StoryEditor
Producenci
26.08.2021 00:00

Wspieraj sprzedaż znakiem Najlepszy Produkt 2022 – Wybór Konsumentów

W tym roku odbędzie się już 11. edycja, ogólnopolskiego badania konsumenckiego „Najlepszy Produkt 2022 – Wybór Konsumentów”, które zrealizuje instytut GfK Polonia.

Celem badania Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów® jest wyłonienie, na podstawie opinii konsumentów, najlepszych produktów FMCG trafiających do sprzedaży w ciągu minionego roku. Tegoroczna edycja wskaże bestsellery – najlepsze nowości spożywcze, chemiczne i kosmetyczne, które zostały wprowadzone do sprzedaży w okresie od 1 września 2020 do 30 września 2021 roku. Badanie przeprowadzi renomowany instytut badawczy GfK Polonia.

Zapraszamy do wzięcia udziału w badaniu!

Formularz zgłoszeniowy >>> KLIKNIJ


Kto jest adresatem badania?
Zapraszamy wszystkich producentów i dystrybutorów do niezwłocznego zgłaszania swoich nowości. Badanie wskaże te produkty, które mają największy potencjał, by na stałe wpisać się w rynek.

Jakie korzyści płyną z uczestnictwa w badaniu?

  • Uczestnicy badania będą mogli wykorzystać wyniki badania do strategicznego rozwoju produktu! Przekażemy pełne wyniki badania w ramach kategorii, do której produkt/linia produktów został zakwalifikowany
  • Zdobywcy trzech pierwszych miejsc uzyskają prawo (na zasadzie odpłatnej licencji) do bezterminowego wykorzystania cenionego przez konsumentów i detalistów znaku towarowego, „Najlepszy Produkt 2022 – Wybór Konsumentów” (w opcjach: „Złoty medal”, „Srebrny medal” „Brązowy medal”). Licencja upoważnia do komunikacji uzyskanego wyróżnienia we wszelkich rodzajach działań marketingowych, które dotyczą zwycięskiej nowości (w reklamach ATL, BTL, w informacjach PR, czy też na opakowaniach produktów)
  • Laureaci badania otrzymają silne wsparcie marketingowe na łamach marcowego wydania „Wiadomości Handlowych” (70.000 egzemplarzy) lub/i „Wiadomości Kosmetycznych” (15.000 egzemplarzy) oraz na portalach wiadomoscihandlowe.pl i wiadomoscikosmetyczne.pl.

Jak wykorzystać znak „Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów”?

Zobacz jak zrobili to inni >>> kliknij tutaj
 

Zobacz rekomendacje producentów/dystrybutorów, którzy wykorzystali znak towarowy „Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów” do swojej komunikacji marketingowej.

Zobacz rekomendacje >>> kliknij tutaj

Badania potwierdzają, że aż 72 proc, konsumentów wybiera produkty oznaczone logotypem „Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów”. Świadczy to o sile znaku i zaufaniu, jakim konsumenci go darzą.

Organizatorem rankingu jest Wydawnictwo Gospodarcze, wydawca tytułów „Wiadomości Handlowe” i „Wiadomości Kosmetyczne”. Od 16 lat jesteśmy organizatorem badań rynkowych takich jak: „Perły Rynku FMCG”, „Perły Rynku Kosmetycznego”, „Perły Regionu”, „Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów” oraz „Ulubiona Marka Polaków”. Do Wydawnictwa Gospodarczego należą branżowe portale wiadomoscihandlowe.pl oraz wiadomoscikosmetyczne.pl.

Badanie zrealizuje instytut GfK Polonia. Niezwykle cenne z punktu widzenia producentów są informację na temat liczby punktów, które konsumenci przyznają poszczególnym produktom. Zgromadzone podczas badania dane pozwolą ocenić, czy produkt ma szansę przyjąć się na rynku w obecnej formie, czy warto inwestować w jego promocje i dystrybucję, czy może lepiej skoncentrować się na przygotowaniu innej nowości, która trafniej odpowie na oczekiwania rynkowe.

Jeśli potrzebujesz więcej informacji. Zapraszamy na stronę projektu badawczego.

Więcej informacji >>> najlepszyprodukt.com.pl

Obejrzyj filmy z uroczystego wręczenia nagród!

Zapraszamy do kontaktu z nami:

  • Michał Kłys, dyrektor sprzedaży Wiadomości Handlowych
    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., 733 300 987
  • Bożena Graczyk, dyrektor sprzedaży Wiadomości Kosmetycznych
    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., 519 042 669
  • Joanna Kiełbasa, project manager
    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., 730 014 502
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
25.04.2025 11:27
Unilever tnie etaty i oszczędza – pierwszy kwartał 2025 pod znakiem restrukturyzacji
Unilever szuka oszczędności w zasobach ludzkich.Shutterstock

Unilever, jeden z największych koncernów dóbr konsumenckich na świecie, ogłosił redukcję około 6 tysięcy miejsc pracy w pierwszym kwartale 2025 roku. Cięcia są częścią globalnego planu restrukturyzacyjnego zapowiedzianego jeszcze w 2024 roku, którego celem jest likwidacja łącznie około 7,5 tysiąca etatów. Dzięki tym działaniom firma spodziewa się oszczędności rzędu 550 milionów euro do końca bieżącego roku.

