
André Branch dołączył do R.e.m. Beauty, przychodząc z Estée Lauder Companies, gdzie ostatnio pełnił funkcję starszego wiceprezesa i dyrektora generalnego MAC Cosmetics na Amerykę Północną. Zdobywał również doświadczenie na wysokich stanowiskach managerskich w L’Oréal, a także w sektorze FMCG (w tym żywności, wina i alkoholi, suplementów i dóbr luksusowych – w firmach Deloitte, Kraft Foods i The Nature’s Bounty Company).
– Dołączenie André do R.e.m. Beauty było dla nas niesamowitym darem i kosmicznym doświadczeniem, a jednocześnie wniosło świeże spojrzenie na biznes oraz bogate doświadczenie, potrzebne do urzeczywistniania odważnych, pięknych pomysłów – skomentowała Ariana Grande. Zadeklarowała też, że Branch “całkowicie rozumie punkt widzenia naszej marki i wierzy w produkty oraz naszą misję”, co dla niej jako założycielki firmy znaczy bardzo wiele.
Marka R.e.m. Beauty rozpoczęła działalność w listopadzie 2021 roku, a Ariana Grande cały czas wspiera firmę swoimi kreatywnymi pomysłami i wizjami. Marka artystki oferuje gamę produktów, obejmującą kosmetyki kolorowe i pielęgnację skóry. Grande przejęła pełną kontrolę nad marką w 2023 roku, co zdaniem branży podkreśla jej długoterminowe zaangażowanie i pewność biznesową co do dalszego rozwoju.
Marka Ariany działa w bardzo konkurencyjnym sektorze marek beauty, stworzonych przez inne celebrytki – najbardziej znane to Fenty Beauty (za którą stoi RIhanna), Rare Beauty Seleny Gomez oraz Kylie Cosmetics (marka Kylie Jenner).
Dzięki nominacji doświadczonego André Brancha na stanowisko dyrektora, R.e.m. Beauty wkracza w kolejną fazę ewolucji. Marka liczy, że dzięki temu posunięciu przyspieszy swoją ekspansję, liczy też na globalny wzrost i kolejne innowacje produktowe.
– R.e.m. Beauty ma ogromny potencjał w segmencie luksusowych kosmetyków. Firma jest wciąż stosunkowo młoda, a od momentu debiutu rozwija się wykładniczo. Kiedy myślę o Arianie i jej platformie, o tym, jak bardzo jest znana na całym świecie, o jej fanach, to myślę, że stanowi to ogromny potencjał – ocenia Branch. – Myślę też, że wartości prezentowane przez R.e.m. są podobne do moich. Dlatego jestem bardzo podekscytowany, że się tu znalazłem. Ariana chce nieść pozytywne wartości światu, tak, aby ludzie mogli swobodnie wyrażać swoją kreatywność, a także promować różnorodność i inkluzywność. To dla niej ważne. Mamy więc wspólny cel, jeśli chodzi o to, co chcemy osiągnąć z marką – podsumował nowy dyrektor R.e.m. Beauty.
A jak wygląda rynek celebryckich marek kosmetycznych w Polsce? Pisaliśmy o tym w artykule Sława w perfumach, kremie i pudrze? Celebryckie marki nieustająco w natarciu