StoryEditor
Producenci
19.05.2023 00:00

Urban Decay organizuje wirtualną premierę makijaży w Roblox

Kolejna marka makijażowa postawiła krok w kierunku cyfryzacji; Urban Decay weszło w świat Roblox z kolekcją makijażowych looków. / materiały marketingowe Urban Decay
Urban Decay wypuszcza 18 wirtualnych makijaży do wykorzystania w należącej do uniwersum metaverse grze Roblox. Marka po raz pierwszy w swojej historii opracowała urządzenia do noszenia awatarów 3D, wykorzystując produkty, które można kupić w prawdziwym życiu.

Limitowane edycje stylizacji – z których połowa została stworzona przez znanych influencerów kosmetycznych Manny’ego Gutierreza, Leilani Gren i Emmy Combs – obejmują najlepiej sprzedającą się linię marki 24,7. Aby uczcić premierę, Urban Decay połączyło siły z Ulta, aby zorganizować pierwszą, jak twierdzi metaverse, imprezę z premierą makijażu w Ultaverse – amerykańskim świecie sprzedawców kosmetyków w Roblox.

Kolekcja produktów wykorzystanych do stworzenia stylizacji obejmuje wodoodporny eyeliner w kredce 24/7 Glide-On, cienie do powiek Moondust Glitter 24/7 oraz nowy eyeliner w płynie 24/7 Inks.
 
Eva Erdmann, prezeska Urban Decay Global, wyjaśnia: Świat Roblox żyje na skrzyżowaniu piękna i technologii, łącząc naszą rodzinę UD. Gdy budujemy nowe społeczności twórców i fanów piękna, nasz cel jest prosty: zapewnić platformę, która pozwoli Ci wyrazić siebie bez skrupułów i połączyć się z podobnie myślącymi miłośnikami makijażu — a Eye-Con jest dokładnie tym. Cieszymy się, że możemy przenieść naszą wieloletnią współpracę z Ulta Beauty, naszym partnerem nr 1 w handlu detalicznym od 2004 roku, na wyższy poziom w metaverse.
Aby uczcić premierę, Urban Decay zaprosił graczy i graczki do dołączenia do imprezy online. Współpracując z Ulta Beauty, Metaverse zorganizowało „Urban Decay Eye-Con”, pierwszą imprezę z okazji premiery makijażu w Roblox. Do 12 czerwca 2023 r. awatary Roblox mogą prezentować swoje metamorfozy z Urban Decay na wybiegu, pstrykać fotki na stacji selfie, korzystać z samouczków makijażu na dużym ekranie, sprawdzać swoją wiedzę o urodzie i bawić się z gospodarzami Gutierrezem, Gren i Combs.
 
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
10.12.2025 12:08
L‘Oreal zwiększa swoje udziały w Galdermie
Cetaphil mat.pras.

Francuski koncern L‘Oreal zwiększa swoje udziały w szwajcarskiej marce dermatologicznej Galderma z około 10 proc. do 20 proc. – potwierdziła szwajcarska firma. Kwota transakcji nie została ujawniona.

L‘Oreal zakupił udziały od szwedzkiego konsorcjum private equity EQT, w skład której wchodzą m.in. Abu Dhabi Investment Authority. Transakcja ma zostać sfinalizowana w pierwszym kwartale 2026 roku. 

W wyniku tych zmian Galderma rozważa zastąpienie członków zarządu reprezentujących konsorcjum dwoma niezależnymi kandydatami z L‘Oreal już na najbliższym walnym zgromadzeniu spółki w 2026 roku.

Galderma nadal zapewnia imponujący wzrost, silną innowacyjność i pozycję lidera w swojej szerokiej, opartej na badaniach naukowych ofercie dermatologicznej – oświadczył w komunikacie prasowym Flemming Ørnskov, prezes Galdermy. – Dzięki wzmocnionej strategii komercyjnej, ciągłej ekspansji platformy i portfolio oraz coraz mocniej zorientowanemu na konsumenta podejściu do innowacji, szybko stajemy się potęgą w dziedzinie dermatologii. Cieszymy się ze zwiększonych inwestycji L‘Oréal, które potwierdzają kierunek naszych działań. Wkraczając w rok 2026, nadal w pełni koncentrujemy się na naszej zintegrowanej strategii dermatologicznej i obsłudze naszych klientów, konsumentów i pacjentów – dodał prezes szwajcarskiej firmy.

Rozważane są dodatkowe projekty badań naukowych będące przedmiotem wspólnego zainteresowania, koncentrujące się na pielęgnacji i zdrowiu skóry, innowacjach i długoterminowym rozwoju. Galderma pierwotnie powstała jako spółka joint venture między Nestle i L‘Oréal.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
09.12.2025 09:32
Chappell Roan nową globalną ambasadorką MAC Cosmetics
Piosenkarka dołączyła do zacnego grona ambasadorek MAC.MAC Cosmetics

MAC Cosmetics ogłosił, że od 2026 roku nową globalną ambasadorką marki zostanie Chappell Roan, laureatka nagrody Grammy i jedna z najgłośniejszych artystek młodego pokolenia. Piosenkarka będzie twarzą kampanii prowadzonych na wszystkich kluczowych rynkach, co oznacza znaczące wzmocnienie globalnego wizerunku marki i dalsze inwestycje w segment celebryckich partnerstw, które w ostatnich latach generują rosnący udział w sprzedaży wielu koncernów kosmetycznych.

Artystka podkreśliła, że współpraca z MAC ma dla niej wymiar symboliczny. Jak powiedziała, marka „od zawsze robiła miejsce dla takich osób jak ona”, wspierając sztukę, queerowość, drag i ekspresję własną. Wypowiedź Roan wpisuje się w strategię firmy, która od początku lat 90. buduje swoją tożsamość wokół inkluzywności i społeczności LGBTQIA+, m.in. poprzez programy charytatywne i aktywacje w przestrzeni kultury popularnej.

Nicola Formichetti, globalny dyrektor kreatywny MAC, zwrócił uwagę na skalę wpływu artystki na młode pokolenie. Jak podkreślił, Roan reprezentuje generację ceniącą autentyczność i „queer joy”, co idealnie współgra z misją marki „All Ages, All Races, All Genders”. Podkreślenie tych wartości wskazuje, że partnerstwo będzie miało nie tylko wymiar komercyjny, lecz także wizerunkowy, wzmacniający długoletnie zaangażowanie MAC w tematy równościowe.

Według Aïdy Moudachirou-Rebois, wiceprezeski i globalnej dyrektor zarządzającej MAC, współpraca z artystką zaczęła się jeszcze przed jej międzynarodowym sukcesem. Marka wspierała makijaż i koncepcje wizualne wokół kilku kluczowych momentów jej kariery, co przełożyło się na decyzję o długoterminowym partnerstwie. Moudachirou-Rebois oceniła, że historia Roan – oparta na determinacji i konsekwencji – wzmacnia autentyczność komunikacji marki.

Debiut artystki w kampaniach zaplanowany na 2026 rok sugeruje, że projekty są już w przygotowaniu, a MAC zamierza wykorzystać rosnący zasięg piosenkarki. W 2024 i 2025 roku jej obecność w mediach społecznościowych i na listach przebojów rosła w tempie dwucyfrowym, a koncerty regularnie przyciągały dziesiątki tysięcy fanów. Dla marki oznacza to potencjalnie znaczące wzmocnienie przekazu i dotarcie do nowych grup odbiorców.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
11. grudzień 2025 08:25