StoryEditor
Producenci
27.11.2024 08:58

XO Khloé – pierwszy zapach Khloé Kardashian debiutuje na rynku

XO Khloé, Debiutancki zapach Khloé Kardashian. Kadr z kampanii / fot. Luxe Brands Inc

Khloé Kardashian wspólnie z Luxe Brands wprowadza na rynek pierwszy zapach sygnowany swoim imieniem: XO Khloé. Zapach zadebiutował już w sieci luksusowych sklepów detalicznych Harrods w Wielkiej Brytanii, a 1 grudnia trafi do amerykańskiej sieci Ulta Beauty.

Khloé Kardashian, amerykańska celebrytka, modelka, osobowość telewizyjna, wypuściła na rynek pierwszy zapach sygnowany swoim imieniem: XO Khloé stworzony wspólnie z Luxe Brands. Prace nad premierą trwały od roku.

Czytaj więcej: Khloé Kardashian współpracuje z Luxe Brands nad nową linią zapachową

Marka czerpie inspirację od samej Khloé - ma w sobie jej pozytywnego ducha i światło, którym dzieli się ze wszystkimi - dzięki czemu ten produkt jest jej jak dotąd najbardziej osobistą kreacją.  XO Khloé, ze swoim ultraluksusowym designem i zapachem, podkreśla ewolucję Khloé jako przedsiębiorczyni, siostry i matki – czytamy w komunikacie prasowym.

– Tworzenie tego zapachu było dla mnie wyjątkową podróżą – mówi Khloé Kardashian. – Podchodzę do każdego projektu, w który jestem zaangażowana, w sposób praktyczny i chciałam, aby każdy szczegół XO Khloé wyrażał zamierzenie i celowość. Od projektu flakonu po kampanię – byłam w pełni zaangażowana w cały proces tworzenia. Jestem szczególnie dumna z zapachu. Spędziliśmy dużo czasu, aby dopracować go do perfekcji i jestem bardzo zadowolona z efektu końcowego. Nie mogę się doczekać, aby podzielić się nim ze wszystkimi!

Za kompozycję zapachową XO Khloé odpowiada dwóch nagradzanych światowej klasy perfumiarzy – mistrz perfum Alberto Morillas i starszy perfumiarz Clément Gavarry z Firmenich.

XO Khloé to kwiatowy zapach, w którym znajdziemy nuty płatków róży, odrobiny praliny, seksownego piżma i miękkiego drewna. łączy w sobie wysoką klasę perfum rzemieślniczych z dostosowaną do przyszłościowych trendów atrakcyjnością zapachową.

– Khloé jest jedną z najbardziej wpływowych osób na świecie – mówi Noreen Dodge, dyrektor ds. marketingu i dyrektor ds. strategii w Luxe Brands. – Wiemy, że ma moc, aby wprowadzać nowe rozwiązania do kategorii zapachów i przyspieszać jej rozwój. Kiedy wprowadzaliśmy w życie olśniewającą wizję Khloé, naszym zamiarem było dostarczenie pięknego zapachu i wciągającej, wysokiej jakości kampanii marki, która rezonuje z fanami Khloé i konsumentami na całym świecie.

Pozyskaliśmy niesamowitych partnerów detalicznych - nasza marka zadebiutuje w ramach naszej głównej globalnej współpracy z Harrods, co pozwoli jej rozwijać się dalej w atmosferze doskonałości. W Stanach Zjednoczonych niezrównane wrażenia zapewni klientom nasz zaufany partner detaliczny, Ulta Beauty. Cieszymy się, że możemy budować nowy projekt marki premium.

Zapach XO Khloé zostanie wprowadzony na kluczowych rynkach na całym świecie w Europie, Australii i Meksyku wiosną 2025 roku.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
03.12.2025 10:16
Jane Lauder wyprzedaje akcje Estée Lauder – co z przyszłością luksusowego giganta?
fot. Shutterstockfot. Shutterstock

W dniu 26 listopada 2025 r. Jane Lauder, dyrektorka oraz 10-proc. właścicielka Estée Lauder Companies Inc., sprzedała 17 840 akcji klasy A o łącznej wartości 1,68 mln dolarów. Cena transakcyjna mieściła się w przedziale od 94,35 do 94,52 dolarów za sztukę, co było zbliżone do bieżącej ceny rynkowej wynoszącej 94,79 dolarów. Według danych InvestingPro kurs spółki wzrósł w ciągu ostatnich sześciu miesięcy o 41,6 proc., a sama firma pozostaje lekko niedowartościowana względem szacowanej „Fair Value”.

