StoryEditor
Producenci
11.04.2019 00:00

Ulubiona Marka Polaków 2019 - poznaj wyniki badania!

Poznaliśmy wyniki badania Ulubiona Marka Polaków / Polek 2019! Ich ogłoszenie miało miejsce w czwartek 11 kwietnia w warszawskim Hotelu Bellotto.

Celem badania organizowanego przez Wydawnictwo Gospodarcze, wydawcę m.in. portalu wiadomoscihandlowe.pl i wiadomoscikosmetyczne.pl, a przeprowadzonego przez Instytut GfK Polonia, było zidentyfikowanie marek produktów FMCG, które zasługują zdaniem konsumentów na miano ulubionych. Tym razem przedmiotem badania było 835 marek produktów FMCG oraz samochodów osobowych w ramach 80 kategorii.

Badanie przeprowadzono metodą CAWI (Computer Assisted Web Interviewing) z wykorzystaniem GfK Access Panelu. Dzięki temu, że badanie Ulubiona Marka Polaków/Polek było realizowane metodą CAWI z wykorzystaniem internetu, respondenci mogli w dowolnym miejscu i czasie, samodzielnie, nie czując się w żaden sposób skrępowani obecnością ankietera, wypełnić ankietę i wskazać według własnej, subiektywnej oceny swoje ulubione marki.

Badanie zostało zrealizowane w pierwszej połowie marca 2019 roku, na łącznej próbie 1000 Polaków w wieku 18–65 lat, decydujących lub istotnie współdecydujących w sprawie zakupów dla swojego gospodarstwa domowego oraz używających badane kategorie produktowe. Respondentami były osoby, którym marki produktów spożywczych i chemiczno-kosmetycznych nie są obojętne.

W jaki sposób przebiegało badanie? Respondentom na ekranie monitora pokazywały się wyraźne i duże logotypy marek, dodatkowo podpisane nazwą marki. Brandy pogrupowano według kategorii produktowych i rotowano w ich ramach (brak efektu pierwszeństwa i świeżości). Każda marka miała równe szanse podczas badania.

Zadaniem respondentów było wskazanie jednej ulubionej marki w używanych kategoriach produktowych. W ramach każdej badanej kategorii produktowej respondent miał możliwość udzielenia innej odpowiedzi, na zasadzie wpisania nazwy swojej ulubionej marki spoza dostępnej listy, lub też udzielenia odpowiedzi "nie mam ulubionej marki w tej kategorii". Podstawą w tworzeniu rankingu marek w każdej kategorii były głosy oddane przez respondentów (procent wskazań).

Oto lista Ulubionych Marek Polaków / Polek 2019:

KATEGORIE SPOŻYWCZE

1. Kategoria: SOKI

ULUBIONA MARKA POLAKÓW: TYMBARK

Producent: MASPEX WADOWICE

ULUBIONA MARKA POLAKÓW WYRÓŻNIENIE: HORTEX

Producent: HORTEX

2. Kategoria: NAPOJE GAZOWANE

ULUBIONA MARKA POLAKÓW: COCA-COLA

Producent: COCA-COLA HBC Polska

ULUBIONA MARKA POLAKÓW WYRÓŻNIENIE: PEPSI

Producent: PEPSICO

3. Kategoria: WODY I WODY SMAKOWE

ULUBIONA MARKA POLAKÓW: ŻYWIEC-ZDRÓJ

Producent: ŻYWIEC ZDRÓJ

ULUBIONA MARKA POLAKÓW WYRÓŻNIENIE: MUSZYNIANKA

Producent: Spółdzielnia Pracy „Muszynianka”

