StoryEditor
Producenci
09.07.2020 00:00

Tibu Kids – nowa marka kosmetyków do makijażu dla dzieci

Chcesz stworzyć swoje domowe, dziecięce SPA i bezpiecznie eksperymentować z kolorami? – to pytanie zadają rodzicom założycielki nowej, polskiej marki kosmetyków dla dziewczynek. Tibu Kids to pomysł na bezpieczną zabawę, aby każda mała księżniczka czy glamour girls mogła choć przez chwilę poczuć się wyjątkowo.

Tibu Kids to polska marka, stworzona przez mamy dla dzieci. W portfolio marki znajdują się zmywalne wodą lakiery do paznokci oraz naturalne błyszczyki do ust. –  Zaczęłyśmy od lakierów na bazie wodnej, wegańskiej formuły aby umożliwić dzieciom zabawę z kolorami, a jednocześnie dać komfort rodzicom, że ten produkt jest bezpieczny. Nie ma problemu ze zmyciem lakieru przed pójściem do przedszkola, czy szkoły, a dodatkowo jest to doskonały test dla dzieci na mycie rąk – podkreślają założycielki Tibu.

Lakiery bazują na delikatnej formule, pozbawione są również nieprzyjemnego zapachu. Mogą być stosowane przez dzieci od trzeciego roku życia.

W torebce młodej damy nie może zabraknąć również błyszczyków. – Chciałyśmy stworzyć produkt, który będzie maksymalnie naturalny, ale oprócz tego, że jest zabawny, będzie również posiadał właściwości odżywcze. Błyszczyki Tibu bazują w 97 proc. na naturalnych składnikach, mają wegański skład wzbogacony składnikami aktywnymi w postaci ekstraktu z wiśni oraz oleju z nasion słonecznika. Stworzyłyśmy produkt, aby uczyć dzieci pielęgnacji ust już od najmłodszych lat. Dzięki subtelnym kolorom i właściwościom błyszczyka sięgają po niego również osoby dorosłe, testując go rodzinnie i spędzając wspólnie czas. Wyróżnikiem błyszczyków Tibu jest również ich owocowy zapach. Wersję truskawkową testują zazwyczaj dzieci, a cytrusową osoby dorosłe – rekomendują podczas zakupów założycielki Tibu. 

Marka Tibu to koncept, który ma dostarczać wiele radości dzieciom, w maksymalnie naturalnym i bezpiecznym wydaniu. Magiczne lakiery do paznokci (8 ml) oraz Szałowe i Bajeczne naturalne błyszczyki do ust dla dzieci (4 ml i 7 ml) to doskonały sposób na pierwsze testowanie kolorów. Dzięki dedykowanym liniom produktów dla najmłodszych, bazujących na wegańskich, delikatnych formułach, dziecięca ciekawość zostaje zaspokojona, a kosmetyki dla dorosłych pozostają nietknięte. – Traktujemy nasze produkty jako element edukacji i zabawy, nie zachęcamy do makijażu dzieci. Umożliwiamy im bezpiecznie eksperymenty w ramach domowego SPA – podkreślają założycielki Tibu.

materiał partnera
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
05.09.2025 11:37
Chantecaille z nową prezeską – Tennille Kopiasz obejmuje stanowisko CEO
Nowa prezeska Chantecaille może się pochwalić dekadami doświadczenia w branży urodowej.Chantecaille

Chantecaille, luksusowa marka kosmetyków botanicznych należąca do grupy Beiersdorf, ogłosiła zmianę na stanowisku prezesa zarządu. Od 3 września funkcję Chief Executive Officer objęła Tennille Kopiasz, zastępując Emily Coleman. Nowa szefowa będzie kierować firmą z globalnej siedziby w Nowym Jorku i raportować bezpośrednio do Oswalda Barckhahna, członka zarządu Beiersdorf odpowiedzialnego za biznes kosmetyczny w Europie i Ameryce Północnej oraz marki La Prairie i Chantecaille.

