
– Rośnie zapotrzebowanie na kosmetyki naturalne, klienci są coraz bardziej świadomi co kupują. Dzięki social mediom mają szybki dostęp do informacji i ich oczekiwania rosną. Marki obecne na rynku od lat nudzą się, dlatego pojawia się miejsce dla nowych marek i pomysłów. Nic nie jest już stałe, każda kategoria ulega zmianom – mówi w rozmowie z „Wiadomościami Kosmetycznymi” Łukasz Jaślarz, business development manager marki Yope.
Yope to polska marka kosmetyków naturalnych. Zaczynała od produkcji mydeł. Obecnie w portfolio posiada także kremy do rąk, balsamy do ciała i rąk oraz naturalne środki czystości. Na ten rok zapowiada kilka nowości. – Cały czas będziemy się poruszać w kosmetyce codziennej i w środkach czystości również codziennego użytku. Chcemy budować nasz brand w ten sposób, aby każdy nasz fan mógł dostać produkty Yope w najbliższej drogerii czy sklepie posiadającym w ofercie te kategorie – podkreśla Łukasz Jaślarz. Firma będzie także zwiększać sprzedaż eksportową.