StoryEditor
Producenci
20.02.2024 15:01

Procter & Gamble po raz kolejny wspiera przyszłych mistrzów sportu

Akcją Każdy Dzień na Medal objęte są marki: Always, Naturella, Oral-B, Blend-a-Med, Head&Shoulders, Pantene, Old Spice, Gillette, Gillette Venus, Ariel, Lenor, Vizir, Pampers, Discreet, Fairy, Swiffer, Ambi Pur / mat. prasowe
Każdy Dzień na Medal to akcja Procter & Gamble, organizowana w sieci sklepów Biedronka. Jej celem jest promowanie aktywności fizycznej i zdrowego odżywiania wśród dzieci ze szkół podstawowych. W tym roku odbywa się już kolejna edycja projektu, w którym firma przekaże wybranej szkole voucher na sprzęt sportowy o wartości 30 tys. złotych.

Jeszcze do końca lutego trwa akcja Procter & Gamble, prowadzona w sklepach Biedronka – Każdy Dzień na Medal. To kontynuacja projektu zapoczątkowanego w 2022 roku. W tegorocznej edycji szkoły podstawowe mają możliwość wygrania voucherów na sprzęt sportowy o wartości 5, 10, a nawet 30 tys. złotych. Przedstawiciele firmy mają nadzieję, że dzięki inicjatywie, szkoły uzyskają wsparcie, które pozwoli realizować sportowe ambicje dzieci oraz kształtować kolejne pokolenia sportowców.

W akcji mogą wziąć udział pełnoletni klienci sklepów Biedronka, którzy do 29 lutego dokonają zakupu minimum jednego produktu dowolnej marki Procter & Gamble oraz zachowają paragon. Po zakupach należy odwiedzić stronę www.dziennamedal.pl, wypełnić kwestionariusz i odpowiedzieć na pytanie konkursowe, a następnie oddać głos na wybraną szkołę podstawową.

Łączna pula nagród wynosi 800 tys. zł. Do wygrania są vouchery na sprzęt sportowy dla szkół, a dla głosujących sprzęt kuchenny oraz nagroda gwarantowana – e-book kulinarny. Akcją objęte są marki: Always, Naturella, Oral-B, Blend-a-Med, Head&Shoulders, Pantene, Old Spice, Gillette, Gillette Venus, Ariel, Lenor, Vizir, Pampers, Discreet, Fairy, Swiffer, Ambi Pur.

Akcja jest prowadzona w związku z nadchodzącymi XXXII nimi Igrzyskami Olimpijskimi w Paryżu. Procter & Gamble utrzymuje bowiem długoletnie partnerstwo z ruchem olimpijskim. W trakcie współpracy firma wspierała sport wyczynowy dzieci, a także zrealizowała kampanię Dziękuję Ci, Mamo, koncentrującą się na ukazaniu roli mam sportowców, czyli osób, które na co dzień wspierają ich zarówno podczas sukcesów, jak i porażek.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
10.12.2025 12:08
L‘Oreal zwiększa swoje udziały w Galdermie
Cetaphil mat.pras.

Francuski koncern L‘Oreal zwiększa swoje udziały w szwajcarskiej marce dermatologicznej Galderma z około 10 proc. do 20 proc. – potwierdziła szwajcarska firma. Kwota transakcji nie została ujawniona.

L‘Oreal zakupił udziały od szwedzkiego konsorcjum private equity EQT, w skład której wchodzą m.in. Abu Dhabi Investment Authority. Transakcja ma zostać sfinalizowana w pierwszym kwartale 2026 roku. 

W wyniku tych zmian Galderma rozważa zastąpienie członków zarządu reprezentujących konsorcjum dwoma niezależnymi kandydatami z L‘Oreal już na najbliższym walnym zgromadzeniu spółki w 2026 roku.

