StoryEditor
Producenci
03.11.2020 00:00

Włosy na swoim miejscu dzięki nowym zestawom marki dermena

Dermena zyskała swoją rozpoznawalność w Polsce dzięki preparatom przeciw wypadaniu włosów. Właśnie wystartowała kampania „Dermena. Tradycyjnie najlepsza”. Klienci jeszcze przed świętami będą mogli zakupić, aż 4 rodzaje atrakcyjnych zestawów kosmetyków anti hair loss z dodatkowymi, bezpłatnymi produktami.

W kampanii „Dermena. Tradycyjnie najlepsza” marka chce przede wszystkim podkreślić swoje doświadczenie w tworzeniu specjalistycznych dermokosmetyków do włosów i skóry głowy, które hamują wypadanie włosów. Dlatego jeszcze w listopadzie, na półkach pojawią się 4 zestawy specjalistycznych preparatów, adresowane zarówno do kobiet, jak i mężczyzn.

- Dermena to dziś stabilna i rozpoznawalna marka, która cały czas poszerza swoje portfolio produktowe. Poza preparatami przeciw wypadaniu włosów, dysponujemy również ofertą skin care oraz propozycjami do pielęgnacji rzęs i paznokci. Poprzez kampanię i nowe zestawy promocyjne  chcemy, aby konsumenci jeszcze lepiej poznali nasze nowe produkty i włączyli je do swojej codziennej pielęgnacji – mówi Marcin Tabara, Kierownik ds. marketingu firmy Pharmena.

Wszystkie kosmetyki, niezależnie od zestawu promocyjnego, zawierają unikalną molekułę REGEN7, która hamuje wypadanie włosów, redukuje podrażnienia i poprawia kondycję skóry ciała. Wśród propozycji znajdziemy 2 zestawy z szamponami i odżywkami z tradycyjnej już niebieskiej linii Dermena oraz Derena Color Care, które adresowane są do kobiet. Klientki mogę liczyć na gratisy w postaci odżywek do rzęs i paznokci. Mężczyźni mogą wybierać spośród zestawów Dermena MEN i Dermena GREY do włosów siwiejących. Do obu dołączono bezpłatny, łagodzący żel do mycia twarzy Dermena SKIN CARE, który zapewnia skórze naturalne pH i przywraca jej równowagę.

- Molekuła REGEN7, na której bazują nasze kosmetyki, to wielozadaniowa substancja pochodzenia witaminowego. Jest to aktywny metabolit witaminy B3, która odpowiada za wygląd, stan skóry i kondycję włosów. Dzięki temu pomagamy naszym klientom redukować m.in. objawy nasilonych stanów okresowego i przewlekłego wypadania włosów, zarówno u kobiet jak i mężczyzn – dodaje Marcin Tabara.

Promocyjne zestawy dermena dla kobiet i mężczyzn będą dostępne m.in. w sklepie internetowym Pharmena, a także w drogeriach e-commerce. Dodatkowo zestawów można szukać aptekach, między innymi: w DOZ.PL, Ziko, Dr Max, Melisa, Olmed, Waptekapl, Apteka Rosa. 

Poniżej dostępne zestawy marki dermena:

  • zestaw dermena – szampon do włosów osłabionych nadmiernie wypadających (200 ml) + odżywka do włosów osłabionych nadmiernie wypadających + gratis (dermena regenail odżywka do paznokci (7 ml)
  • zestaw dermena color care – szampon color care (200 ml) + odżywka color care (200 ml) + gratis (dermena lash odżywka do rzęs i paznokci (11 ml)
  • zestaw dermena men – szampon men (200 ml) + dermena men regeneracyjny krem na noc (50 ml) + gratis (dermena men łagodzący żel do mycia twarzy 150 ml)
  • zestaw dermena grey – szampon grey (200 ml) + dermena men nawilżający krem po goleniu (50 ml) + gratis (dermena men łagodzący żel do mycia twarzy 150 ml)
materiał partnera
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
26.04.2024 16:34
Jan Marini szkoli kosmetologów. Magdalena Lamparska ambasadorką amerykańskiej marki
Magdalena Lamparska, ambasadorka marki Jan Marini oraz Bronagh Collins i Ricardo Valenzuela, przedstawiciele globalni marki  fot. Jan Marini
Magdalena Lamparska, aktorka, została twarzą amerykańskiej marki Jan Marini. Wywodząca się z Kalifornii dermokosmetyczna marka uważa polski rynek za kluczowy dla swojego rozwoju w Europie. Na szkoleniu dla kosmetologów jej eksperci przekazali informacje o najnowszych procedurach zabiegowych marki.

