StoryEditor
Producenci
10.04.2024 11:03

Velvet Care kolejnym sygnatariuszem Karty Różnorodności

Podpisując Kartę Różnorodności pracodawca zobowiązuje się do wdrażania przyjaznych praktyk pracowniczych, w tym zapobiegania dyskryminacji i mobbingowi w miejscu pracy, oraz do działań na rzecz spójności i równości społecznej. / Velvet
W kwietniu 2024 roku firma Velvet Care została jednym z polskich sygnatariuszy Karty Różnorodności, inicjatywy Unii Europejskiej mającej na celu wspieranie różnorodności, równości i włączenia społecznego w pracy.

Przyłączając się do Karty Różnorodności, Velvet Care zyskuje okazję do uczestnictwa w cyklicznych spotkaniach z innymi sygnatariuszami, wymiany najlepszych praktyk z różnych firm oraz dzielenia się swoimi przeżyciami. Karta Różnorodności, będąca inicjatywą wspieraną przez Komisję Europejską i obecną w 26 krajach Europy, ma na celu promowanie polityki różnorodności w zarządzaniu. W Polsce liczba sygnatariuszy przekroczyła już 340.

Zgłaszając akces do Karty, pracodawcy zobowiązują się do promowania przyjaznych zasad w miejscu pracy, w tym zwalczania dyskryminacji i mobbingu, a także do podejmowania działań na rzecz większej spójności i równości. W organizacjach, które przystąpiły do tej inicjatywy, regularnie przeprowadza się ankiety wśród pracowników oraz ocenia się poziom zaawansowania w obszarze różnorodności, co umożliwia dalsze doskonalenie środowiska pracy w kierunku większej otwartości i inkluzywności.

To, co wyróżnia nasz zespół to różnorodność niemalże w każdym wymiarze, stanowiąca o sile i współpracy, dlatego dołączenie do Karty Różnorodności to potwierdzenie tego jak ważna to dla nas sprawa. To także motywacja do dalszego rozwoju i podejmowania kolejnych działań w obszarze DEI: różnorodność, równość i inkluzywność.

- powiedziała Aleksandra Jankowska, dyrektorka personalna i członkini zarządu Velvet Care.

Firma Velvet Care, założona w 2013 roku, jest czołowym producentem artykułów higienicznych takich jak papier toaletowy, ręczniki kuchenne i chusteczki w regionie Europy Środkowej. Posiada markę Velvet, która dominuje na polskim rynku papierowych produktów higienicznych. Z roczną zdolnością produkcyjną wynoszącą około 150 000 ton, dzięki dysponowaniu 3 maszynami papierniczymi i 18 liniami przetwórczymi, firma eksportuje swoje wyroby do blisko 30 krajów, głównie w Europie. Główna siedziba produkcyjna firmy, znajdująca się w Kluczach na południu Polski, została otwarta w 1897 roku. W latach 90. XX wieku obiekt ten został nabyty przez International Paper, a w 2003 roku przejęty przez Kimberly-Clark, inną amerykańską korporację. W 2013 roku, z inicjatywy menedżerskiej i przy wsparciu funduszu Avallon MB, powstała obecna spółka. Zakład w Kluczach jest jednym z największych tego rodzaju obiektów w Europie Środkowej, z prawie 100 000 metrów kwadratowych przestrzeni produkcyjno-magazynowej na terenie 40 hektarów. Od 2016 roku fabryka ta jest częścią Specjalnej Strefy Ekonomicznej/Polskiej Strefy Inwestycji, co umożliwia jej korzystanie z ulg inwestycyjnych. Grupa Velvet Care zatrudnia około 900 osób, głównie w Polsce i Czechach.

Czytaj także: Velvet Care szykuje się do zakupu czwartej maszyny papierniczej. Zwiększy ona moce produkcyjne o ponad 30 proc.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
29.04.2024 15:33
Oriflame ruszyło z pierwszą kampanią na platformie Twitch
Kadr ze streamu shini_waifu na którym pokazuje produkty Oriflame.shini_waifu
Marka Oriflame zainicjowała swoją debiutancką kampanię na Twitchu, promując nową platformę wizerunkową o nazwie „Reach Your Happy Place”. Współpracując z siedmioma streamerami z Polski, Oriflame motywuje młodą, dynamiczną społeczność graczy do poszukiwania ich własnych „szczęśliwych miejsc”.

