StoryEditor
Producenci
21.09.2017 00:00

Ulubiona Marka Polaków / Polek 2017 - poznaj wyniki badania!

Znamy już wyniki badania Ulubiona Marka Polaków / Polek 2017! Ich ogłoszenie nastąpiło w czwartek 21 września podczas uroczystej gali, jaka odbyła się w Hotelu Airport Okęcie.

Badanie organizowane przez Wydawnictwo Gospodarcze, wydawcę m.in. portalu wiadomoscihandlowe.pl i wiadomoscikosmetyczne.pl, przeprowadzone zostało przez Instytut GfK Polonia. Jego celem było zidentyfikowanie, które marki produktów FMCG zasługują zdaniem konsumentów na miano ulubionych. Przebadanych zostało 1040 marek produktów w ramach 137 kategorii FMCG. Dodatkową, 138. kategorię stanowiły marki operatorów telefonii komórkowej.

Badanie przeprowadzono metodą CAWI. Dzięki temu, że badanie Ulubiona Marka Polaków / Polek było realizowane tą metodą, z wykorzystaniem internetu, respondenci mogli w dowolonym miejscu i czasie, samodzielnie, nie czując się w żaden sposób skrępowani obecnością ankietera, wypełnić ankietę i wskazać według własnej, subiektywnej oceny swoje ulubione marki.

Badanie zostało przeprowadzone na przełomie lipca i sierpnia 2017 r., na łącznej próbie 1 tys. Polaków w wieku 18-65 lat, decydujących lub istotnie współdecydujących w sprawie zakupów dla swojego gospodarstwa domowego oraz używających badane kategorie produktowe. Respondentami były osoby, którym marki produktów spożywczych i chemiczno-kosmetycznych nie są obojętne.

W trakcie badania respondentom pokazywane były wyraźne i duże logotypy marek, dodatkowo podpisane nazwą marki na ekranie monitora. Marki pogrupowane zostały według kategorii produktowych i były rotowane w ich ramach (brak efektu pierwszeństwa i świeżości). To oznacza, że każda marka miała równe szanse podczas badaniem.

Zadaniem respondentów było wskazanie jednej, ulubionej marki w używanych kategoriach produktowych. W ramach każdej badanej kategorii produktowej respondent miał możliwość udzielenia innej odpowiedzi na zasadzie wpisania nazwy swojej ulubionej marki spoza dostępnej listy, lub też udzielenia odpowiedzi "nie mam ulubionej marki w tej kategorii".

Podstawą do stworzenia rankingu marek w każdej ze 138. kategorii były głosy oddane przez respondentów (procentowa liczba wskazań). Poniżej prezentujemy listę Ulubionych Marek Polaków / Polek 2017.

SOKI
Ulubiona Marka Polaków: Tymbark
Producent: Maspex Wadowice
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Hortex
Producent: Hortex

NAPOJE NIEGAZOWANE
Ulubiona Marka Polaków: Tymbark    
Producent: Maspex Wadowice
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Lipton Ice Tea
Producent: PepsiCo

NAPOJE GAZOWANE
Ulubiona Marka Polaków: Coca-cola
Producent: Coca-cola
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Pepsi
Producent: PepsiCo

SYROPY
Ulubiona Marka Polaków: Herbapol
Producent: Herbapol Lublin
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Łowicz
Producent: Maspex Wadowice

ŻYWNOŚĆ DLA DZIECI OD 0 DO 3 LAT
Ulubiona Marka Polaków: Gerber
Producent: Nestle Polska
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Bebiko
Producent: Nutricia

SOKI I NAPOJE DLA DZIECI POWYŻEJ 3 LAT
Ulubiona Marka Polaków: Kubuś
Producent: Maspex Wadowice
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Tymbark
Producent: Maspex Wadowice

WODY
Ulubiona Marka Polaków: Żywiec-Zdrój
Producent: Żywiec Zdrój
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Cisowianka
Producent: Nałęczów Zdrój

NAPOJE ENERGETYCZNE
Ulubiona Marka Polaków: Red Bull
Producent: Red Bull
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Black
Producent: FoodCare

NAPOJE IZOTONICZNE
Ulubiona Marka Polaków: OSHEE
Producent: OSHEE
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Powerade
Producent: Coca-cola

HERBATY
Ulubiona Marka Polaków: Lipton
Producent: Unilever
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Dilmah
Producent: Gourmet Foods

KAWY
Ulubiona Marka Polaków: Jacobs
Producent: Jacobs Douwe Egberts
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Nescafé
Producent: Nestle Polska

PIWA I MIKSY PIWNE
Ex aequo
Ulubiona Marka Polaków: Somersby
Producent: Carlsberg Polska
Ulubiona Marka Polaków: Żywiec
Producent: Grupa Żywiec
Ex aequo
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Lech
Producent: Kompania Piwowarska
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Tyskie
Producent: Kompania Piwowarska

CYDRY
Ulubiona Marka Polaków: Cydr Lubelski
Producent: Ambra
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Cydr Dobroński
Producent: Jantoń

WINA MUSUJĄCE, SZAMPANY
Ulubiona Marka Polaków: Martini
Producent: Bacardi Martini
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Dorato
Producent: Ambra

WERMUTY    
Ulubiona Marka Polaków: Martini
Producent: Martini Bacardi
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Cin&Cin
Producent: Ambra

WINA
Ulubiona Marka Polaków: Carlo Rossi
Producent: CEDC
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Fresco
Producent: Ambra

WÓDKI
Ulubiona Marka Polaków: Finlandia
Producent: Brown Forman Polska
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Żubrówka
Producent: CEDC

WHISKY
Ulubiona Marka Polaków: Jack Daniel’s
Producent: Brown Forman Polska
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Ballantine’s
Producent: Wyborowa Pernord Ricard

