StoryEditor
Producenci
17.06.2024 09:00

Sorvella Perfume stworzyła zapachy z okazji 95-lecia konkursu Miss Polonia

Ewa Jakubiec - Miss Polonia 2023, Kornelia Gołębiewska - II Wicemiss Polonia 2023, Natalia Grabowska - I Wicemiss Polonia 2023 prezentują kolekckję perfum Sorvella Miss Polonia 95 
Ewa Jakubiec - Miss Polonia 2023, Kornelia Gołębiewska - II Wicemiss Polonia 2023, Natalia Grabowska - I Wicemiss Polonia 2023 prezentują kolekckję perfum Sorvella Miss Polonia 95  / fot. Jacek Kurnikowski/AKPA
Ewa Jakubiec - Miss Polonia 2023, Kornelia Gołębiewska - II Wicemiss Polonia 2023, Natalia Grabowska - I Wicemiss Polonia 2023 prezentują kolekckję perfum Sorvella Miss Polonia 95 
Igor Włodarczyk, Krystyna Sokołowska, Ewa Jakubiec, Kornelia Gołębiewska, Natalia Grabowska,  / :,, fot. Jacek Kurnikowski/AKPA
Ewa Jakubiec - Miss Polonia 2023, Kornelia Gołębiewska - II Wicemiss Polonia 2023, Natalia Grabowska - I Wicemiss Polonia 2023 prezentują kolekckję perfum Sorvella Miss Polonia 95 
Igor Włodarczyk, Krystyna Sokołowska,
  / fot. Jacek Kurnikowski/AKPA
Ewa Jakubiec - Miss Polonia 2023, Kornelia Gołębiewska - II Wicemiss Polonia 2023, Natalia Grabowska - I Wicemiss Polonia 2023 prezentują kolekckję perfum Sorvella Miss Polonia 95 
Natalia Grabowska, Ewa Jakubiec, Kornelia Gołębiewska / fot. Jacek Kurnikowski/AKPA
Ewa Jakubiec - Miss Polonia 2023, Kornelia Gołębiewska - II Wicemiss Polonia 2023, Natalia Grabowska - I Wicemiss Polonia 2023 prezentują kolekckję perfum Sorvella Miss Polonia 95 
Ewa Jakubiec - Miss Polonia 2023, Kornelia Gołębiewska - II Wicemiss Polonia 2023, Natalia Grabowska - I Wicemiss Polonia 2023 prezentują kolekckję perfum Sorvella Miss Polonia 95 
Ewa Jakubiec - Miss Polonia 2023, Kornelia Gołębiewska - II Wicemiss Polonia 2023, Natalia Grabowska - I Wicemiss Polonia 2023 prezentują kolekckję perfum Sorvella Miss Polonia 95 
Ewa Jakubiec - Miss Polonia 2023, Kornelia Gołębiewska - II Wicemiss Polonia 2023, Natalia Grabowska - I Wicemiss Polonia 2023 prezentują kolekckję perfum Sorvella Miss Polonia 95 
Gallery
​Sorvella Perfume stworzyła limitowaną edycję trzech zapachów w związku z obchodami 95-lecia konkursu Miss Polonia. Twarzą jednego z nich została Ewa Jakubiec, ubiegłoroczna Miss Polonia.

​Sorvella Perfume od trzech lat wspiera wybory najpiękniejszej Polki. Tym razem, w związku z obchodami 95-lecia konkursu Miss Polonia stworzyła limitowaną edycję perfum. Składają się na nią trzy luksusowe zapachy – kwiatowo-owocowy Red, kwiatowo-przyprawowy Green oraz drzewno-pudrowy Black.

image
fot. Jacek Kurnikowski/AKPA

Igor Włodarczyk, producent i PR Manager Konkursu Miss Polonia podczas ich uroczystej premiery podziękował za współpracę Sukru Kucukowi, właścicielowi Sorvella Perfume i Mertowi Kuvvetli, jej globalnemu dyrektorowi handlowemu.

Jestem dumny, że rodzina Miss Polonia, którą tworzymy już prawie wiek, stale się powiększa i współpracuje przy takich ważnych okazjach. A ten projekt to nie tylko perfumy, ale też wsparcie dla tych osób, które najbardziej go potrzebują

– powiedział i zachęcił do kupowania zapachów, informując, że część dochodu zasili konto Fundacji Miss Polonia, która będzie miała inaugurację podczas tegorocznego finału konkursu.