Kampania "Reach Your Happy Place" prowadzona przez Oriflame na Twitchu jest rozwijana również na Instagramie i TikToku przez influencerów, którzy publikują dodatkowe materiały wideo. Firma Stor9_ odpowiada za opracowanie kreatywnej koncepcji, produkcję oraz koordynację współpracy z influencerami. Aktywności na Twitchu są wzmocnione automatyczną kampanią w inStreamly z udziałem setek streamerów, którzy prezentują specjalnie przygotowane kreacje.

Podczas transmisji na żywo twórcy prezentują produkty Oriflame poprzez unboxing, a za pomocą linków w czacie zachęcają widzów do przystąpienia do Klubu Oriflame, oferując nowym członkom 15% zniżki na pierwsze zakupy oraz 15% cashback na kolejne. Ta nowatorska kampania stanowi element strategii Oriflame mającej na celu poszerzenie cyfrowej obecności i zwiększenie zaangażowania młodszych konsumentów szukających produktów beauty online.Do grona streamerów którzy biorą udział w kampanii należą Paulina Gorczyńska (@shini_waifu), Dominika Nguyen Van (@maailinh), Dawid Bączkowicz (@bonkol), Patrycja Wesołowska (@wpatka), Nikola Szczudlińska (@namaenonaii), Wojciech Bąk (@ortis) oraz Kamil Zawodny (@mrsetokami).

Jesteśmy jedną z pierwszych marek beauty, która na taką skalę zdecydowała się na wejście do świata gier. Nasza obecność na Twitchu otwiera nowe możliwości do interakcji Oriflame z młodszą, aktywną społecznością graczy, która ceni sobie autentyczność i bezpośredni kontakt z markami

- powiedziała portalowi Nowy Marketing Paulina Tablewska, marketing activation project manager Poland w firmie Oriflame.

Czytaj także: Kampania marki Stars from The Stars rusza na Twitchu

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
29.04.2024 14:05
Nie żyje Krystyna Wilsz, właścicielka firmy NOREL Dr Wilsz
NOREL Dr Wilsz
Informację zamieścił w sieci Jakub Wilsz. Dr Krystyna Wilsz była wieloletnią członkinią polskiej społeczności skupionej wokół branży urodowej.

Dr Krystyna Wilsz, posiadaczka doktoratu z biologii, od 1982 roku była właścicielką NOREL Dr Wilsz, jednej z pierwszych trzech prywatnych firm kosmetycznych w Polsce. Firma ta była kontynuatorem działalności laboratorium założonego przez mgr. farm. A. Makowską w 1961 roku. Dr Wilsz miała znaczący wpływ na rozwój profesjonalnej kosmetyki w Polsce jako autorka pierwszych programów nauczania dla szkół kosmetycznych. Była pionierką w stosowaniu składników aktywnych, takich jak ceramidy czy kwas hialuronowy, które później stały się powszechne w branży. Wprowadziła i rozwinęła w Polsce mezoterapię mikroigłową jako kosmetyczny zabieg, który obecnie jest jednym z najczęściej stosowanych zabiegów w salonach kosmetycznych w kraju.

Zajmowała się również kosmetologią genetyczną, polegającą na indywidualnym dobieraniu kosmetyków i zabiegów na podstawie analiz genetycznych. Dzięki jej wizji, pasji, niezwykłej energii i charyzmie, NOREL Dr Wilsz stał się wiodącą marką w branży kosmetyków profesjonalnych, zarówno w Polsce, jak i w Europie, z produktami dostępnymi w 35 krajach. Instytuty Kosmetyczne NOREL Dr Wilsz działają w Warszawie, Dubaju, a pod marką NOREL Dr Wilsz funkcjonuje także 40 gabinetów kosmetycznych w Singapurze.

Uroczystości pogrzebowe odbędą się w Warszawie 10 maja o godzinie 13:00 w Kościele Pokamedulskim w Lasku Bielańskim.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
29. kwiecień 2024 19:46