NALEWKI I LIKIERY
Ex aequo
Ulubiona Marka Polaków: Malibu
Producent: Wyborowa Pernord Ricard
Ulubiona Marka Polaków: Soplica
Producent: CEDC
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Baileys
Producent: Diageo

LODY
Ulubiona Marka Polaków: Algida
Producent: Unilever
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Grycan
Producent: Lodziarnia Grycan

BATONY
Ulubiona Marka Polaków: Snickers
Producent: Mars Polska
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Kinder Bueno
Producent: Ferrero Polska

BATONY MUSLI
Ulubiona Marka Polaków: Nestle Fitness
Producent: Nestle Polska
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Corny
Producent: HERO

WAFLE
Ulubiona Marka Polaków: Prince Polo
Producent: Mondelēz Polska
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Grześki
Producent: Colian

CZEKOLADY
Ulubiona Marka Polaków: Milka
Producent: Mondelēz Polska
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Wedel
Producent: Wedel    

BOMBONIERKI I PRALINY
Ulubiona Marka Polaków: Rafaello
Producent: Ferrero Polska
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Merci
Producent: Storck

CIASTKA I PIERNIKI
Ulubiona Marka Polaków: HIT
Producent: Bahlsen
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Delicje
Producent: Mondelēz Polska

WAFLE FAMILIJNE
Ulubiona Marka Polaków: Familijne
Producent: Colian
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Pryncypałki
Producent: Dr Gerard

ŻELKI, PIANKI, GALARETKI, GUMY ROZPUSZCZALNE
Ulubiona Marka Polaków: Haribo
Producent: Haribo
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Mamba
Producent: Storck

CUKIERKI I DRAŻE
Ulubiona Marka Polaków: M&M’s
Producent: Mars Polska
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Werther’s original
Producent: Storck

SŁONE PRZEKĄSKI I ORZESZKI
Ulubiona Marka Polaków: Lay’s
Producent: PepsiCo
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Lajkonik
Producent: Lajkonik Snacks

BAKALIE
Ulubiona Marka Polaków: Bakalland
Producent: Bakalland
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Kresto
Producent: VOG Polska

DŻEMY I MIODY
Ulubiona Marka Polaków: Łowicz
Producent: Maspex Wadowice
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Dawtona
Producent: Dawtona

PŁATKI ŚNIADANIOWE
Ulubiona Marka Polaków: Nestle
Producent: Nestle Polska
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Lubella
Producent: Maspex Wadowice

PRODUKTY SYPKIE
Ulubiona Marka Polaków: Kupiec
Producent: Kupiec
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Risana
Producent: Sonko

MAKARONY
Ulubiona Marka Polaków: Lubella
Producent: Maspex Wadowice
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Barilla
Producent: Barilla Poland

MĄKI    
Ulubiona Marka Polaków: Mąka Basia
Producent: GoodMills
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Lubella
Producent: Maspex Wadowice

CUKRY I SŁODZIKI
Ulubiona Marka Polaków: Polski Cukier
Producent: Krajowa Spółka Cukrowa
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Diamant
Producent: Pfeifer & Langen

CIASTA INSTANT I PRODUKTY DO PIECZENIA
Ulubiona Marka Polaków: Dr. Oetker
Producent: Dr. Oetker
Ex aequo
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Delecta
Producent: Bakalland
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Winiary
Producent: Nestle Polska

PRZETWORY POMIDOROWE
Ulubiona Marka Polaków: Pudliszki
Producent: Heinz
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Łowicz
Producent: Maspex Wadowice

PRZETWORY WARZYWNO-OWOCOWE
Ulubiona Marka Polaków: Pudliszki
Producent: Heinz
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Bonduelle
Producent: Bonduelle Polska

DANIA GOTOWE W SŁOIKACH
Ulubiona Marka Polaków: Pudliszki
Producent: Heinz
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Łowicz
Producent: Maspex Wadowice

DANIA GOTOWE INSTANT
Ulubiona Marka Polaków: Knorr
Producent: Unilever Polska
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Vifon
Producent: TAN VIET International

DANIA GARMAŻERYJNE I ZUPY
Ulubiona Marka Polaków: Krakus
Producent: Maspex Wadowice
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: U Jędrusia
Producent: U Jędrusia

MROŻONKI OWOCOWO-WARZYWNE
Ulubiona Marka Polaków: Hortex
Producent: Hortex Holding
Ex aequo
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Bonduelle
Producent: Bonduelle Polska
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Frosta
Producent: Frosta

MROŻONE FRYTKI, PIZZA, PIEROGI
Ulubiona Marka Polaków: Aviko
Producent: Aviko    
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Dr. Oetker
Producent: Dr. Oetker

KETCHUPY
Ulubiona Marka Polaków: Pudliszki
Producent: Heinz
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Kotlin
Producent: Maspex Wadowice

MAJONEZY
Ulubiona Marka Polaków: Winiary
Producent: Nestle Polska
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Hellmann’s
Producent: Unilever

MUSZTARDY, CHRZANY, SOSY
Ulubiona Marka Polaków: Kamis
Producent: McCormick
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Roleski
Producent: Roleski

PRZYPRAWY, MARYNATY
Ulubiona Marka Polaków: Kamis
Producent: McCormick
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Prymat
Producent: Prymat

KOSTKI ROSOŁOWE I FIXY
Ulubiona Marka Polaków: Knorr
Producent: Unilever
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Winiary
Producent: Nestle Polska

TORTILLA I PAPIER RYŻOWY
Ulubiona Marka Polaków: Tao Tao
Producent: Tan-Viet International
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Dan Cake
Producent: Dan Cake Polonia

KUCHNIA ORIENTALNA
Ulubiona Marka Polaków: Vifon
Producent: Tan-Viet International
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Tao Tao
Producent: Tan-Viet International

PIECZYWO
Ulubiona Marka Polaków: Oskroba
Producent: Piekarnia Oskroba
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Dan Cake
Producent: Dan Cake Polonia

