StoryEditor
Producenci
15.03.2021 00:00

Wpadaj.pl – innowacyjny, funkcjonalny, darmowy system zarządzania dla salonów health&beauty

W ostatnim czasie sektor beauty stanął przed wieloma wyzwaniami. Innowacyjna aplikacja może być odpowiedzią na część z nich. Oferuje kalendarz online umożliwiający kompleksowe zarządzanie salonem. Usprawnia rezerwacje wizyt klientów i układanie grafików pracowników, a także komunikację z klientami i kontrolę stanów magazynowych. Z powodzeniem jest wykorzystywana w zakładach fryzjerskich, salonach kosmetycznych, gabinetach lekarskich oraz na siłowniach. A to wszystko za darmo.

W obecnych czasach coraz częściej przenosimy swoje codzienne sprawy do świata wirtualnego. Przyzwyczajamy się do przechowywania danych w chmurze, lubimy mieć wszystko uporządkowane i zapisane. Właściwie większość spraw możemy załatwić za pomocą smartfona, który towarzyszy nam niemalże w  każdej chwili. A skoro tak wygląda nasza codzienność, to czemu nie  wykorzystać rozwoju digitalizacji do zarządzania firmą?

O wiele łatwiej zaplanować pracę w salonie, mając nowoczesny, wirtualny kalendarz zawsze pod ręką. Wyobraźmy sobie, że w każdym miejscu i o każdej porze możemy mieć wgląd w terminarz pracy zespołu. Takim wygodnym narzędziem jest system Wpadaj.pl dostępny zarówno na smartfonach z systemami android i iOS jak i komputerach/laptopach. Dzięki temu, na różnych urządzeniach możemy mieć dostęp do wszystkiego co dzieje się w firmie.

Możemy wydajnie zaplanować pracę salonu na najbliższy czas, swobodnie potwierdzać czy anulować wizyty klientów i optymalizować działania. Dzięki elektronicznemu systemowi rezerwacji można znacznie lepiej zarządzać kalendarzem pracy. Niezależnie od tego czy jesteś małym salonem czy potężną marką optymalizacje wynikające z wprowadzenia darmowego kalendarza i systemu do zarządzania Wpadaj.pl pozwolą na wiele usprawnień.

Uporządkowanie pracy i przejrzystość w grafikach Aplikacja Wpadaj.pl daje dostęp do dowolnej liczby grafików i umożliwia swobodę konfiguracji kalendarza. Obsługa systemu jest intuicyjna i szybka. Chcesz przesunąć termin wizyty? Nic prostszego – system drag and drop pozwala przenieść wizytę na dowolny termin. Wystarczy, że „uniesiesz” zapisaną wizytę i „upuścisz” ją na dogodną datę i godzinę. Każda funkcjonalność systemu jest wynikiem wieloletniej współpracy twórców aplikacji ze światem health&beauty.

Efektywne zarządzanie pracownikami

Każdy pracownik może mieć w aplikacji swój własny grafik. Do Wpadaj.pl można dodać dowolną liczbę pracowników i dostosować terminarz do ich grafików i sposobu pracy. Terminarz jest całkowicie online, więc dostępny jest 24/7 i w pełni edytowalny.

Pozwala na wygodną ewidencję czasu pracy, urlopów, statystyk i sprzedaży. Dzięki temu sprawnie zadbasz o motywację w zespole i wydajnie zorganizujesz pracę. Ponadto zyskujesz możliwość szybkiego reagowania na nieprzewidziane, losowe sytuacje. Masz stały wgląd w grafiki pracowników, dzięki czemu sprawnie zreorganizujesz pracę.

Monitorowanie stanów magazynowych

Wiele salonów health & beauty oprócz wykonywania usług prowadzi również sprzedaż produktów. Możliwość zakupu profesjonalnych kosmetyków w wybranych salonach to ogromny atut dla klientów. Warto zadbać więc o odpowiednie monitorowanie stanów magazynowych, po to żeby Wasza oferta była zawsze bogata.

