StoryEditor
Producenci
04.05.2021 00:00

Valentino idzie śladem konkurencji i wprowadza do oferty linie kosmetyków

Marka Valentino ogłosiła wprowadzenie na rynek swojej debiutanckiej linii kosmetyków. Kolekcja makijażu włoskiego domu mody oferuje produkty skierowane do wszystkich płci. Eksperymentalne formuły uzupełnią propozycję marki w segmencie zapachów, która jest licencjonowana przez L‘Oréal. Mają obejmować linię 40 podkładów, 50 szminek i produktów do oczu.

Valentino nie spieszył się z wprowadzeniem linii kosmetyków, podczas gdy jego rywale, domy mody Chanel, Dior i Burberry ugruntowali swoją pozycję na rynku kosmetycznym. Debiutancka kolekcja makijażu włoskiego domu mody przedstawia „czasy, w których żyjemy”.

"Pierpaolo Piccioli, dyrektor kreatywny Maison Valentino, przedstawia swoją wizję piękna stosownie do czasu, w którym żyjemy, wprowadzając swoją inkluzywną estetykę, w której emocje, marzenia i indywidualność są niezbędne” - napisała marka w komunikacie.

Pierwszy zapach Valentino powstał w 1978 roku i przyjął nazwę od marki. Laureatka nagrody Grammy, piosenkarka Lady Gaga została twarzą najnowszej premiery zapachowej marki - perfum Voce Viva.

Kolekcja będzie dostępna w przedsprzedaży od 1 czerwca br. w USA, a na całym świecie pojawi się 1 sierpnia.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
17.06.2024 14:55
Lush Cosmetics nawiązał współpracę ze start-upem zagospodarowującym resztki jedzenia
SEAHMIE lhocmspk, CC BY-SA 4.0, via Wikimedia Commons
Firma Lush Cosmetics nawiązała współpracę ze startupem The Waste Lab, który zagospodarowuje resztki jedzenia, w tym owoców i warzyw, i przerabia je na kompost.

Jak podaje portal Cosmetics Business, firma Lush Cosmetics, znana ze swojego odpowiedzialnego podejścia do biznesu, nawiązała współpracę ze start-upem The Waste Lab działającym w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, który zagospodarowuje pozostałości jedzenia z restauracji, hoteli, firm i przekształca je w kompost.

W ten sam sposób laboratorium odpadów ma zagospodarować odpady świeżych owoców, warzyw i ziół wykorzystywane do produkcji kosmetyków w zakładzie produkcyjnym Lush Jebel Ali położonym na obrzeżach Dubaju.

 Jesteśmy zachwyceni znalezieniem partnera takiego jak The Waste Lab, firmy, która jest zgodna z naszą wizją gospodarki o obiegu zamkniętym. Zrównoważony rozwój po prostu nie wystarczy, potrzebne są praktyki regeneracyjne, praktyki cyrkulacyjne i permakultura – powiedziała Anita Baker, dyrektor zarządzająca Lush MENA.

Natomiast Lara Hussein, dyrektor generalna The Waste Lab podkreśliła:  Nasza współpraca w centrum produkcyjnym Lush w Jebel Ali jest przykładem tego, jak innowacyjna i oparta na przyrodzie gospodarka odpadami może przekształcić resztki jedzenia w cenny kompost. Ten kompost nie tylko redukuje ilość odpadów, ale także wspiera lokalne gospodarstwa, wzbogacając glebę i wspierając rolnictwo regeneracyjne.

Czytaj także: Konsumeryzm kontra branża beauty — czy da się funkcjonować w przemyśle urodowym i nie napędzać kryzysu zakupowego?

Resztki bio odpadów pozyskiwanych z Lush są wykorzystywane do opracowywania mieszanek kompostowych – obecnie znajdujących się w fazie badawczo-rozwojowej – w celu wspierania lokalnych gospodarstw, poprawy jakości gleby i promowania regeneracyjnych praktyk rolniczych.

Zjednoczone Emiraty Arabskie postawiły sobie za cel osiągnięcie zerowej ilości odpadów składowanych na wysypiskach do roku 2050 r.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
17.06.2024 14:04
Beauty coLAB – aplikacja i platforma L’Oréal dla influencerów ruszyła
Beauty coLAB aplikacja i platforma edukacyjna dla influencerówfot. Instagram beautycolab_pl
Beauty coLAB to innowacyjna platforma stworzona przez grupę L’Oréal dla influencerów. Będą na niej dostępne konkursy, szkolenia i nowe możliwości współpracy z topowymi markami beauty. Na razie do platformy można dołączyć tylko na specjalne zaproszenie.

Pod koniec 2023 r. na Instagramie pojawił się  profil beautycolab_pl opatrzony opisem: Zostań głosem topowych marek i rozwijaj się jako influencer. Dołącz do nas i zdobywaj nagrody!

1 maja br. twórcy profilu odsłonili karty: Witaj w świecie Beauty coLAB - jedynej oficjalnej aplikacji stworzonej przez grupę L’Oréal dla influencerów. Czekają na Ciebie najgorętsze nowości beauty, konkursy i mega nagrody! Zostaw follow i buduj z nami społeczność najlepszych twórców #BeautycoLAB!

Do platformy mogą obecnie dołączyć wybrani twórcy. Otrzymują oni od marki zaproszenie i specjalny formularz rejestracyjny, który przechodzi weryfikację. Jeśli jest ona pozytywna twórca staje się częścią społeczności Beauty coLab. W przyszłości rekrutacja ma być otwarta dla szerokiego grona twórców – taka padła odpowiedź na pytania influencerów, które pojawiły się pod postem.

Aplikacja wzbudza duże zainteresowanie, ponieważ osoby, które z niej korzystają mogą nie tylko testować produkty i zdobywać nagrody, ale także otrzymują dostęp do wiedzy, jak działać w social mediach i rozwinąć swój profil.

Beauty coLab informuje m.in. o tym, że zmiany w algorytmie Instagrama dają szansę na wybicie się mniejszym, ale ambitnym twórcom. Najbardziej doceniane będą konta tworzące autorskie treści, natomiast zasięgi stracą te, które repostują zdjęcia lub reelsy.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
18. czerwiec 2024 13:54