PIECZYWO CHRUPKIE, WAFLE RYŻOWE, SUCHARKI, MACA
Ulubiona Marka Polaków: Sonko
Producent: Sonko
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Wasa
Producent: Barilla Poland

JOGURTY I DESERY MLECZNE
Ulubiona Marka Polaków: Piątnica
Producent: Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Piątnicy
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: ZOTT
Producent: ZOTT

MLEKO
Ulubiona Marka Polaków: Łaciate
Producent: Mlekpol
Ulubiona Marka Polaków     Mlekovita
Producent: Mlekovita
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Wypasione
Producent: Mlekovita

KEFIRY
Ulubiona Marka Polaków: Krasnystaw
Producent: OSM Krasnystaw
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Piątnica
Producent: Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Piątnicy

SERKI HOMOGENIZOWANE
Ulubiona Marka Polaków: Danio
Producent: Danone
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Zott Jogobella
Producent: ZOTT

SERY BIAŁE
Ulubiona Marka Polaków: Piątnica
Producent: Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Piątnicy
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Mlekovita
Producent: Mlekovita

SERY ŻÓŁTE
Ex aequo
Ulubiona Marka Polaków: Hochland
Producent: Hochland Polska
Ulubiona Marka Polaków: Mlekovita
Producent: Mlekovita
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Serenada
Producent: Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek

SERY PLEŚNIOWE
Ulubiona Marka Polaków: President
Producent: Lactalis Polska
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: NaTurek
Producent: Mleczarnia Turek (Savecia Fromage& dairy)

MASŁA
Ulubiona Marka Polaków: Masło Polskie Mlekovita
Producent: Mlekovita
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Masło Extra Osełka
Producent: Mlekovita

MARGARYNY I MIXY DO SMAROWANIA PIECZYWA
Ulubiona Marka Polaków: Delma
Producent: Unilever
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Rama
Producent: Unilever

OLEJE
Ulubiona Marka Polaków: KUJAWSKI
Producent: ZT KRUSZWICA
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: WIELKOPOLSKI OLEJ
Producent: Princes Polska

OLIWY
Ulubiona Marka Polaków: Monini
Producent: Monini Polska
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Goccia d’oro
Producent: Poltrade

PRZETWORY RYBNE
Ulubiona Marka Polaków: Lisner
Producent: Lisner
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Frosta
Producent: Frosta

RYBY I OWOCE MORZA
Ulubiona Marka Polaków: Lisner
Producent: Lisner
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Frosta
Producent: Frosta

KABANOSY
Ulubiona Marka Polaków: Tarczyński
Producent: Tarczyński
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Sokołów
Producent: Sokołów

PARÓWKI
Ulubiona Marka Polaków: Berlinki
Producent: Animex Foods
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Sokołów
Producent: Sokołów

PARÓWKI DLA DZIECI
Ulubiona Marka Polaków: Sokoliki
Producent: Sokołów
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Morlinki
Producent: Animex Foods

WĘDLINY
Ulubiona Marka Polaków: Sokołów
Producent: Sokołów
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Krakus
Producent: Animex Foods    

ZDROWA ŻYWNOŚĆ    
Ulubiona Marka Polaków: Sante
Producent: Sante
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Dary Natury
Producent: Dary Natury

PROSZKI DO PRANIA
Ex aequo
Ulubiona Marka Polaków: Persil
Producent: Henkel
Ulubiona Marka Polaków: Ariel
Producent: Procter & Gamble
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Vizir
Producent: Procter & Gamble

ŻELE I PŁYNY DO PRANIA
Ulubiona Marka Polaków: Ariel
Producent: Procter & Gamble
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Persil
Producent: Henkel

KAPSUŁKI DO PRANIA
Ulubiona Marka Polaków: Ariel
Producent: Procter & Gamble
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Persil
Producent: Henkel

ŚRODKI DO PŁUKANIA
Ulubiona Marka Polaków: Lenor
Producent: Procter & Gamble
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Silan
Producent: Henkel

ŚRODKI DO PRANIA I PŁUKANIA ODZIEŻY DZIECIĘCEJ
Ex aequo
Ulubiona Marka Polaków: Lenor
Producent: Procter & Gamble
Ulubiona Marka Polaków: Lovela
Producent: Reckitt Benckiser
Ex aequo
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Jelp
Producent: Brodr. Jorgensen    
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Persil
Producent: Henkel

ODPLAMIACZE I WYBIELACZE
Ulubiona Marka Polaków: Vanish
Producent: Reckitt Benckiser
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: ACE
Producent: Procter & Gamble

TABLETKI, KAPSUŁKI I AKCESORIA DO ZMYWAREK
Ulubiona Marka Polaków: Finish
Producent: Reckitt Benckiser
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Fairy
Producent: Procter & Gamble

PŁYNY DO MYCIA NACZYŃ
Ulubiona Marka Polaków: Fairy
Producent: Procter & Gamble
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Ludwik
Producent: Grupa INCO

ŻELE I PŁYNY DO WC
Ulubiona Marka Polaków: Domestos
Producent: Unilever
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Bref
Producent: Henkel

KOSTKI DO WC
Ulubiona Marka Polaków: Domestos
Producent: Unilever
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Bref
Producent: Henkel

ODŚWIEŻACZE POWIETRZA
Ulubiona Marka Polaków: Ambi Pur
Producent: Procter & Gamble
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Air Wick
Producent: Reckitt Benckiser

RĘCZNIKI PAPIEROWE
Ulubiona Marka Polaków: Velvet
Producent: Velvet Care
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Regina
Producent: Sofidel

UNIWERSALNE I SPECJALISTYCZNE ŚRODKI DO SPRZĄTANIA
Ulubiona Marka Polaków: Cif
Producent: Unilever
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Ajax
Producent: Colgate Palmolive

