StoryEditor
Producenci
23.09.2022 00:00

Zmarł Andrzej Gryciuk, założyciel firmy An-Mar

Zmarł Andrzej Gryciuk, założyciel hurtowni kosmetycznej An-Mar w Swarzędzu pod Poznaniem, od kilkudziesięciu lat związany z branżą kosmetyczną, współpracujący z wieloma czołowymi firmami lokalnymi i międzynarodowymi.

Zmarł Andrzej Gryciuk, założyciel hurtowni kosmetycznej An-Mar. Był postacią znaną w branży kosmetycznej, pełnym energii człowiekiem, przyjacielem naszej redakcji. Przez wiele lat wspierał nas w dystrybucji miesięcznika „Wiadomości Kosmetyczne". Był aktywnym uczestnikiem Forum Branży Kosmetycznej, Kongresu Rynku FMCG. Zawsze uśmiechnięty witał się z każdym z uczestników spotkania, znajdował czas na rozmowy i na biznes, nigdy nie opuścił żadnej edycji. Lubił ludzi i kontakt z nimi, uwielbiał podróże i zdjęcia – zawsze dokumentował swoje spotkania.

Andrzej Gryciuk zmarł 21 września 2022 r. Bliskim składamy wyrazy współczucia.

Andrzej Gryciuk spółkę An-Mar założył w 2002 r., a początki jego działalności hurtowej sięgały lat 90. ubiegłego wieku. Firm zajmowała się hurtową i detaliczną sprzedażą produktów kosmetycznych. Dostarczała towar do drogerii, sklepów spożywczych i wielobranżowych z ofertą kosmetyczną, a także do salonów kosmetycznych. Andrzej Gryciuk działał ze swoją firmą na terenie województw wielkopolskiego, lubuskiego, zachodniopomorskiego i dolnośląskiego. W miejscowości Swarzędz - Jasin mieściła się siedziba oraz magazyny firmy. Przez ostatnie lata powiększał zasięg działania firmy przejmując hurtownie, których właściciele rezygnowali z prowadzenia działalności.

Czytaj: An-Mar rozszerza dystrybucję na Dolny Śląsk

Spółka An-Mar była wielokrotnie zdobyła tytuł Gazeli Biznesu oraz znalazła się wśród firm nagrodzonych Diamentem Forbesa.

W 2021 r. Andrzej Gryciuk podjął decyzję o zmianach w biznesie. Hurtownia przeszła na własność do firmy PGD Polska i działa pod nazwą An-Mar Serwis.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
27.05.2024 11:58
Natalia Kukulska ambasadorką marki Remé
Natalia Kukulska, piosenkarka, kompozytorka, ambasadorka marki Reméfot. Remé
Natalia Kukulska została nową ambasadorką marki Remé należącej do firmy USP Zdrowie. Dołączyła do Marietty Żukowskiej, która promuje markę. Obie wystąpią w nowej kampanii reklamowej suplementu z kolagenem.

Natalia Kukulska, piosenkarka i kompozytorka, dołączyła do aktorki Marietty Żukowskiej jako ambasadorka marki Remé z portfolio USP Zdrowie. Artystki wspólnie wystąpiły w spocie wizerunkowym Kolagenowej Formuły Piękna Remé - suplementu diety z kolagenem.

image
Marietta Żukowska, aktorka, ambasadorka marki Remé
fot. Remé
Pomysł kreatywny jest kontynuacją poprzedniej kampanii, w której wybrzmiewa hasło: „Piękno jest w Tobie”. W nowej odsłonie ambasadorki zapraszają do swojego świata – zarówno zawodowego, jak i prywatnego. Każda z nich dzieli się swoją definicją piękna. Dla Natalii Kukulskiej: „Piękno to harmonijna kompozycja”, natomiast dla Mariety: „Piękno to blask, który płynie z wnętrza”.

Za produkcję spotu odpowiedzialny jest Selfish 3 Production, reżyserię: Katka Michalak. Scenariusz i koncepcję kreatywną stworzyła agencja Enyo.

Kampania potrwa do jesieni i obejmuje digital, TV, BTL, jak również działania eventowe.

Remé to brand należący do USP Zdrowie – spółki będącej częścią Grupy USP działającej w obszarze leków OTC i suplementów diety. Kolagenowa Formuły Piękna jest suplementem ukierunkowanym na wzmocnienie włosów, skóry i paznokci. 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
24.05.2024 14:38
Dove Cameron nową globalną ambasadorką marki Schwarzkopf
Schwarzkopf Professional
Firma Schwarzkopf, będąca częścią koncernu Henkel, wybrała Dove Cameron na swoją globalną ambasadorkę. W ramach współpracy, Cameron będzie promować markę, wykorzystując swoją obecność w mediach społecznościowych, co ma na celu zwiększenie zaangażowania młodszych konsumentów w cyfrowym świecie marki.

Wybór Cameron odzwierciedla aktualny trend w przemyśle kosmetycznym, gdzie celebryci są angażowani do współpracy w celu wzmocnienia strategii marketingowych marek. Dove Cameron, dzięki swojej popularności i aktywnemu zaangażowaniu w mediach społecznościowych, idealnie wpisuje się w rolę ambasadorki, mając znaczący wpływ na obecność Schwarzkopf w kampaniach cyfrowych​.

Dove Cameron, urodzona jako Chloe Celeste Hosterman, jest amerykańską aktorką i piosenkarką, która zdobyła popularność dzięki roli w serialu Disney Channel "Liv i Maddie", gdzie grała podwójną rolę tytułowych bliźniaczek. Za tę rolę zdobyła nagrodę Emmy. Dove również rozwija karierę muzyczną, zarówno solo, jak i w duecie z Ryanem McCartan pod nazwą "The Girl and the Dreamcatcher". Poza swoimi osiągnięciami w dziedzinie aktorstwa i muzyki, Dove Cameron jest również znaną postacią w mediach społecznościowych, gdzie ma szeroką bazę fanów, co czyni ją wpływową osobistością w świecie rozrywki.

Schwarzkopf określił rok 2024 mianem „roku blondynek” w kampanii „What Story Will You Tell?”, która rozpoczęła się 5 marca z udziałem globalnej ambasadorki marki Sofii Vergary i globalnego ambasadora kolorów Chrisa Appletona.  Firma ma teraz nadzieję dotrzeć do szerszej publiczności dzięki kampanii „What Story Will You Tell?”, nawiązując do kariery filmowej, telewizyjnej i muzycznej Dove oraz zachęcając konsumentów do posiadania własnych włosów i opowiadania ich historii.

Czytaj także: Dior rozszerza współpracę z Charlize Theron o bycie ambasadorką biżuterii i pielęgnacji skóry

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
28. maj 2024 09:49