4. Kategoria: HERBATY

ULUBIONA MARKA POLAKÓW: LIPTON

Producent: UNILEVER POLSKA

ULUBIONA MARKA POLAKÓW WYRÓŻNIENIE: DILMAH

Producent: GOURMET FOODS

5. Kategoria: KAWY

ULUBIONA MARKA POLAKÓW: JACOBS

Producent: JACOBS DOUWE EGBERTS

ULUBIONA MARKA POLAKÓW WYRÓŻNIENIE: LAVAZZA

Dystrybutor: LUIGI LAVAZZA

6. Kategoria: PIWA

ULUBIONA MARKA POLAKÓW: ŻYWIEC

Producent: GRUPA ŻYWIEC

ULUBIONA MARKA POLAKÓW WYRÓŻNIENIE: TYSKIE

Producent: KOMPANIA PIWOWARSKA

7. Kategoria: MIKSY PIWNE

ULUBIONA MARKA POLAKÓW: SOMERSBY

Producent: CARLSBERG POLSKA

ULUBIONA MARKA POLAKÓW WYRÓŻNIENIE: WARKA RADLER

Producent: GRUPA ŻYWIEC

8. Kategoria: WINA MUSUJĄCE

ULUBIONA MARKA POLAKÓW: MARTINI

Producent: BACARDI-MARTINI

ULUBIONA MARKA POLAKÓW WYRÓŻNIENIE: DORATO

Producent: AMBRA

9. Kategoria: WINA

ULUBIONA MARKA POLAKÓW: CARLO ROSSI

Producent: CEDC International

ULUBIONA MARKA POLAKÓW WYRÓŻNIENIE: MARTINI

Producent: BACARDI-MARTINI

10. Kategoria: WÓDKI

ULUBIONA MARKA POLAKÓW: FINLANDIA

Producent: Brown-Forman Polska

ULUBIONA MARKA POLAKÓW WYRÓŻNIENIE: STOCK PRESTIGE

Producent: STOCK POLSKA

11. Kategoria: WHISKY

ULUBIONA MARKA POLAKÓW: JACK DANIEL’S

Producent: Brown-Forman Polska

ULUBIONA MARKA POLAKÓW WYRÓŻNIENIE: BALLANTINE’S

Producent: WYBOROWA PERNOD RICARD

12. Kategoria: NALEWKI, LIKIERY I ALKOHOLE SMAKOWE

ULUBIONA MARKA POLAKÓW: SOPLICA

Producent: CEDC International

ULUBIONA MARKA POLAKÓW WYRÓŻNIENIE: MALIBU

Dystrybutor: WYBOROWA PERNOD RICARD

13. Kategoria: LODY IMPULSOWE

ULUBIONA MARKA POLAKÓW: MAGNUM

Producent: UNILEVER POLSKA

ULUBIONA MARKA POLAKÓW WYRÓŻNIENIE: BIG MILK

Producent: UNILEVER POLSKA

14. Kategoria: LODY FAMILIJNE

ULUBIONA MARKA POLAKÓW: ALGIDA

Producent: UNILEVER POLSKA

ULUBIONA MARKA POLAKÓW WYRÓŻNIENIE: KORAL

Producent: PPL KORAL

15. Kategoria: BATONY

ULUBIONA MARKA POLAKÓW: SNICKERS

Producent: MARS POLSKA

ULUBIONA MARKA POLAKÓW WYRÓŻNIENIE: KINDER BUENO

Producent: FERRERO COMMERCIAL POLSKA

16. Kategoria: BATONY MUSLI

ULUBIONA MARKA POLAKÓW: CORNY

Dystrybutor: INDEX FOOD

ULUBIONA MARKA POLAKÓW WYRÓŻNIENIE: NESTLE FITNESS

Producent: CPP Toruń Pacific

17. Kategoria: BATONY PROTEINOWE

ULUBIONA MARKA POLAKÓW: GO ON!

