StoryEditor
Producenci
23.01.2018 00:00

Razem jesteśmy nie do pokonania – wspólna kampania L’Oréal i Balmain

Efektem współpracy marki L’Oréal Paris i domu mody Balmain jest kolekcja 10 limitowanych matowych szminek Color Riche. Ich intensywne, matowe odcienie zamknięte zostały w designerskim opakowaniu według projektu Oliviera Rousteinga, dyrektora kreatywnego Balmain.

Kolory pomadek zostały zainspirowane trzema typami kobiet: Rock – silna, gotowa na podbój świata, niebojąca się łamać zasad buntowniczka; Couture – zmysłowa i zwracająca uwagę na detale, miłośniczka klasyki oraz Glamazone – seksowna, uwielbiająca błyszczeć i być w centrum uwagi uwodzicielka.

Cała gama to 10 kolorów zaprojektowanych z myślą o różnych typach kobiet, tak aby każda z pań odnalazła coś dla siebie. Każdy z odcieni sprawdzi się przy innej okazji, a sam w sobie może posłużyć jako inspiracja do stworzenia stylizacji. Pomadki mają swoje unikalne nazwy, odzwierciedlające inspirację do jakiej nawiązują, np.: Freedom, Urban Safari, Domination.

Color Riche to linia, która swoją premierę miała w 1985 roku. W składzie tych szminek zawarte są czyste pigmenty i olejek kameliowy, po to, by kolor był jak najbardziej pełny, a pomimo matowego wykończenia zachowana była nawilżająca funkcja kosmetyku.

Limitowana kolekcja miała premierę we wrześniu 2017 roku podczas paryskiego Fashion Week. Natomiast 26 stycznia br., będzie miała miejsce oficjalna polska przedpremiera kolekcji w drogerii Hebe w warszawskim Wola Parku. W wydarzeniu wezmą udział polskie ambasadorki kolekcji – Karolina Gilon, Paula Jagodzińska i Paulina Krupińska. 27 stycznia pomadki będzie można kupić we wrocławskiej drogerii Hebe w CH Wroclavia, a 28 stycznia w Hebe w krakowskim CH Bonarka. W tych drogeriach w dniu premiery będzie dostępna promocja dla pierwszych 100 klientek – 1+ 1 gratis.

Od 1 lutego 2018 r. kolekcja pomadek Balmain x L’Oreal Paris będzie ogólnodostępna na polskim rynku.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
29.04.2024 14:05
Nie żyje Krystyna Wilsz, właścicielka firmy NOREL Dr Wilsz
NOREL Dr Wilsz
Informację zamieścił w sieci Jakub Wilsz. Dr Krystyna Wilsz była wieloletnią członkinią polskiej społeczności skupionej wokół branży urodowej.

Dr Krystyna Wilsz, posiadaczka doktoratu z biologii, od 1982 roku była właścicielką NOREL Dr Wilsz, jednej z pierwszych trzech prywatnych firm kosmetycznych w Polsce. Firma ta była kontynuatorem działalności laboratorium założonego przez mgr. farm. A. Makowską w 1961 roku. Dr Wilsz miała znaczący wpływ na rozwój profesjonalnej kosmetyki w Polsce jako autorka pierwszych programów nauczania dla szkół kosmetycznych. Była pionierką w stosowaniu składników aktywnych, takich jak ceramidy czy kwas hialuronowy, które później stały się powszechne w branży. Wprowadziła i rozwinęła w Polsce mezoterapię mikroigłową jako kosmetyczny zabieg, który obecnie jest jednym z najczęściej stosowanych zabiegów w salonach kosmetycznych w kraju.

Zajmowała się również kosmetologią genetyczną, polegającą na indywidualnym dobieraniu kosmetyków i zabiegów na podstawie analiz genetycznych. Dzięki jej wizji, pasji, niezwykłej energii i charyzmie, NOREL Dr Wilsz stał się wiodącą marką w branży kosmetyków profesjonalnych, zarówno w Polsce, jak i w Europie, z produktami dostępnymi w 35 krajach. Instytuty Kosmetyczne NOREL Dr Wilsz działają w Warszawie, Dubaju, a pod marką NOREL Dr Wilsz funkcjonuje także 40 gabinetów kosmetycznych w Singapurze.

Uroczystości pogrzebowe odbędą się w Warszawie 10 maja o godzinie 13:00 w Kościele Pokamedulskim w Lasku Bielańskim.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
29.04.2024 11:37
Kultowy niebieski krem Nivea zmienia opakowanie
Krem Nivea wymienił aluminiowe puszki na wykonane w 80 proc. z surowca pochodzącego z recyklingufot. Nivea
Najbardziej znany krem Nivea zmienia opakowanie, ale marka absolutnie nie odchodzi od swojego znanego wizerunku. Tu zmiany są kosmetyczne. Idzie natomiast pod rękę z wymaganiami środowiskowymi i wprowadza puszkę, która w 80 proc. składa się z recyklingowanego aluminium.

Marka Nivea wprowadza zmiany w swoim kultowym kremie Nivea. Niebieska puszka jest teraz wykonana w 80 proc. z aluminium pochodzącego z recyklingu.

image
Krem Nivea w puszce wykonanej z aluminium pochodzącego z recyklingu
Nivea
Przejście na bardziej ekologiczne opakowanie ma na celu zmniejszenie emisji gazów cieplarnianych z opakowań o 8 tys. ton do 2025 roku. To konkretny krok ku wdrożeniu podejścia o obiegu zamkniętym, które minimalizuje obciążenie naszych cennych zasobów naturalnych – podała marka w komunikacie.

Wygląd opakowania zmienia się minimalnie, tak aby nic nie zachwiało wypracowanym wizerunkiem marki. Opakowanie jest nowocześniejsze w swoim przekazie, ma żywsze kolory, na wszystkich opakowaniach zostało ujednolicone logo marki. Na puszce pojawiła się również wyróżniona zielonym kolorem informacja o wykorzystaniu surowców pochodzących z recyklingu.

Nivea to marka należąca do koncernu Beiersdorf. Krem Nivea w okrągłym niebieskim opakowaniu ma ponad 100 lat i jest najbardzej rozpoznawalnym produktem marki. 

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
29. kwiecień 2024 14:48