StoryEditor
Producenci
09.07.2020 00:00

Tibu Kids – nowa marka kosmetyków do makijażu dla dzieci

Chcesz stworzyć swoje domowe, dziecięce SPA i bezpiecznie eksperymentować z kolorami? – to pytanie zadają rodzicom założycielki nowej, polskiej marki kosmetyków dla dziewczynek. Tibu Kids to pomysł na bezpieczną zabawę, aby każda mała księżniczka czy glamour girls mogła choć przez chwilę poczuć się wyjątkowo.

Tibu Kids to polska marka, stworzona przez mamy dla dzieci. W portfolio marki znajdują się zmywalne wodą lakiery do paznokci oraz naturalne błyszczyki do ust. –  Zaczęłyśmy od lakierów na bazie wodnej, wegańskiej formuły aby umożliwić dzieciom zabawę z kolorami, a jednocześnie dać komfort rodzicom, że ten produkt jest bezpieczny. Nie ma problemu ze zmyciem lakieru przed pójściem do przedszkola, czy szkoły, a dodatkowo jest to doskonały test dla dzieci na mycie rąk – podkreślają założycielki Tibu.

Lakiery bazują na delikatnej formule, pozbawione są również nieprzyjemnego zapachu. Mogą być stosowane przez dzieci od trzeciego roku życia.

W torebce młodej damy nie może zabraknąć również błyszczyków. – Chciałyśmy stworzyć produkt, który będzie maksymalnie naturalny, ale oprócz tego, że jest zabawny, będzie również posiadał właściwości odżywcze. Błyszczyki Tibu bazują w 97 proc. na naturalnych składnikach, mają wegański skład wzbogacony składnikami aktywnymi w postaci ekstraktu z wiśni oraz oleju z nasion słonecznika. Stworzyłyśmy produkt, aby uczyć dzieci pielęgnacji ust już od najmłodszych lat. Dzięki subtelnym kolorom i właściwościom błyszczyka sięgają po niego również osoby dorosłe, testując go rodzinnie i spędzając wspólnie czas. Wyróżnikiem błyszczyków Tibu jest również ich owocowy zapach. Wersję truskawkową testują zazwyczaj dzieci, a cytrusową osoby dorosłe – rekomendują podczas zakupów założycielki Tibu. 

Marka Tibu to koncept, który ma dostarczać wiele radości dzieciom, w maksymalnie naturalnym i bezpiecznym wydaniu. Magiczne lakiery do paznokci (8 ml) oraz Szałowe i Bajeczne naturalne błyszczyki do ust dla dzieci (4 ml i 7 ml) to doskonały sposób na pierwsze testowanie kolorów. Dzięki dedykowanym liniom produktów dla najmłodszych, bazujących na wegańskich, delikatnych formułach, dziecięca ciekawość zostaje zaspokojona, a kosmetyki dla dorosłych pozostają nietknięte. – Traktujemy nasze produkty jako element edukacji i zabawy, nie zachęcamy do makijażu dzieci. Umożliwiamy im bezpiecznie eksperymenty w ramach domowego SPA – podkreślają założycielki Tibu.

materiał partnera
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.11.2025 13:32
L’Oréal zwiększa zaangażowanie w chiński rynek beauty i inwestuje w markę Lan
L’Oréal zaznacza wyraźniej swoją obecność na chińskim rynku.StudioPhotoLoren

L’Oréal poinformował o objęciu mniejszościowego pakietu udziałów w chińskiej marce pielęgnacyjnej Lan, działającej w segmencie masowym. To już druga inwestycja koncernu w lokalną markę w ostatnich miesiącach, co podkreśla rosnące znaczenie Chin w globalnej strategii firmy. Szczegóły dotyczące wielkości i wartości udziałów nie zostały ujawnione, jednak – jak podkreślił Vincent Boinay, prezes L’Oréal North Asia i CEO L’Oréal China – inwestycje na tym rynku są kluczowe dla przyszłego wzrostu grupy.

Decyzja zapadła krótko po tym, jak L’Oréal nabył 6,67 proc. udziałów w marce Chando za 442 mln juanów (62 mln dolarów), co zostało ujawnione w prospekcie emisyjnym spółki przygotowywanym do IPO w Hongkongu. Inwestycje te wpisują się w strategię głębszego wejścia w segment C-Beauty – dynamicznie rosnącej kategorii marek krajowych, które zdobyły istotne udziały w wartym 75 mld dolarów chińskim rynku kosmetyków i produktów higieny osobistej.