Producent: SANTE

ULUBIONA MARKA POLAKÓW WYRÓŻNIENIE: BA! PROTEIN

Producent: BAKALLAND

18. Kategoria: WAFELKI

ULUBIONA MARKA POLAKÓW: PRINCE POLO

Producent: MONDELEZ POLSKA

ULUBIONA MARKA POLAKÓW WYRÓŻNIENIE: GRZEŚKI

Producent: COLIAN

19. Kategoria: ŻELKI I PIANKI

ULUBIONA MARKA POLAKÓW: HARIBO

Producent: HARIBO

ULUBIONA MARKA POLAKÓW WYRÓŻNIENIE: ŚMIEJŻELKI

Producent: STORCK

20. Kategoria: CUKIERKI TWARDE I DRAŻE

ULUBIONA MARKA POLAKÓW: Werther's Original

Producent: STORCK

ULUBIONA MARKA POLAKÓW WYRÓŻNIENIE: M&M’s

Producent: MARS POLSKA

21. Kategoria: CUKIERKI MIĘKKIE

ULUBIONA MARKA POLAKÓW: MENTOS

Producent: PERFETTI VAN MELLE

ULUBIONA MARKA POLAKÓW WYRÓŻNIENIE: MAMBA

Producent: STORCK

22. Kategoria: CUKIERKI CZEKOLADOWE

ULUBIONA MARKA POLAKÓW: MALAGA, TIKI TAKI, KASZTANKI

Producent: WAWEL

ULUBIONA MARKA POLAKÓW WYRÓŻNIENIE: ŚLIWKA NAŁĘCZOWSKA

Producent: COLIAN

23. Kategoria: CHAŁWA

ULUBIONA MARKA POLAKÓW: WEDEL

Producent: LOTTE WEDEL

ULUBIONA MARKA POLAKÓW WYRÓŻNIENIE: ODRA

Producent: GRUPA OTMUCHÓW

24. Kategoria: SŁONE PRZEKĄSKI

ULUBIONA MARKA POLAKÓW: LAY’S

Producent: PEPSICO

ULUBIONA MARKA POLAKÓW WYRÓŻNIENIE: LAJKONIK

Dystrybutor: THE LORENZ BAHLSEN SNACK-WORLD

25. Kategoria: BAKALIE I ORZESZKI

ULUBIONA MARKA POLAKÓW: BAKALLAND

Producent: BAKALLAND

ULUBIONA MARKA POLAKÓW WYRÓŻNIENIE: FELIX

Producent: INTERSNACK POLAND

26. Kategoria: PŁATKI ŚNIADANIOWE I MUSLI

ULUBIONA MARKA POLAKÓW: CORN FLAKES

Producent: CPP Toruń Pacific

ULUBIONA MARKA POLAKÓW WYRÓŻNIENIE: CINI MINIS

Producent: CPP Toruń Pacific

27. Kategoria: DODATKI DO PIECZENIA CIAST

ULUBIONA MARKA POLAKÓW: DR. OETKER

Producent: DR. OETKER

ULUBIONA MARKA POLAKÓW WYRÓŻNIENIE: WINIARY

Producent: NESTLÉ POLSKA

28. Kategoria: CUKRY I SŁODZIKI

ULUBIONA MARKA POLAKÓW: POLSKI CUKIER

Producent: KRAJOWA SPÓŁKA CUKROWA

ULUBIONA MARKA POLAKÓW WYRÓŻNIENIE: DIAMANT

Producent: PFEIFER & LANGEN MARKETING

29. Kategoria: ŻYWNOŚĆ DLA DZIECI OD 0 DO 3 LAT

ULUBIONA MARKA POLAKÓW: GERBER

Producent: NESTLÉ NUTRITION

ULUBIONA MARKA POLAKÓW WYRÓŻNIENIE: BOBOVITA

Producent: NUTRICIA POLSKA

30. Kategoria: MAKARONY

ULUBIONA MARKA POLAKÓW: LUBELLA

Producent: MASPEX WADOWICE

ULUBIONA MARKA POLAKÓW WYRÓŻNIENIE: BARILLA

Producent: BARILLA POLAND

31. Kategoria: DANIA MOKRE

ULUBIONA MARKA POLAKÓW: PUDLISZKI

Producent: HJ HEINZ POLSKA

ULUBIONA MARKA POLAKÓW WYRÓŻNIENIE: ŁOWICZ

Producent: MASPEX WADOWICE

32. Kategoria: DANIA GARMAŻERYJNE

ULUBIONA MARKA POLAKÓW: U JĘDRUSIA

Producent: U JĘDRUSIA

ULUBIONA MARKA POLAKÓW WYRÓŻNIENIE: KONSPOL

Producent: KONSPOL HOLDING

33. Kategoria: DANIA MROŻONE

ULUBIONA MARKA POLAKÓW: GUSEPPE

Producent: DR. OETKER

Ex aequo

ULUBIONA MARKA POLAKÓW WYRÓŻNIENIE: PROSTE HISTORIE

Producent: IGLOTEX

Ex aequo

ULUBIONA MARKA POLAKÓW WYRÓŻNIENIE: RISTORANTE

Producent: DR. OETKER

34. Kategoria: MROŻONKI OWOCOWO-WARZYWNE

ULUBIONA MARKA POLAKÓW: HORTEX

Producent: HORTEX

ULUBIONA MARKA POLAKÓW WYRÓŻNIENIE: BONDUELLE

Producent: BONDUELLE POLSKA

35. Kategoria: KETCHUPY

ULUBIONA MARKA POLAKÓW: PUDLISZKI

Producent: HJ HEINZ POLSKA

ULUBIONA MARKA POLAKÓW WYRÓŻNIENIE: KOTLIN

Producent: MASPEX WADOWICE

36. Kategoria: MAJONEZY

ULUBIONA MARKA POLAKÓW: WINIARY

Producent: NESTLÉ POLSKA

ULUBIONA MARKA POLAKÓW WYRÓŻNIENIE: KIELECKI

Producent: Wytwórcza Spółdzielnia Pracy "Społem"

37. Kategoria: MUSZTARDY, CHRZANY I SOSY

ULUBIONA MARKA POLAKÓW: KAMIS

Producent: McCormick Polska

ULUBIONA MARKA POLAKÓW WYRÓŻNIENIE: ROLESKI

Producent: ROLESKI

38. Kategoria: PRZYPRAWY, MARYNATY

ULUBIONA MARKA POLAKÓW: KAMIS

Producent: McCormick Polska

ULUBIONA MARKA POLAKÓW WYRÓŻNIENIE: PRYMAT

Producent: PRYMAT

39. Kategoria: KUCHNIA ORIENTALNA

ULUBIONA MARKA POLAKÓW: VIFON

Producent: TAN-VIET INTERNATIONAL

ULUBIONA MARKA POLAKÓW WYRÓŻNIENIE: TAO-TAO

Producent: TAN-VIET INTERNATIONAL

40. Kategoria: PIECZYWO I TORTILLA

ULUBIONA MARKA POLAKÓW: DAN CAKE

Producent: DAN CAKE POLONIA

ULUBIONA MARKA POLAKÓW WYRÓŻNIENIE: OSKROBA

Producent: Piekarnia OSKROBA

41. Kategoria: JOGURTY SMAKOWE

ULUBIONA MARKA POLAKÓW: JOGOBELLA

Producent: ZOTT POLSKA

ULUBIONA MARKA POLAKÓW WYRÓŻNIENIE: MLEKOVITA

Producent: SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA MLEKOVITA

42. Kategoria: SERKI HOMOGENIZOWANE I DESERY MLECZNE

ULUBIONA MARKA POLAKÓW: DANIO

Producent: DANONE

ULUBIONA MARKA POLAKÓW WYRÓŻNIENIE: MLEKOVITA

Producent: SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA MLEKOVITA

43. Kategoria: KEFIRY, MAŚLANKI I JOGURTY NATURALNE

ULUBIONA MARKA POLAKÓW: PIĄTNICA

Producent: OKRĘGOWA SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA W PIĄTNICY

