StoryEditor
Producenci
09.02.2018 00:00

Wystartowała kampania marki Casting Crème Gloss z udziałem Julii Wieniawy

Kampania „Nic mnie nie powstrzyma” dla marki Casting Crème Gloss to m.in. seria filmików, w których Julia Wieniawa dzieli się swoją historią o pierwszej koloryzacji włosów.

– Casting Crème Gloss to linia produktów idealna do pierwszej koloryzacji włosów. Dokładnie wiemy jakie obawy ma nasza konsumentka – poczynając od tego czy da radę samodzielnie nałożyć krem koloryzujący w domu, jaka będzie kondycja jej włosów, czy będzie musiała co kilka tygodni farbować odrosty. Dzięki zaangażowaniu do współpracy gwiazdy młodego pokolenia, która przed pierwszą koloryzacją miała dokładnie takie same pytania jak miliony młodych dziewczyn, chcieliśmy pokazać wyjątkową formułę naszego produktu i udowodnić, że koloryzacja z Casting Crème Gloss jest łatwa, bezpieczna i może dostarczyć wiele zabawy – mówi Marta Majcherek, group product manager Hair Colorants  L'Oréal Paris & Garnier.

Akcja ma charakter digitalowy. Filmiki i tutorial z udziałem Julii Wieniawy dostępne są na kanałach własnych marki Casting Crème Gloss. Materiały będą promowane w mediach on-line oraz publikowane bezpośrednio w kanałach społecznościowych nowej twarzy marki.

Julia Wieniawa to aktorka znana z seriali takich jak Rodzinka.pl czy Na Wspólnej oraz piosenkarka, której najnowszy singiel „Oddycham” ma już ponad dwa miliony wyświetleń na YouTube. Twarzą marki Casting Crème Gloss została pod koniec ubiegłego roku. Dołączyła tym samym do grona gwiazd, które związane są z L'Oréal Paris. Kontrakt z Julią Wieniawą został podpisany na rok i zakłada szereg aktywności z udziałem gwiazdy.

 

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
17.07.2024 14:27
Max Factor wchodzi na rynek indyjski
Pomóc w wejściu na indyjski rynek ma Priyanka Chopra Jonas.Max Factor
Coty wprowadza markę kosmetyków Max Factor do Indii we współpracy z siecią House of Beauty. Ambasadorką marki została Priyanka Chopra Jonas, która pomoże w promowaniu bestsellerowych produktów Max Factor w tym kraju.

Coty, światowy lider w branży kosmetycznej, ogłosił wprowadzenie marki Max Factor na rynek indyjski. Dzięki strategicznej współpracy z detalistą House of Beauty, Coty planuje zaoferować indyjskim konsumentom swoje najpopularniejsze produkty. Kluczową rolę w kampanii promocyjnej odegra ambasadorka marki, Priyanka Chopra Jonas, która swoim autorytetem i rozpoznawalnością ma przyciągnąć uwagę do nowości na rynku.

Kristina Strunz, dyrektorka zarządzająca Coty w regionie Azji Południowo-Wschodniej i Indii, wyraziła swoje zadowolenie z tego kroku.

Max Factor wkracza w nową erę ekscytującego wzrostu w Indiach. Jesteśmy zachwyceni, że możemy wprowadzić nasze bestsellery na rynek indyjski, a Priyanka Chopra Jonas będzie przewodzić temu procesowi jako nasza globalna ambasadorka marki

- powiedziała Strunz.

Max Factor, znana jako “oryginalna hollywoodzka marka makijażowa” założona przez Polska żydowskiego pochodzenia, Maksymiliana Faktorowicza, od ponad stu lat wprowadza produkty kosmetyczne na rynek. Max Factor oferuje szeroki asortyment produktów kosmetycznych, w tym podkłady, korektory, pudry, tusze do rzęs, cienie do powiek, szminki oraz błyszczyki. Marka jest znana z wprowadzania innowacyjnych rozwiązań i formuł, które mają zapewnić trwałość i wysoką jakość makijażu. Produkty Max Factor są dedykowane zarówno użytkownikom indywidualnym, jak i profesjonalnym.

Czytaj także: Max Factor wprowadza na rynek kolekcję Priyanki Chopry Jonas

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
17.07.2024 13:50
Agnieszka Sienkiewicz nową ambasadorką Bioliq. W reklamie wystąpiła z córką Zofią.
W nowej reklamie Bioliq matka i córka spędzają razem czas w towarzystwie kosmetyku marki.Bioliq
15 lipca 2024 roku ruszyła nowa ogólnopolska kampania reklamowa Bioliq, promująca intensywne serum rewitalizujące. W reklamie wzięła udział znana aktorka Agnieszka Sienkiewicz oraz jej ośmioletnia córka Zofia. Dziewczynka opowiada w spocie o swojej mamie, podkreślając jej piękno i młodzieńczy wygląd. Kampania przedstawia działanie serum poprzez relację między matką a córką, co nadaje jej emocjonalny wydźwięk.

Reklama z udziałem Agnieszki Sienkiewicz i jej córki Zofii skupia się na rodzinnych więziach i codziennych momentach między mamą a córką. Na ekranie widzimy pełną ciepła relację, podkreślającą wartości rodzinne, którymi próbuje emanować marka. Agnieszka Sienkiewicz z dumą obserwowała występ swojej córki, ciesząc się wspólnymi chwilami na planie.

Agnieszka Sienkiewicz i jej córka Zosia dołączyły do grona ambasadorek promujących intensywne serum rewitalizujące marki Bioliq. W przeszłości produkty Bioliq promowały takie gwiazdy jak Ilona Wrońska, Monika Mrozowska czy Ada Fijał. Marka Bioliq, obecna na rynku od 2012 roku, regularnie angażuje znane osobistości do swoich kampanii.

Wśród ambasadorek znajdziemy również Małgorzatę Potocką, Urszulę Dębską, Annę Kalczyńską, Anetę Zając, Joannę Orleańską, Izabelę Trojanowską oraz Annę Korcz. Kampania z Agnieszką Sienkiewicz i jej córką ma w zamierzeniu podkreślać znaczenie rodzinnych więzi w kontekście codziennej pielęgnacji.

Intensywne serum rewitalizujące Bioliq od wielu lat zajmuje pierwsze miejsce na rynku aptecznym jako najlepiej sprzedający się produkt w kategorii „Kremy i inne preparaty przeciwzmarszczkowe i ujędrniające” (według danych PEX MAT 05/24, sprzedaż ilościowa).

Czytaj także: #NMInsights: Im młodszy konsument, tym bardziej krytyczny wobec reklam

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
18. lipiec 2024 01:27