AKCESORIA DO SPRZĄTANIA
Ulubiona Marka Polaków: Jan Niezbędny
Producent: Sarantis Polska
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Vileda
Producent: Vileda

KOSMETYKI DO PIELĘGNACJI TWARZY
Ulubiona Marka Polek: Nivea
Producent: NIVEA Polska
Ulubiona Marka Polek wyróżnienie: Ziaja
Producent: Ziaja

KOSMETYKI DO OPALANIA I PO OPALANIU
Ulubiona Marka Polaków: Nivea
Producent: NIVEA Polska
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Ziaja
Producent: Ziaja

KOSMETYKI BRĄZUJĄCE DO CIAŁA
Ulubiona Marka Polaków: Ziaja
Producent: Ziaja
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Dove
Producent: Unilever Polska

KOSMETYKI DO PIELĘGNACJI CIAŁA
Ulubiona Marka Polek: Dove
Producent: Unilever Polska
Ulubiona Marka Polek wyróżnienie: Ziaja
Producent: Ziaja

KOSMETYKI WYSZCZUPLAJĄCE I UJĘDRNIAJĄCE DO CIAŁA
Ulubiona Marka Polek: Dove
Producent: Unilever Polska
Ulubiona Marka Polek wyróżnienie: Ziaja
Producent: Ziaja

KOSMETYKI DO MYCIA CIAŁA DLA KOBIET
Ulubiona Marka Polek: Dove
Producent: Unilever Polska
Ulubiona Marka Polek wyróżnienie: Ziaja
Producent: Ziaja

KOSMETYKI DO MYCIA DŁONI
Ulubiona Marka Polaków: Dove
Producent: Unilever Polska
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Luksja
Producent: PZ Cussons Polska

KOSMETYKI DO PIELĘGNACJI DŁONI
Ulubiona Marka Polaków: Nivea
Producent: NIVEA Polska
Ex aequo
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Dove
Producent: Unilever Polska
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Ziaja
Producent: Ziaja

KOSMETYKI DO PIELĘGNACJI STÓP
Ulubiona Marka Polaków: Scholl
Producent: Reckitt Benckiser
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Avon
Producent: Avon

OCHRONA STÓP
Ulubiona Marka Polaków: Scholl
Producent: Reckitt Benckiser
Ex aequo
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Kiwi
Producent: S.C. Johnson
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Viscoplast
Producent: 3M Poland

KOSMETYKI DO DEPILACJI CIAŁA
Ulubiona Marka Polek: Veet
Producent: Reckitt Benckiser
Ulubiona Marka Polek wyróżnienie: Joanna Sensual
Producent: Laboratorium Kosmetyczne Joanna

AKCESORIA I KOSMETYKI DO GOLENIA DLA KOBIET
Ulubiona Marka Polek: Gillette Venus
Producent: Procter & Gamble
Ulubiona Marka Polek wyróżnienie: Venus
Producent: Pharma CF

RAJSTOPY W SPRAYU
Ex aequo
Ulubiona Marka Polek: Venus
Producent: Pharma CF
Ulubiona Marka Polek: Sally Hansen
Producent: Coty Polska
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Lirene
Producent: Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris

ARTYKUŁY POŃCZOSZNICZE
Ulubiona Marka Polek: Gatta
Producent: Ferax
Ulubiona Marka Polek wyróżnienie: Calzedonia
Producent: Calz Polska

DEZODORANTY I ANTYPERSPIRANTY DLA KOBIET
Ulubiona Marka Polek: Nivea
Producent: NIVEA Polska
Ulubiona Marka Polek wyróżnienie: Dove
Producent: Unilever Polska

WODY PERFUMOWANE DLA KOBIET
Ulubiona Marka Polek: Adidas
Producent: Coty Polska
Ulubiona Marka Polek wyróżnienie: Mexx
Producent: Sirowa

KOSMETYKI DO HIGIENY INTYMNEJ DLA KOBIET
Ulubiona Marka Polek: Ziaja
Producent: Ziaja
Ulubiona Marka Polek wyróżnienie: Lactacyd
Producent: Omega Pharma Poland

KOSMETYKI DO PIELĘGNACJI WŁOSÓW
Ex aequo
Ulubiona Marka Polek: Head and Shoulders
Producent: Procter & Gamble
Ulubiona Marka Polek: Pantene Pro-V
Producent: Procter & Gamble
Ex aequo
Ulubiona Marka Polek wyróżnienie: Gliss Kur
Producent: Henkel
Ulubiona Marka Polek wyróżnienie: Elseve
Producent: L’Oréal
Ulubiona Marka Polek wyróżnienie: Garnier Fructis
Producent: L’Oréal
Ulubiona Marka Polek wyróżnienie: Nivea
Producent: Nivea Polska

KOSMETYKI DO STYLIZACJI WŁOSÓW
Ulubiona Marka Polaków: Taft
Producent: Henkel
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Wella
Producent: COTY Polska

KOLORYZACJA WŁOSÓW
Ulubiona Marka Polek: Palette
Producent: Henkel
Ulubiona Marka Polek wyróżnienie: Joanna Naturia Color
Producent: Laboratorium  Kosmetyczne JOANNA

PASTY DO ZĘBÓW
Ex aequo
Ulubiona Marka Polaków: Colgate
Producent: Colgate-Palmolive
Ulubiona Marka Polaków     Blend-a-med
Producent: Procter & Gamble
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Elmex
Producent: Colgate-Palmolive

PŁYNY DO PŁUKANIA JAMY USTNEJ
Ulubiona Marka Polaków: Listerine
Producent: Johnson & Johnson Poland
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Colgate
Producent: Colgate-Palmolive

AKCESORIA DO PIELĘGNACJI JAMY USTNEJ
Ulubiona Marka Polaków: Oral-B
Producent: Procter & Gamble
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Colgate
Producent: Colgate-Palmolive