ULUBIONA MARKA POLAKÓW WYRÓŻNIENIE: KRASNYSTAW

Producent: Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w KRASNYMSTAWIE

44. Kategoria: MLEKO

ULUBIONA MARKA POLAKÓW: ŁACIATE

Producent: Spółdzielnia Mleczarska " Mlekpol" w Grajewie

ULUBIONA MARKA POLAKÓW WYRÓŻNIENIE: MLEKOVITA

Producent: SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA MLEKOVITA

45. Kategoria: SERKI KANAPKOWE

ULUBIONA MARKA POLAKÓW: PIĄTNICA

Producent: OKRĘGOWA SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA W PIĄTNICY

ULUBIONA MARKA POLAKÓW WYRÓŻNIENIE: ALMETTE

Producent: HOCHLAND

46. Kategoria: SERY ŻÓŁTE

ULUBIONA MARKA POLAKÓW: HOCHLAND

Producent: HOCHLAND

ULUBIONA MARKA POLAKÓW WYRÓŻNIENIE: MLEKOVITA

Producent: SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA MLEKOVITA

47. Kategoria: MASŁA

ULUBIONA MARKA POLAKÓW: MLEKOVITA POLSKIE

Producent: SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA MLEKOVITA

ULUBIONA MARKA POLAKÓW WYRÓŻNIENIE: MASŁO EXTRA OSEŁKA

Producent: SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA MLEKOVITA

48. Kategoria: OLEJE

ULUBIONA MARKA POLAKÓW: KUJAWSKI

Producent: ZAKŁADY TŁUSZCZOWE KRUSZWICA

ULUBIONA MARKA POLAKÓW WYRÓŻNIENIE: WIELKOPOLSKI OLEJ

Producent: Princes Limited

49. Kategoria: RYBY I PRZETWORY RYBNE

ULUBIONA MARKA POLAKÓW: LISNER

Producent: LISNER

ULUBIONA MARKA POLAKÓW WYRÓŻNIENIE: FROSTA

Producent: FROSTA

50. Kategoria: KABANOSY

ULUBIONA MARKA POLAKÓW: TARCZYŃSKI

Producent: TARCZYŃSKI

ULUBIONA MARKA POLAKÓW WYRÓŻNIENIE: SOKOŁÓW

Producent: SOKOŁÓW

51. Kategoria: PARÓWKI

ULUBIONA MARKA POLAKÓW: BERLINKI

Producent: ANIMEX FOODS

ULUBIONA MARKA POLAKÓW WYRÓŻNIENIE: MORLINY

Producent: ANIMEX FOODS

52. Kategoria: WYROBY MIĘSNE DLA DZIECI

ULUBIONA MARKA POLAKÓW: SOKOLIKI

Producent: SOKOŁÓW

ULUBIONA MARKA POLAKÓW WYRÓŻNIENIE: MORLINKI

Producent: ANIMEX FOODS

53. Kategoria: WĘDLINY I KIEŁBASY

ULUBIONA MARKA POLAKÓW: SOKOŁÓW

Producent: SOKOŁÓW

ULUBIONA MARKA POLAKÓW WYRÓŻNIENIE: KRAKUS

Producent: ANIMEX FOODS

KATEGORIE CHEMICZNE

54. Kategoria: PRODUKTY DO MYCIA NACZYŃ

ULUBIONA MARKA POLAKÓW: FAIRY

Producent: PROCTER & GAMBLE

ULUBIONA MARKA POLAKÓW WYRÓŻNIENIE: LUDWIK

Producent: GRUPA INCO

55. Kategoria: PRODUKTY DO WC

ULUBIONA MARKA POLAKÓW: DOMESTOS

Producent: UNILEVER POLSKA

ULUBIONA MARKA POLAKÓW WYRÓŻNIENIE: BREF

Producent: HENKEL

56. Kategoria: ARTYKUŁY HIGIENICZNE

ULUBIONA MARKA POLAKÓW: VELVET

Producent: VELVET CARE

ULUBIONA MARKA POLAKÓW WYRÓŻNIENIE: REGINA

Producent: Sofidel Poland

KATEGORIE KOSMETYCZNE

57. Kategoria: KOSMETYKI DO PIELĘGNACJI TWARZY

ULUBIONA MARKA POLAKÓW: NIVEA

Producent: NIVEA POLSKA

ULUBIONA MARKA POLAKÓW WYRÓŻNIENIE: ZIAJA

Producent: ZIAJA

58. Kategoria: KOSMETYKI DO MYCIA CIAŁA

ULUBIONA MARKA POLAKÓW: NIVEA POLSKA

Producent: NIVEA POLSKA

ULUBIONA MARKA POLAKÓW WYRÓŻNIENIE: DOVE

Producent: UNILEVER POLSKA

59. Kategoria: KOSMETYKI DO PIELĘGNACJI CIAŁA

ULUBIONA MARKA POLAKÓW: NIVEA

Producent: NIVEA POLSKA

ULUBIONA MARKA POLAKÓW WYRÓŻNIENIE: DOVE

Producent: UNILEVER POLSKA

60. Kategoria: DEZODORANTY I ANTYPERSPIRANTY

ULUBIONA MARKA POLAKÓW: NIVEA

Producent: NIVEA POLSKA

ULUBIONA MARKA POLAKÓW WYRÓŻNIENIE: REXONA

Producent: UNILEVER POLSKA

61. Kategoria: WODY PERFUMOWANE DLA KOBIET

ULUBIONA MARKA POLEK: AVON

Producent: AVON

ULUBIONA MARKA POLEK WYRÓŻNIENIE: CALVIN KLEIN