Jak zoptymalizować pracę w tej kwestii? Zacznij prowadzić inteligentną inwentaryzację produktów przeznaczonych do wykorzystania w salonie oraz do sprzedaży. Podziel je na kategorie, określ zużycie i minimalne stany magazynowe. Zarządzaj dostawami i w jednym miejscu kontroluj zarówno sprzedaż jak i zużycie kosmetyków.

Planowanie to podstawa

Dobre planowanie, czytelne analizy i raporty to podstawa sprawnie działającej firmy. Ważne, żeby mieć do nich dostęp o każdej porze i z każdego miejsca na Ziemi. Niezwykle istotne są statystyki pracy salonu. Jednak ręczne wyliczanie szczegółowych raportów finansowych czy stanu kasy może być bardzo czasochłonne.

Warto zatem skorzystać z automatycznego rozwiązania dla salonów health&beauty. W jednej zakładce znajdziesz aktualne statystyki. Analizuj rezerwacje, sprzedaż, wyniki  pracowników, statystyki klientów i zabiegów. System przygotuje za Ciebie precyzyjny raport finansowy na podstawie którego usprawnisz działanie firmy, a Ty zamiast liczyć poszczególne dane możesz zająć się w tym czasie planowaniem kolejnych nowości dla klientów.

Klienci są najważniejsi – personalna komunikacja

Wiele badań wskazuje, że klienci są bardziej lojalni wobec swoich salonów kosmetycznych niż jakichkolwiek innych usług. Wynika to z wielu czynników, ale najistotniejszym jest budowanie długotrwałej relacji i zaufania.

Zastanawiasz się jak  zbudować relację z klientem, która przetrwa lata? Nie traktuj umówionych wizyt jedynie jako daty w kalendarzu. Utrzymuj mailową lub telefoniczną komunikację z klientem, aby przypominać mu o nadchodzących wizytach i specjalnych ofertach. Pamiętaj także o ich urodzinach – zniżka i życzenia z pewnością poprawią Wasze relacje i zachęcą klienta do pozostania w Twoim salonie.

Bardzo pomocna będzie opcja przeglądania historii wizyt klientów w automatycznym kalendarzu. Ustaw monity o urodzinach i zaskakuj swoich gości wyjątkowymi ofertami. We Wpadaj.pl szablony wiadomości SMS możesz przygotować już wcześniej, wystarczy, że zamieścisz stosowną adnotację w wirtualnej karcie klienta. Nie musisz poświęcać czasu na budowanie kampanii promocyjnej – system zrobi to za Ciebie.

Wiadomości SMS zamiast karteczek

Pamiętaj też o wprowadzaniu ułatwień dla swoich gości. Zamień mało wygodne, papierowe karteczki z ręcznie zapisaną datą wizyty na wiadomość SMS wysłaną automatycznie przed wizytą. Ty decydujesz z jakim wyprzedzeniem chcesz wysłać przypomnienie. Jeden dzień? Trzy dni? A może tydzień?

Wybierz opcję optymalną zarówno dla Ciebie jak i dla klienta. Dzięki temu klient w komfortowy sposób ma możliwość zaktualizowania swojego planu dnia, a Ty zachowujesz porządek pracy salonu.

Budowanie trwałych relacji

Kolejna ważna kwestia to programy lojalnościowe – jedno z podstawowych rozwiązań z korzyściami dla obu stron. Klientom daje poczucie przynależności, jednocześnie oferując zachętę do budowania długotrwałej relacji.

Świadomość, że regularne korzystanie z usług zaowocuje niższymi cenami czy też atrakcyjnymi, spersonalizowanymi propozycjami zdecydowanie wpłynie pozytywnie na postrzeganie lokalu. Do wizyt klientów możesz dodawać notatki, możesz również sprawdzić w statystykach najbardziej aktywnych klientów i właśnie ich nagrodzić wyjątkową ofertą.

Wykorzystaj możliwość tworzenia kampanii SMS do zaangażowania klientów w „życie salonu”. Pozwól swoim gościom na pozostawienie opinii lub podzielenie się oczekiwaniami. Możesz np. przygotować kampanię z krótką ankietą na temat doboru muzyki. Możliwość wypowiedzenie się da klientom poczucie współtworzenia miejsca, w którym będą się czuć komfortowo.