KOSMETYKI DO MAKIJAŻU UST
Ulubiona Marka Polek: Avon
Producent: Avon
Ulubiona Marka Polek wyróżnienie: L’Oreal Paris
Producent: L’Oréal

KOSMETYKI DO PIELĘGNACJI UST
Ulubiona Marka Polek: Nivea
Producent: NIVEA Polska
Ulubiona Marka Polek wyróżnienie: Avon
Producent: Avon

TUSZE DO RZĘS
Ex aequo
Ulubiona Marka Polek: Maybelline New York
Producent: L’Oréal
Ulubiona Marka Polek: Rimmel
Producent: COTY Polska
Ex aequo
Ulubiona Marka Polek wyróżnienie: Avon
Producent: Avon
Ulubiona Marka Polek wyróżnienie: L’Oreal Paris
Producent: L’Oréal

KOSMETYKI DO KOLORYZACJI I STYLIZACJI BRWI
Ulubiona Marka Polek: Avon
Producent: Avon
Ulubiona Marka Polek wyróżnienie: Rimmel
Producent: COTY Polska

CIENIE DO POWIEK
Ulubiona Marka Polek: Inglot
Producent: Inglot
Ulubiona Marka Polek wyróżnienie: Avon
Producent: Avon

PODKŁADY I PUDRY
Ex aequo
Ulubiona Marka Polek: Avon
Producent: Avon
Ulubiona Marka Polek: Rimmel
Producent: COTY Polska
Ex aequo
Ulubiona Marka Polek wyróżnienie: L’Oreal Paris
Producent: L’Oréal
Ulubiona Marka Polek wyróżnienie: Revlon
Producent: Baltic Company
Ulubiona Marka Polek wyróżnienie: Bourjois
Producent: Coty Polska

LAKIERY DO PAZNOKCI
Ulubiona Marka Polek: Avon
Producent: Avon
Ulubiona Marka Polek wyróżnienie: Semilac
Producent: Nesperta

KOSMETYKI DO MYCIA I DEMAKIJAŻU
Ex aequo
Ulubiona Marka Polek: Ziaja
Producent: Ziaja
Ulubiona Marka Polek: Garnier
Producent: L’Oréal
Ulubiona Marka Polek wyróżnienie: Nivea
Producent: NIVEA Polska

AKCESORIA DO DEMAKIJAŻU
Ulubiona Marka Polek: Cleanic
Producent: Harper Hygienics
Ulubiona Marka Polek wyróżnienie: Bella
Producent: TZMO

KOSMETYKI DO TWARZY DLA MĘŻCZYZN
Ulubiona Marka Polaków: Nivea
Producent: NIVEA Polska
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: AA men
Producent: Oceanic

KOSMETYKI I AKCESORIA DO GOLENIA I PO GOLENIU DLA MĘŻCZYZN
Ulubiona Marka Polaków: Gilette
Producent: Procter & Gable
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Nivea men
Producent: NIVEA Polska    

KOSMETYKI DO MYCIA CIAŁA DLA MĘŻCZYZN
Ulubiona Marka Polaków: Nivea
Producent: NIVEA Polska
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Adidas
Producent: COTY Polska

KOSMETYKI DO PIELĘGNACJI WŁOSÓW DLA MĘŻCZYZN
Ulubiona Marka Polaków: Nivea men
Producent: NIVEA Polska
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Head and Shoulders
Producent: Procter & Gamble

KOSMETYKI DO HIGIENY INTYMNEJ DLA MĘŻCZYZN
Ulubiona Marka Polaków: AA men
Producent: Oceanic
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Biały Jeleń for men
Producent: Pollena

DEZODORANTY I ANTYPERSPIRANTY DLA MĘŻCZYZN
Ulubiona Marka Polaków: Adidas
Producent: COTY Polska
Ex aequo
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Old Spice
Producent: Procter & Gamble
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Rexona men
Producent: Unilever Polska

WODY PERFUMOWANE DLA MĘŻCZYZN
Ulubiona Marka Polaków: Adidas
Producent: COTY Polska
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: STR8
Producent: Sarantis Polska

KOSMETYKI APTECZNE DO TWARZY
Ulubiona Marka Polek: Vichy
Producent: L’Oréal
Ulubiona Marka Polek wyróżnienie: Emolium
Producent: Sanofi

KOSMETYKI APTECZNE DO PIELĘGNACJI CIAŁA
Ulubiona Marka Polek: Vichy
Producent: L’Oréal
Ulubiona Marka Polek wyróżnienie: Emolium
Producent: Sanofi

KOSMETYKI APTECZNE WYSZCZUPLAJĄCE I UJĘDRNIAJĄCE DO CIAŁA
Ulubiona Marka Polek: Vichy
Producent: L’Oréal
Ulubiona Marka Polek wyróżnienie: Elancyl
Producent: Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska

KOSMETYKI APTECZNE DO OPALANIA I PO OPALANIU
Ulubiona Marka Polaków: Vichy
Producent: L’Oréal
Ex aequo
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Bioderma
Producent: NAOS Poland
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Iwostin
Producent: Sanofi

KOSMETYKI APTECZNE DO WŁOSÓW
Ulubiona Marka Polaków: Vichy
Producent: L’Oréal
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: DX2
Producent: Aflofarm Farmacja Polska

KOSMETYKI NATURALNE
Ulubiona Marka Polaków: Tołpa
Producent: Torf Corporation
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Green Pharmacy
Producent: Elfa Pharm

KOSMETYKI DLA PRZYSZŁYCH MAM
Ulubiona Marka Polek: Bio-Oil
Producent: Orkla Care
Ulubiona Marka Polek wyróżnienie: Avent
Producent: AVENT / PHILIPS

