StoryEditor
Producenci
23.06.2021 00:00

Serpol-Cosmetics kilkukrotnie zwiększy produkcję

Serpol Cosmetics zwiększy powierzchnię produkcyjną i magazynową o 18,5 tys. mkw. Firma jeszcze przed końcem roku znacznie podniesie wydajność swojego zakładu w Mieścisku.

Serpol-Cosmetics, dostawca produktów kontraktowych i marek własnych m.in. do dużych sieci handlowych, prowadzi prace związane z rozbudową obiektu produkcyjno-magazynowego, w którym zainstalowane zostaną kolejne nowoczesne linie przeznaczone do produkcji kosmetyków i chemii gospodarczej. W wyniku inwestycji hala powiększy się dwukrotne i powstanie kilkadziesiąt nowych miejsc pracy. Symboliczne wkopanie kamienia węgielnego odbyło się 18 czerwca 2021 r., a obiekt zostanie oddany do użytkowania w połowie października 2021 r.

Jak powiedział Zdzisław Serwatka, prezes zarządu Serpol Cosmetics, obecnie Serpol dostarcza 20 mln kosmetyków miesięcznie. - Dzięki nowej inwestycji będziemy mogli kilkukrotnie zwiększyć produkcję. Zapotrzebowanie na środki czystości i higieny osobistej wciąż rośnie, a my jesteśmy obecni na 30 rynkach krajów europejskich i azjatyckich. Planujemy dalszą ekspansję, stąd decyzja o tak dużej rozbudowie, którą powierzyliśmy firmie W.P.I.P. z Poznania.

Hala powstanie w technologii mieszanej w oparciu o słupy żelbetowe i dźwigary kratownicowe, z obudową ścian z płyty warstwowej. Wewnątrz zaplanowano antresolę o powierzchnia ok. 3 tys. mkw. 

Obecnie firma Serpol Cosmetics chwali się wykorzystaniem nowoczesnych technologii produkcyjnych i receptur opracowywanych we własnym laboratorium, a dzięki zwiększeniu powierzchni będzie mogła wdrożyć kolejne innowacje.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
15.05.2024 16:28
Emma Roberts w pierwszej kampanii dla Kiko Milano
Emma Roberts w pierwszej kampanii zrealizowanej dla Kiko Milanofot. mat. pras. Kiko Milano
Emma Roberts zrealizowała pierwszą kampanię z włoską marką Kiko Milano. Niedawno marka ogłosiła, że rozpoczęła współpracę z tą amerykańską aktorką.

Włoska marka Kiko Milano, której globalną ambasadorką została niedawno międzynarodowa gwiazda Emma Roberts, zaprezentowała pierwszą kampanię z jej udziałem.

Emma Roberts to amerykańska aktorka, modelka, producentka i przedsiębiorczyni. W rozpoczętej właśnie kampanii promuje nową odsłonę kultowej pomadki w płynie Unlimited Double Touch. Kampania została zrealizowana w najmodniejszych lokalizacjach Mediolanu. Zdjęcia wykonała Sarah Silver, film wyreżyserował Damien Krisl.

Unlimited Double Touch to dwuetapowa płynna pomadka będąca połączeniem bazy i błyszczyku. Kolor utrwala się na ustach i utrzymuje się do 16 godzin. Kampania z Emmą Roberts wprowadza limitowaną serię sześciu dodatkowych odcieni (w sumie będzie ich 30), obejmującą bogate czerwienie, głębokie, ciemne fiolety i delikatne odcienie nude, wszystkie z charakterystycznym wykończeniem o wysokim połysku.

Czytaj także: L Catterton przejmuje większościowe udziały w Kiko Milano

 

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
14.05.2024 13:37
Światowej sławy trupa Cirque du Soleil prezentuje swój pierwszy zapach
Cirque du Soleil to najbardziej znana i największa na świecie trupa cyrkowa.Cirque du Soleil
Grupa Cirque du Soleil Entertainment nawiązała współpracę z Flower Shop Perfumes Co., aby wprowadzić na rynek pierwszy zapach marki. Premiera debiutanckiego zapachu zbiega się z 40. rocznicą Entertainment Group. Zakrętka butelki inspirowana jest stylem Art Deco, a prążkowany złoty korek przedstawia duże słońce wschodzące nad księżycem – oddając hołd „cyrkowi słońca”.

Cirque du Soleil słynie z ekstrawaganckich, cyrkowo-burleskowych pokazów wizualnych, ale marka stawia na bardziej zmysłowe doświadczenia, wprowadzając na rynek debiutancki zapach. Cirque du Soleil nawiązał współpracę z DSM-Firmenich i perfumiarzem Alexisem Grugeonem, aby stworzyć L’eau de parfum. Grugeon miał także swój udział w tworzeniu zapachów takich marek jak Ralph Lauren, Michael Kors i Amouage, a także gwiazd, takich jak R.E.M. autorstwa Ariany Grande. Nuty zapachowe obejmują bergamotkę, czerwone jabłko, watę cukrową, irys i frezję, popcorn, drzewo sandałowe, laskę wanilii i karmelizowaną ambrę.

Dyrektor ds. licencji i współpracy w Cirque du Soleil Entertainment Group, Eleni Planet, powiedziała:

W ciągu 40 lat naszej działalności nadal rozwijamy się poza naszą ofertą występów na żywo i sięgamy po dodatkowe kreatywne ścieżki, dlatego z radością ogłaszamy ten zapach. z kwiaciarnią. Konsumenci na całym świecie mogą teraz codziennie doświadczyć zachwytu oglądanego przez nasze kultowe przedstawienia i dzielić się radością Cirque du Soleil.

Nosem odpowiedzialnym za ten zapach jest Alexis Grugeon. L‘eau de Parfum marki Cirque du Soleil to kwiatowo-owocowo-gourmandowy zapach dla kobiet i mężczyzn. Zdjęcia do kampanii wykonała w Paryżu fotografka Elizaveta Porodina wraz z modelką Alydą Grace.

Czytaj także: Pierwsze produkty należącej do Belli Hadid marki Ôrəbella już na rynku

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
16. maj 2024 02:35