StoryEditor
Producenci
20.03.2024 12:46

Sisley wprowadza nową markę pod nazwą Neuraé

Sisley stanowi niezależną francuską markę luksusową, która specjalizuje się w kosmetykach, produktach do pielęgnacji skóry i włosów oraz perfumach. / Neuraé
Linia Neuraé inspirowana jest badaniami neurologicznymi i będzie sprzedawana po niższej cenie niż podstawowa luksusowa oferta Sisley. To pierwszy raz, kiedy ta rodzinna firma wprowadziła na rynek nową markę.

Neuraé, którego premiera odbędzie się 2 kwietnia we Francji, Włoszech, Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych, to linia o bardziej umiarkowanych cenach, sprzedawana w cenie od 65 do 195 dolarów. Linia będzie dystrybuowana za pośrednictwem handlu elektronicznego wraz z istniejącymi produktami Sisley kluczowych partnerów, takich jak Bergdorf Goodman, Sephora i Neiman Marcus. Według Philippe d’Ornano, prezesa Sisley, linia jest rozwijana od 10 lat. Dzieli się na cztery podlinie – Harmonie, Énergie, Joie i Sérénité. Podstawowe produkty to olejki zapachowe w kulce, serum i krem ​​do twarzy.

Za propozycją nowej marki stoi rodzina, która w latach 70. XX wieku stworzyła Sisley Paris. Neuraé kładzie duży nacisk na nowo powstającą naukę, jaką jest „neurokosmetyka”, dziedzina kosmetologii oparta na połączeniu mózgu ze skórą i wpływie naszych emocji na naszą skórę.

Neuraé wykorzystuje około 10 składników, które modulują układ nerwowy skóry i poprawiają jej wygląd, w tym ekstrakt z czerwonego indygo, który ogranicza produkcję kortyzolu i wzmacnia barierę skórną, oraz ekstrakt Scutellaria alpina, który pomaga zmniejszyć stres skóry poprzez stymulację receptorów GABA-B, redukując w ten sposób stan zapalny.

Sisley to niezależna francuska luksusowa firma zajmująca się kosmetykami, pielęgnacją skóry, włosów i perfumami. Firma opracowuje produkty na bazie składników aktywnych pochodzących z roślin, przeznaczone do różnych typów skóry i różnych zastosowań: nawilżających, przeciwstarzeniowych, do pielęgnacji przeciwsłonecznej i makijażu. W 1972 roku perfumiarz Jean-François Laporte i Roland de Saint-Vincent założyli firmę perfumeryjną, którą w 1976 roku przejął Hubert d‘Ornano, który zmienił jej nazwę na Sisley, nawiązując do impresjonistycznego malarza Alfreda Sisleya.

Czytaj także: Sisley otworzył spa na lotnisku Charles de Gaulle w Paryżu

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
26.04.2024 16:34
Jan Marini szkoli kosmetologów. Magdalena Lamparska ambasadorką amerykańskiej marki
Magdalena Lamparska, ambasadorka marki Jan Marini oraz Bronagh Collins i Ricardo Valenzuela, przedstawiciele globalni marki  fot. Jan Marini
Magdalena Lamparska, aktorka, została twarzą amerykańskiej marki Jan Marini. Wywodząca się z Kalifornii dermokosmetyczna marka uważa polski rynek za kluczowy dla swojego rozwoju w Europie. Na szkoleniu dla kosmetologów jej eksperci przekazali informacje o najnowszych procedurach zabiegowych marki.

Amerykańska marka Jan Marini Skin Research powstała w 1994 r. w Kalifornii. Jej nazwa pochodzi od twórczyni marki Jan Marini, znanej w branży beauty ze swojej pasji i uważanej za innowatorkę w zakresie pielęgnacji skóry.

Marka przedstawia się jako ta, która ma wyłączny patent na tymozynę beta 4 w pielęgnacji skóry oraz która jako pierwsza w historii opracowała antyoksydacyjny filtr przeciwsłoneczny oraz była pierwszą firmą kosmetyczną, która połączyła kwas glikolowy, salicylowy i azelainowy w jeden produkt wielofunkcyjny do stymulacji i odnowy skóry.

