StoryEditor
Producenci
19.06.2018 00:00

Premiera Douglas Beauty Street w nowej odsłonie

Beauty Street – eventy organizowane przez perfumerie Douglas – mają nową formułę. Metamorfoza, którą przechodzą kobiety obejmuje nie tylko makijaż, ale też pielęgnację twarzy, stylizację włosów i dobór perfum. Premiera nowego konceptu Beauty Street i tegorocznego cyklu eventów miała miejsce 15 czerwca w warszawskim centrum handlowym Arkadia.

Eventy Beauty Street organizowane są przez sieć Douglas od kilku lat. W tym roku koncept przeszedł metamorfozę – stał się jeszcze bardziej nowoczesny i dopasowany do potrzeb konsumentek. Specjalną przestrzeń zaprojektowano na nowo i podzielono na pięć stref, w których każda kobieta może przejść totalną metamorfozę.

Podróż po świecie piękna zaczyna się w Strefie Pielęgnacji, gdzie eksperci  oczyszczają skórę i odpowiednio przygotowują ją do wizyty w Strefie Make-Up. Kolejnym krokiem jest wizyta u stylistów fryzur oraz konsultacja z ekspertem perfum.  Półtoragodzinną metamorfozę wieńczy profesjonalna sesja zdjęciowa.

Tegoroczny cykl Beauty Street został zainaugurowany 15 czerwca w CH Arkadia w Warszawie, gdzie mieści się największa perfumeria Douglasa w Polsce.  Nowa przestrzeń została zaprezentowana po raz pierwszy w atrium, a do dyspozycji gości było aż 20 w pełni wyposażanych stanowisk. Przez dwa dni 15 i 16 czerwca eksperci przeprowadzali metamorfozy. Na scenie głównej prowadzone były m.in. pokazy makijażu na żywo, wywiady ze światowymi stylistami, odbywały się też występy artystyczne.

O wyjątkową oprawę wydarzenia zadbały marki premium dostępne w perfumeriach Douglas zarówno na wyłączność: Bobbi Brown, Giorgio Armani Cosmetics, La Mer, Nude by Nature, Laura Mercier, Douglas Collection, jak również Clarins Make up, Dior, Guerlain, Lancome i YSL.

Beauty Street – eventy organizowane przez perfumerie Douglas – mają nową formułę. Metamorfoza, którą przechodzą kobiety obejmuje nie tylko makijaż, ale też pielęgnację twarzy, stylizację włosów i dobór perfum. Premiera nowego konceptu Beauty Street i tegorocznego cyklu eventów miała miejsce 15 czerwca w warszawskim centrum handlowym Arkadia.

Eventy Beauty Street organizowane są przez sieć Douglas od kilku lat. W tym roku koncept przeszedł metamorfozę – stał się jeszcze bardziej nowoczesny i dopasowany do potrzeb konsumentek. Specjalną przestrzeń zaprojektowano na nowo i podzielono na pięć stref, w których każda kobieta może przejść totalną metamorfozę.

Podróż po świecie piękna zaczyna się w Strefie Pielęgnacji, gdzie eksperci  oczyszczają skórę i odpowiednio przygotowują ją do wizyty w Strefie Make-Up. Kolejnym krokiem jest wizyta u stylistów fryzur oraz konsultacja z ekspertem perfum.  Półtoragodzinną metamorfozę wieńczy profesjonalna sesja zdjęciowa.

Tegoroczny cykl Beauty Street został zainaugurowany 15 czerwca w CH Arkadia w Warszawie, gdzie mieści się największa perfumeria Douglasa w Polsce.  Nowa przestrzeń została zaprezentowana po raz pierwszy w atrium, a do dyspozycji gości było aż 20 w pełni wyposażanych stanowisk. Przez dwa dni 15 i 16 czerwca eksperci przeprowadzali metamorfozy. Na scenie głównej prowadzone były m.in. pokazy makijażu na żywo, wywiady ze światowymi stylistami, odbywały się też występy artystyczne.

O wyjątkową oprawę wydarzenia zadbały marki premium dostępne w perfumeriach Douglas zarówno na wyłączność: Bobbi Brown, Giorgio Armani Cosmetics, La Mer, Nude by Nature, Laura Mercier, Douglas Collection, jak również Clarins Make up, Dior, Guerlain, Lancome i YSL.

