StoryEditor
Producenci
23.09.2020 00:00

Podwójna Perła Rynku Kosmetycznego dla serii Hemp Seed marki Bell Hypoallergenic

Innowacyjna kolekcja Bell Hypoallergenic Hemp Seed Oil została nagrodzona prestiżową nagrodą Perły Rynku Kosmetycznego 2020, w której otrzymała aż dwie nagrody: złoto za Hypoalergiczny fluid nawilżająco-odżywczy oraz srebro za całą linię produktów Hemp Seed.

Właściwości oleju konopnego pozyskiwanego z nasion są nieocenione. Nie bez przyczyny stanowi on bardzo pożądany surowiec kosmetyczny. Jednak dotychczas wykorzystywany był w kosmetykach do pielęgnacji skóry. Marka Bell Hypoallergenic postanowiła pójść dalej i dodać go do kosmetyków kolorowych. To pozwoliło zaoferować kobietom piękny makijaż, który również dba o cerę i rzęsy. Cała seria jest w 100 proc. wegańska. W jej skład wchodzą:

Hypoalergiczny fluid nawilżająco-odżywczy

Lekki, kremowy podkład idealnie wyrównuje koloryt cery, tuszuje niedoskonałości oraz oznaki zmęczenia. Formuła zawiera bogaty w witaminy, minerały i antyoksydanty ekstrakt z nasion konopi, który intensywnie nawilża skórę, wspomaga jej elastyczność i poprawia ogólne funkcjonowanie. Dzięki zawartości melaniny chroni przed szkodliwym działaniem światła niebieskiego emitowanego przez telefony, komputery czy telewizory. Zapobiega starzeniu się skóry. Naturalna betaina działa nawilżająco, przez co skóra wydaje się jedwabiście gładka.  

Hypoalergiczny odżywczo-nawilżający olejek pod makijaż

Uniwersalny i wielozadaniowy produkt, który przygotowuje skórę do nałożenia makijażu. Dzięki mieszance pięciu olejów: z nasion konopi, pestek moreli, arganowego, jojoba i słonecznikowego doskonale ją nawilża, regeneruje i odżywia. Formuła bogata w witaminy C i E działa antyoksydacyjnie, spowalniając proces starzenia skóry oraz wspomaga jej elastyczność. Olejku można używać samodzielnie, jak i w połączeniu z podkładem, otrzymując w ten sposób bardziej naturalny wygląd makijażu. Idealnie sprawdzi się również jako produkt do całego ciała i włosów.

Hypoalergiczny regenerujący tusz – efekt multi rzęs

Wydłużający i podkręcający tusz, który zapewnia wyrazisty makijaż oka. Zawarte w formule składniki odżywcze takie jak: olej z nasion konopi, panthenol, olej rycynowy i oliwa z oliwek pielęgnują, nawilżają i zwiększają elastyczność rzęs. Specjalna silikonowa szczoteczka idealnie przylega do rzęs i pokrywa tuszem całą ich powierzchnię już przy pierwszej aplikacji.

Hypoalergiczna antysmogowa baza pod makijaż

Innowacyjna formuła bazy, w której skład wchodzą ekstrakt z nasion konopi i sok z liści aloesu intensywnie nawilża skórę, poprawia jej jędrność i spowalnia proces starzenia. Dzięki zawartości bogatego w minerały ekstraktu z alg morskich tworzy na skórze barierę ochronną zabezpieczającą ją przed zanieczyszczeniami i szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi. Skutecznie przedłuża trwałość makijażu, dając uczucie komfortu przez długi czas.

Hypoalergiczny nawilżająco-regenerujący olejek do ust

Obecne w składzie oleje z nasion konopi, z pestek moreli i arganowy nawilżają, odżywiają, zmiękczają i wygładzają usta. W efekcie stają się one zregenerowane i nawodnione.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
26.04.2024 16:34
Jan Marini szkoli kosmetologów. Magdalena Lamparska ambasadorką amerykańskiej marki
Magdalena Lamparska, ambasadorka marki Jan Marini oraz Bronagh Collins i Ricardo Valenzuela, przedstawiciele globalni marki  fot. Jan Marini
Magdalena Lamparska, aktorka, została twarzą amerykańskiej marki Jan Marini. Wywodząca się z Kalifornii dermokosmetyczna marka uważa polski rynek za kluczowy dla swojego rozwoju w Europie. Na szkoleniu dla kosmetologów jej eksperci przekazali informacje o najnowszych procedurach zabiegowych marki.

Amerykańska marka Jan Marini Skin Research powstała w 1994 r. w Kalifornii. Jej nazwa pochodzi od twórczyni marki Jan Marini, znanej w branży beauty ze swojej pasji i uważanej za innowatorkę w zakresie pielęgnacji skóry.

