StoryEditor
Producenci
24.11.2023 16:28

Unilever zachęca pokolenie Z do sprzątania. Pomocne w tym mają być zabawne fimy na TikToku

„Dirty Deeds: A Kitchen Crime” to seria filmów emitowanych na TikToku. Postaciami są produkty Unilevera  / Unilever
Unilever stworzył pięcioodcinkowy miniserial, w którym zagrały produkty konkretnych marek do sprzątania i prania. Kolejne filmiki umieszczane są na TikToku. Celem firmy jest nawiązanie kontaktu z fanami sprzątania zgrupowanymi w ramach społeczności #CleanTok.

Filmiki Unilevera „Dirty Deeds: A Kitchen Crime” to seria pięciu krótkich filmów, których współproducentem jest Sam Cotton, znany na TikToku z tworzenia zabawnych animowanych postaci powstających z prawdziwych przedmiotów. Jego dzieła przysporzyły mu 56 mln fanów. Teraz podjął wyzwanie, by poprzez rozrywkę, dotrzeć z konkretnymi produktami do młodszych ludzi, którzy pasjonują się sprzątaniem.

@cleanipedia_uk It’s almost time? Keep your eyes peeled to find out who is the infamous cleaning cupboard killer and which hot new couple will be running off into the sunset in Dirty Deeds – A Kitchen Crime! ✨   #DirtyDeeds #Cleanipedia #Persil #Comfort #Cif ♬ original sound - Cleanipedia

W filmach produkty Dirt Is Good (znane na różnych rynkach także jako OMO, Persil, Surf Excel, Breeze, Rinso, Ala lub Skip), Cif i Comfort występują jako zabawne, animowane postacie. Akcja prowadzona jest w stylu opery mydlanej w żartobliwym wydaniu. Filmy pokazywane są na TikToku w ramach platformy #CleanTok. Jej wyłącznym sponsorem jest należąca do Unilevera Cleanipedia – strona internetowa, która zawiera wskazówki i porady dotyczące sprzątania.

Eduardo Campanella, dyrektor ds. marketingu Home Care, mówi:

Przez całą pandemię obserwowaliśmy, jak pokolenie Z angażuje się w sprzątanie w sposób, w jaki nie robiło tego wcześniej. Widać to też po wzrostach popularności #CleanToka. Ta grupa demograficzna staje się coraz bardziej zaangażowana, a ponieważ ponad połowa użytkowników TikToka decyduje się na oglądanie skeczy, chcemy zapewnić im więcej markowej rozrywki w formacie, który będzie dla nich atrakcyjny.

Seria Dirty Deeds jest emitowana na #CleanTok i Cleanipedii na 10 rynkach (Wielka Brytania, Francja, Holandia, Turcja, Argentyna, Brazylia, Tajlandia, Wietnam, Indonezja i Filipiny).

 

Unilever i TikTok ogłosiły partnerstwo w czerwcu 2023 r. Jego celem jest dotarcie do szybko rosnącej grupy ludzi, których fascynuje sprzątanie. Od tego czasu liczba wyświetleń #CleanTok wzrosła o ponad 35 miliardów, a ruch na platformie Cleanipedia wzrósł o jedną trzecią i osiągnął 2,8 miliarda wyświetleń.

 

Czytaj też: Peter ter Kulve, Unilever: Produkty Home Care muszą nieść satysfakcjonujące doświadczenia

 

 

 

 

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
18.05.2024 01:36
Julia Wieniawa ambasadorką L‘Oréal Paris
Julia Wieniawa, artystka młodego pokolenia, aktorka i piosenkarka, została ambasadorką L‘Oréal ParisL‘Oréal Paris
Julia Wieniawa, utalentowana i wszechstronna artystka młodego pokolenia, została ambasadorką L‘Oréal Paris. Konsekwencja, odwaga, upór i przywiązanie do wartości, które doprowadziły ją do wysokiej pozycji w branży, zadecydowały także o tym, że stała się twarzą najcenniejszej marki kosmetycznej na świecie.

Julia Wieniawa nie tylko gra i śpiewa, ale także trafia do młodego pokolenia, idealnie pasuje do marki, która swoje działania skupia wokół hasła: „Ponieważ jesteś tego warta”. Ten rozpoznawalny na całym świecie slogan od początków L’Oréal Paris jest wyrazem  wsparcia kobiet, żeby osiągały swoje cele i żyły zgodnie ze swoimi zasadami i marzeniami. Julia stale się rozwija, próbuje nowych rzeczy i podejmuje się nowych wyzwań. Współpraca z L‘Oréal Paris to sposób, żeby wartości, które łączą ją z marką, wybrzmiały jeszcze bardziej.

image
Julia Wieniawa zdaniem L‘Oréal Paris swoimi działaniami idealnie pokazuje, co znaczy hasło "Jestem tego warta"
L‘Oréal Paris
Sukces, który osiągnęła Julia nie sprawił, że stała się kimś niedostępnym. Buduje społeczność, w której nie kreuje się na nieosiągalny ideał. Przyznaje się do słabości i problemów, które nie znikają wraz z zawodowymi osiągnięciami. Pokazuje cienie i blaski sławy.

