StoryEditor
Producenci
30.11.2022 00:00

Premiera kolekcji Nyx x Avatar: The Way of Water w warszawskim Koneserze

29. listopada w warszawskim Koneserze miała miejsce premiera prasowa najnowszej kolekcji Nyx Cosmetics, powstała we współpracy z uniwersum filmów z serii Avatar. Kosmetyki do makijażu nie tylko zainspirowane zostały wodnym światem filmu Jamesa Camerona, ale także niosą za sobą szczytny cel.

Nyx Cosmetics weszło ze współpracę z twórcami filmu „Avatar: The Way of Water”, który wejdzie do kin 16. grudnia. Kolekcja Nyx x „Avatar: The Way of Water” to gama kosmetyków kolorowych, które — jak twierdzi marka — zainspirują zarówno nowych, jak i dotychczasowych klientów, włącznie z profesjonalistami. Produkty z tej linii obejmują paletę cieni do powiek z 24 kolorami, paletę róży i rozświetlaczy w 6 odcieniach, farbki do twarzy i ciała w oficjalnym kolorze niebieskim "Avatar", pomadki, błyszczyki do ust, rozświetlacze w sztyfcie oraz spray utrwalający.

Oprócz tego, że produkty są wegańskie i wolne od okrucieństwa, marka wykorzystuje kampanię do wspierania The Nature Conservancy, globalnej organizacji non-profit zajmującej się ochroną środowiska. W komunikacie prasowym marka poinformowała, że ​​od 30 listopada 2022 r. do 28 lutego 2023 r. za każdy post w mediach społecznościowych otagowany #NYXCosmeticsForAvatar, #KeepOurOceansAmazing i #AvatarTheWayOfWater, Nyx Professional Makeup przekaże dolara na rzecz The Nature Conservancy i jej ochrony 10 zagrożonych gatunków zwierząt oceanicznych i ich siedlisk.

Goście imprezy #NYXCosmeticsForAvatar w fabryce Koneser mieli okazję zrobić sobie zdjęcie przy magicznym drzewie, poddać się metamorfozie pod czujnym okiem makijażystek, a także bawić się z innymi uczestnikami podczas gier terenowych i wyzwań. Launch uświetniła również wizyta drag queen — Hieemerasa.

Kolekcja Nyx x „Avatar: The Way of Water” zostanie oficjalnie zaprezentowana 1 grudnia.

Czytaj także: NYX Professional Makeup buduje społeczność, która będzie określać przyszłość wirtualnego makijażu

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
03.12.2025 13:12
LVMH dodaje do portfolio udziały w niszowej marce BDK Parfums
Strategia BDK zakłada otwarcie wielu nowych butików, począwszy od 2026 rokuIG_bdkparfumsparis

Fundusz inwestycyjny LVMH Luxury Ventures zainwestował w mniejszościowy pakiet udziałów we francuskiej niszowej marce perfumeryjnej – BDK Parfums. Krok ten ma ułatwić BDK międzynarodową ekspansję, w tym otwieranie flagowych butików oraz rozbudowę oferty.

Transakcja została sfinalizowana 26 listopada, ale nie ujawniono jej szczegółów. BDK Parfums po raz pierwszy otworzyło się na opcję inwestorów zewnętrznych. 

Jak wskazują eksperci, nie stało się to w przypadkowym momencie. Z danych Fortune Business Insights, opublikowanych w listopadzie, globalny rynek perfum, którego wartość szacowana jest na 50,46 mld dolarów w 2024 roku, ma wzrosnąć do 53,04 mld dolarów w 2025 roku. Perfumy niszowe są istotnym elementem, napędzającym ten wzrost od ponad roku. 

image
IG_bdkparfumsparis

Francuska marka perfumeryjna koncentruje się na rynku azjatyckim, szczególnie na Japonii i Korei Południowej. Jest już obecna na blisko 40 rynkach. Głównym rynkiem zbytu dla marki BDK jest Francja, a także USA i Niemcy. Kolejnym ważnym rynkiem jest Bliski Wschód, gdzie wkrótce planowane jest otwarcie butiku w Dubaju. Również sprzedaż w Wielkiej Brytanii rośnie dynamicznie. BDK niedawno uruchomiło swoją działalność również w Tajlandii, Wietnamie, Malezji i Indonezji.

Strategia BDK zakłada otwarcie wielu nowych butików, począwszy od 2026 roku. Marka otworzyła swój pierwszy flagowy sklep w styczniu 2024 roku przy rue Saint-Honoré w Paryżu. BDK planuje również zainwestować w swój sklep internetowy, który obecnie generuje około 10 proc. przychodów marki.

image

Nisza jako strategia. Gdy niezależność staje się trendem

Marka BDK kontynuuje wzrost na rynku, odnotowując w 2025 roku 45-procentowy wzrost sprzedaży. LVMH Luxury Ventures nabyło udziały w BDK w czasie, gdy wielu inwestorów jest mocno zainteresowanych niszowymi markami perfum, co udowodniła m.in. sprzedaż Kering Beauty and Creed firmie L‘Oréal w październiku br.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
03.12.2025 12:38
P&G zostaje Oficjalnym Partnerem Tour de France do 2028 roku
Tour de France to jedno z największych wydarzeń sportowych na świecie.Tour de France

Procter & Gamble ogłosił, że został Oficjalnym Partnerem Tour de France oraz Tour de France Femmes avec Zwift na kolejne trzy edycje wyścigu. Oznacza to obecność koncernu przy najbardziej medialnym wydarzeniu kolarskim we Francji aż do 2028 roku. Współpraca obejmie zarówno główny wyścig mężczyzn, jak i jego kobiecą odsłonę, która systematycznie rośnie pod względem widowni i znaczenia sportowego.

Zakres partnerstwa jest szeroki i obejmuje aktywacje wielokanałowe dla kluczowych marek P&G, takich jak Dash, Lenor, Pampers, Gillette, Venus, Fairy, Head & Shoulders i Oral-B. Konsumenci zobaczą działania zarówno w sklepach, jak i w ramach słynnej karawany reklamowej oraz podczas wydarzeń organizowanych na wybranych etapach Tour de France. Kampanie startują już przed rozpoczęciem wyścigu, m.in. w ramach programu „Champions riding for you”.

Procter & Gamble podkreśla, że dociera dziś do dziewięciu na dziesięć francuskich gospodarstw domowych, co czyni Francję jednym z jego kluczowych rynków w Europie. Koncern produkuje lokalnie część swoich marek, co wzmacnia jego pozycję w relacji z francuskimi partnerami handlowymi. Aktywność okołokolarska ma dodatkowo poszerzyć obecność P&G w punktach sprzedaży.

Partnerstwo obejmujące lata 2026–2028 oznacza, że firma będzie obecna przy trzech kolejnych edycjach obu Tourów. Współpraca ma obejmować zarówno zwiększoną ekspozycję marek, jak i działania skierowane do fanów kolarstwa odwiedzających starty i mety etapów. P&G będzie częścią oficjalnych struktur wydarzenia przez cały cykl przygotowań i trwania wyścigów.

Według organizatorów, porozumienie wzmacnia zaangażowanie P&G w rynek francuski poprzez jedną z najbardziej rozpoznawalnych platform sportowych w Europie. Dzięki połączeniu działań w sklepach, obecności medialnej i aktywacji eventowych koncern zamierza zwiększyć rozpoznawalność swoich marek oraz intensyfikować współpracę z sieciami handlowymi na jednym z najważniejszych rynków detalicznych w regionie.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
03. grudzień 2025 13:22