Tego samego dnia Jane Lauder wykonała także opcje na zakup 17 840 akcji Estée Lauder po cenie 89,47 dolarów za sztukę, co dało łączną wartość nabycia 1 596 144 dolarów. Po przeprowadzeniu obu operacji inwestorka posiada bezpośrednio 58 763 akcje spółki. Estée Lauder, której to firmy kapitalizacja rynkowa wynosi 34,18 mld dolarów, utrzymuje nieprzerwaną wypłatę dywidend od 30 lat, co podkreśla jej stabilną pozycję finansową mimo trudniejszych ostatnich okresów.

Spółka może pochwalić się również silnymi wynikami operacyjnymi – marża brutto wynosi 74,17 proc., a 13 analityków podwyższyło prognozy dotyczące nadchodzących wyników finansowych. Dane te wpisują się w ostatnią poprawę nastrojów wokół firmy, choć na rynku pojawiają się także sygnały ostrożności. Według InvestingPro szerzej omawiane wskaźniki i prognozy znajdują się w najnowszym raporcie Pro Research.

W ostatnich tygodniach Estée Lauder znalazła się także na celowniku analityków z Rothschild Redburn, którzy obniżyli rekomendację z Neutral do Sell. W uzasadnieniu wskazano na obawy dotyczące tempa odbudowy marż w trakcie wdrażania strategii „Beauty Reimagined” prowadzonej przez CEO Stéphane’a de La Faverie. Jednocześnie spółka ogłosiła pierwszą inwestycję w Ameryce Łacińskiej – zakup mniejszościowego udziału w meksykańskiej marce perfum XINÚ poprzez dział New Incubation Ventures.

Na rynku akcji dodatkowe poruszenie wywołała informacja, że rodzina Lauderów planuje publiczną sprzedaż ponad 11,3 mln akcji Estée Lauder klasy A. Pakiet ma zostać zaoferowany w cenie 90 dolarów. za sztukę, a celem transakcji jest pokrycie podatków, długów i kosztów związanych z zarządzaniem majątkiem po Leonardzie A. Lauderze. Firma nie sprzeda własnych akcji ani nie otrzyma żadnych środków z tej emisji, jednak skala transakcji podkreśla znaczące zmiany właścicielskie zachodzące obecnie w koncernie.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Opakowania
01.12.2025 15:09
Chińczycy inwestują 17 mln euro w fabrykę opakowań kosmetycznych w Portugalii
Grupa SHP, założona w 1970 roku, posiada cztery fabryki na całym świecie - dwie w Chinach i dwie w MeksykuShyaHsin Packaging

Chińska firma ShyaHsin Packaging zainwestuje 16,86 mln euro w budowę zakładu produkcyjnego opakowań kosmetycznych premium w Portugalii – poinformowałą AICEP (Agência para o Investimento e Comércio Externo de Portugal).

Fabryka chińskiej firmy, specjalizującej się w projektowaniu i produkcji opakowań kosmetycznych (m.in. na tusze do rzęs, błyszczyki do ust, pomadki, pudry w kompakcie, pędzle i lakiery do paznokci) oraz dostarczaniu kompletnych rozwiązań dla przemysłu kosmetycznego, jest już na zaawansowanym etapie budowy. Lokalizacja fabryki to Maceria na zachodzie Portugalii. Oddanie inwestycji do użytku planowane jest na koniec października 2026 roku. Będzie ona korzystać z 17-procentowej zachęty inwestycyjnej, w pełni kwalifikującej się do finansowania europejskiego.

Inwestycja ta jest uznawana za „strategicznie interesującą dla gospodarki kraju lub danego regionu”, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Spójności Terytorialnej z 5 sierpnia, a także „spełnia warunki niezbędne do przyznania zachęt finansowych” – wynika z analizy przeprowadzonej przez AICEP.

Projekt, który otrzyma 2,86 mln euro wsparcia z programu Compete 2030, „ma na celu utworzenie w Portugalii jednostki produkcyjnej Grupy SHP, która będzie wytwarzać opakowania kosmetyków dla segmentu premium” – jak można przeczytać w opisie projektu.

image

Chiny modernizują regulacje kosmetyczne: wielki smok zacieśnia pasa

Grupa SHP, założona w 1970 roku, posiada cztery fabryki na całym świecie, dwie w Chinach i dwie w Meksyku, i specjalizuje się w produkcji opakowań kosmetyków od ponad 50 lat. W styczniu 2024 roku poinformowano, że chińska firma stworzy w budynku dawnej fabryki Dexprom „jedną z największych fabryk opakowań kosmetycznych”, która będzie obsługiwać wiodących producentów kosmetyków, w tym L’Oréal.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
03. grudzień 2025 11:50