Rynek ten jest obecnie wyzwaniem dla międzynarodowych koncernów: lokalne marki zyskują przewagę dzięki szybkim iteracjom produktów oraz agresywnej komunikacji nowych składników i koncepcji pielęgnacyjnych. Jak zauważa Ben Cavender z China Market Research Group, zakup udziałów w rozpoznawalnych chińskich markach może być dla L’Oréal sposobem na skorzystanie z tempa wzrostu C-Beauty bez bezpośredniej konkurencji na najbardziej dynamicznych segmentach rynku.

Mimo trudniejszego otoczenia makroekonomicznego – spowolnienia wzrostu, obniżonego nastroju konsumenckiego oraz kryzysu na rynku nieruchomości – wyniki L’Oréal w Chinach wykazują oznaki stabilizacji. W trzecim kwartale biznes firmy w tym kraju wzrósł o około 3 proc., co stanowi pierwszy wzrost od dwóch lat. Jednocześnie najwięksi gracze krajowi, tacy jak Proya i Chicmas, utrzymują szybkie tempo wzrostu, a Chando jest obecnie trzecim największym lokalnym producentem kosmetyków według danych Frost & Sullivan.

Dla L’Oréal strategiczna może być obecność Chando i Lan w segmencie masowym, gdzie ceny produktów mieszczą się głównie w przedziale 49–390 juanów. Jak podkreśla cytowany przez Reutersa Yang Hu z Euromonitor International, ich silna pozycja w mniejszych chińskich miastach daje koncernowi dostęp do nowych grup konsumentów, wspierając odbudowę sprzedaży bez kanibalizowania portfolio marek premium należących do grupy.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.11.2025 13:02
Niemiecka Cosnova zaczyna dystrybucję swoich kosmetyków w Indiach
Produkty Essence zawierają w 100 proc. wegańskie składnikiCosnova Beauty

Cosnova, niemiecki producent kosmetyków (m.in. marki Essence), nawiązał współpracę dystrybucyjną z Reliance Retail w celu wprowadzenia na rynek indyjski swoich produktów. Wejście na rynek w Indiach będzie wzmocnieniem przystępnej cenowo, globalnej oferty kosmetyków Reliance Retail i umożliwi sprzedaż detaliczną produktów Essence za pośrednictwem wielokanałowej sieci sprzedaży.

Asortyment kosmetyków makijażowych Essence będzie dostępny online na terenie całego kraju, jak również w drogeriach sieci Reliance oraz w partnerskich punktach sprzedaży detalicznej.

Reliance jako oficjalny dystrybutor będzie odpowiadać za zwiększenie zasięgu marki w Indiach. Essence jest postrzegane przez dystrybutora z Indii za wiodącą markę kosmetyków, wyróżniającą się w Europie pod względem liczby sprzedanych sztuk. Ponad 80 proc. swoich produktów Essence produkuje w Europie.

image

Isabelle Tambue, Essence: Reagowanie na trendy mamy wpisane w DNA marki

Marka charakteryzuje się młodzieżową estetyką, a jej produkty zawierają w 100 proc. wegańskie składniki, są produkowane w ekologicznych opakowaniach i nie zawierają mikroplastiku.

image

Indie – rynkiem z największym potencjałem sprzedaży kosmetyków na świecie? Potwierdzają to wyniki Nykaa

Wprowadzając markę Essence na rynek indyjski, chcemy zainspirować nową falę kreatywnego wyrażania siebie poprzez eksperymenty z urodą, zachęcając konsumentów do łączenia, dopasowywania i zabawy produktami, które sprawią, że makijaż stanie się radosnym elementem codziennego życia każdego z nas – stwierdzili przedstawiciele Reliance Retail, dodając, że premiera ta “odzwierciedla zaangażowanie Reliance Retail w oferowanie indyjskim konsumentom najlepszych globalnych doświadczeń kosmetycznych, łącząc zabawę, inkluzywność i zrównoważony rozwój pod jedną marką”.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
20. listopad 2025 16:32