Nie ukrywa, że jej życie zawodowe jest bardzo intensywne i wymagające, więc podkreśla znaczenie nie tylko pielęgnowania zdrowia w kontekście fizycznym, ale również tego psychicznego. Julia w tym celu nie tylko sięga po pomoc ekspertów, ale także stawia na małe przyjemności. Chwile dla siebie to jedna z inspiracji, którą można bez trudu przenieść do własnego życia. Nie muszą to być bowiem zajęcia z jogi na Bali, ale nawet domowa pielęgnacja, która pozwoli skupić się na sobie i da podwójną przyjemność na poziomie cielesnym i duchowym. Fakt, że Julia nie ucieka od problemów, może pomóc otworzyć oczy wielu kobietom, które wcześniej nie zauważały problemów u siebie.

Julia Wieniawa pomimo młodego wieku jest nie tylko dojrzałą artystką, ale również taką samą kobietą. Nauczyła się nie tylko kreować otaczającą ją rzeczywistość, ale również uciekła od schematów myślenia, w których dorastała. Najważniejsze było uwolnienie się od przekonania, że okazywanie emocji jest słabością.

Przez ukrywanie tego narosło przekonanie, że sukces przyszedł jej łatwo, co w nie jest prawdą. Odbiorcy otrzymywali tylko efekt jej pracy, ale nie widzieli całej drogi, a ta bywała wypełniona porażkami czy gorszymi momentami, które miewa każdy. Julii udało się wyrwać z takiego schematu, ale w dzisiejszych czasach wciąż nie każdy potrafi mówić o słabościach. Ambasadorka L‘Oréal Paris daje zatem przykład, który współcześnie ma szczególne znaczenie dla młodych kobiet.

Czytaj także: Iga Świątek została pierwszą polską ambasadorką marki Lancôme

 

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
17.05.2024 15:36
Dove wchodzi w nową kategorię produktową: dezodoranty do całego ciała
Nowa formuła dezodorantu ma pomóc walczyć z potliwymi okolicami ciała, które do tej pory nie miały dedykowanych produktów.Dove
Marka Dove, należąca do Unilever, wprowadza nową linię dezodorantów do całego ciała, przeznaczonych do stosowania na piersi, plecy, uda, stopy oraz zewnętrzne okolice intymne. Dezodoranty są przebadane i zatwierdzone przez dermatologów, absorbują nadmiar wilgoci i eliminują nieprzyjemny zapach.

Marka Dove, będąca częścią koncernu Unilever, wprowadza na rynek innowacyjną serię dezodorantów do całego ciała. Produkty te są przeznaczone do stosowania na różne partie ciała, w tym piersi, plecy, uda, stopy, a także zewnętrzne okolice intymne. Biorąc pod uwagę wielkość i globalną rozpoznawalność marki, wejście w nową, specjalistyczną kategorię produktową może spowodować powstanie ogólnoświatowego trendu w tym kierunku.

Pranav Chandan, dyrektor ds. dezodorantów w firmie Unilever na USA, powiedział:

Mniej niż 1 proc. potu wytwarzanego przez nasze ciało pochodzi spod pach. Pot powoduje nieprzyjemny zapach, a często także uczucie skrępowania, które może powstrzymywać kobiety od codziennych zajęć. Dezodoranty Dove do całego ciała zostały zaprojektowane, aby pomóc kobietom w codziennym funkcjonowaniu w zaufaniu i komforcie.

Dermatologicznie zatwierdzone dezodoranty skutecznie absorbują nadmiar wilgoci i eliminują nieprzyjemne zapachy bezpośrednio u ich źródła. Wyróżniają się formułami wolnymi od aluminium, wzbogaconymi o witaminy B3 i E, które dodatkowo pielęgnują skórę. Kolekcja obejmuje dwa nowe formaty dezodorantów, gwarantujące 72-godzinną ochronę przed nieprzyjemnym zapachem, oferując tym samym długotrwałą świeżość i komfort użytkowania.

Obecnie globalny rynek antyperspirantów i dezodorantów jest wyceniany na około 30,49 miliarda dolarów w 2022 roku i oczekuje się, że będzie się dynamicznie rozwijał, osiągając wartość 44,95 miliarda dolarów do 2031 roku przy CAGR wynoszącym 5,31 proc. od 2024 roku​ (wg. Research & Markets)​​. Wzrost ten napędzany jest rosnącą świadomością higieny osobistej oraz rosnącym zapotrzebowaniem na produkty bez aluminium i zawierające naturalne składniki, które są uważane za bardziej przyjazne dla zdrowia​. Ponadto, innowacje w zakresie formuł i opakowań, takie jak wprowadzenie aerozoli bez aluminium i naturalnych składników, przyczyniają się do zwiększenia popularności tych produktów. Rynki w Ameryce Północnej i Europie, ze względu na wysoką świadomość higieny osobistej i rosnącą siłę nabywczą konsumentów, odgrywają kluczową rolę w rozwoju tego sektora​.

Czytaj także: Czy używanie antyperspirantów jest bezpieczne? Dermatolog rozwiewa mity o tych kosmetykach

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
18. maj 2024 06:13