
Nielsen opublikował miesięczny raport dotyczący inwestycji marketerów w kampanie TV. Wydatki na ten kanał komunikacji w maju 2022 wyniosły 2 867 046 693 zł. To mniej niż w 2021 r. gdy było to 3 003 340 193 zł. Polsat jest stacją, w którą firmy inwestują najwięcej. W maju 2022 r. wpływy Polsatu z reklam TV wyniosły 415 513 980 zł. To więcej niż rok wcześniej, kiedy wynosiły 412 267 503 zł.
Największe budżety reklamowe w kanałach TV zostawiają producenci leków, suplementów diety i dermokosmetyków. Na liście korporacji inwestujących w kampanie TV na pierwszym miejscu w maju znalazł się Aflofarm z wydatkami 131 580 623 zł, na piątym Polpharma (54 622 583 zł). Do pierwszej dwudziestki trafiły też koncerny kosmetyczno-chemiczne Reckitt Benckiser (38 600 339) i Procter & Gamble (37 760 221 zł).