W 2016 r. sieć drogerii Rossmann osiągnęła wzrost sprzedaży o 6,3 proc., do 8,4 mld euro. To oznacza, że po raz pierwszy w historii obroty firmy przekroczyły poziom 8 mld euro. Władze Rossmanna deklarują, że chcą nadal zwiększać sprzedaż i rozwijać się. W 2017 r. firma planuje zainwestować w rozwój ok. 225 mln euro i otworzyć 250 nowych drogerii w Niemczech, Polsce, Czechach, Turcji , Albanii i na Węgrzech.
Na samym rynku niemieckim firma planuje otwarcie 110 placówek handlowych. Sprzedaż Rossmanna wzrosła tam o 5,4 proc., do 6,1 mld euro (w roku 2015 było to 5,79 mld euro). Sprzedaż drogerii Rossmann w Polsce, Czechach, Turcji, Albanii i na Węgrzech wzrosła o 9 proc., do 2,3 mld euro (w roku ubiegłym było to 2,11 mld euro). Na wyniki spółki negatywnie przełożyło się osłabienie kursu walut w Polsce i Turcji. Zagraniczne spółki generują 27 proc. sprzedaży grupy.
Sieć Rossmann zarządza siecią 3627 drogerii na sześciu rynkach europejskich i zatrudnia 50,5 tys. osób (w tym 30 tys. w samych Niemczech). Firma ma na rodzimym rynku sieć 2055 sklepów, zaś poza Niemcami – 1572, w tym 1169 w Polsce, 198 na Węgrzech, 131 w Czechach, 66 w Turcji i 8 w Albanii.