KOSMETYKI DLA DZIECI
Ulubiona Marka Polek: Bambino
Producent: NIVEA Polska
Ulubiona Marka Polek wyróżnienie: Nivea baby
Producent: NIVEA Polska

PIELUSZKI I CHUSTECZKI DLA DZIECI
Ulubiona Marka Polek: Pampers
Producent: Procter & Gamble
Ulubiona Marka Polek wyróżnienie: Bambino
Producent: NIVEA Polska

ARTYKUŁY HIGIENICZNE DLA KOBIET
Ulubiona Marka Polek: Naturella
Producent: Procter & Gamble
Ulubiona Marka Polek wyróżnienie: Bella
Producent: TZMO

PAPIER TOALETOWY
Ulubiona Marka Polaków: Velvet
Producent: Velvet Care
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: Regina
Producent: Sofidel

CHUSTECZKI HIGIENICZNE
Ulubiona Marka Polaków: Velvet
Producent: Velvet Care
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: A..psik
Producent: Velvet Care

SIEĆ KOMÓRKOWA
Ulubiona Marka Polaków: ORANGE
Producent: Orange Polska
Ulubiona Marka Polaków wyróżnienie: PLAY
Producent: P4

Gratulujemy!

Organizator badania:
Wydawnictwo Gospodarcze jest firmą komunikacji B2B, działającą w strukturach międzynarodowych. Zajmuje się dostarczaniem praktycznych i aktualnych informacji gospodarczych za pomocą wydawanych czasopism biznesowych oraz konferencji dla branży spożywczej i kosmetycznej. Oba ogólnopolskie tytuły – „Wiadomości Handlowe” i „Wiadomości Kosmetyczne” – zajmują wiodącą pozycję w swoich segmentach, a organizowane przez wydawnictwo spotkania biznesowe są miejscem nawiązywania i podtrzymywania cennych relacji. Od 12 lat Wydawnictwo Gospodarcze jest organizatorem badań rynkowych, które wskazują detalistom i konsumentom najlepsze nowości rynku spożywczego i kosmetycznego. Chodzi o tak znane i renomowane projekty, jak: „Perły Rynku FMCG”, „Perły Rynku Kosmetycznego”, „Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów” oraz „Ulubiona Marka Polaków”. Do Wydawnictwa Gospodarczego należą branżowe portale wiadomoscihandlowe.pl oraz wiadomoscikosmetyczne.pl, cenione przez przedstawicieli sektora FMCG źródła sprawdzonych, unikatowych informacji.

Realizator badania:
Instytut GfK jest zaufanym źródłem rzetelnych informacji o rynku i konsumentach. Umożliwia podejmowanie trafniejszych decyzji. Łączy pasję badawczą 13 000 ekspertów. Ma 80 lat doświadczeń w analizowaniu i interpretowaniu danych. Dostarcza analiz, zarówno na poziomie globalnym, jak i rynków lokalnych, w ponad 100 krajach. Dzięki stosowaniu innowacyjnych rozwiązań łączących technologię i naukę, zmienia „big data" w „smart data", zwiększając przewagę konkurencyjną swoich klientów i jednocześnie wzbogacając doświadczenia i decyzje konsumentów.

wiadomoscihandlowe.pl
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Wywiady
09.06.2025 11:14
Anna Kwaśnik, Diamond Freak: Współczesna pielęgnacja to coś znacznie więcej, niż tylko rutyna
Ekskluzywność nie oznacza niedostępności, oznacza selektywność i dbałość o każdy detal - mówi Anna Kwaśnik, założycielka marki Diamond Freak.mat.pras.

Na rynku pojawia się nowa marka pielęgnacyjna: Diamond Freak. Z jej założycielką, Anną Kwaśnik, rozmawiamy o nowej erze luksusu w codziennej pielęgnacji i założeniach marki, która chce zredefiniować współczesne piękno. Jak podkreśla Kwaśnik, filozofia marki to luksus nie tylko w formie, ale i w rezultacie. Czy dlatego firma zdecydowała się na produkcję w Korei Południowej?

Żyjemy w świecie, w którym pielęgnacja skóry nabiera coraz większego znaczenia, stając się nie tylko codziennym rytuałem, ale też świadomym wyborem, poszukiwaniem innowacji i jakości. Czy to sprawiło, że marka Diamond Freak powstała właśnie teraz? Dla jakiego konsumenta została “zaprojektowana”?

Diamond Freak powstała z potrzeby stworzenia marki, która nie idzie na kompromisy. Jakość, skuteczność i technologie to trzy filary, które od początku przyświecały naszej koncepcji. Współczesna pielęgnacja to coś znacznie więcej, niż rutyna. Wierzymy, że dzisiejszy odbiorca jest świadomy, wymagający i gotowy na produkty, które oferują konkretne efekty. Diamond Freak pojawiła się, by wyjść naprzeciw tym oczekiwaniom. 

Marka została stworzona z myślą o osobach pragnących wyjątkowości i skuteczności w jednym. Diamond Freak łączy innowacyjne formuły, zaawansowane technologie oraz najwyższej jakości składniki. 

Jakie wartości, doświadczenia i kompetencje tworzą fundament marki? W jaki sposób przekładają się one na to, co użytkownik znajdzie w każdym z produktów?

Za Diamond Freak stoją ponad dwie dekady mojej intensywnej pracy w branży beauty, doświadczenie zdobyte przy budowaniu marek kosmetycznych premium. To wiedza połączona z wielką pasją, wyczuciem estetyki oraz potrzeb rynków. Znam tę branżę od podszewki, a do tego dołożyłam edukację zdobytą na prestiżowych uczelniach, od Uniwersytetu Warszawskiego, MBA na Akademii Leona Koźmińskiego po ESCP Berlin i SJSU w Kalifornii, co pozwoliło mi połączyć europejską elegancję z amerykańską odwagą i azjatycką technologią. 