Daj się znaleźć

Już w połowie kwietnia Wpadaj.pl uruchamia wyszukiwarkę  salonów.  Aplikacja wspiera polskie firmy w skutecznym zwiększaniu zasięgu działania, dba o Twój marketing i pozwala wyróżnić się na tle setek innych salonów. Twoim  klientom gwarantuje natomiast dostęp do aktualnych terminów wizyty bez konieczności szukania telefonu, dzwonienia, potwierdzania itp.

Będąc w aplikacji zyskujesz nowych klientów i promujesz swoją firmę, a klienci dostają swobodę i komfort rezerwacji wizyty o każdej porze dnia i nocy.

Wyszukiwarka salonów Wpadaj.pl rusza już w połowie kwietnia!

materiał partnera
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.09.2024 09:04
Rusza szeroka kampania nowych odsłon zapachów Yves Saint Laurent i Prada
Mural na warszawskiej Tamce z kampanią nowej odsłony zapachu Prada Paradoxe Virtual Flowerfot. Wavemaker

YSL MYSLF, z odsłoną Le Parfum oraz Prada Paradoxe, z wariantem o nazwie Virtual Flower to nowe odsłony zapachów luksusowych marek. Rusza ich szeroka kampania reklamowa obejmująca media tradycyjne, cyfrowe i nośniki zewnętrzne.

Yves Saint Laurent i Prada  - dwie marki o ugruntowanej pozycji w świecie luksusu - wspierają kampanią nowe odsłony swoich flagowych zapachów. Są to: YSL MYSLF, z odsłoną Le Parfum oraz Prada Paradoxe, z wariantem o nazwie Virtual Flower.  Celem działań jest budowanie świadomości nowych produktów i wsparcie ich sprzedaży, jak również wzmacnianie wizerunku i świadomości obu linii) wśród konsumentów. Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Wavemaker Polska. 

Grupą docelową zapachu YSL MYSLF są mężczyźni w wieku 18-44 lat, odważni, pewni siebie i niezależni, ale też pełni kontrastów. Linia zapachowa YSL MYSLF jest obecna w Polsce od 2023 roku, obecnie wprowadzana odsłona zapachowa Le Parfum to pierwsza reedycja.

Grupą docelową zapachu Prada Paradoxe są kobiety w wieku 25-44 lat. Zapach jest mocno kwiatowy, jaśminowe akordy łączą się w nim z niespodziewanymi nutami, tworząc wielowymiarową kompozycję dla kobiet ceniących zmysłowość i „pełnię życia”.  Linia Prada Paradoxe jest dostępna w Polsce od 2022 r., obecnie wprowadzona odsłona zapachowa Virtual Flower to jej druga reedycja.

W zaplanowanej przez Wavemaker kampanii Prada Paradoxe Virtual Flower pojawia się w telewizji (wysoki udział prime time, nowe programy w ramówkach), a także w przestrzeni miejskiej, z wykorzystaniem formatów OOH. Na warszawskiej Tamce pojawił się wielkoformatowy mural, który podkreśla kwiatowy charakter zapachu, a w Katowicach kampanię można zobaczyć na tramwajach w całości oklejonych w stylistyce marki Prada Paradoxe. Działania w internecie obejmą kampanie na platformach Meta, YouTube i TikTok.

image
Brandingowe "przejęcie" całych tramwajów w Katowicach na kampanię YSL MYSLF Le Parfum
fot. Wavemaker

Podobny mediaplan ma kampania zapachu YSL MYSLF Le Parfum, który również będzie promowany w telewizji, na billboardach, w przestrzeni miejskiej Katowic (brandingowe „przejęcie” całych tramwajów), oraz w digitalu, gdzie pojawią się zarówno spoty reklamowe (Meta, YouTube i TikTok), jak i formaty statyczne (Meta).