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
14.05.2025 12:17
Nivea pozwana za mylące oznaczenia składników naturalnych
Siedziba Beiersdorf w Hamburgumat. prasowe

Beiersdorf Inc., właściciel marki Nivea, stanął w obliczu pozwu zbiorowego złożonego 25 kwietnia 2025 roku w sądzie federalnym w Kalifornii. Sprawa dotyczy rzekomo wprowadzających w błąd oznaczeń produktów do pielęgnacji skóry z linii Nourish by Nature oraz Naturally Good. Pięciu powodów twierdzi, że zakupiło kosmetyki z etykietami informującymi o „X proc. składników pochodzenia naturalnego”, mimo że produkty miały zawierać głównie substancje syntetyczne.

W pozwie podniesiono, że Beiersdorf oparł swoje deklaracje o normę ISO 16128 – wytyczną opracowaną przez branżę kosmetyczną, która nie ma mocy prawnej i nie została stworzona z myślą o marketingu konsumenckim. Norma ta pozwala klasyfikować niektóre składniki chemicznie przetworzone jako „pochodne naturalnie”, co – zdaniem powodów – wprowadza konsumentów w błąd, zwłaszcza tych kierujących się troską o środowisko i wrażliwą skórę.

Powodowie domagają się odszkodowania, przeprowadzenia procesu przed ławą przysięgłych oraz nadania sprawie statusu pozwu zbiorowego. Grupa miałaby objąć wszystkich konsumentów z Kalifornii, którzy kupili wskazane produkty Nivea od 25 kwietnia 2021 roku do dziś. Skala sprawy może być znaczna, biorąc pod uwagę wielkość rynku kosmetycznego w Kalifornii i rosnące zainteresowanie produktami „naturalnymi”.

Sprawa zwraca uwagę na szerszy problem braku jednoznacznych regulacji dotyczących stosowania pojęć takich jak „naturalny” czy „pochodzenia naturalnego” w przemyśle kosmetycznym. Wynik postępowania może mieć istotne konsekwencje dla całego sektora w USA – zarówno pod kątem ewentualnych rekompensat, jak i wprowadzenia bardziej restrykcyjnych przepisów dotyczących transparentności etykietowania produktów.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
14.05.2025 10:32
Laetitia Toupet-Delon mianowana globalną prezes marki L‘Oréal Paris
Od 1 lipca Laetitia Toupet-Delon obejmie stanowisko globalnej prezes marki L‘Oréal Paris shutterstock

Od 1 lipca Laetitia Toupet-Delon, obecnie globalna dyrektor generalna marek działu dermatologii kosmetycznej L‘Oréal (w skład którego wchodzą m.in. marki Vichy i La Roche-Posay), zostanie globalną prezes marki L‘Oréal Paris – wiodącej marki w portfolio francuskiego giganta kosmetycznego.

Toupet-Delon zastąpi Delphine Viguier-Hovasse, która przejdzie na nowo utworzone stanowisko szefowej innowacji w grupie. Viguier-Hovasse została mianowana globalną prezes marki L‘Oréal Paris w 2019 roku, jako pierwsza kobieta na tym stanowisku.

Laetitia Toupet-Delon dołączyła do grupy L‘Oréal w 1998 roku, pracując w dziale marketingu L‘Oréal Paris, a później Garnier. W 2008 roku przeszła do działu dermatologii kosmetycznej grupy. W 2015 roku została mianowana globalnym prezesem marki La Roche-Posay, a później została – globalnym prezesem wszystkich marek działu dermatologii kosmetycznej: CeraVe, Vichy, SkinCeuticals, Skinbetter Science i La Roche-Posay.

Toupet-Delon obejmie kierownictwo nad L’Oréal Paris, będącego częścią działu rynku masowego grupy L’Oréal, z przychodami szacowanymi na ponad 6 mld euro. L’Oréal Paris jest obecny na 150 rynkach.

W pierwszym kwartale 2025 roku przychody grupy L’Oréal wzrosły o 4,4 proc., osiągając 11,73 mld euro.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
16. maj 2025 03:12