Producent: SIROWA

62. Kategoria: WODY PERFUMOWANE DLA MĘŻCZYZN

ULUBIONA MARKA POLAKÓW: ADIDAS

Producent: COTY

ULUBIONA MARKA POLAKÓW WYRÓŻNIENIE: HUGO BOSS

Producent: SIROWA

63. Kategoria: KOSMETYKI DO PIELĘGNACJI WŁOSÓW

ULUBIONA MARKA POLAKÓW: HEAD AND SHOULDERS

Producent: PROCTER & GAMBLE

ULUBIONA MARKA POLAKÓW WYRÓŻNIENIE: NIVEA

Producent: NIVEA POLSKA

64. Kategoria: KOSMETYKI DO STYLIZACJI WŁOSÓW

ULUBIONA MARKA POLEK: TAFT

Producent: HENKEL

ULUBIONA MARKA POLEK WYRÓŻNIENIE: NIVEA

Producent: NIVEA POLSKA

65. Kategoria: KOLORYZACJA WŁOSÓW

ULUBIONA MARKA POLEK: L’Oréal Paris

Producent: L’OREAL

ULUBIONA MARKA POLEK WYRÓŻNIENIE: PALETTE

Producent: HENKEL

66. Kategoria: PIELĘGNACJA JAMY USTNEJ

ULUBIONA MARKA POLAKÓW: BLEND-A-MED

Producent: PROCTER & GAMBLE

ULUBIONA MARKA POLAKÓW WYRÓŻNIENIE: COLGATE

Producent: COLGATE-PALMOLIVE

67. Kategoria: KOSMETYKI DO MAKIJAŻU UST

ULUBIONA MARKA POLEK: AVON

Producent: AVON

ULUBIONA MARKA POLEK WYRÓŻNIENIE: RIMMEL

Producent: COTY

68. Kategoria: TUSZE DO RZĘS

ULUBIONA MARKA POLEK: L’OREAL PARIS

Producent: L’ORÉAL POLSKA

ULUBIONA MARKA POLEK WYRÓŻNIENIE: AVON

Producent: AVON

69. Kategoria: KOSMETYKI DO KOLORYZACJI I STYLIZACJI BRWI

ULUBIONA MARKA POLEK: AVON

Producent: AVON

ULUBIONA MARKA POLEK WYRÓŻNIENIE: WIBO

Producent: WIBO

70. Kategoria: CIENIE DO POWIEK

ULUBIONA MARKA POLEK: AVON

Producent: AVON

ULUBIONA MARKA POLEK WYRÓŻNIENIE: INGLOT

Producent: INGLOT

71. Kategoria: PODKŁADY I PUDRY

ULUBIONA MARKA POLEK: AVON

Producent: AVON

ULUBIONA MARKA POLEK WYRÓŻNIENIE: L’OREAL PARIS

Producent: L’ORÉAL POLSKA

72. Kategoria: LAKIERY DO PAZNOKCI

ULUBIONA MARKA POLEK: AVON

Producent: AVON

ULUBIONA MARKA POLEK WYRÓŻNIENIE: INGLOT

Producent: INGLOT

73. Kategoria: LAKIERY HYBRYDOWE

ULUBIONA MARKA POLEK: SEMILAC

Producent: NESPERTA

ULUBIONA MARKA POLEK WYRÓŻNIENIE: NEONAIL

Producent: COSMO GROUP

74. Kategoria: KOSMETYKI DO MYCIA TWARZY

ULUBIONA MARKA POLEK: ZIAJA

Producent: ZIAJA

ULUBIONA MARKA POLEK WYRÓŻNIENIE: GARNIER

Producent: L’ORÉAL POLSKA

75. Kategoria: KOSMETYKI APTECZNE DO TWARZY

ULUBIONA MARKA POLEK: ZIAJA MED

Producent: ZIAJA

ULUBIONA MARKA POLEK WYRÓŻNIENIE: VICHY

Producent: L’ORÉAL POLSKA

76. Kategoria: KOSMETYKI APTECZNE DO PIELĘGNACJI CIAŁA

ULUBIONA MARKA POLEK: EMOLIUM

Producent: SANOFI-AVENTIS

ULUBIONA MARKA POLEK WYRÓŻNIENIE: VICHY

Producent: L’ORÉAL POLSKA

77. Kategoria: KOSMETYKI APTECZNE DO OPALANIA I PO OPALANIU

ULUBIONA MARKA POLEK: VICHY

Producent: L’ORÉAL POLSKA

ULUBIONA MARKA POLEK WYRÓŻNIENIE: BIODERMA

Producent: NAOS POLAND

78. Kategoria: KOSMETYKI APTECZNE DO WŁOSÓW

ULUBIONA MARKA POLAKÓW: VICHY

Producent: L’ORÉAL POLSKA

ULUBIONA MARKA POLAKÓW WYRÓŻNIENIE: DX2

Producent: AFLOFARM FARMACJA POLSKA

79. Kategoria: KOSMETYKI W TRENDZIE EKO

ULUBIONA MARKA POLEK: TOŁPA

Producent: TORF CORPORATION

ULUBIONA MARKA POLEK WYRÓŻNIENIE: VIANEK

Producent: SYLVECO

SAMOCHODY

80. Kategoria: SAMOCHODY OSOBOWE

ULUBIONA MARKA POLEK: VOLKSWAGEN

Producent: VOLKSWAGEN GROUP

ULUBIONA MARKA POLEK WYRÓŻNIENIE: TOYOTA

Producent: TOYOTA MOTOR

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Wywiady
09.06.2025 11:14
Anna Kwaśnik, Diamond Freak: Współczesna pielęgnacja to coś znacznie więcej, niż tylko rutyna
Ekskluzywność nie oznacza niedostępności, oznacza selektywność i dbałość o każdy detal - mówi Anna Kwaśnik, założycielka marki Diamond Freak.mat.pras.

