StoryEditor
Producenci
14.11.2018 00:00

Rimmel w najnowszej kampanii porusza temat beauty hejtu

W najnowszej kampanii #iwillnotbedeleted marka Rimmel porusza ważny temat beauty hejtu – problemu, z którym zmaga się 55 milionów kobiet na całym świecie. Oznacza to, że doświadczyła go co czwarta kobieta, a każdy z nas zna przynajmniej jedną osobę, która padła jego ofiarą.

Kampania Rimmel #Iwillnotbedeleted przedstawia prawdziwe ludzkie historie i pokazuje, że beauty hejt pojawia się we wszystkich dziedzinach życia. Borykają się z nim influencerki, modelki i modele, celebryci oraz zwykli użytkownicy mediów społecznościowych – zarówno kobiety, jak i mężczyźni. Beauty hejt dotyka każdego. 

Twarzami kampanii zostały nie tylko światowe gwiazdy jak piosenkarka Rita Ora i modelka Cara Delevingne, ale również lokalni influencerzy, w tym Polka Ewa Grzelakowska-Kostoglu – Red Lipstick Monster.

Z raportu z badań jakie zleciła w listopadzie 2017 roku marka Rimmel na 11 tysiącach kobiet w wieku 16-25 lat z 10 krajów, w tym Polski, na temat skali problemu wynika, że dotyczy on jednej czwartej kobiet. Aż 46 proc. kobiet przejawiało zachowania autodestrukcyjne (np. uzależnienia, zaburzenia odżywiania czy samookaleczanie) wskutek krytyki ich wyglądu a u 65 proc. spadła z  jego powodu pewność siebie. Szacuje się, że rocznie 115 mln zdjęć jest usuwanych z portali społecznościowych w powodu negatywnych ocen i komentarzy.

W ramach kampanii #Iwillnotbedeleted, marka Rimmel zainicjuje akcję mającą na celu realne, finansowe wsparcie działalności Telefonu Zaufania 116 111, a jednocześnie szerzenie sprzeciwu przeciwko beauty hejtowi w sieci. Za każde zdjęcie zamieszczone na Instagramie w dniach 16.11 – 02.12.2018 z hasztagiem #Iwillnotbedeleted i oznaczeniem profilu @rimmellondonpl, którego motywem przewodnim będzie czerwony element makijażu,  Rimmel ufunduje jedną konsultację telefoniczna z Telefonem Zaufania dla Dzieci i Młodzieży. 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
04.12.2025 19:40
Współpraca o zapachu czekolady: efekty dostępne w Rossmannie
Projekt linii nawiązuje do opakowań kultowych tabliczek czekolady Wedlamat.pras.

Candly&Co. połączyło siły z marką E.Wedel, tworząc limitowaną kolekcję świec i dyfuzorów zapachowych inspirowanych ulubionymi słodkościami Polaków: czekoladą Deserową oraz czekoladą Karmelową. Produkty są dostępne w wybranych drogeriach Rossmann na terenie całej Polski.

To ciekawa współpraca, która przenosi dobrze znane i lubiane smaki na zupełnie nowy poziom – do świata zapachu i domowej atmosfery. Zapach inspirowany czekoladą Deserową otula wnętrze głęboką, słodko-orientalną kompozycją inspirowaną intensywną deserową czekoladą, przełamaną tonką, wanilią, świeżością szałwii i zmysłowym piżmem. Natomiast produkty inspirowane czekoladą Karmelową zachwycają aksamitną i kremową słodyczą karmelu z subtelnymi prażonymi akcentami i nutą wanilii oraz paczuli, która nadaje głębi i niezwykłej apetyczności. To zapachy, które potrafią poprawić nastrój od pierwszej chwili, wnosząc do wnętrz przytulne, relaksujące, czekoladowe ciepło.

