StoryEditor
Producenci
01.06.2021 00:00

The Ordinary to najbardziej poszukiwana marka produktów do pielęgnacji skóry na świecie

Najnowsze badania wskazują, że The Ordinary jest najbardziej poszukiwaną marką produktów do pielęgnacji skóry na świecie. Zajmuje pierwsze miejsce na liście najczęściej wyszukiwanych marek produktów do pielęgnacji skóry w 41 krajach, wyprzedzając Dove, Biodermę i CeraVe- podaje Premium Beauty News.

The Ordinary to nie tylko najbardziej poszukiwana marka produktów do pielęgnacji skóry na świecie, ale przebój pokolenia Z, który w dużej mierze dzięki sieciom społecznościowym, takim jak Instagram i TikTok, odniósł ogromny sukces w ciągu zaledwie kilku lat i ma coraz więcej fanów na całym świecie.

W ciągu kilku lat The Ordinary, marka, która jeszcze nie obchodziła nawet 10. rocznicy powstania, zdołała dołączyć do grona najpopularniejszych marek do pielęgnacji skóry. Analizując dane wyszukiwania dla ponad 70 głównych marek produktów do pielęgnacji skóry na całym świecie, witryna z poradami ekspertów Skincare Hero ujawniła, że ​​The Ordinary zajmuje pierwsze miejsce na liście wyszukiwania w 41 krajach na całym świecie. 

Znacznie wyprzedziła główne międzynarodowe marki, takie jak Dove (pierwsze miejsce w 9 krajach), Bioderma (pierwsze miejsce w 6 krajach) i CeraVe pierwsze miejsce (w 5 krajach).

Patent na sukces The Ordinary? Skuteczne, autentyczne, dostępne

Nie można zaprzeczyć, że The Ordinary, teraz część koncernu The Estée Lauder Companies, jest hitem w mediach społecznościowych, szczególnie w TikToku - ulubionym wśród użytkowników Pokolenia Z i że jest marka wspierana przez wiele wpływowych osób, w tym Kim Kardashian, która sama ma około 220 milionów obserwujących na Instagramie.

Marka wpisuje się również w kilka głównych trendów w tej chwili, spełniając nowe oczekiwania konsumentów dzięki prostszym formułom, braku kontrowersyjnych składników, minimalistycznym opakowaniom nawiązującym do marek farmaceutycznych i przystępnym cenom. Większość produktów kosztuje mniej niż 10 dol. A cena jest głównym czynnikiem dla konsumentów, którzy wydają się być zadowoleni ze skuteczności tych kosmetyków.

Badanie Skincare Hero ujawnia, że ​​The Ordinary znajduje się na szczycie listy wyszukiwania marek produktów do pielęgnacji skóry w USA, Kanadzie, Francji, Niemczech, Wielkiej Brytanii, Włoszech, Hiszpanii i Australii.

Popularne bo przystępne

Z rankingu najczęściej wyszukiwanych marek wynika, że ​​kosmetyki dostępne dla osób niepełnosprawnych są szczególnie popularne wśród konsumentów. Dove zajmuje drugie miejsce, zajmując pierwsze miejsce na listach wyszukiwania w dziewięciu krajach – w tym w Bośni, na Bahamach i na Jamajce – podczas gdy Bioderma zajmuje trzecie miejsce, zajmując pierwsze miejsce na liście wyszukiwania w sześciu krajach, w tym na Węgrzech. Dalej są takie marki kosmetyczne jak CeraVe, Estée Lauder, L’Oréal Paris, Vichy, Clinique i Neutrogena.

Przegląd prasy
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
16.01.2025 09:00
Procter & Gamble oraz Colgate-Palmolive pozwane za targetowanie reklam produktów dla dzieci
Pixelshot

Procter & Gamble (P&G) oraz Colgate-Palmolive zostały pozwane w sześciu sprawach zbiorowych dotyczących sprzedaży past do zębów i płukanek do ust dla dzieci. Rodzice zarzucają producentom wprowadzanie w błąd co do bezpieczeństwa produktów zawierających fluor, co mogło prowadzić do nieprawidłowego stosowania tych produktów.

Procter & Gamble (P&G) oraz Colgate-Palmolive znalazły się w centrum kontrowersji po złożeniu sześciu pozwów zbiorowych dotyczących sprzedaży past do zębów i płukanek do ust dla dzieci. Skargi, złożone 13 stycznia w sądach federalnych w Kalifornii i Illinois, zarzucają producentom stosowanie wprowadzających w błąd praktyk marketingowych dotyczących produktów zawierających fluor. Rodzice oskarżają firmy o to, że myląco przedstawiały te produkty jako bezpieczne dla małych dzieci.