Marka przedstawia się jako ta, która ma wyłączny patent na tymozynę beta 4 w pielęgnacji skóry oraz która jako pierwsza w historii opracowała antyoksydacyjny filtr przeciwsłoneczny oraz była pierwszą firmą kosmetyczną, która połączyła kwas glikolowy, salicylowy i azelainowy w jeden produkt wielofunkcyjny do stymulacji i odnowy skóry.

Jan Marini działa na 30 rynkach, ale polski uważa za wyjątkowo perspektywiczny – szybko się tu rozwija. Jej kosmetyki są stosowane w gabinetach kosmetycznych, mogą być uzupełnieniem procedur zabiegowych oraz mogą być stosowane w pielęgnacji domowej.

17 kwietnia 2024 r. w hotelu Bristol w Warszawie marka zorganizowała spotkanie i szkolenie dla współpracujących z nią kosmetologów. Rozpoczęło je przedstawienie ambasadorki marki, którą została Magdalena Lamparska, aktorka teatralna i filmowa, która dzieli swoje życie na dwa kraje – pracuje zarówno w Polsce, jak i w Stanach Zjednoczonych.

Na spotkanie przybyli globalni przedstawiciele marki Bronagh Collins i Ricardo Valenzuela. Magdalena Kaczanowicz, chemik i technolog kosmetyczny, znana jako @racjapielegnacja mówiła o tym, czy warto analizować INCI i czy po składzie jesteśmy w stanie ocenić, jak działa kosmetyk i czy jest skuteczny. Katarzyna Jaworska i Iga Radzikowska, trenerki Jan Marini omawiały zabiegi marki. Dr n med., kosmetolog, dietetyk, założycielka Scura, Alicja Śliwowska @dr_scura mówiła o łączeniu składników aktywnych odpowiednio do problemów skóry: witamina C i DMAE, antyoksydanty i ochrona przeciwsłoneczna, retinoidy, kwas glikolowy, salicylowy, azelainowy. Wskazówki dotyczące obsługi klienta, sprzedaży i marketingu w gabinecie przekazała Aleksandra Mazalon, trenerka miejsc beauty i założycielka Beauty Boss @beautybosspl. A konferencję zorganizowała internetowa drogeria Topestetic, dystrybutor marki w Polsce.  

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
26.04.2024 10:11
Magda Popławska nową ambasadorką marki AA
Magda Popławska została nową twarzą serii Y Lift Supreme.AA
Magda Popławska, znana polska aktorka i ceniona osobowość sceniczna, została nową ambasadorką marki AA. Popławska będzie twarzą linii kosmetyków Y Lift Supreme, dedykowanej kobietom poszukującym skutecznych rozwiązań w pielęgnacji przeciwstarzeniowej.

Magda Popławska, renomowana polska aktorka, ogłosiła na swoim profilu na Instagramie, że została najnowszą ambasadorką marki AA. Choć szczegóły tej współpracy nie zostały jeszcze ujawnione, wiadomo już, że Popławska będzie twarzą linii przeciwstarzeniowej Y Lift Supreme. Ta informacja spotkała się z entuzjastycznym przyjęciem fanów, zarówno aktorki, jak i marki.

Magdalena Popławska, urodzona w Polsce, jest uznawaną aktorką teatralną i filmową, absolwentką Akademii Teatralnej im. Aleksandra Zelwerowicza w Warszawie. Znana z wyjątkowej umiejętności wcielania się w zróżnicowane role, Popławska zdobyła uznanie zarówno na dużym ekranie, jak i na scenie teatralnej. W jej bogatej filmografii znajdują się role w filmach takich jak "Body/Ciało" (2015), reżyserii Małgorzaty Szumowskiej, gdzie zagrała jedną z głównych ról, oraz "Cicha noc" (2017), gdzie jej kreacja przyniosła jej szereg pozytywnych recenzji. Popławska jest również znana z intensywnej działalności teatralnej, występując w wielu znaczących produkcjach scen warszawskich.

AA to polska marka kosmetyczna należąca do przedsiębiorstwa Oceanic S.A., założonego w 1982 roku. Marka specjalizuje się w produkcji dermokosmetyków hypoalergicznych, przeznaczonych dla osób z wrażliwą i skłonną do alergii skórą. Produkty AA są dostosowane do różnych potrzeb dermatologicznych, oferując linie kosmetyków do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów. W asortymencie znajdują się m.in. serie anti-aging, preparaty nawilżające, a także kosmetyki dla skóry atopowej.

Czytaj także: Amelia Szczepaniak ambasadorką AA Wings of Color

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
29. kwiecień 2024 04:02