 roku

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
29. czerwiec 2025 21:59