Pod lupą znalazły się m.in. pasta do zębów Kids Crest Fluoride Anticavity Toothpaste produkowana przez P&G oraz produkty marek Colgate i Tom’s of Maine należących do Colgate-Palmolive. Wśród zakwestionowanych płukanek do ust wymieniono produkty marek Colgate, Firefly (Perigo), ACT Rinse (Chattem) oraz Hello. Fluor, choć skuteczny w zapobieganiu próchnicy przy stosowaniu miejscowym, może być niebezpieczny w przypadku nadmiernego spożycia przez dzieci. Pozwy wskazują na ryzyko wystąpienia objawów grypopodobnych, fluorozy zębów, neurotoksyczności, zaburzeń endokrynologicznych, a nawet śmierci.

Rodzice zarzucają producentom, że ich kolorowe opakowania z motywami owoców i postaciami z bajek mogą sugerować, że produkty są przeznaczone do spożycia jak słodycze. Na przykład płukanki ACT Rinse dla dzieci oferowane są w smakach takich jak Groovy Grape i Wild Watermelon, a produkty Firefly przypominają zabawki. W pozwach podkreślono również brak wyraźnych ostrzeżeń i instrukcji użytkowania zgodnych z wytycznymi amerykańskiej Agencji Żywności i Leków (FDA). Powodowie domagają się odszkodowań oraz kar finansowych za naruszenie przepisów ochrony konsumentów.

Czytaj także: Sephora odżegnuje się od plotek o tym, że sieć przekazywała pieniądze na kampanię Trumpa

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Makijaż
15.01.2025 00:04
Antybakteryjne pędzle do makijażu. Czy naprawdę są skuteczne?
Kolekcja liczy sobie ostatecznie 34 modele pędzlifot. IG morphebrushes

Marka Morphe wypuściła na rynek serię pędzli do makijażu, które mają właściwości antybakteryjne dzięki zastosowanym jonom srebra. Czy i jak długo są one skuteczne?

Założona w Los Angeles w 2008 roku firma sprzedała do tej pory blisko 50 mln sztuk pędzli do makijażu, chwalonych za bardzo dobrą, profesjonalną jakość i przystępne ceny. Marka zyskała też dużą popularność dzięki współpracy z amerykańskimi beauty-influencerami. 

Czytaj też: Top 10 marek kosmetycznych w social mediach w 2024 roku

Teraz, po 16 latach działalności, Morphe wprowadził na rynek nową serię „Morphe Brushes Reimagined” – czyli pędzle stworzone zupełnie na nowo, w sposób innowacyjny, ale na bazie dotychczasowych doświadczeń.

Kolekcja liczy sobie ostatecznie 34 modele pędzli, wyłonionych z ponad 600 testowanych prototypów. Pędzle zostały nie tylko przeprojektowane i przetestowane pod kątem wytrzymałości i odporności na zużycie – strzępienie się, deformację czy wypadanie włosia. Co ważne, nowe modele zostały wykonane z wegańskiego włosia, wzbogaconego jonami srebra, posiadającymi właściwości antybakteryjne.

Jony srebra to technologia antybakteryjna, z stosowana w różnych branżach. Maleńkie cząsteczki przebijają się przez ściany komórkowe bakterii, hamując ich zdolność do przetrwania, a tym samym namnażania i powodowania problemów skórnych (np. trądziku).

Włosie pędzli, dzięki wzbogaceniu jonami srebra, jest w stanie ograniczyć bakterie o 99,9 proc. – zapewnia Morphe, podkreślając, że wynik ten został potwierdzony przez rygorystyczne testy i niezależne, globalnie akredytowane laboratorium kliniczne.

Jak długo pędzle utrzymują swoje działanie antybakteryjne? Zdaniem producenta, ten czas może być różny w zależności od sposobu użytkowania pędzla. Przy użytkowaniu standardowym jony srebra pozostają skuteczne przez okres około jednego roku. Morphe zaleca (szczególnie w przypadku częstego użytkowania pędzli) ich regularne czyszczenie, a także wymianę co 12-18 miesięcy. Czyszczenie pędzla pomaga w usunięciu nagromadzonych resztek makijażu i brudu, a to pomaga też wydłużyć “życie” pędzla, a także pomoże w dbaniu o zdrową skórę.

W Polsce sprzedaż pędzli i kosmetyków marki Morphe prowadzi sieć Douglas.

Czytaj też: Agnieszka Mosurek-Zava, Douglas: Omnichannelowa strategia sprzedaży daje większą niezależność od krótkoterminowych trendów

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
18. styczeń 2025 04:34