Firma Rossmann otrzymała tytuł Digital Leader of The Year 2016 w kategorii „korporacja” za system e-commerce. Jury konkursu uznało, że sklep internetowy Rossmanna, ze względu na skalę i zastosowane rozwiązania technologiczne, jest najbardziej zaawansowanym przedsięwzięciem tego typu w Polsce. Łączy świat on-line z off-line, dając klientom składającym zamówienie poprzez internetową stronę mozliwość odebrania w dowolnej drogerii stacjonarnej, w czasie nie dłuższym niż 3 godziny. – Wśród wyzwań, jakie stawialiśmy sobie w trakcie tworzenia tego rozwiązania, było m.in. takie zaprojektowanie architektury informatycznej, aby wszystkie procesy biznesowe działały automatycznie. Chodzi o zmiany w asortymencie, cenach, promocjach czy zamówieniach. Celem była wizualna prezentacja asortymentu w drogerii internetowej, która umożliwia poznanie oferty i złożenia zamówienia metodą click & collect – wyjaśnia Marek Kłos, kierownik Centrum Technologicznego Rossmanna, który odebrał przyznaną statuetkę. Cały system e-commerce to około 30 zintegrowanych podsystemów. Jego podstawą jest drogeria internetowa, którą można oglądać w dwóch wersjach: klasycznej, gdzie wyświetlają się poszczególne produkty, i w formie mapy 3D, odzwierciedlającej sklepowe półki Rossmanna z podziałem na poszczególne kategorie produktowe. Kolejne składowe systemu to m.in.: wykorzystanie koncepcji omnichannel i digital transformation poprzez spójny przekaz oferty, komunikatów reklamowych i promocyjnych oraz wykorzystanie urządzeń mobilnych w sklepach do kontroli statusów zamówień. Rozwiązanie zostało wdrożone w lipcu 2016 r. Każdy nowo otwierany sklep Rossmanna jest automatycznie włączany do systemu.
Kampania "Reach Your Happy Place" prowadzona przez Oriflame na Twitchu jest rozwijana również na Instagramie i TikToku przez influencerów, którzy publikują dodatkowe materiały wideo. Firma Stor9_ odpowiada za opracowanie kreatywnej koncepcji, produkcję oraz koordynację współpracy z influencerami. Aktywności na Twitchu są wzmocnione automatyczną kampanią w inStreamly z udziałem setek streamerów, którzy prezentują specjalnie przygotowane kreacje.
Podczas transmisji na żywo twórcy prezentują produkty Oriflame poprzez unboxing, a za pomocą linków w czacie zachęcają widzów do przystąpienia do Klubu Oriflame, oferując nowym członkom 15% zniżki na pierwsze zakupy oraz 15% cashback na kolejne. Ta nowatorska kampania stanowi element strategii Oriflame mającej na celu poszerzenie cyfrowej obecności i zwiększenie zaangażowania młodszych konsumentów szukających produktów beauty online.Do grona streamerów którzy biorą udział w kampanii należą Paulina Gorczyńska (@shini_waifu), Dominika Nguyen Van (@maailinh), Dawid Bączkowicz (@bonkol), Patrycja Wesołowska (@wpatka), Nikola Szczudlińska (@namaenonaii), Wojciech Bąk (@ortis) oraz Kamil Zawodny (@mrsetokami).
- powiedziała portalowi Nowy Marketing Paulina Tablewska, marketing activation project manager Poland w firmie Oriflame.Czytaj także: Kampania marki Stars from The Stars rusza na Twitchu
Dr Krystyna Wilsz, posiadaczka doktoratu z biologii, od 1982 roku była właścicielką NOREL Dr Wilsz, jednej z pierwszych trzech prywatnych firm kosmetycznych w Polsce. Firma ta była kontynuatorem działalności laboratorium założonego przez mgr. farm. A. Makowską w 1961 roku. Dr Wilsz miała znaczący wpływ na rozwój profesjonalnej kosmetyki w Polsce jako autorka pierwszych programów nauczania dla szkół kosmetycznych. Była pionierką w stosowaniu składników aktywnych, takich jak ceramidy czy kwas hialuronowy, które później stały się powszechne w branży. Wprowadziła i rozwinęła w Polsce mezoterapię mikroigłową jako kosmetyczny zabieg, który obecnie jest jednym z najczęściej stosowanych zabiegów w salonach kosmetycznych w kraju.
Zajmowała się również kosmetologią genetyczną, polegającą na indywidualnym dobieraniu kosmetyków i zabiegów na podstawie analiz genetycznych. Dzięki jej wizji, pasji, niezwykłej energii i charyzmie, NOREL Dr Wilsz stał się wiodącą marką w branży kosmetyków profesjonalnych, zarówno w Polsce, jak i w Europie, z produktami dostępnymi w 35 krajach. Instytuty Kosmetyczne NOREL Dr Wilsz działają w Warszawie, Dubaju, a pod marką NOREL Dr Wilsz funkcjonuje także 40 gabinetów kosmetycznych w Singapurze.
Uroczystości pogrzebowe odbędą się w Warszawie 10 maja o godzinie 13:00 w Kościele Pokamedulskim w Lasku Bielańskim.