Kobieta zmienną jest i nasze zapachy, choć łączą w sobie pewność siebie, prestiż, klasę, to są bardzo różne – od ciężkich, skórzanych, po słodkie, cukierkowe, ale też bardziej orzeźwiające. Mam nadzieję, że perfumy spodobają się fankom i fanom konkursu – dodał.

Podczas premiery czarny zapach prezentowała Natalia Grabowska, I Wicemiss Polonia 2023, twarzą zielonego była Kornelia Gołębiewskia, II Wicemiss Polonia 2023, a czerwonego Ewa Jakubiec, Miss Polonia 2023. 

Uważam, że perfumy są nieodłącznym elementem stylizacji każdej kobiety. Podkreślają to, co najlepsze w kobiecie. Dają pewność siebie i powodują, że ludzie, wyczuwając zapach, mogą nas lepiej poznać. To nas jakoś definiuje, charakteryzuje, więc tym bardziej bardzo się cieszę, że mogę być ambasadorką wyjątkowej linii Miss Polonia 95. Jest to dla mnie ogromny zaszczyt i cieszę się, że mimo że za niedługo oddaję koronę, to właśnie z Miss Polonią zostaję właśnie w takich projektach

– mówiła Ewa Jakubiec.

Oficjalna premiera zapachów Miss Polonia 95 odbyła się 4 czerwca w H15 Boutique Hotel w centrum Warszawy. Wśród gości wieczoru pojawiły się m.in. Justyna Bergmann, Miss Polonia 2000, Marta Kwiecień, Miss Polonia 1999 i Barbara Tatara, Miss Polonia 2007. Krystyna Sokołowska, Miss Polonia 2022, poprowadziła część oficjalną. Na wydarzeniu pojawiły się także wszystkie finalistki tegorocznej edycji Miss Polonia 2024. O oprawę muzyczną zadbali: Bożena Worono, jedna z finalistek Miss Polonia 2024 oraz Daniel Borzewski, uczestnik 14. Edycji "The Voice of Poland”. Partnerami wydarzenia byli: H15, A.Blikle i TiM - z miłości do wina.

image
Daniel Borzewski
fot. Jacek Kurnikowski/AKPA

Gala Konkursu Miss Polonia 2024 odbędzie się 28 czerwca w Warszawie. W konkursie biorą udział 24 finalistki z całej Polski oraz trzy reprezentantki Polonii Amerykańskiej. Jedna z nich przejmie koronę z rąk Ewy Jakubiec i zostanie 45. w historii laureatką Miss Polonia, który obchodzi w tym roku 95 urodziny. W jury zasiądą m.in.: Karolina Bielawska, Miss World, aktualna Miss Polonia Ewa Jakubiec oraz make-up artist Harry Jefferson. Galę poprowadzą Miss Polonia 2022, Krystyna Sokołowska oraz Robert Stockinger, dziennikarz "Pytania na śniadanie". Widowisko wyreżyseruje Konrad Smuga.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
16.06.2025 16:30
Zmarł Leonard A. Lauder, współtwórca sukcesu Estée Lauder Companies
Leonard Lauder był tytanem branży.Estee Lauder Companies

W wieku 92 lat zmarł Leonard A. Lauder – miliarder, filantrop i wieloletni lider Estée Lauder Companies (ELC). Informację o jego śmierci, która nastąpiła 14 czerwca 2025 roku w otoczeniu najbliższej rodziny, przekazał amerykański koncern kosmetyczny. Prywatna ceremonia pożegnalna odbędzie się w gronie rodziny i przyjaciół. Zmarły pozostawił żonę Judy Glickman Lauder, dwóch synów – Williama P. i Gary’ego M. – oraz pięcioro wnucząt.

Leonard Lauder pełnił funkcję prezesa ELC w latach 1972–1995, a w latach 1982–1999 był także dyrektorem generalnym firmy. Od 1995 roku do czerwca 2009 piastował stanowisko prezesa zarządu. Przez dekady był kluczową postacią w rozwoju Estée Lauder Companies, nie tylko jako lider organizacyjny, lecz także jako strateg i innowator. Według obecnego CEO firmy, Stéphane’a de La Faverie, Lauder był „ikoną i pionierem”, który wywarł trwały wpływ na globalny przemysł kosmetyczny.

