StoryEditor
Producenci
16.01.2023 00:00

Tangle Teezer liczy na rozwój dzięki innowacjom

Firma Tangle Teezer ogłosiła powołanie rady doradczej do spraw innowacji. Zasiadający w niej liderzy biznesu i eksperci w dziedzinie handlu detalicznego, pielęgnacji włosów, technologii, ESG i społeczności naukowych pomogą w dalszym rozwoju firmy.

Na czele nowo powołanej rady doradczej do spraw innowacji stanęła Susan Hooper, prezes firmy Tangle Teezer. W jej strukturach znaleźli się także eksperci, zajmujący kierownicze stanowiska w takich markach jak Dyson, Apple, Nike i Kohler.

Rada ma zapewnić „wyjątkową perspektywę i spostrzeżenia, które będą wspierać rozwój marki Tangle Teezer i sprzyjać bliższej współpracy z kluczowymi interesariuszami biznesowymi” – podała firma.

– Od 2007 roku zmieniamy sposób, w jaki ludzie myślą o włosach. Cieszymy się, że tak znakomita grupa osób obeznanych z biznesem, nauką i pielęgnacją włosów pomaga nam na nowo definiować i rozwijać kategorię produktów do pielęgnacji włosów – skomentował James Vowles, dyrektor generalny Tangle Teezer.

Przyznał, że aby osiągać zrównoważone innowacje potrzebne jest różnorodne myślenie i doświadczenia. Oprócz kwestii technologicznych niezwykle istotne jest choćby wzięcie pod uwagę perspektywy związanej ze środowiskiem, społeczną odpowiedzialnością czy ładem korporacyjnym.  

Tangle Teezer to brytyjska firma produkująca produkty do pielęgnacji włosów. Została założona przez fryzjera Shauna Pulfreya, a jej pierwszy produkt został wprowadzony na rynek w 2007 roku. Jej najbardziej charakterystyczny produkt to szczotka do rozczesywania włosów „The Original”, która zyskała kultową popularność i otrzymała kilka wyróżnień za innowacyjność.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
27.05.2024 11:58
Natalia Kukulska ambasadorką marki Remé
Natalia Kukulska, piosenkarka, kompozytorka, ambasadorka marki Reméfot. Remé
Natalia Kukulska została nową ambasadorką marki Remé należącej do firmy USP Zdrowie. Dołączyła do Marietty Żukowskiej, która promuje markę. Obie wystąpią w nowej kampanii reklamowej suplementu z kolagenem.

Natalia Kukulska, piosenkarka i kompozytorka, dołączyła do aktorki Marietty Żukowskiej jako ambasadorka marki Remé z portfolio USP Zdrowie. Artystki wspólnie wystąpiły w spocie wizerunkowym Kolagenowej Formuły Piękna Remé - suplementu diety z kolagenem.

image
Marietta Żukowska, aktorka, ambasadorka marki Remé
fot. Remé
Pomysł kreatywny jest kontynuacją poprzedniej kampanii, w której wybrzmiewa hasło: „Piękno jest w Tobie”. W nowej odsłonie ambasadorki zapraszają do swojego świata – zarówno zawodowego, jak i prywatnego. Każda z nich dzieli się swoją definicją piękna. Dla Natalii Kukulskiej: „Piękno to harmonijna kompozycja”, natomiast dla Mariety: „Piękno to blask, który płynie z wnętrza”.

Za produkcję spotu odpowiedzialny jest Selfish 3 Production, reżyserię: Katka Michalak. Scenariusz i koncepcję kreatywną stworzyła agencja Enyo.

Kampania potrwa do jesieni i obejmuje digital, TV, BTL, jak również działania eventowe.

Remé to brand należący do USP Zdrowie – spółki będącej częścią Grupy USP działającej w obszarze leków OTC i suplementów diety. Kolagenowa Formuły Piękna jest suplementem ukierunkowanym na wzmocnienie włosów, skóry i paznokci. 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
24.05.2024 14:38
Dove Cameron nową globalną ambasadorką marki Schwarzkopf
Schwarzkopf Professional
Firma Schwarzkopf, będąca częścią koncernu Henkel, wybrała Dove Cameron na swoją globalną ambasadorkę. W ramach współpracy, Cameron będzie promować markę, wykorzystując swoją obecność w mediach społecznościowych, co ma na celu zwiększenie zaangażowania młodszych konsumentów w cyfrowym świecie marki.

Wybór Cameron odzwierciedla aktualny trend w przemyśle kosmetycznym, gdzie celebryci są angażowani do współpracy w celu wzmocnienia strategii marketingowych marek. Dove Cameron, dzięki swojej popularności i aktywnemu zaangażowaniu w mediach społecznościowych, idealnie wpisuje się w rolę ambasadorki, mając znaczący wpływ na obecność Schwarzkopf w kampaniach cyfrowych​.

Dove Cameron, urodzona jako Chloe Celeste Hosterman, jest amerykańską aktorką i piosenkarką, która zdobyła popularność dzięki roli w serialu Disney Channel "Liv i Maddie", gdzie grała podwójną rolę tytułowych bliźniaczek. Za tę rolę zdobyła nagrodę Emmy. Dove również rozwija karierę muzyczną, zarówno solo, jak i w duecie z Ryanem McCartan pod nazwą "The Girl and the Dreamcatcher". Poza swoimi osiągnięciami w dziedzinie aktorstwa i muzyki, Dove Cameron jest również znaną postacią w mediach społecznościowych, gdzie ma szeroką bazę fanów, co czyni ją wpływową osobistością w świecie rozrywki.

Schwarzkopf określił rok 2024 mianem „roku blondynek” w kampanii „What Story Will You Tell?”, która rozpoczęła się 5 marca z udziałem globalnej ambasadorki marki Sofii Vergary i globalnego ambasadora kolorów Chrisa Appletona.  Firma ma teraz nadzieję dotrzeć do szerszej publiczności dzięki kampanii „What Story Will You Tell?”, nawiązując do kariery filmowej, telewizyjnej i muzycznej Dove oraz zachęcając konsumentów do posiadania własnych włosów i opowiadania ich historii.

Czytaj także: Dior rozszerza współpracę z Charlize Theron o bycie ambasadorką biżuterii i pielęgnacji skóry

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
28. maj 2024 08:28