Yves Saint Laurent to luksusowa marka kosmetyczna oferująca szeroką gamę produktów do makijażu i zapachów, które emanują odwagą i nowoczesnością. Prada znana jest z minimalistycznego wzornictwa, wysokiej jakości materiałów i ponadczasowej elegancji, która łączy tradycję z nowoczesnością i awangardą.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
19.09.2024 16:40
Amway uznaje Indie za swój priorytetowy rynek i inwestuje 4 miliony dolarów
Amway, popularny od lat MLM, wszedł w konflikt z japońskim prawem konsumenckim

Amway uruchomił w Indiach cztery nowoczesne laboratoria badawczo-rozwojowe. Na ich powstanie korporacja przeznaczyła 4 miliony dolarów. „Indie są priorytetowym rynkiem dla Amway i jednym z czołowych rynków na świecie” – komentuje dyrektor zarządzający Amway India.

Amway to największa na świecie firma marketingu wielopoziomowego (MLM) dystrybuująca w systemie sprzedaży bezpośredniej środki czystości, produkty pielęgnacji osobistej, kosmetyki, suplementy oraz żywność, prowadząca sprzedaż w ponad stu krajach. Zatrudnia ponad 15 tysięcy osób, a przychód korporacji wyniósł w 2023 roku 8,1 miliarda dolarów. Najnowszą inwestycją firmy jest stworzenie w Indiach czterech laboratoriów badawczo-rozwojowych.

Czytaj też: Ruch anty-MLM rośnie w siłę; co to oznacza dla marek?

– Istnieje potrzeba transformacyjnego podejścia do kwestii odżywiania oraz dobrego samopoczucia w Indiach, ponieważ lokalny krajobraz zdrowotny stoi przed poważnymi wyzwaniami związanymi ze zdrowym odżywianiem, stylem życia i chorobami jelit. Indie są jednym z naszych priorytetowych rynków, a ta inwestycja podkreśla zaufanie Amway Global do potencjału tego kraju w zakresie wprowadzania przełomowych innowacji w obszarze zdrowia i dobrego samopoczucia oraz do wiedzy tutejszych fachowców – oświadczył Rajneesh Chopra, dyrektor zarządzający Amway India.

Laboratoria, które powstały w Gurugram, Chennai, Bengaluru i Dindigul, zajmują łącznie powierzchnię niemal 2,3 tysiąca metrów kwadratowych. Inwestycja warta 4 miliony dolarów ma zaspokoić zarówno lokalne, jak i globalne potrzeby. Laboratoria mają na nowo zdefiniować standardy branżowe, opracowując bezpieczne, skuteczne, zróżnicowane i wysokiej jakości produkty żywnościowe, kosmetyczne, higieny osobistej i higieny jamy ustnej. Amway ma nadzieję dotrzeć dzięki nim do 3 milionów nowych konsumentek i konsumentów w ciągu najbliższych pięciu lat.

– Stworzenie w Indiach centrum innowacji pozwala nam wykorzystać niesamowity potencjał indyskich talentów i wspierać ambicje tego kraju. Dzięki najwybitniejszym talentom z Indii i z reszty świata będziemy rozwijać zróżnicowane suplementy, produkty spożywcze oraz kosmetyczne – skomentował Shyam Ramakrishnan, dyrektor ds. innowacji i nauki w Indiach i Azji Południowo-Wschodniej.

Czytaj też: Indie obiecującym rynkiem dla polskich kosmetyków. By rósł eksport, potrzebujemy lepszych relacji dyplomatycznych 

Indie stanowią ważny rynek dla branży kosmetycznej oraz pielęgnacji osobistej – w 2023 roku zajmowały czwarte miejsce pod względem najwyższych przychodów w tym segmencie. Łączna wartość rynku wynosi 8,1 miliarda dolarów, a według szacunków do 2032 roku osiągnie poziom 18,4 miliarda dolarów. Wiodące marki kosmetyków w Indiach należą do międzynarodowych koncernów takich jak Unilever, Procter & Gamble oraz L’Oréal, a najbardziej rozpoznawane marki lokalne to MamaEarth, Khadi Essentials Plum i SoulTree. Najpopularniejszą platformą sprzedaży kosmetyków online jest Nykaa.

Anna Tess Gołębiowska

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
21. wrzesień 2024 01:32