StoryEditor
Producenci
14.02.2024 13:59

Ziaja z okazji walentynek zaprezentowała nową linię produktów

Natalia Grzywińska, ekspert pielęgnacji Ziaja i Marta Żołnierowicz, PR manager firmy / wiadmoscikosmetyczne.pl
Ziaja zaprezentowała nową linię produktów przeznaczoną zarówno dla kobiet jak i dla mężczyzn. Dlatego na jej premierę wybrała walentynki – dzień zakochanych. Równocześnie z prezentacją kosmetyków w mediach społecznościowych, trafiły one do sprzedaży online oraz w sklepach partnerskich Ziaja dla Ciebie.

Kokos pomarańcza to pierwsza w tym roku nowa linia marki Ziaja, której premiera odbyła się w walentynki. Składają się na nią kosmetyki do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów. Osiem produktów bazuje na wegańskich formułach o wysokich indeksach naturalności. Zawierają one owocowy hydrolat z kwiatów pomarańczy oraz organiczny olej kokosowy, które dbają o utrzymanie zdrowej skóry i są źródłem zapachu wprowadzającego pozytywny nastrój.

Marta Żołnierowicz, PR manager Ziai podczas spotkania online powiedziała:

Na premierę produktów wybralimy walentynki, bo seria jest idealna na prezent.

Natalia Grzywińska, ekspert pielęgnacji Ziaja dodała, że odżywiająco-regenerujące kosmetyki są uniwersalne i nadają się zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn.  

Premiera nowej linii Ziai odbyła się online na stronie marki oraz jej kanałach w mediach społecznościowych. Uczestniczyli w niej klienci i klientki firmy, sklepy parnerskie i drogerie oraz przedstawiciele mediów. Równocześnie produkty trafiły do sprzedaży w sklepie internetowym marki oraz w partnerskich sklepach stacjonarnych Ziaja dla Ciebie. W tym ostatnim kanale, z okazji premiery nowej linii, marka przygotowała promocję. Przy zakupie trzech produktów linii Kokos pomarańcza, tonik z tej samej serii dodawany jest gratis.

Projekt sklepów Ziaja dla Ciebie istnieje od 2011 roku. Pracuje w nich 400 konsultantek, specjalistek w zakresie pielęgnacji, które udzielają porad w oparciu o produkty marki. W sklepach oferowany jest cały asortyment kosmetyków wszystkich brandów firmy: kosmetyki uniwersalne Ziaja, produkty dla skóry dysfunkcyjnej oraz o szczególnych potrzebach pielęgnacyjnych Ziaja Med, a także produkty profesjonalne do wykorzystania w gabinetach kosmetycznych oraz w domu - Ziaja Pro. Klienci zachęcani są do udziału w programie lojalnościowym Ziaja Klub.

W sumie na linię składa się osiem produktów. Poza tonikiem są to: krem-maska do twarzy, balsam do ust, żel pod prysznic, mus do ciała, peeling-puch do ciała, szampon oraz odżywka do włosów.

Przy okazji premiery nowej linii, Marta Żołnierowicz przypomniała, że Ziaja obchodzi w tym roku 35 lecie. Z tej okazji w mediach społecznościowych publikowane będą treści w ramach #ZiajaStory. W planach jest prezentacja firmy od zaplecza i pokazanie pracowników, ich zaangażowania, pasji, a także stosowanych rytuałów pielęgnacyjnych.  

 

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
26.04.2024 10:11
Magda Popławska nową ambasadorką marki AA
Magda Popławska została nową twarzą serii Y Lift Supreme.AA
Magda Popławska, znana polska aktorka i ceniona osobowość sceniczna, została nową ambasadorką marki AA. Popławska będzie twarzą linii kosmetyków Y Lift Supreme, dedykowanej kobietom poszukującym skutecznych rozwiązań w pielęgnacji przeciwstarzeniowej.

Magda Popławska, renomowana polska aktorka, ogłosiła na swoim profilu na Instagramie, że została najnowszą ambasadorką marki AA. Choć szczegóły tej współpracy nie zostały jeszcze ujawnione, wiadomo już, że Popławska będzie twarzą linii przeciwstarzeniowej Y Lift Supreme. Ta informacja spotkała się z entuzjastycznym przyjęciem fanów, zarówno aktorki, jak i marki.

Magdalena Popławska, urodzona w Polsce, jest uznawaną aktorką teatralną i filmową, absolwentką Akademii Teatralnej im. Aleksandra Zelwerowicza w Warszawie. Znana z wyjątkowej umiejętności wcielania się w zróżnicowane role, Popławska zdobyła uznanie zarówno na dużym ekranie, jak i na scenie teatralnej. W jej bogatej filmografii znajdują się role w filmach takich jak "Body/Ciało" (2015), reżyserii Małgorzaty Szumowskiej, gdzie zagrała jedną z głównych ról, oraz "Cicha noc" (2017), gdzie jej kreacja przyniosła jej szereg pozytywnych recenzji. Popławska jest również znana z intensywnej działalności teatralnej, występując w wielu znaczących produkcjach scen warszawskich.