Wszystko to sprawiło, że Diamond Freak powstała jako odpowiedź na osobistą potrzebę stworzenia czegoś, co łączy nowoczesność, technologie i bezkompromisowe standardy jakości. Każdy produkt w naszym portfolio to efekt tej synergii.

W jaki sposób Diamond Freak wpisuje się w światowe trendy nowoczesnej pielęgnacji, a jednocześnie kreuje własną, unikalną narrację, opartą na rozwiązaniach takich jak efekt „glass skin” czy koncepcja „reversed aging”?

Nasze produkty powstają w oparciu o koreańskie technologie i składniki aktywne nowej generacji, które oferują nie tylko natychmiastowy efekt, ale również działanie długofalowe, wspierające naturalne procesy regeneracyjne skóry. Efekt „glass skin” czyli rozświetlonej, wygładzonej i głęboko nawilżonej cery, łączy się z koncepcją „reversed aging”, czyli przywracaniem skórze młodzieńczej jędrności i blasku, niezależnie od wieku. To podejście oparte na zaawansowanych składnikach. 

Nasza filozofia to luksus nie tylko w formie, ale i w rezultacie. Inspiracją była fascynacja diamentami, symbolami trwałości, luksusu i surowego piękna. Podobnie jak one, Diamond Freak to marka dla tych, którzy nie uznają kompromisów i wybierają własną drogę. W świecie, który wciąż narzuca schematy, chcemy pokazać, że prawdziwe piękno rodzi się z odwagi bycia sobą. Każdy produkt to zaproszenie, by dać się zauważyć i błyszczeć.

Dlaczego Korea Południowa została wybrana jako miejsce produkcji? Czy i jakie znaczenie ma ten wybór dla jakości, innowacyjności, prestiżu marki?

Korea Południowa to niekwestionowane centrum innowacji technologicznej, miejsce, w którym nauka spotyka się z pasją tworzenia i zaawansowaną technologią. Wybór tej lokalizacji był naturalny, ponieważ zależy nam na tworzeniu produktów, które wyznaczają kierunki rozwoju branży beauty, a nie jedynie podążają za tym, co modne. Formuły Diamond Freak powstają we współpracy z najlepszymi laboratoriami i opierają się na opatentowanych formułach oraz wysokim stężeniu składników aktywnych. 

Produkcja w Korei gwarantuje nie tylko jakość, ale też niezrównane know-how, które pozwala nam oferować kosmetyki będące odpowiedzią na najbardziej wymagające potrzeby skóry.

Jakie miejsce w strategii rozwoju marki zajmuje ekskluzywność, świadoma selekcja kanałów sprzedaży oraz dystrybucji? W jaki sposób Diamond Freak zamierza budować swoją obecność na rynkach krajowym oraz międzynarodowym?

Ekskluzywność nie oznacza niedostępności – oznacza selektywność i dbałość o każdy detal. Nasza strategia zakłada obecność w kanałach, które pozwolą przekazać pełne doświadczenie marki, od jakości produktu, przez opakowanie, po obsługę klienta. Rozpoczynamy od sprzedaży online, poprzez własną platformę e-commerce, oferując klientom dostęp do całej filozofii Diamond Freak w jej najczystszej formie. Już dziś marka Diamond Freak jest obecna w wielu renomowanych gabinetach medycyny estetycznej oraz prestiżowych spa, gdzie jakość i skuteczność produktów spotykają się z ekspertyzą profesjonalistów. Z dumą rozpoczynamy również współpracę z siecią Aelia, co otwiera dla nas drzwi do międzynarodowej dystrybucji na lotniskach i w strefach travel retail. 

Planujemy dalszą ekspansję w sposób selektywny, stawiamy na partnerów, którzy podzielają nasze wartości i rozumieją luksusową pielęgnację w jej najczystszej postaci. W najbliższej perspektywie przewidujemy współpracę z wybranymi butikami oraz dystrybutorami, którzy reprezentują ten sam poziom jakości i estetyki. 

Na liście naszych strategicznych planów dystrybucyjnych, z którymi prowadzimy rozmowy są m.in. Sephora czy Notino, ale również butikowe, niszowe koncepty premium, które perfekcyjnie oddają ducha Diamond Freak – jak Galilu czy Mood Scent Bar. To miejsca, w których klient nie tylko kupuje produkt, ale także doświadcza go wszystkimi zmysłami – i właśnie takie podejście jest nam najbliższe. W perspektywie średnioterminowej rozwijamy ekspansję międzynarodową, zaczynając od rynków europejskich.

W jaki sposób Diamond Freak zamierza podkreślać swoją obecność w branży poprzez udział w targach, wydarzeniach i inicjatywach branżowych, które stanowią kluczowe punkty styku z profesjonalnym środowiskiem beauty oraz konsumentami premium?

Dla Diamond Freak obecność na kluczowych wydarzeniach branżowych to nie tylko obowiązek, to przywilej. Planujemy aktywny udział w międzynarodowych targach takich jak Cosmoprof Bologna czy Beautyworld Middle East. To doskonała przestrzeń do prezentacji naszych produktów, nawiązywania relacji z liderami rynku i budowania prestiżu marki. 

W Polsce chcemy być obecni podczas selektywnych eventów branżowych, w których jakość i storytelling mają większe znaczenie niż masowość. Każda nasza obecność na scenie branżowej będzie dokładnie zaplanowana, z klasą, konsekwencją i pasją.

Jak wygląda obecnie portfolio Diamond Freak? Czego mogą się spodziewać klienci w kolejnych miesiącach – zarówno pod względem rozwoju oferty, jak i kierunku, w jakim marka będzie podążać?