Kopiasz wnosi do spółki ponad 25-letnie doświadczenie w branży beauty, obejmujące marketing i zarządzanie w segmentach prestige, designer oraz mass market. Pracowała m.in. w Blue Mistral jako CEO marek FEKKAI i Bastide, w LVMH jako Global Chief Marketing Officer Fresh oraz Senior Vice President Marketing w Dior North America. Karierę budowała również w Coty i L’Oréal USA. Specjalizuje się w wielu kategoriach produktowych – od pielęgnacji skóry, przez kosmetyki kolorowe i perfumy, po produkty do włosów.

Nowa prezes Chantecaille angażuje się również w kształcenie przyszłych liderów branży – pełni funkcję adiunkta w Fashion Institute of Technology, gdzie wykłada przywództwo i uczestniczy w programie mentorskiego wsparcia młodych talentów. Jej doświadczenie i szerokie kompetencje mają wzmocnić markę w kluczowych obszarach globalnej ekspansji.

Beiersdorf przejął Chantecaille w 2022 roku, wzmacniając swoje portfolio w segmencie prestiżowych kosmetyków i umacniając pozycję na rynkach w USA, Chinach i Korei. W 2024 roku marka odnotowała systematyczny wzrost sprzedaży i z sukcesem zadebiutowała na rynku chińskim. Nowa prezesura ma przyspieszyć dalszy rozwój Chantecaille, szczególnie w obszarach innowacji i globalnej dystrybucji.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
05.09.2025 10:38
Produkty Dove x Crumbl na pół roku sprzedane w miesiąc: co to mówi o przyszłości takich współprac?
Kultowa już marka spożywcza weszła w mariaż z globalnym gigantem.Dove

Limitowana edycja kosmetyków Dove powstała we współpracy z marką ciasteczek Crumbl okazała się wyjątkowym sukcesem sprzedażowym. Produkty, które trafiły wyłącznie do sieci Walmart, osiągnęły wolumen sprzedaży przewidywany na sześć miesięcy w zaledwie jeden miesiąc. Co istotne, aż 52 proc. kupujących stanowili nowi klienci marki, co potwierdza skuteczność projektu w poszerzaniu bazy konsumentów.

W ofercie znalazły się kosmetyki do pielęgnacji ciała w czterech zapachach inspirowanych popularnymi smakami ciasteczek. Była to również okazja do zaprezentowania pierwszego odświeżonego projektu opakowań Dove, który podkreślał nowoczesny charakter edycji specjalnej. Obecność produktów wyłącznie w Walmart miała dodatkowo wzmocnić efekt ekskluzywności.

Kampania promocyjna została zaplanowana przede wszystkim w mediach społecznościowych. Do jej realizacji zaangażowano twórców TikTok, wykorzystano dyskusje na platformie Reddit oraz narzędzia targetowania oparte na sztucznej inteligencji. Działania te przełożyły się na 53,7 mln wyświetleń filmów wideo oraz 3,2 mld wszystkich odsłon kampanii, co czyni ją jedną z najbardziej angażujących akcji w historii marki.

Crumbl to amerykańska sieć cukierni specjalizująca się w dużych, świeżo pieczonych ciastkach o zmieniających się co tydzień smakach. Marka powstała w 2017 roku i w krótkim czasie zdobyła ogromną popularność dzięki charakterystycznemu różowemu pudełku, rozpoznawalnemu brandingowi oraz silnej obecności w mediach społecznościowych. Obecnie Crumbl działa w ponad 900 lokalizacjach w całych Stanach Zjednoczonych i uchodzi za jedną z najszybciej rozwijających się sieci w kategorii deserów.

Współpraca Dove i Crumbl wpisuje się w rosnący trend łączenia branży beauty z segmentem spożywczym. Coraz więcej marek kosmetycznych sięga po inspiracje kulinarne – od limitowanych zapachów inspirowanych słodyczami po opakowania stylizowane na produkty żywnościowe. Takie kooperacje pozwalają wyróżnić ofertę na zatłoczonym rynku, budować emocjonalne skojarzenia z marką i przyciągać młodszych konsumentów, którzy chętnie angażują się w nietypowe i „smakowite” koncepty marketingowe. Wyniki kampanii dowodzą, że połączenie oryginalnej inspiracji produktowej i strategii „social-first” może stać się skutecznym narzędziem do rekrutowania kolejnych grup odbiorców.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
07. wrzesień 2025 02:27