Ta współpraca była dla nas ogromną inspiracją. Pracując nad kompozycjami, zależało nam na stworzeniu zapachów, które budzą emocje i poprawiają nastrój – tak jak chwila przyjemności z ulubioną czekoladą. Projekt linii nawiązuje do opakowań kultowych tabliczek, a wewnątrz znajdują się nowoczesne, designerskie szkła ozdobione subtelnym złotym detalem. To słodka przerwa od codzienności i sposób, by otulić dom ciepłem i przyjemnością – opowiada Aleksandra Pankowska, założycielka Candly&Co.

Produkty są edycją limitowaną, w ramach kolejnej odsłony współpracy. E.Wedel x Candly&Co. Wytwarzane ręcznie w Polsce, opierają się na wegańskiej formule. Zamknięte w eleganckich flakonach, doskonale prezentują się w każdym wnętrzu. 

W Wedlu od lat celebrujemy radość płynącą z małych przyjemności i bliskości. Dzięki tej współpracy konsumenci mogą doświadczać naszej marki na nowym, wielozmysłowym poziomie. Te czekoladowe nuty zapachowe w domu to nie tylko aromatyczne doznania, ale również wyjątkowy prezent, który łączy ludzi i tworzy niezwykłe wspomnienia – dodaje Karolina Janczyk-Truchlewska, project manager z firmy Wedel.

Kolekcja. E.Wedel x Candly&Co dostępna jest stacjonarnie wyłącznie w drogeriach Rossmann.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
04.12.2025 09:33
L’Oréal rozważa inwestycję w Giorgio Armani. Ruszają przygotowania do sprzedaży 15-proc. pakietu
Globalna marka zmieni potencjalnie właściciela.BadPixma/shutterstock

L’Oréal potwierdził, że „bardzo szybko” rozpocznie analizę potencjalnej inwestycji w Giorgio Armani, po tym jak w testamencie zmarłego projektanta znalazły się szczegółowe wytyczne dotyczące stopniowej sprzedaży lub wejścia marki na giełdę. To pierwsza oficjalna deklaracja koncernu w sprawie udziału w przyszłej restrukturyzacji własnościowej włoskiego domu mody.

Podczas spotkania z analitykami dyrektor finansowy L’Oréal, Christophe Babule, poinformował, że grupa „zdecydowanie” oceni możliwość nabycia udziałów w Armani. Zgodnie z ujawnionymi planami w ciągu najbliższych 18 miesięcy ma zostać uruchomiony proces sprzedaży lub upublicznienia pierwszego pakietu obejmującego 15 proc. akcji. Priorytet dostępu do transakcji otrzymają cztery podmioty: L’Oréal, LVMH, EssilorLuxottica oraz inna firma o porównywalnej skali.

Decyzja wynika z wieloletnich spekulacji dotyczących sukcesji u Armaniego oraz przyszłości jego biznesu beauty, który od lat funkcjonuje na licencji L’Oréal. Przyszły nabywca pakietu mniejszościowego może istotnie wpłynąć na układ sił w segmencie marek luksusowych, zarówno w branży modowej, jak i perfumeryjno-makijażowej.

Ewentualne wejście kapitałowe L’Oréal do Giorgio Armani mogłoby wzmocnić pozycję francuskiej grupy na globalnym rynku luksusowych kosmetyków. Marka Armani Beauty należy do najbardziej rozpoznawalnych w portfolio perfum i makijażu L’Oréal, a zabezpieczenie jej długoterminowej obsługi w ramach koncernu ma strategiczne znaczenie przy rosnącej konkurencji o prestiżowe licencje.

Z kolei dla samego Armaniego sprzedaż 15-proc. pakietu ma być pierwszym etapem uporządkowanej zmiany właścicielskiej, zapisanej w testamencie projektanta. Wynik procesu – zależny od struktury oferty i wyboru inwestora – zadecyduje o przyszłym kierunku rozwoju jednego z najbardziej wpływowych domów mody w Europie.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
05. grudzień 2025 04:17