StoryEditor
Producenci
03.04.2023 00:00

Sylveco wyprodukowało kosmetyki dla Kasi Cichopek. Markę Ya Naturalna sprzedają drogerie Natura

Katarzyna Cichopek ma nadzieję, że wokoł jej kosmetyków Ya Naturalna powstanie społeczność kobiet, którym bliska jest filozofia naturalnej pielęgnacji / fot. materiały prasowe
Kasia Cichopek wprowadziła na rynek naturalne kosmetyki do pielęgnacji twarzy na bazie bursztynu i pigwy. Ich premiera odbyła się 1 kwietnia, ale to nie Prima Aprilis. Można je kupić w drogeriach stacjonarnych i internetowym sklepie sieci Natura. Kosmetyki wyprodukowała firma Sylveco.

Ya to kosmetyki białe do pielęgnacji i higieny skóry twarzy, a pierwsza linia składa się z kremu na dzień, kremu na noc, serum z witaminą C, kremu pod oczy, pianki do demakijażu i płynu micelarnego. 1 kwietnia trafiły na półki drogerii Natura oraz jej stronę internetową. Dostępne są również na yacichopek.pl, gdzie Katarzyna Cichopek oferuje także perfumy i biżuterię.   

– Jestem zwolenniczką naturalności, naturalnych kosmetyków. Wierzę w naturę i moc działania takich właśnie kosmetyków. Szczególnie ważne są dla mnie nieoczywiste składniki, takie jak bursztyn i pigwa, które bardzo dobrze odżywiają i regenerują skórę, dodają jej blasku, elastyczności i sprężystości – tak wypowiada się Katarzyna Cichopek w najnowszym wydaniu magazynu „Natura”, który dostępny jest bezpłatnie w drogeriach Natura.

 Opakowania kosmetyków z linii Ya Naturalna wpisują się w eko trendy.

– Stawiamy na opakowania ze szkła oraz z materiałów biodegradowalnych, pochodzenia naturalnego – mówi Katarzyna Cichopek w „Naturze”. Zapowiada też, że chciałaby poszerzyć linię kosmetyków Ya Naturalna o segment produktów pielęgnacyjnych do włosów.

Producentem kosmetyków Ya jest firma Sylveco.  

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
25.07.2024 14:24
Givaudan osiągnął w 1. półroczu 2024 wzrost zysków o ponad 30 proc.
W pierwszym półroczu 2023 roku, Givaudan odnotował znaczący wzrost sprzedaży, co przełożyło się na imponujący wzrost zysków netto.Shutterstock

Givaudan, szwajcarska firma specjalizująca się w produkcji perfum i aromatów, ogłosiła we wtorek wyniki finansowe za pierwsze półrocze 2024 roku, które przewyższyły oczekiwania analityków. Zysk netto wzrósł o 30,9 proc. do 588 milionów franków szwajcarskich (607 milionów euro), co było napędzane zwiększeniem wolumenu sprzedaży.

W pierwszym półroczu 2024 roku Givaudan zanotowała wzrost sprzedaży o 5,7 proc. w porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego, osiągając 3,7 miliarda franków szwajcarskich. Po uwzględnieniu efektów walutowych i przejęć, wzrost ten wyniósł 12,5 proc. Wyniki te przewyższyły oczekiwania analityków, którzy prognozowali zysk netto na poziomie 562 milionów franków przy takim samym poziomie przychodów. Dyrektor generalny firmy, Gilles Andrier, zaznaczył, że wzrost sprzedaży był widoczny na wszystkich rynkach, co było kluczowym czynnikiem sukcesu.

Największy wzrost w strukturze sprzedaży firmy odnotował dział perfumeryjny, który zajmuje się tworzeniem zapachów zarówno dla luksusowych marek, takich jak Christian Dior i Prada, jak i dla produktów codziennego użytku, jak środki higieniczne i detergenty. Sprzedaż tej dywizji wzrosła o 15,3 proc. po wyeliminowaniu wpływu zmian kursów walutowych i akwizycji. Z kolei dział aromatów odnotował wzrost sprzedaży o 9,9 proc. Firma potwierdziła swoje średnioterminowe cele, zakładając nadal organiczny wzrost sprzedaży na poziomie 4-5 proc.

Ostatnie przejęcie Givaudan, ogłoszone na początku lipca, dotyczyło włoskiej firmy b.kolormakeup & skincare, zajmującej się produkcją kosmetyków kolorowych i pielęgnacyjnych. Givaudan, która już wcześniej posiadała 25 proc. udziałów w tej firmie, zdecydowała się na zakup pozostałych 75 proc. Przejęcie to, obejmujące firmę z siedzibą w Mediolanie zatrudniającą ponad 300 osób, ma na celu wzmocnienie pozycji Givaudan na rynku kosmetyków oraz poszerzenie oferty produktowej o formuły do makijażu i kremy do pielęgnacji skóry. Chociaż wartość transakcji nie została ujawniona, Givaudan poinformował, że przejęcie to przyniesie dodatkowe 77 milionów franków sprzedaży w ujęciu pro forma względem wyników z 2023 roku.

Czytaj także: Givaudan nie boi się problemów w rejonie Morza Czerwonego i raportuje doskonałe wyniki

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
25.07.2024 13:42
Marka Lush otworzyła w Londynie Bibliotekę Perfum
Lush Perfume Library w Londyniefot. Lush

Marka Lush otworzyła w Londynie wyjątkową perfumerię. Perfume Library to miejsce, gdzie można kupić nie tylko perfumy Lush, ale też zapachy, świece i kadzidła do domu oraz książki związane ze sztuką perfumiarstwa.

Marka Lush od 19 lipca br. zaprasza mieszkańców Londynu do wyjątkowego miejsca. Na Beak Street w Soho powstała Perfume Library – wyjątkowa perfumeria, w której marka sprzedaje swoje perfumy oraz  świece, woski i kadzidła z oferty Lush Home Fragrance, a także książki związane z perfumiarstwem. To także miejsce, gdzie można umówić się na konsultację zapachową z ekspertami Lush.

Jak podaje marka, w jej nowym sklepie koncepcyjnym została zaprezentowana ekskluzywna kolekcja 12 zupełnie nowych perfum, niedostępnych jeszcze nigdzie indziej.

image
Zapachy Lush
fot. Lush

Nowe zapachy w kolekcji zostały wymyślone przez trzech wewnętrznych perfumiarzy Lush: współzałożyciela Lush Marka Constantine’a, który stworzył wiele kultowych zapachów Lush od ich powstania w 1995 roku, oraz dwie wewnętrzne perfumiarki, Emmę Vincent i Alinę Gliwińską. W branży zdominowanej głównie przez mężczyzn Emma i Alina stworzyły jedne z najbardziej lubianych zapachów Lush, w tym „Turmeric Latte” i „Alina”.

Również kolekcja zapachów do domu jest tu dostępna przed ich oficjalną premierą, która jest zaplanowana na 1 sierpnia br.

image
Książki w Lush Perfume Library
fot. Lush

Każdy kto odwiedzi perfumerię znajdzie w niej także kolekcję książek dotyczących perfumiarstwa wybranych Marka Constantine’a, a także książki, które zainspirowały i wykształciły perfumiarzy Lush oraz recenzujące Lush Fragrances. Prowadzą one przez historię perfumiarstwa, opowiadają o znaczeniu i sile oddziaływania zapachów. Książki można kupić.     

Czytaj także: Lush ma nowy salon w kultowym centrum handlowym

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
26. lipiec 2024 01:06