StoryEditor
Producenci
03.04.2023 00:00

Sylveco wyprodukowało kosmetyki dla Kasi Cichopek. Markę Ya Naturalna sprzedają drogerie Natura

Katarzyna Cichopek ma nadzieję, że wokoł jej kosmetyków Ya Naturalna powstanie społeczność kobiet, którym bliska jest filozofia naturalnej pielęgnacji / fot. materiały prasowe
Kasia Cichopek wprowadziła na rynek naturalne kosmetyki do pielęgnacji twarzy na bazie bursztynu i pigwy. Ich premiera odbyła się 1 kwietnia, ale to nie Prima Aprilis. Można je kupić w drogeriach stacjonarnych i internetowym sklepie sieci Natura. Kosmetyki wyprodukowała firma Sylveco.

Ya to kosmetyki białe do pielęgnacji i higieny skóry twarzy, a pierwsza linia składa się z kremu na dzień, kremu na noc, serum z witaminą C, kremu pod oczy, pianki do demakijażu i płynu micelarnego. 1 kwietnia trafiły na półki drogerii Natura oraz jej stronę internetową. Dostępne są również na yacichopek.pl, gdzie Katarzyna Cichopek oferuje także perfumy i biżuterię.   

– Jestem zwolenniczką naturalności, naturalnych kosmetyków. Wierzę w naturę i moc działania takich właśnie kosmetyków. Szczególnie ważne są dla mnie nieoczywiste składniki, takie jak bursztyn i pigwa, które bardzo dobrze odżywiają i regenerują skórę, dodają jej blasku, elastyczności i sprężystości – tak wypowiada się Katarzyna Cichopek w najnowszym wydaniu magazynu „Natura”, który dostępny jest bezpłatnie w drogeriach Natura.

 Opakowania kosmetyków z linii Ya Naturalna wpisują się w eko trendy.

– Stawiamy na opakowania ze szkła oraz z materiałów biodegradowalnych, pochodzenia naturalnego – mówi Katarzyna Cichopek w „Naturze”. Zapowiada też, że chciałaby poszerzyć linię kosmetyków Ya Naturalna o segment produktów pielęgnacyjnych do włosów.

Producentem kosmetyków Ya jest firma Sylveco.  

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
27.05.2024 11:58
Natalia Kukulska ambasadorką marki Remé
Natalia Kukulska, piosenkarka, kompozytorka, ambasadorka marki Reméfot. Remé
Natalia Kukulska została nową ambasadorką marki Remé należącej do firmy USP Zdrowie. Dołączyła do Marietty Żukowskiej, która promuje markę. Obie wystąpią w nowej kampanii reklamowej suplementu z kolagenem.

Natalia Kukulska, piosenkarka i kompozytorka, dołączyła do aktorki Marietty Żukowskiej jako ambasadorka marki Remé z portfolio USP Zdrowie. Artystki wspólnie wystąpiły w spocie wizerunkowym Kolagenowej Formuły Piękna Remé - suplementu diety z kolagenem.

image
Marietta Żukowska, aktorka, ambasadorka marki Remé
fot. Remé
Pomysł kreatywny jest kontynuacją poprzedniej kampanii, w której wybrzmiewa hasło: „Piękno jest w Tobie”. W nowej odsłonie ambasadorki zapraszają do swojego świata – zarówno zawodowego, jak i prywatnego. Każda z nich dzieli się swoją definicją piękna. Dla Natalii Kukulskiej: „Piękno to harmonijna kompozycja”, natomiast dla Mariety: „Piękno to blask, który płynie z wnętrza”.

Za produkcję spotu odpowiedzialny jest Selfish 3 Production, reżyserię: Katka Michalak. Scenariusz i koncepcję kreatywną stworzyła agencja Enyo.

Kampania potrwa do jesieni i obejmuje digital, TV, BTL, jak również działania eventowe.

Remé to brand należący do USP Zdrowie – spółki będącej częścią Grupy USP działającej w obszarze leków OTC i suplementów diety. Kolagenowa Formuły Piękna jest suplementem ukierunkowanym na wzmocnienie włosów, skóry i paznokci. 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
24.05.2024 14:38
Dove Cameron nową globalną ambasadorką marki Schwarzkopf
Schwarzkopf Professional
Firma Schwarzkopf, będąca częścią koncernu Henkel, wybrała Dove Cameron na swoją globalną ambasadorkę. W ramach współpracy, Cameron będzie promować markę, wykorzystując swoją obecność w mediach społecznościowych, co ma na celu zwiększenie zaangażowania młodszych konsumentów w cyfrowym świecie marki.

Wybór Cameron odzwierciedla aktualny trend w przemyśle kosmetycznym, gdzie celebryci są angażowani do współpracy w celu wzmocnienia strategii marketingowych marek. Dove Cameron, dzięki swojej popularności i aktywnemu zaangażowaniu w mediach społecznościowych, idealnie wpisuje się w rolę ambasadorki, mając znaczący wpływ na obecność Schwarzkopf w kampaniach cyfrowych​.

Dove Cameron, urodzona jako Chloe Celeste Hosterman, jest amerykańską aktorką i piosenkarką, która zdobyła popularność dzięki roli w serialu Disney Channel "Liv i Maddie", gdzie grała podwójną rolę tytułowych bliźniaczek. Za tę rolę zdobyła nagrodę Emmy. Dove również rozwija karierę muzyczną, zarówno solo, jak i w duecie z Ryanem McCartan pod nazwą "The Girl and the Dreamcatcher". Poza swoimi osiągnięciami w dziedzinie aktorstwa i muzyki, Dove Cameron jest również znaną postacią w mediach społecznościowych, gdzie ma szeroką bazę fanów, co czyni ją wpływową osobistością w świecie rozrywki.

Schwarzkopf określił rok 2024 mianem „roku blondynek” w kampanii „What Story Will You Tell?”, która rozpoczęła się 5 marca z udziałem globalnej ambasadorki marki Sofii Vergary i globalnego ambasadora kolorów Chrisa Appletona.  Firma ma teraz nadzieję dotrzeć do szerszej publiczności dzięki kampanii „What Story Will You Tell?”, nawiązując do kariery filmowej, telewizyjnej i muzycznej Dove oraz zachęcając konsumentów do posiadania własnych włosów i opowiadania ich historii.

Czytaj także: Dior rozszerza współpracę z Charlize Theron o bycie ambasadorką biżuterii i pielęgnacji skóry

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
28. maj 2024 04:28