StoryEditor
Producenci
20.05.2021 00:00

Wystartował nowy konkurs Clochee

Wiosną wszystko budzi się do życia więc to idealny czas, żeby dodać skórze trochę blasku, ale też rozświetlić rzeczywistość. W jednej chwili każdy może stać się scenografem i fotografem w jednym, a dodatkowo wygrać fantastyczne zestawy prezentów, które idealnie wpiszą się w wolny czas.

Zadanie konkursowe jest bardzo proste! Wystarczy kupić Balsam GLOW od Clochee, a następnie zrobić zdjęcia i opublikować je na swoim koncie Instagram z hashtagiem #goGLOW oraz oznaczeniem profilu @clochee_simplyorganic. Można je również opublikować na swoim koncie Facebook z użyciem tego samego hashtag’u i oznaczeniem profilu marki, a dodatkowo zdjęcie konkursowe należy przesłać na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Należy zachować produktu lub jego puste opakowanie. Konkurs trwa od 4 do 25 maja 2021 roku.

W tych dniach Balsam GLOW jest dostępny w promocyjnej cenie 45 zł. 

W konkursie zostaną nagrodzeni trzej zwycięzcy. Nagrody są fantastyczne więc jest o co walczyć! 

Nagroda za pierwsze miejsce to prywatna lekcja pilatesu online u Katarzyny Kujawy, 3-dniowy detox sokowy Beach Please od Juicy Jar, koc piknikowy La Millou, oraz letni zestaw kosmetyków Clochee (łączna wartość nagród 1380 zł) 

Drugie miejsce to prywatna lekcja pilatesu online u Katarzyny Kujawy, koc piknikowy La Millou, letni zestaw kosmetyków Clochee (łączna wartość nagród 700 zł) 

Trzecia nagroda to prywatna lekcja pilatesu online u Katarzyny Kujawy, koc piknikowy La Millou, letni zestaw kosmetyków Clochee (łączna wartość nagród 600 zł) 

Zapraszam również na dedykowaną Landing Page: http://goglow.pl/ 

Fundatorzy nagród: La Millou, Juicy Jar, Katarzyna Kujawa, Clochee. 

Partnerzy akcji: dla Gentlemana, Aelia Duty Free, BeClinic, topestetic, Ekopolka, Etyczny Kosmetyczny, Mostrami.pl, Perfumeria Ewelina, Triny.pl, Kamaja, kopalnia-zdrowia.pl, Runo Zielarnia, Nabea, Libre. 

Balsam do ciała GLOW

Balsam z zawartością rozświetlającej złotej miki, nadaje skórze naturalnego blasku. Dzięki zawartym aktywatorom melanogenezy (erytruloza, bursztyn) skóra nabiera pięknego, naturalnego kolorytu. Połączenie żelu aloesowego, masła shea i naturalnych olejów doskonale nawilża, uelastycznia skórę i zabezpieczą ją przed niekorzystnym działaniem czynników zewnętrznych.
 

materiał partnera
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
03.07.2025 14:42
PZ Cussons odstępuje od sprzedaży marki St. Tropez
St. Tropez to marka produktów do samoopalania należąca do PZ Cussons.St. Tropez

W kwietniu 2024 r. Grupa PZ Cussons ogłosiła zamiar sprzedaży marki St. Tropez i rozpoczęła szeroki proces aukcyjny, który przyciągnął „liczne oferty”. Decyzja zapadła w momencie, gdy segment Beauty notował spadek wycen, a przychody spółki w USA w roku obrotowym FY25 malały. Mimo szczegółowej analizy propozycji zarząd ostatecznie postanowił markę zatrzymać i nadać jej nowy kierunek rozwoju.

Kluczowym elementem nowej strategii jest powołanie dedykowanego zespołu, którego rezultaty będą mierzone trzema wskaźnikami: skutecznością działań handlowych (w tym aktywności cyfrowych), tempem wdrażania innowacji oraz odświeżeniem wizerunku St. Tropez. Ma to pozwolić na lepsze wykorzystanie potencjału marki w międzynarodowym portfolio PZ Cussons.

Istotnym krokiem będzie również partnerstwo z amerykańską firmą The Emerson Group. Emerson przejmie obsługę kluczowych sieci detalicznych w USA, oferując zarządzanie klientem, logistykę i wsparcie marketingowe. Model ten ma zniwelować problem „niedoskalowanego” biznesu PZ Cussons w Stanach Zjednoczonych i ponownie wprowadzić markę na ścieżkę wzrostu dzięki połączeniu zasięgu dystrybucyjnego Emersona i kapitału marki St. Tropez.

Ze względu na ostatnie wyniki St. Tropez (marka wypracowała 7,5 mln funtów skorygowanego zysku operacyjnego w FY25) Grupa spodziewa się ujęcia odpisu aktualizującego o charakterze niepieniężnym, który zostanie zaprezentowany w wynikach za FY25 we wrześniu 2025 r. Szczegółowy plan dalszego rozwoju marki ma zostać przedstawiony również we wrześniu.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.07.2025 16:35
Kosmetyki marki Runmageddon? Marka eventowo-sportowa wkracza w nowe segmenty
Czy Runmageddon stanie się konkurentem globalnych graczy w segmencie kosmetyków sportowych?DALL-E

Do zarządu spółki Runmageddon S.A. wszedł Milivoj Puškar, obejmując nowo utworzone stanowisko chief commercial & brand officera (CC&BO). To pierwszy od dwóch lat awans na poziomie zarządu i jednocześnie jedyna zmiana personalna ogłoszona w 2025 r. przez organizatora największych w Polsce biegów z przeszkodami.

Wprowadzenie Puškara zbiega się z wdrożeniem nowej strategii biznesowej. Runmageddon deklaruje odejście od modelu stuprocentowo eventowego na rzecz kompleksowego rozwoju marki i jej filarów. – „Uświadomienie sobie wartości brandu skłoniło mnie do komercjalizacji Runmageddonu” – podkreśla założyciel spółki Jarosław Bieniecki. Firma zamierza uporządkować portfolio tak, aby przychody nie zależały wyłącznie od kalendarza imprez.

Założyciel marki Runmageddon w wypowiedzi dla Wirtualnemedia.pl tłumaczy swoje zamierzenia:

Filary naszego brandu można podzielić na dwie kategorie [...] Po pierwsze to retail, w którym chcemy wprowadzać na rynek produkty z brandem Runmageddon, takie jak żywność funkcjonalna, suplementy, zdrowe słodycze, kosmetyki. Po drugie — stawiamy mocno na Generację Runmageddonu, pod którą kryje się m.in. organizacja darmowych wydarzeń dla ponad 40 tys. dzieci w 2026 roku.

Kluczowym krokiem jest przesunięcie 7 obszarów kompetencyjnych – komunikacji, brandingu, sprzedaży, SSC, B2C, B2B oraz IT – do holdingu Runmageddon. Natomiast spółka zależna Extreme Events skoncentruje się wyłącznie na logistyce cyklu biegów w kilkunastu lokalizacjach w całym kraju. Pozwoli to, według zarządu, ograniczyć koszty operacyjne nawet o kilkanaście procent i równolegle zwiększyć tempo prac nad nowymi przedsięwzięciami.

Jednocześnie spółka buduje fundamenty pod przyszłe projekty w obszarach sportu, rekreacji, edukacji oraz e-commerce, deklarując, że pierwsze nowe inicjatywy zostaną ogłoszone w II półroczu 2026 r.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
07. lipiec 2025 01:15