W czasie swojej kariery Leonard Lauder odpowiadał za uruchomienie pierwszego laboratorium badawczo-rozwojowego ELC, a także był siłą napędową globalnej ekspansji koncernu. To pod jego kierownictwem powstały takie marki jak Aramis, Clinique czy Lab Series, które dziś należą do fundamentów oferty Estée Lauder Companies. W ostatnich dekadach aktywnie uczestniczył także w procesie przejęć marek – w tym m.in. Aveda, Bobbi Brown, Jo Malone London, La Mer oraz MAC Cosmetics.

Lauder był nie tylko liderem biznesowym, ale także mentorem dla kolejnych pokoleń pracowników i menedżerów. Jak podkreślają przedstawiciele firmy, jego wizja i empatia będą miały trwały wpływ na przyszłość koncernu. Jako syn założycieli ELC – Estée i Josepha Lauderów – kontynuował rodzinne dziedzictwo, rozwijając firmę z nowojorskiego przedsiębiorstwa kosmetycznego w jednego z globalnych liderów branży beauty, o przychodach sięgających miliardów dolarów rocznie.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
16.06.2025 15:30
Kolejny collab spożywczo-urodowy; H&M Beauty i Chupa Chups łączą siły licząc na siłę nostalgii
Nowy collab z Perfetti Van Melle wpisuje się w rosnący trend współprac między brandami spożywczymi a kosmetycznymi.H&M Beauty

H&M Beauty ogłosiło wprowadzenie na rynek swojej pierwszej globalnej edycji limitowanej produktów kosmetycznych. Kolekcja, której premiera zaplanowana jest na lipiec 2025 roku, powstała we współpracy z marką Chupa Chups i inspirowana jest kultowymi smakami lizaków. Nowość skierowana jest do klientów na całym świecie, a jej wyróżnikiem ma być połączenie funkcjonalności produktów z intensywnymi doznaniami zapachowymi.

W skład kolekcji wchodzą między innymi maseczka do ust na noc o aromacie truskawkowej śmietanki i czekoladowej wanilii, błyszczyki inspirowane klasycznymi słodyczami Chupa Chups oraz mgiełka do twarzy o owocowym zapachu. Jak podkreślają przedstawiciele marek, linia ma wprowadzać element zabawy do codziennej pielęgnacji, odpowiadając jednocześnie na rosnące zapotrzebowanie konsumentów na produkty sensoryczne, które budzą pozytywne skojarzenia i emocje.

Zdaniem Marty Ballesteros, managerki licencji globalnych w firmie Perfetti Van Melle, właściciela marki Chupa Chups, współpraca ma „zamienić codzienne rytuały w przyjemne doświadczenia, przesycone duchem beztroskiej zabawy”. To element strategii opierającej się na tzw. IP nostalgia, czyli wykorzystaniu rozpoznawalnych marek dzieciństwa do przyciągania uwagi młodszych konsumentów – zwłaszcza pokolenia Z i Millenialsów.

image

Kolejna marka alkoholi wchodzi w segment beauty: Fireball wypuszcza pomadkę

Współpraca H&M Beauty z Chupa Chups to przykład szerszego zjawiska na rynku, w którym granice między branżą spożywczą a kosmetyczną coraz bardziej się zacierają. Coraz więcej marek stawia na tzw. multisensoryczne doświadczenia, łącząc smak, zapach i wizualną estetykę w jednym produkcie. Trend ten wskazuje na rosnącą potrzebę konsumentów, by pielęgnacja nie była już tylko funkcjonalna, lecz także angażowała zmysły w podobny sposób jak jedzenie – poprzez zapachy inspirowane słodyczami, kolory przywołujące skojarzenia z deserami czy opakowania nawiązujące do kultowych produktów spożywczych. Takie działania to nie tylko marketingowy chwyt, ale sygnał głębszej transformacji – beauty staje się dziś częścią szerszego, emocjonalnego i zmysłowego doświadczenia codzienności. H&M Beauty, rozwijając ofertę o zabawne, „instagramowe” kosmetyki z rozpoznawalnym brandingiem, umacnia swoją pozycję w segmencie beauty, w którym emocje, estetyka i zapach są równie ważne, co skład i skuteczność działania.

W przeszłości w takie współprace weszły m.in. Domino‘s Pizza, Tymbark, Velveeta, E. Wedel czy Peeps.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
16. czerwiec 2025 18:50