Na rynku pojawia się nowa marka pielęgnacyjna: Diamond Freak. Z jej założycielką, Anną Kwaśnik, rozmawiamy o nowej erze luksusu w codziennej pielęgnacji i założeniach marki, która chce zredefiniować współczesne piękno. Jak podkreśla Kwaśnik, filozofia marki to luksus nie tylko w formie, ale i w rezultacie. Czy dlatego firma zdecydowała się na produkcję w Korei Południowej?

Żyjemy w świecie, w którym pielęgnacja skóry nabiera coraz większego znaczenia, stając się nie tylko codziennym rytuałem, ale też świadomym wyborem, poszukiwaniem innowacji i jakości. Czy to sprawiło, że marka Diamond Freak powstała właśnie teraz? Dla jakiego konsumenta została “zaprojektowana”?

Diamond Freak powstała z potrzeby stworzenia marki, która nie idzie na kompromisy. Jakość, skuteczność i technologie to trzy filary, które od początku przyświecały naszej koncepcji. Współczesna pielęgnacja to coś znacznie więcej, niż rutyna. Wierzymy, że dzisiejszy odbiorca jest świadomy, wymagający i gotowy na produkty, które oferują konkretne efekty. Diamond Freak pojawiła się, by wyjść naprzeciw tym oczekiwaniom. 

Marka została stworzona z myślą o osobach pragnących wyjątkowości i skuteczności w jednym. Diamond Freak łączy innowacyjne formuły, zaawansowane technologie oraz najwyższej jakości składniki. 

Jakie wartości, doświadczenia i kompetencje tworzą fundament marki? W jaki sposób przekładają się one na to, co użytkownik znajdzie w każdym z produktów?

Za Diamond Freak stoją ponad dwie dekady mojej intensywnej pracy w branży beauty, doświadczenie zdobyte przy budowaniu marek kosmetycznych premium. To wiedza połączona z wielką pasją, wyczuciem estetyki oraz potrzeb rynków. Znam tę branżę od podszewki, a do tego dołożyłam edukację zdobytą na prestiżowych uczelniach, od Uniwersytetu Warszawskiego, MBA na Akademii Leona Koźmińskiego po ESCP Berlin i SJSU w Kalifornii, co pozwoliło mi połączyć europejską elegancję z amerykańską odwagą i azjatycką technologią. 

Wszystko to sprawiło, że Diamond Freak powstała jako odpowiedź na osobistą potrzebę stworzenia czegoś, co łączy nowoczesność, technologie i bezkompromisowe standardy jakości. Każdy produkt w naszym portfolio to efekt tej synergii.

W jaki sposób Diamond Freak wpisuje się w światowe trendy nowoczesnej pielęgnacji, a jednocześnie kreuje własną, unikalną narrację, opartą na rozwiązaniach takich jak efekt „glass skin” czy koncepcja „reversed aging”?

Nasze produkty powstają w oparciu o koreańskie technologie i składniki aktywne nowej generacji, które oferują nie tylko natychmiastowy efekt, ale również działanie długofalowe, wspierające naturalne procesy regeneracyjne skóry. Efekt „glass skin” czyli rozświetlonej, wygładzonej i głęboko nawilżonej cery, łączy się z koncepcją „reversed aging”, czyli przywracaniem skórze młodzieńczej jędrności i blasku, niezależnie od wieku. To podejście oparte na zaawansowanych składnikach. 

Nasza filozofia to luksus nie tylko w formie, ale i w rezultacie. Inspiracją była fascynacja diamentami, symbolami trwałości, luksusu i surowego piękna. Podobnie jak one, Diamond Freak to marka dla tych, którzy nie uznają kompromisów i wybierają własną drogę. W świecie, który wciąż narzuca schematy, chcemy pokazać, że prawdziwe piękno rodzi się z odwagi bycia sobą. Każdy produkt to zaproszenie, by dać się zauważyć i błyszczeć.

