StoryEditor
Producenci
14.11.2018 00:00

Rimmel w najnowszej kampanii porusza temat beauty hejtu

W najnowszej kampanii #iwillnotbedeleted marka Rimmel porusza ważny temat beauty hejtu – problemu, z którym zmaga się 55 milionów kobiet na całym świecie. Oznacza to, że doświadczyła go co czwarta kobieta, a każdy z nas zna przynajmniej jedną osobę, która padła jego ofiarą.

Kampania Rimmel #Iwillnotbedeleted przedstawia prawdziwe ludzkie historie i pokazuje, że beauty hejt pojawia się we wszystkich dziedzinach życia. Borykają się z nim influencerki, modelki i modele, celebryci oraz zwykli użytkownicy mediów społecznościowych – zarówno kobiety, jak i mężczyźni. Beauty hejt dotyka każdego. 

Twarzami kampanii zostały nie tylko światowe gwiazdy jak piosenkarka Rita Ora i modelka Cara Delevingne, ale również lokalni influencerzy, w tym Polka Ewa Grzelakowska-Kostoglu – Red Lipstick Monster.

Z raportu z badań jakie zleciła w listopadzie 2017 roku marka Rimmel na 11 tysiącach kobiet w wieku 16-25 lat z 10 krajów, w tym Polski, na temat skali problemu wynika, że dotyczy on jednej czwartej kobiet. Aż 46 proc. kobiet przejawiało zachowania autodestrukcyjne (np. uzależnienia, zaburzenia odżywiania czy samookaleczanie) wskutek krytyki ich wyglądu a u 65 proc. spadła z  jego powodu pewność siebie. Szacuje się, że rocznie 115 mln zdjęć jest usuwanych z portali społecznościowych w powodu negatywnych ocen i komentarzy.

W ramach kampanii #Iwillnotbedeleted, marka Rimmel zainicjuje akcję mającą na celu realne, finansowe wsparcie działalności Telefonu Zaufania 116 111, a jednocześnie szerzenie sprzeciwu przeciwko beauty hejtowi w sieci. Za każde zdjęcie zamieszczone na Instagramie w dniach 16.11 – 02.12.2018 z hasztagiem #Iwillnotbedeleted i oznaczeniem profilu @rimmellondonpl, którego motywem przewodnim będzie czerwony element makijażu,  Rimmel ufunduje jedną konsultację telefoniczna z Telefonem Zaufania dla Dzieci i Młodzieży. 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
13.12.2024 11:43
Nowa era wyszukiwania w Oriflame: 150 proc. wzrost efektywności dzięki sztucznej inteligencji
Oriflame

Firma Oriflame zrewolucjonizowała swoje narzędzie wyszukiwania w handlu internetowym, wprowadzając platformę opartą na sztucznej inteligencji. Dzięki współpracy z Lucidworks, firma osiągnęła imponujące rezultaty – wzrost wykorzystania popularnych haseł wyszukiwania o 150 proc., wyższe wskaźniki konwersji i zaangażowanie setek tysięcy użytkowników.

Oriflame, globalny lider w network marketingu obecny na ponad 60 rynkach świata, stanęło przed wyzwaniem związanym z różnorodnością swojej bazy klientów i języków. Firma potrzebowała narzędzia wyszukiwawczego, które poradzi sobie z obsługą ponad 50 języków, różnorodnymi synonimami oraz wymaganiami doświadczonych sprzedawców i zwykłych konsumentów. Dotychczasowe rozwiązanie, oparte na technologii Solr, nie spełniało oczekiwań – brak trafnych wyników wyszukiwania powodował frustrację klientów i negatywnie wpływał na wskaźniki konwersji.

Decyzja o współpracy z Lucidworks przyniosła rewolucyjne zmiany. Nowa platforma zapewniła stabilność i niezawodność, szczególnie istotne podczas sezonowych szczytów ruchu na międzynarodowych rynkach. Dodatkowo system został zoptymalizowany pod kątem nowo opracowanej aplikacji mobilnej. Wyniki wdrożenia mówią same za siebie – wykorzystanie popularnych haseł wzrosło o 150 proc., co znacząco poprawiło doświadczenie zakupowe użytkowników, a wzrost wskaźników konwersji wskazuje na efektywność w zwiększaniu sprzedaży.

Tylko w jednym kwartale z nowego narzędzia wyszukiwania skorzystało ponad 800 000 użytkowników, co dowodzi, jak kluczową rolę odgrywa wyszukiwarka w strategii internetowej Oriflame. Firma podkreśla, że zastosowanie technologii Lucidworks to nie tylko innowacja, ale również odpowiedź na konkretne potrzeby klientów w różnych częściach świata.

Czytaj także: Oriflame odnotowuje spadek sprzedaży w trzecim kwartale 2024 roku

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
13.12.2024 09:00
Bic przejmuje markę Tangle Teezer
Tangle Teezer

Francuska firma Bic, znana z produkcji artykułów piśmienniczych, zapalniczek i maszynek do golenia, ogłosiła przejęcie brytyjskiej marki Tangle Teezer. Londyńska marka, specjalizująca się w szczotkach do rozczesywania włosów, osiągnęła w 2024 roku imponującą sprzedaż na poziomie 70 milionów euro.

Założona w 2007 roku marka Tangle Teezer w ciągu ostatnich czterech lat podwoiła swoją wielkość, stając się jednym z liderów w swojej kategorii. Dzięki innowacyjnemu podejściu do pielęgnacji włosów, firma zyskała globalne uznanie za wysoką jakość i przystępne ceny produktów. Obecnie Tangle Teezer osiąga roczną sprzedaż na poziomie 70 mln euro, co jest wynikiem dynamicznego wzrostu i skutecznej strategii rynkowej.

Bic podkreśla, że przejęcie Tangle Teezer wpisuje się w strategię rozwijania produktów odpowiadających na potrzeby konsumentów. Prezes Bic, Gonzalve Bich, zaznaczył, że obie firmy łączy duch innowacji i przedsiębiorczości, a także wspólna wizja tworzenia przystępnych cenowo i łatwych w użyciu produktów. Dzięki globalnemu zasięgowi Bic, marka Tangle Teezer ma szansę na dalsze umacnianie pozycji na rynku i rozwój nowatorskich rozwiązań w pielęgnacji włosów.

Przejęcie oznacza również zakończenie współpracy Tangle Teezer z funduszem Mayfair Equity Partners, który był właścicielem marki od 2021 roku. Prezes Tangle Teezer, James Vowles, wyraził nadzieję na dalszy rozwój marki pod skrzydłami Bic.

Czytaj także: Tangle Teezer liczy na rozwój dzięki innowacjom

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
14. grudzień 2024 20:29