Obecnie portfolio Diamond Freak otwierają dwa starannie dopracowane produkty: Hyaluboost Day Eye Patches No.1, czyli innowacyjne płatki pod oczy oraz Collagen Glass Skin Face Mask, głęboko nawilżająca maska o działaniu rozświetlającym i regenerującym. Oba produkty powstały z myślą o natychmiastowych efektach i długofalowej pielęgnacji. Są to nowości rynkowe, które wyróżniają się nie tylko zaawansowanym działaniem, ale również wyjątkowym podejściem do formuł i doświadczenia użytkownika. 

Oba kosmetyki charakteryzują się bardzo bogatymi składami, opartymi na starannie dobranych substancjach aktywnych, które odpowiadają na potrzeby współczesnej pielęgnacji. To jednak dopiero początek. Wkrótce portfolio marki poszerzy się o kolejne innowacyjne formuły do pielęgnacji twarzy – oparte na bogactwie składników aktywnych i wysokich stężeniach, opracowane z myślą o widocznych rezultatach i luksusowym doświadczeniu użytkowania. 

Nasz cel? Tworzyć portfolio, które odpowiada na potrzeby współczesnej kobiety: skutecznie, inteligentnie i pięknie.

Czym według Diamond Freak jest prawdziwe, współczesne piękno i jaką rolę odgrywa w nim luksusowa pielęgnacja?

Współczesne piękno to nie idealny obraz, lecz autentyczność, blask, pewność siebie i odwaga, by być sobą. Pielęgnacja stała się czymś znacznie głębszym, niż tylko czynność – jest to moment spotkania z własną siłą. 

Luksus w naszym rozumieniu to dostęp do produktów, które nie tylko działają, są piękne, przemyślane i wspierają skórę w jej naturalnych procesach. To także język, którym użytkownik może powiedzieć światu: „znam swoją wartość”.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Włosy
09.06.2025 10:24
Marki OnlyBio i Invisibobble połączyły siły w ramach międzynarodowej współpracy
Sophie Trelles-Tvede, założycielka Invisibobble, która gościła na spotkaniu dla mediów, zorganizowanym przez OnlyBio w warszawskiej restauracji Belvedere z okazji inauguracji wspólnego projektuOnlyBio mat.pras.

OnlyBio, jedna z najpopularniejszych na polskim rynku marek do pielęgnacji włosów i skóry głowy, połączyła siły z globalnym brandem Invisibobble – twórcą gumek sprężynek, które zrewolucjonizowały podejście do stylizacji włosów. Efektem tej współpracy jest limitowana linia produktów: OnlyBio x invisibobble – kompletna gama wegańskich kosmetyków do pielęgnacji włosów, która ułatwia rozczesywanie, nadaje blasku i ujarzmia puszenie.

Jak podkreślają przedstawiciele OnlyBio, ta współpraca to “przełomowy moment w świecie pielęgnacji włosów” – dwie marki specjalizujące się w trosce o włosy połączyły siły, by stworzyć coś naprawdę unikalnego. Międzynarodowa współpraca dwóch marek włosowych może wyznaczyć nowy, interesujący kierunek w branży.

W Invisibobble z pasją tworzymy akcesoria do włosów, które są jednocześnie delikatne dla włosów i wyjątkowo funkcjonalne. Współpraca z OnlyBio, marką, której produkty do pielęgnacji włosów są już uwielbiane przez wielu, była naturalnym krokiem naprzód. To synergia dwóch marek, które łączy wspólne zaangażowanie w skuteczność, sprawdzone formuły i troskę o zdrowe włosy – podkreśliła Sophie Trelles-Tvede, założycielka Invisibobble, która gościła na spotkaniu dla mediów i influencerów, zorganizowanym w warszawskiej restauracji Belvedere z okazji inauguracji wspólnego projektu. Zaproszeni goście (w tym redakcja Wiadomości Kosmetycznych) mieli możliwość poznania nowości (kosmetyków oraz akcesoriów do włosów), uczestniczenia w zajęciach pilates oraz warsztatach parzenia matchy. 

Nowa kolekcja kosmetyków OnlyBio to sześć produktów, które tworzą codzienny rytuał pielęgnacyjny: szampon, odżywka, maska wygładzająca, serum retuszujące na końcówki, olejek nabłyszczająco-rozplątujący oraz odżywka multifunkcyjna 5w1.

Limitowana edycja powstała z myślą o tych, którzy marzą o rozczesywaniu włosów, które jest czystą przyjemnością: bez szarpania, bez łamania, za to z wyjątkowym blaskiem i aksamitnym dotykiem. To nasze osobiste odkrycie: najlepsze produkty do rozczesywania, jakie miałyśmy okazję kiedykolwiek testować. Ich skuteczność i komfort użytkowania sprawiły, że od razu znaleźliśmy wspólny język z marką Invisibobble, znaną z kultowej gumki sprężynki, która zrewolucjonizowała podejście do pielęgnacji włosów, eliminując ich plątanie i uszkodzenia. Razem stworzyliśmy coś naprawdę wyjątkowego: opowieść o codziennej trosce, subtelnym zapachu i zdrowych, zadbanych włosach – podkreśla Marta Iwanowska-Giler, dyrektor kreatywna OnlyBio.

Wszystkie formuły zawierają składniki roślinne, wyglądzające włosy, nadające im połysk i ułatwiające ich rozczesywanie. W składach znajdziemy m.in. olej kukui, olej roucou, trehalozę, proteiny z groszku i ryżu czy olej tsubaki, znany z japońskich rytuałów piękna. Składnikiem wiodącym całej linii produktowej jest ekstrakt z różowego grejpfruta. Kosmetyki są w 100 proc. wegańskie, wyróżniając się unikalnym, kremowo-waniliowym zapachu – już wkrótce trafią na półki drogerii sieci Rossmann oraz sklepu internetowego OnlyBio.

Zobacz też: Nowa wersja aplikacji OnlyBio Stories – jeszcze bardziej spersonalizowana pielęgnacja włosów i skóry głowy

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
09. czerwiec 2025 21:38