StoryEditor
Producenci
27.11.2024 08:58

XO Khloé – pierwszy zapach Khloé Kardashian debiutuje na rynku

XO Khloé, Debiutancki zapach Khloé Kardashian. Kadr z kampanii / fot. Luxe Brands Inc

Khloé Kardashian wspólnie z Luxe Brands wprowadza na rynek pierwszy zapach sygnowany swoim imieniem: XO Khloé. Zapach zadebiutował już w sieci luksusowych sklepów detalicznych Harrods w Wielkiej Brytanii, a 1 grudnia trafi do amerykańskiej sieci Ulta Beauty.

Khloé Kardashian, amerykańska celebrytka, modelka, osobowość telewizyjna, wypuściła na rynek pierwszy zapach sygnowany swoim imieniem: XO Khloé stworzony wspólnie z Luxe Brands. Prace nad premierą trwały od roku.

Czytaj więcej: Khloé Kardashian współpracuje z Luxe Brands nad nową linią zapachową

Marka czerpie inspirację od samej Khloé - ma w sobie jej pozytywnego ducha i światło, którym dzieli się ze wszystkimi - dzięki czemu ten produkt jest jej jak dotąd najbardziej osobistą kreacją.  XO Khloé, ze swoim ultraluksusowym designem i zapachem, podkreśla ewolucję Khloé jako przedsiębiorczyni, siostry i matki – czytamy w komunikacie prasowym.

– Tworzenie tego zapachu było dla mnie wyjątkową podróżą – mówi Khloé Kardashian. – Podchodzę do każdego projektu, w który jestem zaangażowana, w sposób praktyczny i chciałam, aby każdy szczegół XO Khloé wyrażał zamierzenie i celowość. Od projektu flakonu po kampanię – byłam w pełni zaangażowana w cały proces tworzenia. Jestem szczególnie dumna z zapachu. Spędziliśmy dużo czasu, aby dopracować go do perfekcji i jestem bardzo zadowolona z efektu końcowego. Nie mogę się doczekać, aby podzielić się nim ze wszystkimi!

Za kompozycję zapachową XO Khloé odpowiada dwóch nagradzanych światowej klasy perfumiarzy – mistrz perfum Alberto Morillas i starszy perfumiarz Clément Gavarry z Firmenich.

XO Khloé to kwiatowy zapach, w którym znajdziemy nuty płatków róży, odrobiny praliny, seksownego piżma i miękkiego drewna. łączy w sobie wysoką klasę perfum rzemieślniczych z dostosowaną do przyszłościowych trendów atrakcyjnością zapachową.

– Khloé jest jedną z najbardziej wpływowych osób na świecie – mówi Noreen Dodge, dyrektor ds. marketingu i dyrektor ds. strategii w Luxe Brands. – Wiemy, że ma moc, aby wprowadzać nowe rozwiązania do kategorii zapachów i przyspieszać jej rozwój. Kiedy wprowadzaliśmy w życie olśniewającą wizję Khloé, naszym zamiarem było dostarczenie pięknego zapachu i wciągającej, wysokiej jakości kampanii marki, która rezonuje z fanami Khloé i konsumentami na całym świecie.

Pozyskaliśmy niesamowitych partnerów detalicznych - nasza marka zadebiutuje w ramach naszej głównej globalnej współpracy z Harrods, co pozwoli jej rozwijać się dalej w atmosferze doskonałości. W Stanach Zjednoczonych niezrównane wrażenia zapewni klientom nasz zaufany partner detaliczny, Ulta Beauty. Cieszymy się, że możemy budować nowy projekt marki premium.

Zapach XO Khloé zostanie wprowadzony na kluczowych rynkach na całym świecie w Europie, Australii i Meksyku wiosną 2025 roku.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
04.09.2025 15:41
Miraculum S.A. podsumowuje pierwsze półrocze 2025 r. - widać światełko w tunelu
Producent marek Tanita i Joko widzi przyszłość w różowych barwach.Miraculum

Miraculum S.A., jedna z najstarszych polskich spółek kosmetycznych, podsumowała wyniki za pierwsze półrocze 2025 roku. Firma skoncentrowała się na porządkowaniu finansów, optymalizacji oferty oraz wzmacnianiu relacji z partnerami handlowymi. Zarząd podkreśla, że mimo trudności rynkowych spółka utrzymuje stabilną pozycję i zakłada dalszy rozwój bez konieczności emisji nowych akcji.

