StoryEditor
Producenci
30.08.2022 00:00

Victoria Beckham Beauty mianuje nowego dyrektora i prezesa

Victoria Beckham Beauty wyznaczyła Katię Beauchamp, współzałożycielkę pionierskiego serwisu subskrypcji kosmetyków Birchbox, na swoją nową dyrektor naczelną. Obejmie swoje stanowisko natychmiast. Natomiast jeszcze w listopadzie 2022 roku prezesem firmy zostanie Nance Hastings, która jest doświadczony managerem z branży kosmetycznej – czytamy na portalu Voguebusiness.

Nominacje Katii Beauchamp oraz Nance Hastings wydarzyły się w kluczowym momencie dla firmy. Victorii Beckham Beauty chce rozwijać się na całym świecie, wprowadzać innowacje do swojej oferty kosmetycznej i tworzyć kosmetyki z czystą etykietą.

Była dyrektor generalna Sarah Creal, która w 2019 roku współtworzyła firmę z Victorią Beckham, ustąpiła wiosną, ale marka odmówiła podania powodów jej decyzji.

David Belhassen, założyciel i partner zarządzający Neo Investment Partners, która w 2017 roku zainwestowała 30 milionów funtów w Victoria Beckham Limited, powiedział, że branża kosmetyczna ma prawie trzy lata zyskownego wzrostu. Dodał, że obsadzenie tych ważnych stanowisk przez tak doświadczone osoby to początek drugiego rozdziału dla marki.

Przeczytaj również: Strata firmy Victorii Beckham powiększa się. Przyczyną koszty jej marki kosmetycznej

Katia Beauchamp, nowa dyrektor generalna Victoria Beckham Beauty, odegrała kluczową rolę w napędzaniu wzrostu Birchbox od momentu powstania firmy w 2010 roku do ponad miliona subskrybentów i 500 partnerstw z markami, w tym Mac Cosmetics i Lancôme. Beauchamp ustąpiła ze stanowiska dyrektora generalnego firmy w zeszłym roku po tym, jak kierowany przez kobiety startup zajmujący się naukami o zdrowiu i urodzie, Femtec Health, przejął firmę. 

Z kolei Nance Hastings ma ponad 25-letnie doświadczenie w firmie Estée Lauder Companies. Zarządzała wieloma markami z portfolio giganta, a ostatnio był prezesem marki Alpyn.

Przeczytaj również: Victoria Beckham inwestuje w kosmetyki kolorowe. Wprowadza gamę szminek

Przegląd prasy
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Włosy
18.07.2025 14:07
Grzebień do włosów pod prysznic jako synergia beauty i designu
Wspólny projekt UAUproject i OnlyBio wyróżnia się nowoczesnym podejściem do designu użytkowegoOnlyBio mat.pras.

Marka kosmetyczna OnlyBio połączyła siły z artystycznym studiem projektowym UAUproject, tworząc grzebień do włosów pod prysznic, ułatwiający świadomą pielęgnację, łączący przy tym funkcjonalność i estetykę. To dobry przykład synergii między światem beauty a designem użytkowym, który odpowiada na realne potrzeby konsumentów, ale też wyróżnia się formą.

Chcieliśmy stworzyć coś więcej niż zwykły grzebień: akcesorium, które ułatwi pielęgnację, ale też będzie na tyle dobrze zaprojektowane, że stanie się naturalną częścią łazienkowej przestrzeni. Właśnie dlatego zaprosiliśmy do współpracy artystów z UAUproject – wyjaśnia Marta Iwanowska-Giler, dyrektor kreatywna OnlyBio.life.

Jak dodaje, wspólny projekt UAUproject i OnlyBio wyróżnia się nowoczesnym podejściem do designu użytkowego – łączy funkcję z estetyką i budowaniem codziennego doświadczenia.

Nie projektujemy po to, by stworzyć kolejny ładny przedmiot. Naszym celem jest emocjonalna użyteczność – coś, co poprawia komfort i zostaje z użytkownikiem na dłużej. Taki właśnie jest grzebień dla OnlyBio: prosty, ale znaczący i funkcjonalny detal – dodaje Justyna Fałdzińska z UAUproject.

Grzebień został wykonany z lekkiego i łatwego do czyszczenia materiału, posiada ergonomiczny kształt, szeroko rozstawione ząbki, a nawet praktyczny hak do zawieszenia w kabinie prysznicowej. Doskonale sprawdzi się podczas aplikacji masek i odżywek, minimalizując uszkodzenia włosów, szczególnie kręconych i falowanych. 

Grzebień będzie dostępny czasowo, jedynie w ramach edycji limitowanej.

Warto przypomnieć, że jest to kolejny (w krótkim czasie) przykład współpracy marki OnlyBio z inną firmą, której celem jest stworzenie oryginalnych, unikalnych akcesoriów do włosów: Marki OnlyBio i Invisibobble połączyły siły w ramach międzynarodowej współpracy

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
18.07.2025 11:55
Puig: sprzedaż kosmetyków znowu wzrasta – we wszystkich kategoriach i regionach
Uriage jest największą marką w segmencie kosmetyków do pielęgnacji skóry w portfolio Puig IG Uriage

Koncern Puig odnotował w pierwszej połowie bieżącego roku 7,6-procentowy wzrost przychodów (2,299 mld euro). Jak podkreśla firma, wzrosty nastąpiły we wszystkich segmentach. Właściciel takich marek jak Byredo i Charlotte Tilbury odnotował wzrosty przychodów we wszystkich regionach: o 10,9 proc. w obu Amerykach, 16,5 proc. w regionie Azji i Pacyfiku oraz 3,6 proc.w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA).

W segmencie mody i perfum Puig odnotował wzrost sprzedaży o 8,6 proc. like-for-like, co stanowi 73 proc. całkowitych przychodów koncernu.

Kategoria kosmetyków powróciła do fazy wzrostu, osiągając przychód netto w wysokości 339 mln euro i wzrost o 2 proc. Stanowiło to w pierwszej połowie 2025 roku 15 proc. przychodów dla Puig. To ożywienie było napędzane synergią kluczowych premier oraz poszerzania kanałów sprzedaży oraz zasięgu geograficznego.

Kategoria pielęgnacji skóry nadal dawała solidne przychody, rosnące o  8,1 proc. (do 276 mln euro). Ta kategoria odpowiadała za 12 proc. całkowitych przychodów Puig. Wzrost napędzany był dwucyfrowymi wynikami, osiąganymi przez markę Uriage – największą w tym segmencie, dodatkowo wspieranymi wynikami kosmetyków pielęgnacyjnych marki Charlotte Tilbury.

Jeśli chodzi o prognozy na 2025 rok, Puig uważa za realny wzrost przychodów o 6-8 proc. oraz dalszy wzrostu skorygowanej marży EBITDA.

Osiągnęliśmy solidne wyniki we wszystkich naszych segmentach i regionach, co odzwierciedla kondycję i odporność naszego portfolio na rozwijającym się globalnym rynku kosmetycznym. Jesteśmy przekonani o naszej zdolności do dalszego wzrostu na rynku kosmetyków premium i podtrzymujemy naszą prognozę na cały rok – komentuje Marc Puig, prezes i dyrektor generalny hiszpańskiego koncernu.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
19. lipiec 2025 01:09