Dlaczego Korea Południowa została wybrana jako miejsce produkcji? Czy i jakie znaczenie ma ten wybór dla jakości, innowacyjności, prestiżu marki?

Korea Południowa to niekwestionowane centrum innowacji technologicznej, miejsce, w którym nauka spotyka się z pasją tworzenia i zaawansowaną technologią. Wybór tej lokalizacji był naturalny, ponieważ zależy nam na tworzeniu produktów, które wyznaczają kierunki rozwoju branży beauty, a nie jedynie podążają za tym, co modne. Formuły Diamond Freak powstają we współpracy z najlepszymi laboratoriami i opierają się na opatentowanych formułach oraz wysokim stężeniu składników aktywnych. 

Produkcja w Korei gwarantuje nie tylko jakość, ale też niezrównane know-how, które pozwala nam oferować kosmetyki będące odpowiedzią na najbardziej wymagające potrzeby skóry.

Jakie miejsce w strategii rozwoju marki zajmuje ekskluzywność, świadoma selekcja kanałów sprzedaży oraz dystrybucji? W jaki sposób Diamond Freak zamierza budować swoją obecność na rynkach krajowym oraz międzynarodowym?

Ekskluzywność nie oznacza niedostępności – oznacza selektywność i dbałość o każdy detal. Nasza strategia zakłada obecność w kanałach, które pozwolą przekazać pełne doświadczenie marki, od jakości produktu, przez opakowanie, po obsługę klienta. Rozpoczynamy od sprzedaży online, poprzez własną platformę e-commerce, oferując klientom dostęp do całej filozofii Diamond Freak w jej najczystszej formie. Już dziś marka Diamond Freak jest obecna w wielu renomowanych gabinetach medycyny estetycznej oraz prestiżowych spa, gdzie jakość i skuteczność produktów spotykają się z ekspertyzą profesjonalistów. Z dumą rozpoczynamy również współpracę z siecią Aelia, co otwiera dla nas drzwi do międzynarodowej dystrybucji na lotniskach i w strefach travel retail. 

Planujemy dalszą ekspansję w sposób selektywny, stawiamy na partnerów, którzy podzielają nasze wartości i rozumieją luksusową pielęgnację w jej najczystszej postaci. W najbliższej perspektywie przewidujemy współpracę z wybranymi butikami oraz dystrybutorami, którzy reprezentują ten sam poziom jakości i estetyki. 

Na liście naszych strategicznych planów dystrybucyjnych, z którymi prowadzimy rozmowy są m.in. Sephora czy Notino, ale również butikowe, niszowe koncepty premium, które perfekcyjnie oddają ducha Diamond Freak – jak Galilu czy Mood Scent Bar. To miejsca, w których klient nie tylko kupuje produkt, ale także doświadcza go wszystkimi zmysłami – i właśnie takie podejście jest nam najbliższe. W perspektywie średnioterminowej rozwijamy ekspansję międzynarodową, zaczynając od rynków europejskich.

W jaki sposób Diamond Freak zamierza podkreślać swoją obecność w branży poprzez udział w targach, wydarzeniach i inicjatywach branżowych, które stanowią kluczowe punkty styku z profesjonalnym środowiskiem beauty oraz konsumentami premium?

Dla Diamond Freak obecność na kluczowych wydarzeniach branżowych to nie tylko obowiązek, to przywilej. Planujemy aktywny udział w międzynarodowych targach takich jak Cosmoprof Bologna czy Beautyworld Middle East. To doskonała przestrzeń do prezentacji naszych produktów, nawiązywania relacji z liderami rynku i budowania prestiżu marki. 

W Polsce chcemy być obecni podczas selektywnych eventów branżowych, w których jakość i storytelling mają większe znaczenie niż masowość. Każda nasza obecność na scenie branżowej będzie dokładnie zaplanowana, z klasą, konsekwencją i pasją.

Jak wygląda obecnie portfolio Diamond Freak? Czego mogą się spodziewać klienci w kolejnych miesiącach – zarówno pod względem rozwoju oferty, jak i kierunku, w jakim marka będzie podążać?

Obecnie portfolio Diamond Freak otwierają dwa starannie dopracowane produkty: Hyaluboost Day Eye Patches No.1, czyli innowacyjne płatki pod oczy oraz Collagen Glass Skin Face Mask, głęboko nawilżająca maska o działaniu rozświetlającym i regenerującym. Oba produkty powstały z myślą o natychmiastowych efektach i długofalowej pielęgnacji. Są to nowości rynkowe, które wyróżniają się nie tylko zaawansowanym działaniem, ale również wyjątkowym podejściem do formuł i doświadczenia użytkownika. 

Oba kosmetyki charakteryzują się bardzo bogatymi składami, opartymi na starannie dobranych substancjach aktywnych, które odpowiadają na potrzeby współczesnej pielęgnacji. To jednak dopiero początek. Wkrótce portfolio marki poszerzy się o kolejne innowacyjne formuły do pielęgnacji twarzy – oparte na bogactwie składników aktywnych i wysokich stężeniach, opracowane z myślą o widocznych rezultatach i luksusowym doświadczeniu użytkowania. 