W pierwszych sześciu miesiącach roku spółka spłaciła w całości układ ratalny wobec ZUS, odnowiła kredyt obrotowy oraz poprawiła terminowość spłaty zobowiązań handlowych. Dzięki dyscyplinie kosztowej i optymalizacji procesów udało się utrzymać płynność i niezależność finansową. To pozwala firmie na dalsze inwestycje w rozwój bez sięgania po dodatkowy kapitał zewnętrzny.

Równolegle Miraculum przeprowadziło szeroką analizę portfolio produktowego. Z oferty wycofano lub planuje się wycofanie pozycji o niskiej rotacji, a jednocześnie rozwijane są kluczowe marki – w szczególności JOKO, Tanita, Prastara i Wars. Oszczędności z optymalizacji zapasów umożliwiły wprowadzenie nowych produktów, w tym innowacyjnych serii do pielęgnacji twarzy, nowych linii perfum oraz zestawów świątecznych, które trafią do sprzedaży w czwartym kwartale 2025 r.

Spółka odnotowała jednak spadek sprzedaży od połowy maja 2025 r., co zarząd wiąże z ogólnym pogorszeniem koniunktury na rynku kosmetycznym. Mimo słabszego II kwartału, perspektywy na końcówkę roku oceniane są pozytywnie. W ostatnich miesiącach Miraculum rozszerzyło dystrybucję: produkty marki Lider pojawiły się w sieci Dino, a nowości Tanita i Wars w Rossmannie. Zacieśniono także współpracę z Grupą Eurocash.

Sprzedaż zagraniczna pozostaje wyzwaniem z powodu barier celnych w USA i niestabilności na Bliskim Wschodzie. Spółka liczy jednak na odbudowę eksportu dzięki uczestnictwu w kluczowych targach branżowych w Dubaju i Indiach zaplanowanych na IV kwartał 2025 r. Zarząd ocenia, że działania te pozwolą zwiększyć obecność Miraculum na rynkach międzynarodowych i zrównoważyć wahania sprzedaży krajowej.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
04.09.2025 13:38
Phlov wchodzi w kategorię makijażową
Phlov, które do tej pory oferowało pielęgnację, wchodzi w nową kategorię.Phlov

Phlov, marka obecna na rynku od 6 lat, rozszerza swoją działalność poza segment naturalnej pielęgnacji i wchodzi w kategorię makijażu. Firma, która od początku stawia na własne zaplecze badawczo-produkcyjne i filozofię „in house”, zyskała uznanie dzięki recepturom łączącym naturalne składniki z nowoczesną kosmetologią.

Nowa linia Phlov Make Up pozostaje wierna DNA marki, stawiając nie tylko na efekt wizualny, lecz także na pielęgnację skóry. – Od lat marzyłam o stworzeniu linii, która łączy naturalną pielęgnację z makijażem. Po długiej pracy nad formułami i testowaniu, jestem dumna z tego, co udało nam się stworzyć – podkreśla Anna Lewandowska, współwłaścicielka marki Phlov. Podczas przygotowań do premiery marka skupiła się na formułach mających odpowiadać na oczekiwania klientek zgłaszających potrzebę wprowadzenia produktów makijażowych.

Portfolio Phlov Make Up obejmuje szeroki zestaw produktów. W ofercie znalazły się m.in. stick w wersji bronzera, różu i rozświetlacza, masełka w czterech odcieniach, paleta rozświetlaczy, tusze, liftingująca baza, mgiełka utrwalająca oraz serum do stylizacji brwi. Każdy z kosmetyków został opracowany tak, by poza funkcją makijażu wspierał również pielęgnację skóry.

Dystrybucja linii Phlov Make Up została powierzona sieci Hebe. Produkty pojawią się w sprzedaży internetowej 7 września 2025 roku, natomiast w sklepach stacjonarnych Hebe będą dostępne od początku października. Decyzja o wyłącznej współpracy z jedną siecią sprzedaży wskazuje na strategiczne podejście marki, które może wzmocnić jej pozycję w konkurencyjnym segmencie beauty w Polsce.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
04. wrzesień 2025 21:03