StoryEditor
Producenci
15.06.2022 00:00

Yope z nową, ciałopozytywną kampanią żeli pod prysznic

Najnowsza kampania żeli pod prysznic od naturalnej marki Yope, zaprasza na chińską plantację herbaty, kokos i sól morska to rajskie plaże Azji, róża z kadzidłowcem przenosi do orientu, a bez i wanilia do kwitnącego ogrodu. Kampania pod nazwą „Chodź pod prysznic” jest stworzona w duchu ciałopozytywności, tolerancji dla ciała i z poczuciem humor.

W kampanii wzięły udział osoby o różnym wyglądzie, kształtach i osobowościach, a ich unikalność podkreślają różne żele marki. Kosmetyki do mycia Yope nadają skórze piękny zapach, a dzięki zawartości polifenoli, soli mineralnych, witamin B, C, K i P, wzmacniają także naturalną barierę skóry i chronią przed działaniem wolnych rodników. Za sprawą naturalnych, łagodnych substancji myjących, działają w zgodzie z naturalnym rytmem skóry - nie wysuszają, przywracają gładkość i miękkość.

Linia zawiera, aż 9 żeli pod prysznic o różnych zapachach: żel pod prysznic Yunnan o działaniu antyoksydacyjnym, żel pod prysznic kokos i sól morska, róża i kadzidłowiec o zapachu przypominającym orientalne perfumy różane, mandarynka i malina, bez i wanilia, drzewo gwajakowe, drzewo cedrowe, drzewo sandałowe oraz żel pod prysznic Soul Earth o zapachu paczuli i jasnego drzewa.

Przeczytaj również: Nivea, Dove, Palmolive – TOP 3 w żelach pod prysznic [BADANIE]

Produkty Yope są obecnie dostępne w sklepach w  20 krajach Europy,  m.in. we Włoszech, Hiszpanii, Niemczech, Czechach, Słowacji oraz Holandii. Marka jest także obecna w największej sieci drogerii w Rosji. W Azji firmowe butiki marki działają m.in. w Japonii oraz Hongkongu. Firma sprzedaje także swoje produkty na platformach Amazon w Niemczech i Wielkiej Brytanii.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
24.06.2024 11:56
Rihanna została nową ambasadorką zapachu Dior J’Adore
Rihanna intensywnie działa w branży urodowej od lat.Danilo Lauria, CC BY-SA 3.0, via Wikimedia Commons
Rihanna została nową ambasadorką zapachu J‘Adore od Christian Dior, przejmując rolę od Charlize Theron po dwudziestu latach jej współpracy z marką. Jej nowa rola to nie tylko kontynuacja współpracy z Dior, którą zaczęła w 2015 roku, ale także okazja do wyrażenia jej osobistych wartości poprzez globalną kampanię.

W maju Charlize Theron została ambasadorką kolekcji biżuterii i produktów do pielęgnacji skóry marki należącej do LVMH. Według raportu opublikowanego przez WWD, nowa kampania J’Adore z udziałem Rihanny została nakręcona przez Stevena Kleina i zadebiutuje 1 września 2024 roku.

Veronique Courtois, dyrektorka generalna Parfums Christian Dior, powiedziała WWD:

Wybór Rihanny na kolejną twarz J’Adore był dla nas oczywisty. Jest nie tylko jedną z największych i najpotężniejszych artystek wszech czasów, ale także wszechstronnie utalentowaną, odnoszącą sukcesy przedsiębiorczynią, zaangażowaną humanistką, matką dwójki dzieci i wyjątkową pięknością.

Rihanna w swoim oświadczeniu wyraziła, że pełnienie roli ambasadorki J‘Adore jest dla niej nie tylko zaszczytem, ale również misją. Wyraziła entuzjazm do wnoszenia swojej osobistej historii, korzeni, kreatywności i kobiecości do tej współpracy. Ponadto wspomniała, że od lat ceni sobie J‘Adore, pomimo że jej własne zapachy nie odniosły znaczącego sukcesu na rynku. Wymyślona przez francuską mistrzynię perfumiarstwa Calice Becker kompozycja J’Adore zadebiutowała na rynku 25 lat temu.

W ostatnich latach Rihanna nie tylko dodała do swojego portfolio nową markę urodową, Fenty Hair, ale także wprowadziła swoje kosmetyki na rynek chiński, zawojowała SuperBowl product placementem, oraz stworzyła kolekcję inspirowaną futbolem amerykańskim.

Czytaj także: Rihanna rozszerza swoje imperium kosmetyczne o markę włosową — Fenty Hair

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
24.06.2024 10:04
Paulina Szydłowska nową Brand Communication Managerką w Rituals Cosmetics Polska
Szydłowska zajmie się komunikacją brandową w polskim oddziale Rituals.Paulina Szydłowska
Z początkiem czerwca 2024 roku Paulina Szydłowska rozpoczęła pracę na stanowisku Brand Communication Managerki w Rituals Cosmetics Polska. W swojej nowej roli będzie odpowiedzialna za działania PR oraz organizację eventów marki na terenie Polski i Rumunii.

Przed dołączeniem do Swatch Group, Szydłowska zdobywała doświadczenie w Huawei CBG w Polsce, gdzie początkowo pracowała jako Junior PR Specialist, a w roku 2020 awansowała na stanowisko PR Specialist. Wcześniej zabawiła także w Huawei Consumer Business Group w roli specjalistki ds. PR, a jeszcze wcześniej — w FIRST Public Relations, gdzie przeszła drogę od stażystki do account executive.

Szydłowska jest również absolwentką Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego, co dodatkowo wzbogaciło jej umiejętności komunikacyjne i analityczne, kluczowe w jej obecnej roli w Rituals Cosmetics.

Dołączenie do zespołu Rituals Cosmetics to dla Szydłowskiej nowe wyzwanie. W Swatch Group miała okazję kształtować strategie komunikacyjne i marketingowe, zarządzać relacjami z mediami, opracowywać materiały PR, organizować wydarzenia prasowe oraz koordynować działania w mediach społecznościowych i współprace z influencerami. Jej doświadczenie obejmowało również prowadzenie kampanii reklamowych zarówno w mediach cyfrowych, jak i outdoorowych, więc można się spodziewać, że będzie realizować podobne projekty.

Czytaj także: Rituals Cosmetics otworzył czterdziesty ósmy sklep w Polsce

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
25. czerwiec 2024 10:34