AA to polska marka kosmetyczna należąca do przedsiębiorstwa Oceanic S.A., założonego w 1982 roku. Marka specjalizuje się w produkcji dermokosmetyków hypoalergicznych, przeznaczonych dla osób z wrażliwą i skłonną do alergii skórą. Produkty AA są dostosowane do różnych potrzeb dermatologicznych, oferując linie kosmetyków do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów. W asortymencie znajdują się m.in. serie anti-aging, preparaty nawilżające, a także kosmetyki dla skóry atopowej.

Czytaj także: Amelia Szczepaniak ambasadorką AA Wings of Color

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
24.04.2024 15:27
Marka Neonail otworzyła swój pierwszy salon w zupełnie nowej aranżacji
Nowy salon Neonail w Galerii Wroclavia we Wrocławiu. Marka ma obecnie 141 punktów własnych i franczyzowych w galeriach handlowych
Nowy salon Neonail w Galerii Wroclavia we Wrocławiu. Marka ma obecnie 141 punktów własnych i franczyzowych w galeriach handlowych / Cosmo Group
Nowy salon Neonail w Galerii Wroclavia we Wrocławiu. Marka ma obecnie 141 punktów własnych i franczyzowych w galeriach handlowych
Nowy salon Neonail w Galerii Wroclavia we Wrocławiu / Cosmo Group
Nowy salon Neonail w Galerii Wroclavia we Wrocławiu. Marka ma obecnie 141 punktów własnych i franczyzowych w galeriach handlowych
Nowy salon Neonail w Galerii Wroclavia we Wrocławiu / Cosmo Group
Nowy salon Neonail w Galerii Wroclavia we Wrocławiu. Marka ma obecnie 141 punktów własnych i franczyzowych w galeriach handlowych
Nowy salon Neonail w Galerii Wroclavia we Wrocławiu / Cosmo Group
Nowy salon Neonail w Galerii Wroclavia we Wrocławiu. Marka ma obecnie 141 punktów własnych i franczyzowych w galeriach handlowych
Nowy salon Neonail w Galerii Wroclavia we Wrocławiu. Marka ma obecnie 141 punktów własnych i franczyzowych w galeriach handlowych
Nowy salon Neonail w Galerii Wroclavia we Wrocławiu. Marka ma obecnie 141 punktów własnych i franczyzowych w galeriach handlowych
Nowy salon Neonail w Galerii Wroclavia we Wrocławiu. Marka ma obecnie 141 punktów własnych i franczyzowych w galeriach handlowych
Gallery
Marka Neonail specjalizująca się w produktach do stylizacji i pielęgnacji paznokci, zmieniła wygląd swoich salonów sprzedaży. W Galerii Wroclavia we Wrocławiu został otwarty pierwszy punkt w nowej aranżacji, gdzie sprzedawane są także kosmetyki do makijażu Neo Make Up.

Neo Nail i Neo Make Up to marki należące do polskiej firmy Cosmo Group. Właśnie został otwarty pierwszy salon sprzedaży w zupełnie nowej aranżacji, gdzie można kupić obie marki – lakiery i produkty do stylizacji paznokci oraz kosmetyki do makijażu.

Salon w Galerii Wroclavia we Wrocławiu został urządzony w minimalistycznym stylu, w jasnych kolorach z modnym wzornictwem. Powstały w nim dwa spójne światy – na długich białych półkach swoje miejsce znalazły miejsce produkty marki Neonail, a po drugiej stronie znalazły się produkty z serii Neo Make Up, które również zyskały nową oprawę wizualną.

Jak informuje firma, celem było stworzenie neutralnego tła, które na wzór pomieszczeń galerii sztuki, pozwoliło zaprezentować każdy produkt w dowolnej aranżacji.Nową koncepcję salonu opracowało biuro architektoniczne Forma4U Marcin Karaszowski.

– Postawiliśmy na trzy idee, które naszym zdaniem najbardziej kojarzą się z markami Neonail i Neo Make Up, czyli nowoczesny minimalizm, potęga kolorów oraz bliskość natury. Te trzy elementy stały się filarami naszej nowej wizji na aranżację tego wnętrza – mówi architekt Sylwia Słopak-Karaszowska.

Marka Neonail posiada obecnie 141 punktów własnych i franczyzowych w galeriach handlowych. Produkty NEONAIL można kupić w ponad tysiącu miejsc w Polsce: w multibrandowych drogeriach oraz sieciach nowoczesnych: Douglas, Hebe, Kontigo oraz  w e-sklepie marki.

Czytaj także: Chiara Ferragni będzie promować polską markę Neonail

Cosmo Group to jedna z wiodących międzynarodowych firm z sektora beauty, jest liderem sprzedaży w kategorii lakierów hybrydowych na polskim rynku. W portfolio firmy znajdują się marki: Neonail, Neo Make Up, Mylaq i Staylac.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
26. kwiecień 2024 11:31