W opublikowanym raporcie kwartalnym Unilever wykazał mieszane wyniki finansowe. Pomimo trudnych warunków rynkowych, skorygowany wzrost sprzedaży bazowej wyniósł 3 proc., co przypisano wzrostowi wolumenu sprzedaży oraz cen. Dobrze poradziły sobie tzw. „power brands” spółki – takie jak Dove i Rexona – co miało szczególne znaczenie dla wzrostu w segmencie Beauty & Wellbeing (wzrost o 4,1 proc.) oraz Personal Care (wzrost o 5,1 proc.), zwłaszcza na rynku północnoamerykańskim.

Całkowity przychód koncernu spadł jednak o 0,9 proc., do poziomu 14,8 miliarda euro. Na wynik ten wpływ miały głównie koszty związane z wyprzedażą aktywów oraz negatywne różnice kursowe. Mimo to dyrektor generalny firmy, Fernando Fernandez, ocenił początek roku jako „zahartowany” i wyraził optymizm co do dalszego wzrostu, zwłaszcza dzięki strategii premiumizacji i innowacji produktowej na rynkach rozwiniętych.

W ujęciu kategorii produktowych, segment pielęgnacji włosów utrzymał się na stabilnym poziomie, z minimalnym wzrostem, który częściowo zrekompensował ponowny debiut Dove z technologią odbudowy włókien. W Brazylii marka Sunsilk odnotowała spadki związane z ograniczaniem zapasów, podczas gdy Nexxus zanotował dwucyfrowy wzrost dzięki premierze linii HY-Volume. Segment dezodorantów – w tym nowości do całego ciała – szczególnie umocnił pozycję działu Personal Care, w którym sama marka Dove odpowiadała za 40 proc. przychodu.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
25.04.2025 10:15
Oriflame opublikowało wyniki finansowe za Q1; sprzedaż w euro spadła o 7 proc.
Szwedzki MLM zanotował w pierwszym kwartale roku spadek sprzedaży w euro.Oriflame

Oriflame opublikowało wyniki finansowe za pierwszy kwartał zakończony 31 marca 2025 roku, wskazując na dalsze wyzwania w zakresie sprzedaży i rentowności. Sprzedaż w euro spadła o 7 proc., osiągając poziom 145,6 milionów euro w porównaniu do 156,5 milionów euro w analogicznym okresie ubiegłego roku. W walutach lokalnych spadek wyniósł 6 proc. Skorygowana EBITDA osiągnęła poziom -1 milion euro wobec 6,7 milionów euro rok wcześniej, co przełożyło się na marżę -1,4 proc. Skorygowany wynik operacyjny zamknął się stratą 7,2 milionów euro, a marża operacyjna wyniosła -5,0 proc.

Pomimo słabszych wyników sprzedażowych, firma odnotowuje pewne postępy strategiczne. Spadek sprzedaży w porównaniu do poprzedniego roku (-7 proc.) był znacznie mniejszy niż w pierwszym kwartale 2024 roku (-25 proc.), co może wskazywać na stabilizację. EBITDA została osłabiona głównie przez niższy poziom sprzedaży oraz wzrost kosztów sprzedaży i marketingu jako procent sprzedaży. Jednocześnie koszty administracyjne nadal malały dzięki wcześniejszym działaniom restrukturyzacyjnym. Model “Beauty Community Model” (BCM), który obecnie funkcjonuje w 48 krajach odpowiadających za ponad 80 proc. sprzedaży grupy, został w pełni wdrożony i przynosi pozytywne rezultaty.

W ramach reorganizacji działalności produkcyjnej, Oriflame ogłosiło kontynuację procesu przenoszenia produkcji z fabryki w Polsce do sieci wybranych, wysokojakościowych producentów w Europie. Inicjatywa ta została ogłoszona w styczniu i będzie realizowana przez najbliższe dwa lata. W międzyczasie firma zakończyła kwartał z saldem gotówki wynoszącym 56,2 milionów euro (spadek z 62 milionów euro), a wykorzystanie linii kredytowej RCF osiągnęło 65 milionów euro po zwiększeniu zadłużenia o 20 milionów euro w ciągu kwartału.

Istotnym wydarzeniem było osiągnięcie porozumienia z akcjonariuszami oraz konsorcjum obligatariuszy reprezentujących ponad 91 proc. niespłaconych obligacji. Planowana transakcja rekapitalizacyjna ma na celu znaczne zmniejszenie zadłużenia oraz kosztów odsetkowych, a także dostarczenie dodatkowego kapitału. Zarząd Oriflame uważa, że pomimo trudności związanych z wynikami finansowymi i płynnością, wdrożenie rekapitalizacji oraz dalsze działania operacyjne pozwolą ograniczyć niepewności dotyczące zdolności kontynuowania działalności.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
25. kwiecień 2025 13:40