To pierwsza linia produktów marki niezwiązanych z makijażem, a Gomez stwierdziła, że każdy produkt został zaprojektowany, aby pomóc złagodzić napięcie i zapewnić komfort. Każdy produkt zawiera nuty zapachowe skórki cytryny, rabarbaru i pomelo, które zostały połączone z płatkami jaśminu, fiołkiem i ekstraktem z czarnej herbaty. Zestawione są z bazą z wetiweru, fasoli tonka i drzewa kaszmirowego.
Rare Beauty to amerykańska firma kosmetyczna założona i będąca własnością Seleny Gomez. Zainspirowana jej trzecim albumem studyjnym Rare (2020) firma zamierza „przełamać nierealistyczne standardy doskonałości” poprzez promowanie inkluzywności oraz zajęcie się inicjatywami i edukacją w zakresie zdrowia psychicznego. Oferta Rare Beauty została wprowadzona na rynek 3 września 2020 r. wyłącznie za pośrednictwem oficjalnej strony internetowej oraz w sklepach Sephora w Ameryce Północnej. Od tamtego czasu jest dostępna w dystrybucji w Europie, Azji i na Bliskim Wschodzie. Jeden procent całej sprzedaży przekazywany jest na rzecz funduszu Rare Beauty Impact Fund, co stanowi część jego „zaangażowania w zapewnianie ludziom dostępu do zasobów potrzebnych do wspierania ich zdrowia psychicznego”.
Od 2023 r. Rare Beauty jest się marką o jednym z najwyższych wskaźników monetyzowalnej popularności na TikTok i Instagramie, a według Vogue Business łączna wartość wpływu na media wyniosła 313 198 657 dolarów na samych dwóch platformach.
Czytaj także: 10 najpopularniejszych marek makijażowych na TikToku; na podium trzy marki indie