Nasz cel? Tworzyć portfolio, które odpowiada na potrzeby współczesnej kobiety: skutecznie, inteligentnie i pięknie.

Czym według Diamond Freak jest prawdziwe, współczesne piękno i jaką rolę odgrywa w nim luksusowa pielęgnacja?

Współczesne piękno to nie idealny obraz, lecz autentyczność, blask, pewność siebie i odwaga, by być sobą. Pielęgnacja stała się czymś znacznie głębszym, niż tylko czynność – jest to moment spotkania z własną siłą. 

Luksus w naszym rozumieniu to dostęp do produktów, które nie tylko działają, są piękne, przemyślane i wspierają skórę w jej naturalnych procesach. To także język, którym użytkownik może powiedzieć światu: „znam swoją wartość”.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Włosy
09.06.2025 10:24
Marki OnlyBio i Invisibobble połączyły siły w ramach międzynarodowej współpracy
Sophie Trelles-Tvede, założycielka Invisibobble, która gościła na spotkaniu dla mediów, zorganizowanym przez OnlyBio w warszawskiej restauracji Belvedere z okazji inauguracji wspólnego projektuOnlyBio mat.pras.

OnlyBio, jedna z najpopularniejszych na polskim rynku marek do pielęgnacji włosów i skóry głowy, połączyła siły z globalnym brandem Invisibobble – twórcą gumek sprężynek, które zrewolucjonizowały podejście do stylizacji włosów. Efektem tej współpracy jest limitowana linia produktów: OnlyBio x invisibobble – kompletna gama wegańskich kosmetyków do pielęgnacji włosów, która ułatwia rozczesywanie, nadaje blasku i ujarzmia puszenie.

Jak podkreślają przedstawiciele OnlyBio, ta współpraca to “przełomowy moment w świecie pielęgnacji włosów” – dwie marki specjalizujące się w trosce o włosy połączyły siły, by stworzyć coś naprawdę unikalnego. Międzynarodowa współpraca dwóch marek włosowych może wyznaczyć nowy, interesujący kierunek w branży.

W Invisibobble z pasją tworzymy akcesoria do włosów, które są jednocześnie delikatne dla włosów i wyjątkowo funkcjonalne. Współpraca z OnlyBio, marką, której produkty do pielęgnacji włosów są już uwielbiane przez wielu, była naturalnym krokiem naprzód. To synergia dwóch marek, które łączy wspólne zaangażowanie w skuteczność, sprawdzone formuły i troskę o zdrowe włosy – podkreśliła Sophie Trelles-Tvede, założycielka Invisibobble, która gościła na spotkaniu dla mediów i influencerów, zorganizowanym w warszawskiej restauracji Belvedere z okazji inauguracji wspólnego projektu. Zaproszeni goście (w tym redakcja Wiadomości Kosmetycznych) mieli możliwość poznania nowości (kosmetyków oraz akcesoriów do włosów), uczestniczenia w zajęciach pilates oraz warsztatach parzenia matchy. 

Nowa kolekcja kosmetyków OnlyBio to sześć produktów, które tworzą codzienny rytuał pielęgnacyjny: szampon, odżywka, maska wygładzająca, serum retuszujące na końcówki, olejek nabłyszczająco-rozplątujący oraz odżywka multifunkcyjna 5w1.

Limitowana edycja powstała z myślą o tych, którzy marzą o rozczesywaniu włosów, które jest czystą przyjemnością: bez szarpania, bez łamania, za to z wyjątkowym blaskiem i aksamitnym dotykiem. To nasze osobiste odkrycie: najlepsze produkty do rozczesywania, jakie miałyśmy okazję kiedykolwiek testować. Ich skuteczność i komfort użytkowania sprawiły, że od razu znaleźliśmy wspólny język z marką Invisibobble, znaną z kultowej gumki sprężynki, która zrewolucjonizowała podejście do pielęgnacji włosów, eliminując ich plątanie i uszkodzenia. Razem stworzyliśmy coś naprawdę wyjątkowego: opowieść o codziennej trosce, subtelnym zapachu i zdrowych, zadbanych włosach – podkreśla Marta Iwanowska-Giler, dyrektor kreatywna OnlyBio.

Wszystkie formuły zawierają składniki roślinne, wyglądzające włosy, nadające im połysk i ułatwiające ich rozczesywanie. W składach znajdziemy m.in. olej kukui, olej roucou, trehalozę, proteiny z groszku i ryżu czy olej tsubaki, znany z japońskich rytuałów piękna. Składnikiem wiodącym całej linii produktowej jest ekstrakt z różowego grejpfruta. Kosmetyki są w 100 proc. wegańskie, wyróżniając się unikalnym, kremowo-waniliowym zapachu – już wkrótce trafią na półki drogerii sieci Rossmann oraz sklepu internetowego OnlyBio.

Zobacz też: Nowa wersja aplikacji OnlyBio Stories – jeszcze bardziej spersonalizowana pielęgnacja włosów i skóry głowy

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
09. czerwiec 2025 15:50