StoryEditor
Producenci
20.12.2023 10:44

Khloé Kardashian współpracuje z Luxe Brands nad nową linią zapachową

Siostry Jenner/Kardashian od lat próbują swoich sił w branży beauty. / ABC Image Group LA (Walt Disney Television Flickr)
Khloé Kardashian nawiązała współpracę z marką luksusowych perfum Luxe Brands, aby stworzyć nową kolekcję zapachów na rok 2024. Premiera linii przewidziana jest na drugą połowę nowego roku, a nuty zapachowe zostaną potwierdzone w późniejszym terminie.

Według WWD wynika to z odzyskania przez Kardashian pewności siebie po sukcesie jej marki modowej Good American i wcześniejszej współpracy perfumeryjnej. Obejmowało to zaangażowanie Khloé w The Diamond Collection marki kosmetycznej KKW Kim Kardashian, zestaw trzech zapachów inspirowanych przez każdą z sióstr Luxe Brands jest odpowiedzialna za kolekcję luksusowych perfum Ariany Grande, a jej najnowszy zapach Cloud Pink zostanie wydany w sierpniu 2023 roku.

Khloé Kardashian dołącza do innych gwiazd, które niedawno przeniosły się do kategorii zapachów. Aktorka Millie Bobby Brown wprowadziła na rynek swoje pierwsze perfumy za pośrednictwem swojej marki kosmetyków Florence by Mills we wrześniu 2023 r. Victoria Beckham Beauty ogłosiła wprowadzenie na rynek kolekcji zapachów, która według narracji marketingowej ma być zapachową autobiografią Victorii, natomiast piosenkarka Chaka Khan zaprezentowała swój debiutancki zapach Chaka by Chaka Khan.

Khloé Kardashian nie jest pierwszą siostrą ze sławnej rodziny, która próbuje swoich sił w perfumiarstwie: Kim Kardashian ma na koniec 7 kompozycji wydanych pod własnych nazwiskiem, a pod marką KKW zostało wprowadzone na rynek 49 zapachów, z czego część pod nazwiskami Kendall Jenner i Kylie Jenner oraz jeden dedykowany matce sióstr, Kris Jenner.

Czytaj także: Kolejny zapach gwiazdy; Le Galion przywraca do oferty perfumy Avy Gardner

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
03.07.2025 14:42
PZ Cussons odstępuje od sprzedaży marki St. Tropez
St. Tropez to marka produktów do samoopalania należąca do PZ Cussons.St. Tropez

W kwietniu 2024 r. Grupa PZ Cussons ogłosiła zamiar sprzedaży marki St. Tropez i rozpoczęła szeroki proces aukcyjny, który przyciągnął „liczne oferty”. Decyzja zapadła w momencie, gdy segment Beauty notował spadek wycen, a przychody spółki w USA w roku obrotowym FY25 malały. Mimo szczegółowej analizy propozycji zarząd ostatecznie postanowił markę zatrzymać i nadać jej nowy kierunek rozwoju.

Kluczowym elementem nowej strategii jest powołanie dedykowanego zespołu, którego rezultaty będą mierzone trzema wskaźnikami: skutecznością działań handlowych (w tym aktywności cyfrowych), tempem wdrażania innowacji oraz odświeżeniem wizerunku St. Tropez. Ma to pozwolić na lepsze wykorzystanie potencjału marki w międzynarodowym portfolio PZ Cussons.

Istotnym krokiem będzie również partnerstwo z amerykańską firmą The Emerson Group. Emerson przejmie obsługę kluczowych sieci detalicznych w USA, oferując zarządzanie klientem, logistykę i wsparcie marketingowe. Model ten ma zniwelować problem „niedoskalowanego” biznesu PZ Cussons w Stanach Zjednoczonych i ponownie wprowadzić markę na ścieżkę wzrostu dzięki połączeniu zasięgu dystrybucyjnego Emersona i kapitału marki St. Tropez.

Ze względu na ostatnie wyniki St. Tropez (marka wypracowała 7,5 mln funtów skorygowanego zysku operacyjnego w FY25) Grupa spodziewa się ujęcia odpisu aktualizującego o charakterze niepieniężnym, który zostanie zaprezentowany w wynikach za FY25 we wrześniu 2025 r. Szczegółowy plan dalszego rozwoju marki ma zostać przedstawiony również we wrześniu.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.07.2025 16:35
Kosmetyki marki Runmageddon? Marka eventowo-sportowa wkracza w nowe segmenty
Czy Runmageddon stanie się konkurentem globalnych graczy w segmencie kosmetyków sportowych?DALL-E

Do zarządu spółki Runmageddon S.A. wszedł Milivoj Puškar, obejmując nowo utworzone stanowisko chief commercial & brand officera (CC&BO). To pierwszy od dwóch lat awans na poziomie zarządu i jednocześnie jedyna zmiana personalna ogłoszona w 2025 r. przez organizatora największych w Polsce biegów z przeszkodami.

Wprowadzenie Puškara zbiega się z wdrożeniem nowej strategii biznesowej. Runmageddon deklaruje odejście od modelu stuprocentowo eventowego na rzecz kompleksowego rozwoju marki i jej filarów. – „Uświadomienie sobie wartości brandu skłoniło mnie do komercjalizacji Runmageddonu” – podkreśla założyciel spółki Jarosław Bieniecki. Firma zamierza uporządkować portfolio tak, aby przychody nie zależały wyłącznie od kalendarza imprez.

Założyciel marki Runmageddon w wypowiedzi dla Wirtualnemedia.pl tłumaczy swoje zamierzenia:

Filary naszego brandu można podzielić na dwie kategorie [...] Po pierwsze to retail, w którym chcemy wprowadzać na rynek produkty z brandem Runmageddon, takie jak żywność funkcjonalna, suplementy, zdrowe słodycze, kosmetyki. Po drugie — stawiamy mocno na Generację Runmageddonu, pod którą kryje się m.in. organizacja darmowych wydarzeń dla ponad 40 tys. dzieci w 2026 roku.

Kluczowym krokiem jest przesunięcie 7 obszarów kompetencyjnych – komunikacji, brandingu, sprzedaży, SSC, B2C, B2B oraz IT – do holdingu Runmageddon. Natomiast spółka zależna Extreme Events skoncentruje się wyłącznie na logistyce cyklu biegów w kilkunastu lokalizacjach w całym kraju. Pozwoli to, według zarządu, ograniczyć koszty operacyjne nawet o kilkanaście procent i równolegle zwiększyć tempo prac nad nowymi przedsięwzięciami.

Jednocześnie spółka buduje fundamenty pod przyszłe projekty w obszarach sportu, rekreacji, edukacji oraz e-commerce, deklarując, że pierwsze nowe inicjatywy zostaną ogłoszone w II półroczu 2026 r.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
05. lipiec 2025 21:29