Amerykańska marka Jan Marini Skin Research powstała w 1994 r. w Kalifornii. Jej nazwa pochodzi od twórczyni marki Jan Marini, znanej w branży beauty ze swojej pasji i uważanej za innowatorkę w zakresie pielęgnacji skóry.

Marka przedstawia się jako ta, która ma wyłączny patent na tymozynę beta 4 w pielęgnacji skóry oraz która jako pierwsza w historii opracowała antyoksydacyjny filtr przeciwsłoneczny oraz była pierwszą firmą kosmetyczną, która połączyła kwas glikolowy, salicylowy i azelainowy w jeden produkt wielofunkcyjny do stymulacji i odnowy skóry.

Jan Marini działa na 30 rynkach, ale polski uważa za wyjątkowo perspektywiczny – szybko się tu rozwija. Jej kosmetyki są stosowane w gabinetach kosmetycznych, mogą być uzupełnieniem procedur zabiegowych oraz mogą być stosowane w pielęgnacji domowej.

17 kwietnia 2024 r. w hotelu Bristol w Warszawie marka zorganizowała spotkanie i szkolenie dla współpracujących z nią kosmetologów. Rozpoczęło je przedstawienie ambasadorki marki, którą została Magdalena Lamparska, aktorka teatralna i filmowa, która dzieli swoje życie na dwa kraje – pracuje zarówno w Polsce, jak i w Stanach Zjednoczonych.

Na spotkanie przybyli globalni przedstawiciele marki Bronagh Collins i Ricardo Valenzuela. Magdalena Kaczanowicz, chemik i technolog kosmetyczny, znana jako @racjapielegnacja mówiła o tym, czy warto analizować INCI i czy po składzie jesteśmy w stanie ocenić, jak działa kosmetyk i czy jest skuteczny. Katarzyna Jaworska i Iga Radzikowska, trenerki Jan Marini omawiały zabiegi marki. Dr n med., kosmetolog, dietetyk, założycielka Scura, Alicja Śliwowska @dr_scura mówiła o łączeniu składników aktywnych odpowiednio do problemów skóry: witamina C i DMAE, antyoksydanty i ochrona przeciwsłoneczna, retinoidy, kwas glikolowy, salicylowy, azelainowy. Wskazówki dotyczące obsługi klienta, sprzedaży i marketingu w gabinecie przekazała Aleksandra Mazalon, trenerka miejsc beauty i założycielka Beauty Boss @beautybosspl. A konferencję zorganizowała internetowa drogeria Topestetic, dystrybutor marki w Polsce.  

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
26.04.2024 10:11
Magda Popławska nową ambasadorką marki AA
Magda Popławska została nową twarzą serii Y Lift Supreme.AA
Magda Popławska, znana polska aktorka i ceniona osobowość sceniczna, została nową ambasadorką marki AA. Popławska będzie twarzą linii kosmetyków Y Lift Supreme, dedykowanej kobietom poszukującym skutecznych rozwiązań w pielęgnacji przeciwstarzeniowej.

Magda Popławska, renomowana polska aktorka, ogłosiła na swoim profilu na Instagramie, że została najnowszą ambasadorką marki AA. Choć szczegóły tej współpracy nie zostały jeszcze ujawnione, wiadomo już, że Popławska będzie twarzą linii przeciwstarzeniowej Y Lift Supreme. Ta informacja spotkała się z entuzjastycznym przyjęciem fanów, zarówno aktorki, jak i marki.

Magdalena Popławska, urodzona w Polsce, jest uznawaną aktorką teatralną i filmową, absolwentką Akademii Teatralnej im. Aleksandra Zelwerowicza w Warszawie. Znana z wyjątkowej umiejętności wcielania się w zróżnicowane role, Popławska zdobyła uznanie zarówno na dużym ekranie, jak i na scenie teatralnej. W jej bogatej filmografii znajdują się role w filmach takich jak "Body/Ciało" (2015), reżyserii Małgorzaty Szumowskiej, gdzie zagrała jedną z głównych ról, oraz "Cicha noc" (2017), gdzie jej kreacja przyniosła jej szereg pozytywnych recenzji. Popławska jest również znana z intensywnej działalności teatralnej, występując w wielu znaczących produkcjach scen warszawskich.

AA to polska marka kosmetyczna należąca do przedsiębiorstwa Oceanic S.A., założonego w 1982 roku. Marka specjalizuje się w produkcji dermokosmetyków hypoalergicznych, przeznaczonych dla osób z wrażliwą i skłonną do alergii skórą. Produkty AA są dostosowane do różnych potrzeb dermatologicznych, oferując linie kosmetyków do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów. W asortymencie znajdują się m.in. serie anti-aging, preparaty nawilżające, a także kosmetyki dla skóry atopowej.

Czytaj także: Amelia Szczepaniak ambasadorką AA Wings of Color

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
29. kwiecień 2024 08:48