„Pragnienia i potrzeby”– to hasło nowej, zakrojonej na szeroką skalę, kampanii reklamowej Rossmanna, której premierowy spot mieli okazję obejrzeć uczestnicy urodzinowej gali. Podczas niej także przedstawiona została nowa redaktor naczelna miesięcznika konsumenckiego „Skarb” – Agata Młynarska. „Skarb” jest wydawany w nakładzie 500 tys. egzemplarzy i rozdawany bezpłatnie we wszystkich drogeriach Rossmann, niedługo będzie dostępny również jako e-wydanie na stronie rossnet.pl oraz w aplikacji mobilnej na smartfony i tablety.
Jubileuszowe spotkanie w warszawskiej restauracji Concept 13 poprowadziła znana prezenterka telewizyjna Agnieszka Cegielska, a na scenie wystąpili: Adam Sztaba z orkiestrą, Monika Brodka, Urszula Dudziak, Katarzyna Zielińska, Patrycja Markowska solo oraz z Grzegorzem Markowskim. Uroczystość uświetniła również przygotowana specjalnie na tę okazję multimedialna wystawa fotografii Szymona Brodziaka pt. „Kobieta przyszłości Rossmanna”. Szymon Brodziak to światowej sławy fotograf, właśnie w dniu imprezy został doceniony przez jury fashiontv w ramach Festiwalu Filmowego w Cannes, które przyznało mu główną nagrodę w kategorii: Black & White Commercial Campaigns.
Pierwsza drogeria Rossmann w Polsce została otwarta 23 maja 1993 roku przy ul. Piotrkowskiej w Łodzi. Dziś sieć posiada 730 sklepów w 320 miastach. Do końca br. będzie ich 850. W ubiegłym roku Rossmann Polska osiągnął 5 mld zł obrotów, jest liderem branży z 20-procentowym udziałem w rynku kosmetyczno-chemicznym. Asortyment dostępny w Rossmannie to 16 tys. artykułów, w tym blisko 2 tys. produktów marek własnych.
Rossmann Polska należy do grupy kapitałowo-zakupowej tworzonej przez Rossmann GmbH i A.S. Watson. Obecnie w skład grupy wchodzi 10 tys. drogerii w 33 krajach Europy i Azji. Pod marką Rossmann firma działa w Polsce, Niemczech, Czechach, Turcji, Albanii i na Węgrzech, prowadzi ponad 2700 drogerii.
(kb)
zdjęcia: materiały prasowe Rossmann Polska