StoryEditor
Producenci
06.11.2023 15:46

Rituals otwiera dwa nowe sklepy – w Warszawie i w Szczecinie

Do końca 2023 r. marka Rituals ma mieć w Polsce sieć 40 sklepów / Rituals
Sklep Rituals w Szczecinie zostanie ulokowany w ekskluzywnym centrum handlowym Kaskada przy alei Niepodległości 36. W listopadzie Rituals otwiera również swoją placówkę w jednym z najbardziej renomowanych centrów handlowych w Warszawie, Domu Mody Klif.

Zgodnie z zapowiedziami marka Rituals otwiera kolejne sklepy firmowe w Polsce. Salon w Szczecinie zostanie usytuowany w prestiżowym centrum handlowym Kaskada przy alei Niepodległości 36. Wewnątrz tej lokalizacji będzie dostępna pełna oferta produktów Rituals, w tym popularne, klasyczne kolekcje, takie jak The Ritual of Sakura, The Ritual of Hammam, The Ritual of Jing i wiele innych.

Dodatkowo, w listopadzie Rituals otwiera swoje drzwi w jednym z najbardziej rozpoznawalnych centrów handlowych w Warszawie, Domu Mody Klif. Będzie to już dziewiąty sklep marki w stolicy, a tak jak w innych lokalizacjach, konsumenci mogą spodziewać się szerokiej gamy produktów, w tym kosmetyków, produktów do pielęgnacji ciała oraz świec i innych elementów tworzących przyjemną atmosferę w domu.

Oba nowe sklepy Rituals zostaną otwarte 8 listopada, a pierwsze 50 klientów będzie miało szansę otrzymać wyjątkowe upominki. Wszyscy, którzy odwiedzą nowy sklep i dokonają zakupów za co najmniej 190 zł, otrzymają mini patyczki zapachowe w prezencie. W tym dniu wszystkie pianki pod prysznic w żelu w ofercie marki będą również dostępne w promocyjnej cenie 35 zł.

Czytaj także: Rituals Cosmetics otworzy w tym roku siedem nowych sklepów w Polsce

Rituals Cosmetics to luksusowa marka oferująca produkty do pielęgnacji ciała, twarzy oraz włosów oraz zapachy do domu. Firma powstała w 2000 roku w Amsterdamie. Jej produkty, poprzez sieć ponad 1 tys. sklepów, 3 tys. punktów w ramach shop-in-shop oraz pięciu obiektów spa, obecne są w ponad 36 krajach.

Pierwszy stacjonarny sklep Rituals w Polsce został otwarty w sierpniu 2021 r. w warszawskim centrum Westfield Arkadia. Obecnie produkty Rituals są u nas dystrybuowane przez perfumerie Sephora i Douglas oraz rosnącą sieć sklepów własnych marki. Do końca roku ma ich być 40.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
10.02.2025 16:13
Zyski Shiseido spadły o 73 proc. - winny wpływ Chin?
Japoński gigant kosmetyczny inwestuje intensywnie w nowe technologie - tym razem wchodząc we współpracę z Norweskim Uniwersytetem Nauki i Technologii

Japoński gigant kosmetyczny Shiseido zanotował znaczący spadek rocznego zysku operacyjnego o 73 proc., co jest wynikiem osłabienia wydatków konsumenckich na kluczowym rynku zagranicznym – w Chinach. Firma prognozuje, że negatywny trend utrzyma się także w 2025 roku.

W 2023 roku zysk operacyjny Shiseido wyniósł 7,58 miliarda jenów (49,9 miliona dolarów), co stanowi znaczący spadek w porównaniu do 28,13 miliarda jenów rok wcześniej. Spowolnienie na chińskim rynku kosmetycznym, spowodowane rosnącymi oszczędnościami gospodarstw domowych i niepewnością ekonomiczną, odbiło się na wynikach finansowych firmy. Sprzedaż Shiseido w Chinach spadła o 4,6 proc. rok do roku na porównywalnej bazie, co skłoniło firmę do zapowiedzi dalszych spadków w 2025 roku. Prezes Shiseido, Kentaro Fujiwara, wyraził jednak nadzieję, że rynek osiągnie dno w bieżącym roku, po czym wejdzie w fazę stabilnego wzrostu.

Pomimo trudności w Chinach, Shiseido odnotowało pozytywne wyniki w Japonii, gdzie sprzedaż netto wzrosła o 10 proc., wspierana przez rosnące zakupy turystów. Na wyniki finansowe firmy negatywnie wpłynęły także globalne zmiany w branży kosmetycznej – podobne trudności w Chinach zgłosiły również L’Oréal i Estée Lauder. Sytuację pogarsza zmiana preferencji chińskich konsumentów, którzy coraz częściej wybierają krajowe marki, takie jak Mao Geping, której akcje wzrosły o 85 proc. od debiutu na giełdzie w Hongkongu w grudniu.

W odpowiedzi na trudną sytuację rynkową Shiseido rozpoczęło dwuletni plan naprawczy, koncentrując się na zwiększeniu rentowności i wzmocnieniu kluczowych marek. Tymczasem akcje Shiseido w ciągu ostatnich 12 miesięcy spadły o 42 proc., podczas gdy główny indeks giełdowy Nikkei wzrósł o 5,1 proc.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
10.02.2025 14:24
Tate McRae – nową ambasadorką Neutrogeny
Tate McRae jako nowa ambasadorka marki kosmetycznej Neutrogena mat.prasowe

Amerykańska firma Neutrogena mianowała kanadyjską piosenkarkę i tancerkę Tate McRae ambasadorką swoich kosmetyków pielęgnacyjnych. Należąca do Kenvue marka zaprezentowała swoją najnowszą kampanię reklamową z udziałem 21-letniej gwiazdy pop.

Jako globalna ambasadorka Neutrogeny, Tate McRae będzie brać udział w inicjatywach marki na wielu platformach, w tym w telewizji, mediach społecznościowych, mediach cyfrowych oraz punktach sprzedaży. Jak podkreśliła w swoim komunikacie Neutrogena, Tate McRae “zintegruje markę” ze swoimi własnymi projektami w przyszłości. 

Piosenkarka zadebiutuje w roli ambasadorki jako twarz najnowszej kampanii Neutrogeny „Beauty to a Science”, która promuje produkty z serii Hydro Boost, w tym Water Gel.

Urodzona w Calgary w Albercie, 21-letnia McRae zyskała sławę w ostatnich latach jako artystka i tancerka, która znalazła się na szczycie list przebojów dzięki takim hitom jak „Greedy” i „You Broke Me First”. W lutym piosenkarka wyda swój trzeci album „So Close to What”, z którym wyruszy w trasę koncertową.

Dzięki takim ludziom jak Tate z jej zaraźliwą energią, a także dr Shah, którego specjalistyczna wiedza pomogła mu stać się najpopularniejszym dermatologiem w mediach społecznościowych, łączymy piękno z nauką, tworząc potężny przekaz dla następnego pokolenia – skomentował Andrew Stanleick, prezes Kenvue ds. zdrowia skóry i urody w Ameryce Północnej, Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce.

W listopadzie 2024 (z wtedy pochodzą najnowsze raporty) spółka Kenvue Inc. podała, że ​​sprzedaż netto w trzecim kwartale spadła o 0,4 pro. do 3,89 mld dolarów, co jest wynikiem spadku sprzedaży w segmencie zdrowia urody.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
11. luty 2025 01:41