Jan Marini działa na 30 rynkach, ale polski uważa za wyjątkowo perspektywiczny – szybko się tu rozwija. Jej kosmetyki są stosowane w gabinetach kosmetycznych, mogą być uzupełnieniem procedur zabiegowych oraz mogą być stosowane w pielęgnacji domowej.

17 kwietnia 2024 r. w hotelu Bristol w Warszawie marka zorganizowała spotkanie i szkolenie dla współpracujących z nią kosmetologów. Rozpoczęło je przedstawienie ambasadorki marki, którą została Magdalena Lamparska, aktorka teatralna i filmowa, która dzieli swoje życie na dwa kraje – pracuje zarówno w Polsce, jak i w Stanach Zjednoczonych.

Na spotkanie przybyli globalni przedstawiciele marki Bronagh Collins i Ricardo Valenzuela. Magdalena Kaczanowicz, chemik i technolog kosmetyczny, znana jako @racjapielegnacja mówiła o tym, czy warto analizować INCI i czy po składzie jesteśmy w stanie ocenić, jak działa kosmetyk i czy jest skuteczny. Katarzyna Jaworska i Iga Radzikowska, trenerki Jan Marini omawiały zabiegi marki. Dr n med., kosmetolog, dietetyk, założycielka Scura, Alicja Śliwowska @dr_scura mówiła o łączeniu składników aktywnych odpowiednio do problemów skóry: witamina C i DMAE, antyoksydanty i ochrona przeciwsłoneczna, retinoidy, kwas glikolowy, salicylowy, azelainowy. Wskazówki dotyczące obsługi klienta, sprzedaży i marketingu w gabinecie przekazała Aleksandra Mazalon, trenerka miejsc beauty i założycielka Beauty Boss @beautybosspl. A konferencję zorganizowała internetowa drogeria Topestetic, dystrybutor marki w Polsce.  

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
26.04.2024 10:11
Magda Popławska nową ambasadorką marki AA
Magda Popławska została nową twarzą serii Y Lift Supreme.AA
Magda Popławska, znana polska aktorka i ceniona osobowość sceniczna, została nową ambasadorką marki AA. Popławska będzie twarzą linii kosmetyków Y Lift Supreme, dedykowanej kobietom poszukującym skutecznych rozwiązań w pielęgnacji przeciwstarzeniowej.

Magda Popławska, renomowana polska aktorka, ogłosiła na swoim profilu na Instagramie, że została najnowszą ambasadorką marki AA. Choć szczegóły tej współpracy nie zostały jeszcze ujawnione, wiadomo już, że Popławska będzie twarzą linii przeciwstarzeniowej Y Lift Supreme. Ta informacja spotkała się z entuzjastycznym przyjęciem fanów, zarówno aktorki, jak i marki.

Magdalena Popławska, urodzona w Polsce, jest uznawaną aktorką teatralną i filmową, absolwentką Akademii Teatralnej im. Aleksandra Zelwerowicza w Warszawie. Znana z wyjątkowej umiejętności wcielania się w zróżnicowane role, Popławska zdobyła uznanie zarówno na dużym ekranie, jak i na scenie teatralnej. W jej bogatej filmografii znajdują się role w filmach takich jak "Body/Ciało" (2015), reżyserii Małgorzaty Szumowskiej, gdzie zagrała jedną z głównych ról, oraz "Cicha noc" (2017), gdzie jej kreacja przyniosła jej szereg pozytywnych recenzji. Popławska jest również znana z intensywnej działalności teatralnej, występując w wielu znaczących produkcjach scen warszawskich.

AA to polska marka kosmetyczna należąca do przedsiębiorstwa Oceanic S.A., założonego w 1982 roku. Marka specjalizuje się w produkcji dermokosmetyków hypoalergicznych, przeznaczonych dla osób z wrażliwą i skłonną do alergii skórą. Produkty AA są dostosowane do różnych potrzeb dermatologicznych, oferując linie kosmetyków do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów. W asortymencie znajdują się m.in. serie anti-aging, preparaty nawilżające, a także kosmetyki dla skóry atopowej.

Czytaj także: Amelia Szczepaniak ambasadorką AA Wings of Color

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
27. kwiecień 2024 09:01