Galderma nadal zapewnia imponujący wzrost, silną innowacyjność i pozycję lidera w swojej szerokiej, opartej na badaniach naukowych ofercie dermatologicznej – oświadczył w komunikacie prasowym Flemming Ørnskov, prezes Galdermy. – Dzięki wzmocnionej strategii komercyjnej, ciągłej ekspansji platformy i portfolio oraz coraz mocniej zorientowanemu na konsumenta podejściu do innowacji, szybko stajemy się potęgą w dziedzinie dermatologii. Cieszymy się ze zwiększonych inwestycji L‘Oréal, które potwierdzają kierunek naszych działań. Wkraczając w rok 2026, nadal w pełni koncentrujemy się na naszej zintegrowanej strategii dermatologicznej i obsłudze naszych klientów, konsumentów i pacjentów – dodał prezes szwajcarskiej firmy.

Rozważane są dodatkowe projekty badań naukowych będące przedmiotem wspólnego zainteresowania, koncentrujące się na pielęgnacji i zdrowiu skóry, innowacjach i długoterminowym rozwoju. Galderma pierwotnie powstała jako spółka joint venture między Nestle i L‘Oréal.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
09.12.2025 09:32
Chappell Roan nową globalną ambasadorką MAC Cosmetics
Piosenkarka dołączyła do zacnego grona ambasadorek MAC.MAC Cosmetics

MAC Cosmetics ogłosił, że od 2026 roku nową globalną ambasadorką marki zostanie Chappell Roan, laureatka nagrody Grammy i jedna z najgłośniejszych artystek młodego pokolenia. Piosenkarka będzie twarzą kampanii prowadzonych na wszystkich kluczowych rynkach, co oznacza znaczące wzmocnienie globalnego wizerunku marki i dalsze inwestycje w segment celebryckich partnerstw, które w ostatnich latach generują rosnący udział w sprzedaży wielu koncernów kosmetycznych.

Artystka podkreśliła, że współpraca z MAC ma dla niej wymiar symboliczny. Jak powiedziała, marka „od zawsze robiła miejsce dla takich osób jak ona”, wspierając sztukę, queerowość, drag i ekspresję własną. Wypowiedź Roan wpisuje się w strategię firmy, która od początku lat 90. buduje swoją tożsamość wokół inkluzywności i społeczności LGBTQIA+, m.in. poprzez programy charytatywne i aktywacje w przestrzeni kultury popularnej.

Nicola Formichetti, globalny dyrektor kreatywny MAC, zwrócił uwagę na skalę wpływu artystki na młode pokolenie. Jak podkreślił, Roan reprezentuje generację ceniącą autentyczność i „queer joy”, co idealnie współgra z misją marki „All Ages, All Races, All Genders”. Podkreślenie tych wartości wskazuje, że partnerstwo będzie miało nie tylko wymiar komercyjny, lecz także wizerunkowy, wzmacniający długoletnie zaangażowanie MAC w tematy równościowe.

Według Aïdy Moudachirou-Rebois, wiceprezeski i globalnej dyrektor zarządzającej MAC, współpraca z artystką zaczęła się jeszcze przed jej międzynarodowym sukcesem. Marka wspierała makijaż i koncepcje wizualne wokół kilku kluczowych momentów jej kariery, co przełożyło się na decyzję o długoterminowym partnerstwie. Moudachirou-Rebois oceniła, że historia Roan – oparta na determinacji i konsekwencji – wzmacnia autentyczność komunikacji marki.

Debiut artystki w kampaniach zaplanowany na 2026 rok sugeruje, że projekty są już w przygotowaniu, a MAC zamierza wykorzystać rosnący zasięg piosenkarki. W 2024 i 2025 roku jej obecność w mediach społecznościowych i na listach przebojów rosła w tempie dwucyfrowym, a koncerty regularnie przyciągały dziesiątki tysięcy fanów. Dla marki oznacza to potencjalnie znaczące wzmocnienie przekazu i dotarcie do nowych grup odbiorców.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
10. grudzień 2025 18:28